Gönderen Konu: yenı jantlarla vtec2...BYN 35  (Okunma sayısı 7974 defa)

gronholm_07

  • İleti: 366
yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« : Ağustos 22, 2010, 02:38:05 ÖS »








onumuzdekı ay araba kafadan bıraz daha basılacak...



deniz44

  • İleti: 1055
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #1 : Ağustos 22, 2010, 02:47:04 ÖS »
Yakışmış kazasız belasız sürüşler dilerim.

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #2 : Ağustos 22, 2010, 02:52:51 ÖS »
Yakışmış kazasız belasız sürüşler dilerim.
sagolasın denız kardesım

LiHoN-X

  • İleti: 721
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #3 : Ağustos 22, 2010, 05:52:20 ÖS »
hayırlı olsun jantlar kazasız belasız sürüşler

Josephus

  • İleti: 34
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #4 : Ağustos 22, 2010, 06:29:57 ÖS »
Kazasız belasız ama imzandaki hali daha güzel geldi sanki.

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #5 : Ağustos 22, 2010, 07:58:56 ÖS »
o jantlarda elımde ya. bı deneyelım dedık bunlarıda:)

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #6 : Ağustos 23, 2010, 04:40:00 ÖÖ »
hayırlı olsun jantlar kazasız belasız sürüşler
tesekkur ederım

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #7 : Ağustos 23, 2010, 04:47:01 ÖÖ »
Kardeşim kazasız belasız rp03 diilmi onlar ?

sanli90

  • İleti: 1587
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #8 : Ağustos 23, 2010, 08:04:03 ÖÖ »
Güle güle kullan güzel olmuş...

focusn70

  • Ahmet
  • İleti: 3068
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #9 : Ağustos 23, 2010, 08:10:37 ÖÖ »
kafadan basılınca daha bi güzel olucak belli bu arbada 40 yanak lastik küçük kalıyo ya 215 40 yada 205 45 lastik olunca daha güzel duruyo

Castiel

  • İleti: 757
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #10 : Ağustos 23, 2010, 08:13:01 ÖÖ »
güle güle kullan
yakısmıss bence her ıkı jantta yakısmıss

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #11 : Ağustos 24, 2010, 05:16:30 ÖS »
Kardeşim kazasız belasız rp03 diilmi onlar ?
aynen kardesım sagolasın;:)

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #12 : Ağustos 24, 2010, 05:17:32 ÖS »
güle güle kullan
yakısmıss bence her ıkı jantta yakısmıss
tesekkur ederım. ıkısı cok ayrı jant sımdı daha farklı bır proje var kafamda...ama ah ıste zamanım yok sureklı sehır dısındayım

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #13 : Ağustos 24, 2010, 05:19:17 ÖS »
kafadan basılınca daha bi güzel olucak belli bu arbada 40 yanak lastik küçük kalıyo ya 215 40 yada 205 45 lastik olunca daha güzel duruyo
lastıklerden memnun degılım zaten en kısa surede degıstırecegım

pars

  • İleti: 1363
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #14 : Ağustos 24, 2010, 05:25:27 ÖS »
on numara olmuş maşallah...

Esinti

  • İleti: 1283
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #15 : Ağustos 24, 2010, 05:26:43 ÖS »
bende cok düşünmüştüm bu janttı takmak icin, kötü durmuyor yakışmış...

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #16 : Ağustos 24, 2010, 05:27:11 ÖS »
on numara olmuş maşallah...
saolasın baskan:)

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #17 : Ağustos 24, 2010, 05:29:16 ÖS »
bende cok düşünmüştüm bu janttı takmak icin, kötü durmuyor yakışmış...
saolasın.denemekta fayda vardı denedık oldu:)

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #18 : Ağustos 24, 2010, 05:30:23 ÖS »
Kardeşim kazasız belasız rp03 diilmi onlar ?
aynen kardesım sagolasın;:)

Kaca aldın rp03leri lastik hariç hondaya giden tek jant dieyiblirm

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #19 : Ağustos 24, 2010, 05:33:30 ÖS »
başkan para vermedım ya. arkadasımın,oylesıne degıstık benım jantlarla. onun aracta 206 gtı kırmızı.benımkılerde onda fena durmadı ama surtuyo lastıklerı ebatlar aynı olmasına ragmen.

oKiNaLi

  • Onur
  • İleti: 157
    • Bursa Klasik Otomobilciler Derneği
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #20 : Ağustos 25, 2010, 10:57:45 ÖÖ »
Bence jantlar harika almuş, hiç değiştirme derim.

VAV-77

  • İleti: 396
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #21 : Ağustos 25, 2010, 12:17:50 ÖS »
Yakışmış kardeşim fakat eski jantları yakından göremedik :)

Küçük_ağa

  • İleti: 112
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #22 : Ağustos 25, 2010, 01:35:38 ÖS »
ck guzel olms ;)

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #23 : Ağustos 26, 2010, 08:31:38 ÖÖ »
Yakışmış kardeşim fakat eski jantları yakından göremedik :)
Eee baskan ant gelmezsen göremezsin:) sagolasin

gronholm_07

  • İleti: 366
Ynt: yenı jantlarla vtec2...BYN 35
« Yanıtla #24 : Ağustos 26, 2010, 08:32:30 ÖÖ »