Gönderen Konu: j-dm cıvıc vtec II..  (Okunma sayısı 27646 defa)

suby

  • İleti: 485
j-dm cıvıc vtec II..
« : Eylül 27, 2010, 10:24:51 ÖS »

















okn84

  • İleti: 8224
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #1 : Eylül 28, 2010, 03:18:35 ÖÖ »
bıde yay olsa dahada guzel olucak

KAYAM

  • İleti: 167
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #2 : Eylül 28, 2010, 03:33:20 ÖÖ »
Bencede aracı basmalısın....

suby

  • İleti: 485
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #3 : Eylül 28, 2010, 07:31:47 ÖÖ »
Meguiar's Ultra Boya Parlatma ve Koruma Sistemi..



pars

  • İleti: 1363
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #4 : Eylül 28, 2010, 02:17:45 ÖS »
birde bastın mı tadından yenmez maşallah...

valfozkan

  • İleti: 426
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #5 : Eylül 28, 2010, 02:42:04 ÖS »
maşallah allah kaza bela vermesin acil yay lazım

antrepocu

  • İleti: 149
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #6 : Eylül 28, 2010, 03:10:11 ÖS »
dostum seni yay da kesmez.bence güzel bir jantla basarsan aracını inanılmaz olur.güle güle kullan.

Esinti

  • İleti: 1283
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #7 : Eylül 28, 2010, 06:42:50 ÖS »
güzel görünüyor yeni,net resimlerini görmek isteriz

pashatorunu

  • İleti: 1234
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #8 : Eylül 28, 2010, 09:59:05 ÖS »
maşallah siyah tabanlı jant ve 5 lik yay ile on numara olur

suby

  • İleti: 485
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #9 : Eylül 28, 2010, 10:04:31 ÖS »
yorumlarnz ıçın tşk ederm..

suby

  • İleti: 485
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #10 : Eylül 28, 2010, 10:11:35 ÖS »
amerıcadan parçalarımız geldı..




smtkrgz

  • İleti: 403
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #11 : Eylül 28, 2010, 11:44:15 ÖS »
valla on numara olmuş sözcüğü yetersiz kalır.. allah kaza bela vermesin.. maşallah demeden geçmeyelim.. nazar değmesin.. uyumlu bi jant seçimiyle çok çok daha fena durabilir :)

suby

  • İleti: 485
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #12 : Eylül 29, 2010, 08:14:50 ÖS »
dıleklerınız ıçın tşk ederm..

suby

  • İleti: 485
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #13 : Eylül 30, 2010, 09:00:48 ÖS »







suby

  • İleti: 485
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #14 : Eylül 30, 2010, 09:08:32 ÖS »

smtkrgz

  • İleti: 403
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #15 : Ekim 01, 2010, 12:04:00 ÖÖ »
maşallah duruşu gibi seside çok tatlı.. kazasız belasız..

VİTEK

  • İleti: 179
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #16 : Ekim 01, 2010, 08:50:56 ÖS »
kazasız belasız çok güzel maşallah bi sorum olucaktı sendeki karbon fiber hava filtresinden iyi ses alıyomusun ?

karizmaxenon

  • İleti: 84
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #17 : Ekim 02, 2010, 03:57:12 ÖÖ »
bende de bi egzoz var ama rahatsız olup sökmeye karar veririm die takmak istemyıorum ama bu egzozun sesını de duyunca hanı ıstahım kabarmadı değil :)

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1866
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #18 : Ekim 02, 2010, 05:29:34 ÖÖ »
tek eksiqi jant ve yay maşaLLah kazasız beLasız

Salih6993

  • İleti: 478
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #19 : Ekim 02, 2010, 06:27:47 ÖÖ »
araç çok güzel allah kaza bela vermesin, ama şahsi fikrim stoplar hiç olmamış bence orjinali bu üzerindekinden daha hoş bide jant lastik yapıştır sen buna tadından yenmez :)

Salih6993

  • İleti: 478
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #20 : Ekim 02, 2010, 06:37:55 ÖÖ »




bu stobun üzerine kırmızı veya füme film çektirince çok şık duruyo mesela böyle bişey düşenebilirsin :)
« Son Düzenleme: Ekim 02, 2010, 06:38:44 ÖÖ Gönderen: Salih6993 »

