Gönderen Konu: 2012 civic gördügümde şoook oldum........  (Okunma sayısı 91898 defa)

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #200 : Ağustos 08, 2011, 02:47:36 ÖS »
hocam tahminle konuşmuyorum... farazi cevapla da işim yok... başka ülkelerin haberlerine bakıp bakıp telaşa düşüyorsunuz olan biten budur. hatırlayın, buraya gelen civicler hep farklı oldu çünkü burada üretildi... dizel yok derken türkiyeye dizel gelmeyecek manasında söyledim elbet o yüzden manasız cevap vermene gerek yoktu, turbo felsefesine aykırı falan da hikaye günü geldiğinde her teknoloji eskir hepsi de yenilenir, turbo koymaz başka bişey koyar ama bu benim mizacıma aykırı gibi bi yorum da yapmaz hiçbir firma. ben de turbo olmayacak dedim yeni kasalarda ama günü geldiğinde koymak zorunda kalabilir honda da pekala, bmw bile pes etti bir değil iki turbo koyar oldu. zaten belirttiklerim de benim değil fabrikanın söyledikleriydi, fabrika çatır çatır makyaj kasa üretiyor, üretim hattında yeni bir makine yok dedim anlatamadım, evvelce telefon numarası bile vermiştim, inanmayan arar sorar. ezcümle 2012 de yeni kasa falan beklemeyin der kenara çekirilim, gerisi sizin bileceğiniz iş



ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #201 : Ağustos 08, 2011, 02:55:26 ÖS »
Arkadaşım bende tahmini konuşmuyorum. Honda motor başkanının açıklamaları bunlar.

Diyor ki bizim ana stratejimiz müşterinin hız, ekonomi , çevrecilik beklentisini karşılamak.

Benzinli motorlar bu sektörün geleceği ve aynen devam edeceğiz diyor.

Dizeller co2 emisyonunu düşürmede etkili makinalar bu yüzden avrupa gibi yerlere ufak bi dizel geliştiriyoruz 2012 de piyasaya çıkar diyor.

bunun yanında hibirid ve elektrikli araç geliştirmelerimiz devam ediyor. Sürekli teknolojinin geliştirilmesi için çalışma yapıyor ve şirket kaynaklarını bu konuya açıyoruz diyor.

Yuasa ve bleu energy ile çalışmalarımız var diyor.

Yeni kasa olayına gelince amerikada piyasaya çıktığına göre er veya geç ülkemizde de satılacak. 20 sene 8. jenerasyon satacak halleri yok.

Honda türkiye geçmişte olduğu gibi kendi ürettiklerini itelemek derdinde. müşteri beklentisi filan s2nde değil. Adamlar ne dizeli düşünür nede adam gibi motor seçeneği getirmeyi.


Grafink

  • İleti: 939
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #202 : Ağustos 08, 2011, 02:59:03 ÖS »
Fabrika'nın / Yetkililerin, yeni kasa gelmeyecek demesi anlaşılır birşey, sonuçta hala üretim bandından araçlar çıkıyor. onların satışını baltalamak istemeyeceklerdir. Ancak 2011 yılında, hele ki iletişim artık bu kadar kolaylaşmışken, 2012 kasaları Türkiye'ye getirmemek ya da Üretimine başlanmaması aklıma yatmıyor. En başta, 2012 kasalardaki motorlar haleflerine göre %8 daha ekonomik. Honda.com da açık ve net olarak belirtilmiş. az buçuk mürekkep yalamış kim varsa en basitinden bu motorlar gelene kadar 0 almak istemeyecektir. Sonuçta şimdiki kasa başlayalı nerdeyse 5 sene olmuş... Kimse eski kasa 0 almak istemeyecektir. Fabrika'nın buna kayıtsız kalabileceğini pek zannetmiyorum. Sonuçta işletmeler, fabrikalar, yıllık üretim hacmi üzerinden planlarlar kendilerini, Elbet 2012 başında da yeni bir plan yapılacaktır. Hyundai elentrayı sürmüş, öteki jettayı makyajlamış... Honda'nın durmayı seçmesi işletme mantalitesine aykırı. Kasayı değiştirmese bile motor seçenekleri değişecektir. diye düşünüyorum. Sonuçta o soldaki yeşil düğme bende niye yok diye soracaktır insanlar.

