Gönderen Konu: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer  (Okunma sayısı 3164 defa)

efendiesmer

  • İleti: 7
SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« : Kasım 02, 2008, 12:02:22 ÖÖ »
 >=ok Uzun Bi Süre Herhangi Bişiy Yapmayı Düşünmüyorum Ben Honda'mı Böle de SefioruM >=ok



BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #1 : Kasım 02, 2008, 12:05:49 ÖÖ »
önce kendinizi sonrada aracınızı tanıtırsanız seviniriz. bu arada resim koydu iseniz görünmüyor... :)

efendiesmer

  • İleti: 7
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #2 : Kasım 02, 2008, 12:12:56 ÖÖ »
Forum İşinde Yeniyim :D

efendiesmer

  • İleti: 7
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #3 : Kasım 02, 2008, 12:31:09 ÖÖ »
Arkadaşlar Fazla Anlamadım Resim Olayını Kusura Bakmayın :(

Vtec.II

  • İleti: 746
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #4 : Kasım 02, 2008, 01:10:28 ÖÖ »
Bas arabayı ve cam filmi tamamdır şimdilik.. ;)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #5 : Kasım 02, 2008, 04:27:01 ÖS »
sade ve güzel duruyo. maaşallah Allah kaza bela vermesin...

civic_2007

  • Ziyaretçi
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #6 : Kasım 02, 2008, 05:20:45 ÖS »
 EsEs ten..amasyaya selamlar bende aracımın plakasının sonunu 005 alıcaktım hiç aklıma gelmedi alırken sonrada pişman oldm..kazasız belasız inş..gzl araç

efendiesmer

  • İleti: 7
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #7 : Kasım 02, 2008, 10:00:32 ÖS »
Tşk Ederim.. Allah Cümlemize Kaza Bela Vermesin :) er 700 ü de ben alcaktım ama polis vermedi.. şimdi plakayı sorguluyorum traktöre vermişler er 700 ü :( olacak iş mi

06HKN10

  • Ziyaretçi
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #8 : Kasım 02, 2008, 10:55:59 ÖS »
Allah Kaza Bela Vermesin GüzeL AraÇ

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #9 : Kasım 02, 2008, 11:07:27 ÖS »
allah kaza bela vermesin

efendiesmer

  • İleti: 7
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #10 : Kasım 04, 2008, 11:51:49 ÖÖ »
Tşk ederim ark. Allah Olmayanlara da Versin.. Kazadan beladan esirgesin

ozgur_hamdi

  • İleti: 152
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #11 : Kasım 04, 2008, 11:58:35 ÖÖ »
honda kullanmak ayrıcalık tadını çıkartın

KaRqİ

  • Ziyaretçi
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #12 : Kasım 04, 2008, 11:59:26 ÖÖ »
allah kaza bela vermesin

whitehan

  • İleti: 2572
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #13 : Kasım 04, 2008, 03:23:49 ÖS »
kazasız belasız kullanmanı dılerım..

EXELANCE

  • İleti: 1044
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #14 : Kasım 04, 2008, 03:35:48 ÖS »
kazasız belasın kulanman dileklerimizle hos geldin

emregtc

  • Ziyaretçi
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #15 : Kasım 04, 2008, 09:46:17 ÖS »
allah kaza belavermesın hoşgeldın armıza

efendiesmer

  • İleti: 7
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #16 : Kasım 04, 2008, 10:58:20 ÖS »
Tşk Dostlar.. Herkese Cezasız Vtec Ler :)

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #17 : Kasım 04, 2008, 11:54:43 ÖS »
maşallah güzel günlerde kazasız cezasız kullanmanız dileğiyle ;)

exsca

  • Ziyaretçi
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #18 : Kasım 05, 2008, 12:21:18 ÖÖ »
Hoşgeldin.kazasiz belasiz iyi günlerde kullan.

efendiesmer

  • İleti: 7
Ynt: SadeLiği iLe Göz KamaştıraN Esmer
« Yanıtla #19 : Kasım 17, 2008, 05:26:13 ÖS »
tşk arkadaşlar.. Hoşbulduk! Sizlerde Kazasız Belasız İnşallah