Gönderen Konu: SuperSonic' TYPE-R  (Okunma sayısı 6217 defa)

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
SuperSonic' TYPE-R
« : Temmuz 13, 2005, 10:31:56 ÖÖ »
2004 Honda Civic Type-R.  

Standart Dışı uygulamalar:


1. Necvox 9690 DVD-Mp3-CD-TV-FM/AM
2. Geri vites Kamerası
3. Orijinal Sis farları
4. OMP Kule Gergisi
5. AEM V2 Hava Filtresi
6. G-TECH/PRO SS Performance Meter
7. Kırmızı fren kaliperleri
8. LLumar Amerikan Cam Filmi
9. Ziebart Diamond Gloss boya ve iç koruma







SS

  • İleti: 702
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #1 : Temmuz 13, 2005, 10:52:33 ÖÖ »
:o
abi kaç basıyo bu

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #2 : Temmuz 13, 2005, 11:32:20 ÖÖ »
kaç istersen o kadar basıyor. 90'a çıktığı görülmüştür  :D

HONDA

  • Ziyaretçi
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #3 : Temmuz 13, 2005, 11:38:51 ÖÖ »
Güzel araba güzel, daha da güzel olacak....  8)

EAC-V

  • Ziyaretçi
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #4 : Temmuz 13, 2005, 12:22:37 ÖS »
GULE GULE KULLANMAN DILEGIYLE
 :shock:

hakangunduz

  • Ziyaretçi
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #5 : Temmuz 13, 2005, 01:07:26 ÖS »
TypeR larımıza nazar değmesin :)

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #6 : Temmuz 13, 2005, 01:54:02 ÖS »
Amin!

Sağolun arkadaşlar...

kelalper

  • Ziyaretçi
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #7 : Temmuz 13, 2005, 03:59:05 ÖS »
kendi gibi özel ve güzel bi arabası var. Şimdiye kadar bindiğim arka koltuğu en rahat TYPE R a sahip kendisi. Bi masajcı kızlar eksik valla. hehe. Her alan bişeyler taktığı için arabalar kütük gibi oluo. Bu standart  oooh yayıl anasını satiim.

SS

  • İleti: 702
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #8 : Temmuz 13, 2005, 04:38:54 ÖS »
resimde de ayrı bi güzel durmuş araba yaw
maşallah

STP

  • Ziyaretçi
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #9 : Temmuz 13, 2005, 05:26:59 ÖS »
masallah nede olsa typer

ReD_JaZZ

  • İleti: 396
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #10 : Temmuz 18, 2005, 10:23:48 ÖS »
vauuuvvv  taypara bakkk  :shock:

Jehuty

  • Ziyaretçi
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #11 : Temmuz 18, 2005, 10:36:18 ÖS »
Type-R işte yaa siyah abi çok yakışıyor bu arabaya maşallah nazar değmesin  :)

alphan

  • Ziyaretçi
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #12 : Temmuz 19, 2005, 01:50:44 ÖÖ »
araba ck gzl allah nazardn saklasında su cam fılmlerini ne kdra yaptrdn?

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #13 : Temmuz 19, 2005, 08:08:43 ÖÖ »
çok sağolun arkadaşlar.  darısı başınıza

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #14 : Temmuz 19, 2005, 08:11:47 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "alphan"
araba ck gzl allah nazardn saklasında su cam fılmlerini ne kdra yaptrdn?


Geçen sene 250 milyona yaptırdım.  American LLumar

93si

  • İleti: 743
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #15 : Temmuz 19, 2005, 07:44:00 ÖS »
Valla arkadaşın makinayı yakından görme şansım oldu oldukça güzel ve bakımlı bi araç. Allah kaza bela vermesin kardeş güle güle kullan.
Ama biraz yapılı olsa daha iyi olur gibi düşünüyorum tabi benim fikrim...

alphan

  • Ziyaretçi
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #16 : Temmuz 19, 2005, 11:13:24 ÖS »
Alıntı yapılan: "SuperSonic"
Alıntı yapılan: "alphan"
araba ck gzl allah nazardn saklasında su cam fılmlerini ne kdra yaptrdn?


Geçen sene 250 milyona yaptırdım.  American LLumar


sagol :lol:

pitot_tr

  • Ziyaretçi
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #17 : Temmuz 26, 2005, 12:51:43 ÖS »
Çok güzel allah kazasız belasız kullandırsın kardeşim... :)

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #18 : Temmuz 27, 2005, 11:26:50 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "pitot_tr"
Çok güzel allah kazasız belasız kullandırsın kardeşim... :)


sağolasın

SPoRTeXHauST

  • TeamHondaTurkey
  • Administrator
  • *****
  • İleti: 161
    • Volkswagen Türkiye
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #19 : Temmuz 27, 2005, 06:35:10 ÖS »
karşı kaldırımdan arabayı kesiyo amcam  8)  Allah kaza bela vermesin..

borayuksel

  • Ziyaretçi
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #20 : Ağustos 10, 2005, 09:53:28 ÖS »
maaşallah :)

Güven

  • İleti: 1815
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #21 : Eylül 14, 2005, 08:50:18 ÖÖ »
İsim neydi Super Sonic Senin araban gerçekten çok cici ömere de yazdım şöyle rengarenk bir gün dolaşalım diye.Tekrar Allah Güle Güle kullanmak Nasip etsin İnş.

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #22 : Eylül 14, 2005, 03:36:12 ÖS »
çok sağolasın, kesinlikle renk renk type-r günü benim de hayalim.  ömerle iki hafta sonra buluşacağız, sen de gel tanışmış da oluruz  :-D

Güven

  • İleti: 1815
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #23 : Eylül 14, 2005, 03:45:52 ÖS »
İnş Gelirim ama hala ismini yazmamışsın özelden msn adresinide atarmısın

can

  • Ziyaretçi
SuperSonic' TYPE-R
« Yanıtla #24 : Eylül 14, 2005, 06:29:29 ÖS »
çok güzel :)