Bir ikinci mevzu, Turbo'yu teknolojik bi yenilik olarak nitelendiremiyorum, sonuçta bin yıldır var olan bir teknoloji, düşük hacimli motorlarda uygulanması belki bir yeniliktir. Turbo ister fabrikadan çıksın ister sonradan takılsın, en fazla bir modifiye parçası olabilir bana göre. Ancak benzinli motorların ulaşabildiği en yüksek teknoloji V-Tec. Ha bu honda felsefesine ters mi değilmi bilemem, ama sitesindeki haberler ve gelişmeler takip edildiğinde, Honda'nın ekseninin hybrid ya da tam elektrikli motorlara kaydığını görmemek imkansız. Ayrıca CNG li versiyon Yeni Civic ise, Honda'nın atmosferik motorları hakkında ne düşündüğünü biraz da olsa fısıldıyor.

Honda'nın Teknoloji olarak geri kaldığı tek şey, "Yine bana göre" çift kavramalı şanzuman. Malesef Amerika'da satılan Modellerin hiç birinde de mevcut değil. Bu hayli üzücü...  

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #203 : Ağustos 08, 2011, 03:10:48 ÖS »
Yeni jazz da CVt şanzımanı tork konvertörü ile birleştirmişler. Honda sanırım sorunlu buluyor çift kavramayı. Ayrıca bu yıl sonunda jazz hibrid olarak japonyada satılacak.

Cvt ile ilgili sanırım çalışmalar var. Yeni kasa civic de şanzıman belki biraz düzgün olur.

Bu arada motor specleri mevcut 1,8 ile aynı. Sanırım şanzıman ile ilgili bir kaç düzenleme yapılmış.

O yeşil düğme neyse benimde aklımı aldı. ECON tuşuna basınca sanırım yakıt ile ilgili bi kaç ayar çekiyor. Varsa otomatik şanzımana da müdahale eder belki. Ama neticede her yeni kasa öncekinden az tüketmek zorunda. Tüketici de sıfır alıp eski kasa almaz.

Honda türkiyenin tutumu gerçekten rezil vaziyette. Adamlar resmen Hb civicleri p.ç ettiler.

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #204 : Ağustos 08, 2011, 03:16:49 ÖS »
sitede yazdığına göre, Econ tuşuna basınca arabanın kulağını çekiyorsun, söylediğimi yap yağtıığımı yapma diyorsun, gaza gelip gaza yüklensen de, araç 110 u falan geçmiyor herlhade, birde devri azalt, devri yükselt gibi uyarılarla falan iyiden dengeliyor. Cvt bence de çifk kavramalıya alternatif olabilir, biraz daha geliştirilebilirse, Ama hem debriyaj olmasın hem de az yakalım istiyorsak tek alternatifimiz i-shift. bu durum sıkıcı gerçekten. Ve evet, efendi gibi yap HB işte, 1.6 Tam otomatik... 1.4 nedir, abi, nasıl taşıyacak o kasayı... :/ o çok abuk oldu gerçekten de. 

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #205 : Ağustos 08, 2011, 03:21:22 ÖS »
Hayır bir de, HB de beni vuran ilk şey, üçgen şekilli çift egzos olmuştu. 1.4 lerde, dekor olarak koymuşlar. egzoslar kapalı, alttarafta, lavabo gideri gibi bişey, var. ordan üflüyor dumanı :/ Doğan görünümlü şahinlerimiz vardı, Saolsunlar, Civic HB görünümlü Cazz'larımız da oldu. Hadi hayırlısı...

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #206 : Ağustos 08, 2011, 03:24:45 ÖS »
Hondanın normalde 1,6 motoru yok. Türkiye mısır singapur  gibi ülkelere alternatif olarak üretmişler.

Bence vergi avantajı dışında bir getirisi yok. 1,8 uzunda bariz şakilde az yakıo. Şehir içinde hemen hemen aynı. Hatta kasarsan 1,8 az bile yakar.

