Gönderen Konu: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler  (Okunma sayısı 56240 defa)

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« : Aralık 27, 2012, 11:09:04 ÖÖ »
Arkadaşlar aceleyle cep telefonuyla çektiğim resimler,daha iyilerinide paylaşırım inşallah.Araç kirli yıkatamadım :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #1 : Aralık 27, 2012, 11:23:36 ÖÖ »

Maşallah kazasız belasız araç çok güzel hocam  >=ok

emrey

  • İleti: 96
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #2 : Aralık 27, 2012, 12:20:19 ÖS »
MAŞALLAH nazar degmesın abı benım aracında aynı yerden teyıp ın yanında tornavıda ızı var :=)))) kaderımız bu yaa......! ama harıka  bide tamponun altındakı ızgara sıyah olsun gözüme carptıda  söyleyeyım dedım kusura bakma abı :):) hayırlı sürüşler....

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #3 : Aralık 27, 2012, 12:33:46 ÖS »

Maşallah kazasız belasız araç çok güzel hocam  >=ok

Teşekkür ederim,çok sağolun.

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #4 : Aralık 27, 2012, 12:36:53 ÖS »
MAŞALLAH nazar degmesın abı benım aracında aynı yerden teyıp ın yanında tornavıda ızı var :=)))) kaderımız bu yaa......! ama harıka  bide tamponun altındakı ızgara sıyah olsun gözüme carptıda  söyleyeyım dedım kusura bakma abı :):) hayırlı sürüşler....

Aynen emre,teşekkür ederim.Önce jant lastik yapmam lazım sonra panjur,far karartma var aklımda dediğin gibi ızgarayıda siyah yapmak lazım.

emrey

  • İleti: 96
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #5 : Aralık 27, 2012, 12:41:24 ÖS »
abı sakın fara dokunma ben cok pişmanım buhar ve aydınlatma sorunu cıkıyo sadece cift duy sınyal ampulu al ve sınyallerı dırek baglat kenar kedı gozlerınede dokunma farı karartmadan bunu yaparsan parkları actıgında muazzam guzel oluyo :)pnjurunada dokunma bence krom taraflarına mat folyo gec derım :)

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #6 : Aralık 27, 2012, 12:41:45 ÖS »
maşallah kazasız belasız kullanman dileğiyle..

sbs_11

  • Burak
  • İleti: 293
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #7 : Aralık 27, 2012, 12:44:12 ÖS »
Hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #8 : Aralık 27, 2012, 12:46:01 ÖS »
abı sakın fara dokunma ben cok pişmanım buhar ve aydınlatma sorunu cıkıyo sadece cift duy sınyal ampulu al ve sınyallerı dırek baglat kenar kedı gozlerınede dokunma farı karartmadan bunu yaparsan parkları actıgında muazzam guzel oluyo :)pnjurunada dokunma bence krom taraflarına mat folyo gec derım :)

Far işini iyi yapan birini bulursam yaptırırım,panjuru değişmiycem eksik olmuş az önce dediğin gibi krom yerleri mat folyo kaplatım logoyuda kırmızı yapmayı düşünüyorum.Aklına başka bişey gelirse beklerim,tekrar teşekkür ederim.

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #9 : Aralık 27, 2012, 12:47:02 ÖS »
maşallah kazasız belasız kullanman dileğiyle..

Çok teşekkürler "Yunus Meriç" rabbim cümlemizi korusun.

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #10 : Aralık 27, 2012, 12:47:57 ÖS »
Hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

Amin İnşallah,çok sağol Burak teşekkür ederim.

srkns

  • Serkan's
  • İleti: 1372
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #11 : Aralık 27, 2012, 12:56:08 ÖS »
maşallahı var Oktay abi, şu an piyasada 28-30.000 liraya satılan fd6 lardan daha temiz, daha diri duruyor diyebilirim.

far işi için forumda okn84 nickli arkadaşımız var tavsiye ederim, işçiliği de çok titizdir.

emrey

  • İleti: 96
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #12 : Aralık 27, 2012, 01:09:46 ÖS »
oktay abı arka stoplarda ki sınyal bolumunede transparan cektır mis gibi .....

emrey

  • İleti: 96
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #13 : Aralık 27, 2012, 01:11:15 ÖS »
abi birde cıtalara dokunma boyle guzel... dıkız aynalarınıda parlak sıyaha boyat...

