Gönderen Konu: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA  (Okunma sayısı 11431 defa)

accordx

  • Ziyaretçi
AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« : Ocak 26, 2007, 10:50:50 ÖS »
arkadaşlar yılbaşından hemen sonraki günlerde arabamı Anadolu sigortanın sağladığı bir mini onarım paketiyle küçükyalı Auto King'e gittim. sağ ön ve sol arka kapıdaki derin cizik ve bunlara ek olarak arka tampondaki yaklaşık 10 cm lik yırtığı 2 günde pırıl pırıl onarıp boyadılar. sigorta şirketi 4 parçaya kadar ücretsiz tamirat yapıyor. bunlara cam kırığı ve iç döşeme deliği veya yırtıkları da dahil edilebiliyor. bu hafta başında da diğer arabam honda shuttle'ı accord'umdaki benzer hasarları onartmak için götürdüm.sonuç yine çok güzel ve tatmin ediciydi. sözün özü sizlere tavsiyem kasko evraklarınızı kontrol edin veya şirketinizi arayın. çünkü Anadolu sigorta dışında bir kaç şirket de Auto King ile anlaşmalı çalışıyorlar. zamanında teslim, harika işçilik ve güleryüzlü. dediğim gibi 4 parçaya kadar hiç bir kuruş ödeme yapmıyorsunuz. yolunuz açık olsun
http://www.cardomain.com/ride/254994



Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #1 : Ocak 27, 2007, 03:36:34 ÖS »
kaskon delınıyormu pekı?cunku hasarsızlık ındırımın belkıde bu yaptırdıgın ıslemlerden daha fazla tutuyordur.

accordx

  • Ziyaretçi
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #2 : Ocak 27, 2007, 07:12:30 ÖS »
hayır dostum. kaskodaki hasarsızlığın sabit kalıyor. hiç bir götürüsü yok yani bu işlemlerin. ve bu sadece anadolu sigorta için diil. birkaç sigorta firması AUTO KING ile anlaşmalıymış. çünkü ben orayı aradığımda birkaç sigorta şirketi mini onarımı için şuna basın buna basın diyor telefonda. poliçenin altında da yazıyormuş zaten. hatta http://www.autoking.org den de inceleyebilirsin

vtec-26

  • İleti: 812
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #3 : Ocak 27, 2007, 07:46:52 ÖS »
sadece auto kıng içinmi geçerli benimde anadolu sigortadan kaskomda

accordx

  • Ziyaretçi
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #4 : Ocak 27, 2007, 08:00:59 ÖS »
bildiğim kadarıyla sadece orada geçerli. çünkü kaskoda AUTO KING ismi geçiyor

vtec-26

  • İleti: 812
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #5 : Ocak 27, 2007, 08:04:34 ÖS »
ilgin için teşekürler

accordx

  • Ziyaretçi
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #6 : Ocak 27, 2007, 08:21:59 ÖS »
eywallah rica ederim. kazasız belasız kullan

vtec-26

  • İleti: 812
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #7 : Ocak 27, 2007, 08:23:13 ÖS »
amin çümlemizinki

accordx

  • Ziyaretçi
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #8 : Ocak 28, 2007, 01:01:08 ÖS »
arkadaşlar size auto king i önerdim sigorta kapsamı için. bugün taksinin biri müşteri görünce asıldı frene durdu. arkasından ben durdum ani bi şekilde. arkadaki motor bana patladı. tampon yine çizildi. yine bana tamirat yolları gözüktü. taksici çıktı ışık yandı durdum dedi. (herif ışığı bi araba boyu geçmiş durumda) motorcu herifi az kalsın marizliyordu. çünkü mtorun önü darmadağın oldu. kazasız belasız günlere.

VWci

  • İleti: 661
    • http://www.vwtr.net/forum
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #9 : Ocak 29, 2007, 05:06:03 ÖÖ »
gecmis olsun....

yassi

  • İleti: 2663
    • TeamHondaTurkey
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #10 : Ocak 29, 2007, 07:26:20 ÖÖ »
geçmiş olsun...

deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #11 : Ocak 29, 2007, 09:25:19 ÖÖ »
geçmiş olsun.

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #12 : Ocak 29, 2007, 10:21:08 ÖÖ »
Geçmiş olsun

Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #13 : Ocak 29, 2007, 12:34:28 ÖS »
gecmıs olsun sansızlıkmıs senınkıde.

accordxx

  • Ziyaretçi
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #14 : Ocak 29, 2007, 02:22:35 ÖS »
herkese teşekkür ederim. sağolun arkadaşlar. kazasız belasız sürüşler

http://www.cardomain.com/ride/254994/1

vtec-26

  • İleti: 812
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #15 : Ocak 29, 2007, 09:18:12 ÖS »
geçmiş olsun

accordxx

  • Ziyaretçi
Ynt: AUTO KING & ANADOLU SİGORTA
« Yanıtla #16 : Şubat 01, 2007, 03:48:09 ÖS »
teşekkür ederim. tamponu gösterdim. daha önceden 3 parça yaptırdığım için 1 parça daha yaptırma hakkım olduğundan yeniden ücretsiz faydalanıcam. ilginize teşekkürler \:D/