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #21 : Ekim 03, 2010, 01:57:02 ÖS »
Çok fena çok.Kırkbirkere maşallah.Kazasız belasız.Buluşmalara da bekleriz.

suby

  • İleti: 485
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #22 : Ekim 03, 2010, 06:54:56 ÖS »
yorumlarınız ıçın tşk ederm beyler..

kazasız belasız çok güzel maşallah bi sorum olucaktı sendeki karbon fiber hava filtresinden iyi ses alıyomusun ?

once fıltreyı taktırdım sesını duymak ıçın :) şmdı egzoz olunca fıltrenın sesı duyulmuo :) ama tek fıltre takacaksan sımota tak derım ben çok araştırdım bızım araç ıçın en uygun fıltre bu hatta caı dıe geçıo ve caı olsun dı oyle davlumbaza fıltre falan ındırmenede gerek yk,carbon fıber kutusu sayesınde motor ıçınde oldgu halde sıcak hava çekmıo sıcaklgı yansıtmıo fıltreye dırek on ızagaranın ordan soğuk hava çekıo ve kışın su çekecek derdın yk :) sesıde gayet guzel otomatık araçta takanlar oldu onda bıraz daha az ses gelıo sankı ama duzde gayet guzel,otobanda sakın gıderken gazı sona yapıştırdgnda spor bı ses çıkıo.. :)

bende de bi egzoz var ama rahatsız olup sökmeye karar veririm die takmak istemyıorum ama bu egzozun sesını de duyunca hanı ıstahım kabarmadı değil :)

:) sızın gıbı modıfıyıce dostlarıma bıraz olsun katkıda bulunabıldıysem ne mutlu bna :) ama ceza falan yedgnzde benı saygıyla anmayın lutfen.. :D

araç çok güzel allah kaza bela vermesin, ama şahsi fikrim stoplar hiç olmamış bence orjinali bu üzerindekinden daha hoş bide jant lastik yapıştır sen buna tadından yenmez :)


aracta tek renk ağırlıkta çalışma yaptım o da sıyah panjur far spoıler aynalar tavan falan stoplarda uyum sağlasn dıe sıyah aldm :) orjın stopları 5 yıldır gormekten bıktım artk bna gerı tak deme :D kırmızı fume led stoplar var bızım arac ıçın hatta bna kırmızı led stop getırende oldu al bunları tak dıe :) ama led'ın artk b.ku çıktı audı serısınde bı başladı herkes arabnın her tarafını led yaptı ondan sonra ledten soğudum :) ve bu benım led stoplar o kdr guzel gelmıo bna ıes'lerın kırmızı olanlarna bayılıorm.. :)

Çok fena çok.Kırkbirkere maşallah.Kazasız belasız.Buluşmalara da bekleriz.

avrupa yakasnda olursa gelmeye çalışırz..

VİTEK

  • İleti: 179
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #23 : Ekim 04, 2010, 05:31:11 ÖS »
teşekkür ederim bilgilendirdiğin için benim araçta otomatik tuningçilerde karbon öneriyorlar bazı tanıdıklarımda karbonu öneriyor normal filtrelerde daha soğuk bi hava çekiyormuş herhalde bendede egzoz var çok kafa şişiriyo uzun yolda söktürüp hava filtresi taktırıcam onun yerine . Bide benim jdm parklar soldu iyici ampül resmen aktı nasıl yapabilirim ampül bulamıyorum . sinyal lambalarının ordaki turuncu boyalar hakkında da bilgi verirsen sevinirim.

suby

  • İleti: 485
Ynt: j-dm cıvıc vtec II..
« Yanıtla #24 : Ekim 04, 2010, 05:50:10 ÖS »
aracınızı resmını eklermısınz yanı farların? çıftlı ampulmu aldnz yksa teklı ampulmuydu?
farlar ozel yapım ve çok acı bı gerçek bızden başka kımse yapamıo :D o turuncu yer parlak fosforlu folyo bu folyo y.dışından şans eserı elımıze geçtı ve bızde benım kasada 4-5 cıvıcte denedık ben sonuncusu oldm artk uretımı yk.. :D