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #14 : Aralık 27, 2012, 01:14:40 ÖS »
maşallahı var Oktay abi, şu an piyasada 28-30.000 liraya satılan fd6 lardan daha temiz, daha diri duruyor diyebilirim.

far işi için forumda okn84 nickli arkadaşımız var tavsiye ederim, işçiliği de çok titizdir.

Serkan teşekkür ederim,uygulamaya geçince "okn84" ile haberleşirim haklısınız.

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #15 : Aralık 27, 2012, 01:16:31 ÖS »
abi birde cıtalara dokunma boyle guzel... dıkız aynalarınıda parlak sıyaha boyat...
oktay abı arka stoplarda ki sınyal bolumunede transparan cektır mis gibi .....

Evet güzel olur emre aklımdaydı ama unuttum onları,teşekkür ederim iyi hatırlattın.

münzevi

  • Co-Admin
  • İleti: 527
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #16 : Aralık 27, 2012, 01:36:15 ÖS »
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olur inşaallah. Darısı başıma. :)

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #17 : Aralık 27, 2012, 01:46:33 ÖS »
Hocam far karatma için okn84 Okan arkadaşımız bu işin ehlidir.Hava alma , buğulanma sorunu olmaz.Aşağıda kendi aracımıda Okan arkadaşımıza uygulattığım resimden nasıl durduğunu görebilirsiniz..


oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #18 : Aralık 27, 2012, 02:26:40 ÖS »
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olur inşaallah. Darısı başıma. :)

Amin teşekkür ederim,daha iyisi size nasip olsun inşallah.

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #19 : Aralık 27, 2012, 02:29:02 ÖS »
Hocam far karatma için okn84 Okan arkadaşımız bu işin ehlidir.Hava alma , buğulanma sorunu olmaz.Aşağıda kendi aracımıda Okan arkadaşımıza uygulattığım resimden nasıl durduğunu görebilirsiniz..



"Carismatiq" çok güzel duruyor maşallah.Aracınıza ayrıca Maşallah. (kaça malolacak acaba? )

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #20 : Aralık 27, 2012, 02:30:00 ÖS »
Maşallah Kız gibi araba :)  Kazasız belasız günlerde güle güle kullan abi :) Ehliyeti alınca görüşürüz inş

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #21 : Aralık 27, 2012, 02:31:53 ÖS »
Maşallah Kız gibi araba :)  Kazasız belasız günlerde güle güle kullan abi :) Ehliyeti alınca görüşürüz inş

Amin emre teşekkür ederim,cümlemizi korusun rabbim.Görüşürüz inş.

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #22 : Aralık 27, 2012, 02:57:24 ÖS »

Hocam far karartma 50 TL Anadolu yakası Maltepe tarafına geldiğinizde Okan arkadaşımız ile hafta sonu bi gün haberleşirseniz halledebilir.Gece aydınlatmadada bir sorunda olmuyor.Ayrıca teşekkür ederim.Kendisi iyi bir arkadaşım ve dostum o yüzden rahatça adına yazabiliyorum  :D

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #23 : Aralık 27, 2012, 05:08:23 ÖS »

Hocam far karartma 50 TL Anadolu yakası Maltepe tarafına geldiğinizde Okan arkadaşımız ile hafta sonu bi gün haberleşirseniz halledebilir.Gece aydınlatmadada bir sorunda olmuyor.Ayrıca teşekkür ederim.Kendisi iyi bir arkadaşım ve dostum o yüzden rahatça adına yazabiliyorum  :D

Teşekkür ederim,okan ile bitiririz bu işi o halde.  >=ok

okn84

  • İleti: 8224
Ynt: Yeni Aldığım 98 - 1.6 ies Resimler
« Yanıtla #24 : Aralık 27, 2012, 05:10:58 ÖS »
masallah allah kazasız bela gostermesın