1,4 ekonomi düşünenlere yönelik ama ne kadar iyidir bilemem.

Eksoz olayını bilmiyordum harbiden rezil bi olay. megane eksozu gibi :D

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #207 : Ağustos 08, 2011, 03:31:28 ÖS »
Fabrika'nın / Yetkililerin, yeni kasa gelmeyecek demesi anlaşılır birşey, sonuçta hala üretim bandından araçlar çıkıyor. onların satışını baltalamak istemeyeceklerdir. Ancak 2011 yılında, hele ki iletişim artık bu kadar kolaylaşmışken, 2012 kasaları Türkiye'ye getirmemek ya da Üretimine başlanmaması aklıma yatmıyor. En başta, 2012 kasalardaki motorlar haleflerine göre %8 daha ekonomik. Honda.com da açık ve net olarak belirtilmiş. az buçuk mürekkep yalamış kim varsa en basitinden bu motorlar gelene kadar 0 almak istemeyecektir. Sonuçta şimdiki kasa başlayalı nerdeyse 5 sene olmuş... Kimse eski kasa 0 almak istemeyecektir. Fabrika'nın buna kayıtsız kalabileceğini pek zannetmiyorum. Sonuçta işletmeler, fabrikalar, yıllık üretim hacmi üzerinden planlarlar kendilerini, Elbet 2012 başında da yeni bir plan yapılacaktır. Hyundai elentrayı sürmüş, öteki jettayı makyajlamış... Honda'nın durmayı seçmesi işletme mantalitesine aykırı. Kasayı değiştirmese bile motor seçenekleri değişecektir. diye düşünüyorum. Sonuçta o soldaki yeşil düğme bende niye yok diye soracaktır insanlar.

Bir ikinci mevzu, Turbo'yu teknolojik bi yenilik olarak nitelendiremiyorum, sonuçta bin yıldır var olan bir teknoloji, düşük hacimli motorlarda uygulanması belki bir yeniliktir. Turbo ister fabrikadan çıksın ister sonradan takılsın, en fazla bir modifiye parçası olabilir bana göre. Ancak benzinli motorların ulaşabildiği en yüksek teknoloji V-Tec. Ha bu honda felsefesine ters mi değilmi bilemem, ama sitesindeki haberler ve gelişmeler takip edildiğinde, Honda'nın ekseninin hybrid ya da tam elektrikli motorlara kaydığını görmemek imkansız. Ayrıca CNG li versiyon Yeni Civic ise, Honda'nın atmosferik motorları hakkında ne düşündüğünü biraz da olsa fısıldıyor.

Honda'nın Teknoloji olarak geri kaldığı tek şey, "Yine bana göre" çift kavramalı şanzuman. Malesef Amerika'da satılan Modellerin hiç birinde de mevcut değil. Bu hayli üzücü...  

bu söylediklerinizi ben de düşündüm vaktiyle ama şöyle de bi durum var hadi kasa yenilenmicek dedi kendini garantiye aldı, niye kesinlikle dizel üretilmiyecek diyor? bu müşteri kaybetmek olmaz mıydı? beklemem gider jetta tdi alırım örneğin dimi? bence öyle komplo teorilerine gerek yok zira bizimkiler cidden çok düz mantık adamlar, resmen kıçlarını toplayıp yenileyemediler kasayı, benim izahatım bu.

Honda türkiye geçmişte olduğu gibi kendi ürettiklerini itelemek derdinde. müşteri beklentisi filan s2nde değil. Adamlar ne dizeli düşünür nede adam gibi motor seçeneği getirmeyi.

yani aynı şeyi söylemiyor muyuz biz şimdi? olay tamamen honda türkiyenin mok yemesi diyorum ben de... o fotolar amerikan civiclere ait. zaten adamlar 2012 diye çıkardılar, yani 2011 de ürettiler o arabaları... e biz 2012ye gireceğiz şurda daha en ufak bi hareket yok bizim fabrikada, millet henüz makyaj kasaya ayılamadı. mümkün değil yani... en iyimser tarih 2013 olur türkiye için.


