Gönderen Konu: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi  (Okunma sayısı 17622 defa)

tnr

  • İleti: 131
yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« : Mayıs 29, 2008, 09:58:49 ÖS »
arkadaşlar çok sevdiğim "01 ies imi sattıktan sonra "07 elegance aldım

yeni kasa civic i farklı bi şekilde yorumlamayı planlıyorum...

işte ilk resimler

bildiğiniz elegance. extra olarak 7k xenon, ön arka park sensorü, tiptronik ve ziebart cam filmi.









modifiyenin ilk adımı kare plaka  ;D






şimdilik bu kadar




Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #1 : Mayıs 29, 2008, 10:01:12 ÖS »
Hayırlı olsun abi Kazasız belasız inş.

buura

  • İleti: 1869
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #2 : Mayıs 29, 2008, 10:02:51 ÖS »
oo modifiyede baya şey yapmışsın abi bnde bole bisiler bekliodm ilk adımım attım dedin ya dedim gerisi gelcek heralde :D :D :D sadece plakamış :D :D :D

kazasız belasız inş. güzel bi makine yaparsn

tnr

  • İleti: 131
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #3 : Mayıs 29, 2008, 10:08:23 ÖS »
dur daha evvelkigün aldım arabayı. yaptıkça koyucam buraya ;) panjurum ve jantlarım geliyo yolda

buura

  • İleti: 1869
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #4 : Mayıs 29, 2008, 10:12:55 ÖS »
bide imzanı deiştirsen abim tam super olcak :D

tnr

  • İleti: 131
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #5 : Mayıs 29, 2008, 10:15:48 ÖS »
onun yeri ayrı bi süre daha dursun. bu da o seviyelere gelsin değiştiririm :D

honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #6 : Mayıs 30, 2008, 11:42:22 ÖÖ »
Valla bence nova (kare) plaka hiç yakışmamış bence önde normal plaka daha iyi gibi dururdu yada APP plaka ama güzel kazasız belasız kullanman dileğiyle...

tnr

  • İleti: 131
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #7 : Mayıs 30, 2008, 06:44:57 ÖS »












honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #8 : Mayıs 30, 2008, 06:54:01 ÖS »
Gerçekten güzel ama dediğim gibi nova plaka bence yakışmamış.

doan

  • İleti: 1605
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #9 : Mayıs 30, 2008, 07:11:21 ÖS »
kazasız belasız abi güzel araç ama bencede plakalarla oynamasymışsın  :

tnr

  • İleti: 131
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #10 : Mayıs 30, 2008, 07:38:59 ÖS »
saolun arkadaşlar

smakbuloglu

  • İleti: 1044
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #11 : Haziran 02, 2008, 06:10:32 ÖS »
hayırlısı olsun bakalımmm...

brtygtt

  • Ziyaretçi
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #12 : Haziran 02, 2008, 06:21:59 ÖS »
hayırlı olsun farklı yorum demişsin nasıl bişey tasarlıon kafanda :)

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #13 : Haziran 02, 2008, 07:17:50 ÖS »
hayırlı olsun kazasız belasız inş :)

Hondaniel

  • İleti: 223
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #14 : Haziran 02, 2008, 07:58:41 ÖS »
nova plaka superr.

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #15 : Haziran 02, 2008, 08:14:45 ÖS »
hayırlı  olsun allah  kaza  bela  vermesin

utqu

  • İleti: 814
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #16 : Haziran 03, 2008, 12:05:49 ÖÖ »
hayırlı olsun... mod olayına plakalardan başlamışsın bile

tnr

  • İleti: 131
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #17 : Haziran 03, 2008, 08:36:47 ÖÖ »
saolun arkadaşlar


hayırlı olsun farklı yorum demişsin nasıl bişey tasarlıon kafanda :)


mesela herkese garip gelen kare plakalar gibi :D

tnr

  • İleti: 131
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #18 : Haziran 14, 2008, 08:14:49 ÖS »
birileri jant soruyodu  ;D .... buyrun bakalım beğenicek misiniz. karşınızda 225/30 R20

yeni panjurumla birlikte....

biraz kötü çekimler ama daha sonra çekicem..














Cumhur

  • İleti: 987
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #19 : Haziran 14, 2008, 08:17:18 ÖS »
Bagaj üstü spoiler süper gidiyor bu arabaya bi eksik o var... Maşallah kazasız belasız :)

brtygtt

  • Ziyaretçi
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #20 : Haziran 14, 2008, 08:17:31 ÖS »
maşallah jantlar coq seksi olmuş :)

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #21 : Haziran 14, 2008, 08:19:45 ÖS »
kazasız belasız iyi günlerde kullanma dileğiyle

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #22 : Haziran 14, 2008, 08:33:30 ÖS »
Maşallah kazasız belasız ..

recepyuksel

  • İleti: 154
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #23 : Haziran 14, 2008, 09:44:11 ÖS »
Güle Güle Kullanın. Hayırlı olsun.

Evet dediginiz gibi degişik bir şey olacak galiba. 20'' jant ilk kez gördüm böyle bir arbada. O jantın içinde orjinal diskler oyuncak gibi kalmış.
Onlarada el atacakmısınız?

Güzel Günlerde kazasız belasız kullanmanız dileklerimle.

bjk Ç@RŞI

  • İleti: 785
Ynt: yine yeni civicle tuned by tnr ! ! ! Yeni Fotolar eklendi
« Yanıtla #24 : Haziran 17, 2008, 05:58:34 ÖS »
hayırlı olsun çok güzel birde bişey sorcam ön plakalık iptalini nasıl yaptın plaka altındaki parçayı çıkarınca saglı ve sollu 2 delik var bilgilendirirsen