Gönderen Konu: benim eski canavar...  (Okunma sayısı 2963 defa)

SLH

  • Ziyaretçi
benim eski canavar...
« : Mayıs 16, 2006, 10:05:49 ÖS »
1988 model 190 D , araba kullanmayı bu arabada öğrendim, 2 senede bende kaldı, büyük ve hantal ama mükemmel manevra kabiliyeti ve çok rahat inanması zor ama 89 dan beri bizde arabayı ilk gördüğümde ilkokul 1 e başlıyodum...   



SLH

  • Ziyaretçi
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #1 : Mayıs 16, 2006, 10:07:43 ÖS »

SLH

  • Ziyaretçi
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #2 : Mayıs 16, 2006, 10:08:50 ÖS »
bide resımleri tam koyabilseyfım iyi olacaktı.... bir problem var atıcam en kısa zmanda ;D

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #3 : Mayıs 16, 2006, 10:09:05 ÖS »
resim görünmüo salih?

SLH

  • Ziyaretçi
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #4 : Mayıs 16, 2006, 10:24:17 ÖS »


sonunda  bitaensını koyablıdım ,resımlerde problem var galba... neyse  antika bu işte :)

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4899
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #5 : Mayıs 16, 2006, 11:14:01 ÖS »
SLH arıcı senin kullanman yeterli kendi kendine manevra yapar zaten baksana güzelim Mersoyu Dağa sokmuşsun  ;D ;D ;D

Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #6 : Mayıs 17, 2006, 12:13:56 ÖÖ »
eski mersolar böyle yaw gemi gibi ama bir tur war daracık yerlerden bir kerede çıkıyorlardı walla ;D

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #7 : Mayıs 17, 2006, 12:38:49 ÖÖ »
ewt ewt ya o dönüşler nedir öyle.. zaten tam kırınca lastikler bariz çapraz oluyo mersolarda ;D

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #8 : Mayıs 17, 2006, 08:16:45 ÖÖ »
Biride bu herhalde  ;D


Güven

  • İleti: 1815
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #9 : Mayıs 17, 2006, 08:19:01 ÖÖ »
Biride Bu  ;D


SLH

  • Ziyaretçi
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #10 : Mayıs 17, 2006, 09:38:44 ÖS »
güven abi napıosun bilgisayarımıma giriıosun abi yapma mahremim kalmadı ;D

DzinaJ

  • Ziyaretçi
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #11 : Mayıs 18, 2006, 03:27:52 ÖÖ »
benim ilk kullandığım otomatik araç buydu,190e 2.0 süper birşey ya eski meski ama çok rahat kullanılması,deri koltuklar sunroof faaln:Dozaman ehliyetimde yoktu he :D:Deheh

Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #12 : Mayıs 19, 2006, 03:51:19 ÖS »
Eski ler ama çoğu yeni araçta bunların konforu rahatı yok.

Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #13 : Mayıs 19, 2006, 05:44:47 ÖS »
ewt ewt ya o dönüşler nedir öyle.. zaten tam kırınca lastikler bariz çapraz oluyo mersolarda ;D

benim ilkokul servisimde öyleydi işte şimdilerdeki volt'lar kadar uzunlugu vardı ama j9'ların u yapamadığı 2 şeritli yoldan 1 kerede dönüyordu.ne günlerdi bee şimdi hurda olmuş gitmiştir. :(

SLH

  • Ziyaretçi
Ynt: benim eski canavar...
« Yanıtla #14 : Mayıs 22, 2006, 03:44:35 ÖS »
SLH arıcı senin kullanman yeterli kendi kendine manevra yapar zaten baksana güzelim Mersoyu Dağa sokmuşsun  ;D ;D ;D
Vtec,, altı yuksekti giriyo du heryere valla sen o 5,5 yaylarla   cıkamazsın benim gibi dağa :D