NOT: econ tuşu sadece ekonomiyi arttırma amaçlı tasarlanmış, motorla oynamıyor, sadece şanzımanın geçişlerini öne alıyor ve klimayı kısıyor, sonuçta elde edebildiği değer amerikan söylemiyle 31mpg (yani 7,6L/100km). linki aşağıda bakabilirsiniz

http://www.youtube.com/watch?v=PUcvi8T0t-o

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #208 : Ağustos 08, 2011, 03:33:47 ÖS »
Evet, Bende inceledim, gerçekten de 1.8 motor 1.6 ya göre daha avantajlı, ama madem illa küçük motor  koycaksan, 1.6 koy, onu demek istedim. Amerika lansmanı yapılmadan önce elegance Tam otomatik vardı kafamda, 45 lira fiyat aldım, benim si ya da takasta 10.500 teklif ettiler, LPG takılı değildi o zaman. Ama lansmandan sonra beklemeye karar verdim, bu arada 1.8 leri inceleme fırsatım oldu ve gördüm ki, i shift 1.8 şehir içinde 1.6 AT den daha az yakıyor. Açıkçası gerçekten de 2012 de yeni kasa çıkmazsa "0" alma niyetimden geçip, 1.8 HB alacağım, i-shift. Yeni kasa çıkınca da takasa veririm, sonuçta35 liraya kadar, temiz bulunabiliyor piyasada... 10K cebimde kalır. Koyarım bankada yeni kasa/motorlar çıkana kadar, üç beş değerini bulur. ama asla 0 honda almam. sonuçta sokaktan toplamıyoruz parayı. Hayatımın en büyük düş kırıklığıydı terakkide egsozları kapalı HB kasayı gördüğüm an :/

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #209 : Ağustos 08, 2011, 03:38:49 ÖS »
Econ hakkında bilgilendirme için teşekkürler, Tam otomatik şanzımanda 7.1 litre bence önemli birşey. şu an 11-12 lt LPG 9.7.11.5 arası benzin tükkettiğim düşünülürse,  Birde komplo teorisi olarak düşünmedim ben hiç, bana normal göründü, sonuçta işletme literatürde böyle tanımlanır, sürekli kar etmek isteyen organizma... Dizel konusunu ise bilemiyorum. Ama benim bi fabrikam olsaydı bende buna benzer bir açıklama yapardım. Sonuçta, Şu an için hala üretimlerinin devam ettiğini yeni kasa hakkında kararı 2012 de vereceklerini söylemişti ki, 2012 ye pek te bişey kalmadı
« Son Düzenleme: Ağustos 08, 2011, 03:41:37 ÖS Gönderen: Grafink »

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #210 : Ağustos 08, 2011, 03:47:16 ÖS »
üstad yazdıklarımı yanlış anlama seninle ilgili sorun yok. Neticede bizler honda kullanıcısıyız.


2013 e filan sarkıcağını sanmam ama sarksa daha iyi olur :D

Yurt dışında yedek parça ve modifiye aksesuarlar oturur bize öyle gelir.


@grafink  kesinlikle 1,8 hb tavsiye ederim. Bambaşka bir dünya. Sedan ile alakası yok. Çok sportif bir araç.
ekonomik kullanıcam dersen daha başarılı. Ben düz tavsiye ederim.

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #211 : Ağustos 08, 2011, 03:58:19 ÖS »
DEbriyaj ile uğraşmak bana zul geliyor ya, ama bu f1 kulakçıkları ise acayip heyecan uyandırıyor. Evet i s-hift te yığılma falan oluyormuş ama, genelde sakin süren biriyim,  kafa çıkaranlara, aragaz verenlere pek kulak asmıyorum. Anca birisi sıkıştırıacak olursa dipliyorum gazı...  Zaten öncelikli egsozlara ve kokpite vurulmuş durumdayım. kasanın dizaynı hakkında ise söylecek söz bırakmamış zaten tasarımcılar, Kesinlikle kafamdaki araç 1.8 HB, tabi 2013 e kalırsa yeni kasa. Yok eğer, ekim- kasım gibi yeni ksa durumu ortaya çıkarsa, elbette yeni kasa tercihim olacak. Yeni kasanın asimetrik kokpitini oldukça beğendim. Bu sebeplerden, Nadasa bıraktım kendimi, bekleyeceğim. Benim ihtiyar delikanlı saolsun gümbür gümbür gibi gidiyor :D

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #212 : Ağustos 08, 2011, 04:05:49 ÖS »
Econ hakkında bilgilendirme için teşekkürler, Tam otomatik şanzımanda 7.1 litre bence önemli birşey. şu an 11-12 lt LPG 9.7.11.5 arası benzin tükkettiğim düşünülürse,  Birde komplo teorisi olarak düşünmedim ben hiç, bana normal göründü, sonuçta işletme literatürde böyle tanımlanır, sürekli kar etmek isteyen organizma... Dizel konusunu ise bilemiyorum. Ama benim bi fabrikam olsaydı bende buna benzer bir açıklama yapardım. Sonuçta, Şu an için hala üretimlerinin devam ettiğini yeni kasa hakkında kararı 2012 de vereceklerini söylemişti ki, 2012 ye pek te bişey kalmadı

rica ederim. evet mevcut civiclerde şehir içinde 10 lt yakar yazıyor katologda bunun 7ye düşürülmesi iyi olur tabiki ama onun da videoları var, araba vites geçişlerini 2000 devire çekiyor, o şekilde de 120nin üstüne çıkamaz, fazla dur kalk da olmaması gerekiyor, çok da ekonomik olacağını sanmıyorum o yüzden, hondanın durumu ortada, ekonomiyi hiçbir zaman öne çıkarmadılar, fazlasını beklemek haksızlık olur sanıyorum.

bu arada amerikan versiyonun en net görüntüsü şu videoda:

http://www.youtube.com/watch?v=_OIkjUMxjdQ&feature=related

bence bu fena değil esasen, en azından si'dan kat be kat güzel lakin pek bi alman havasında... civicin agresif ruhu yok bunda... daha ziyade jetta gibi, ufak çaplı konfor arabası işte... o açıdan bize gelenin buna benzeyeceğini sanmıyorum, yada en azından bundan farklı bir versiyonu daha sunulmak zorunda yoksa mevcut müşteriyi kaybeder gibi geliyor bana.
« Son Düzenleme: Ağustos 08, 2011, 04:06:35 ÖS Gönderen: BHAAL »

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #213 : Ağustos 08, 2011, 04:14:45 ÖS »
Bu kasa ile ilgili beğenmediğim tek şey arka görünümü aslında, "stoplar ve tampon" ön kısmı olsun, yan çizgileri ve kokpiti kapı kapanma yerlerini saymazsak çok başarılı bile bulduğumu söylebilirim. Si nin önünü daha çok beğeniyorum, bunlara göre daha agresif geiyor, ama bize si gelmez herhalde, egg lerden sonra hiç yokmuş. Jetta gibi ufak çaplı konfor arabası tanımına katılıyorum ama şu bir gerçek, bu kasası bile, jettalardan daha güzel duruyor. Kasa tasarımı olarak en başarılı olanlar ise bence insignia ve Yeni Focus... Bu iki tasarımın yanında bu gerçekten de yakışmadı honda'ya. Sonuçta insignia benim için pahalı, focus ise, bilmiyorum hiç incelediniz mi, HB egsozlarından daha acayip bişrey yapmış, Power Shift vitesin, (+-) kontrolü, vites topuzunun solunda 2 küçük volkmen düğmesi gibi. :D... Bi ara yeni focus'a yönelmiştim. Bu detay bi anda soğuttu beni, Hayır hadi f1 yapamıyosun, bari vites topuzunu oynatalım :D
« Son Düzenleme: Ağustos 08, 2011, 04:15:53 ÖS Gönderen: Grafink »

ursus

  • İleti: 681
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #214 : Ağustos 08, 2011, 07:23:55 ÖS »
şurda bi tanıtım çizgi filmi var
http://automobiles.honda.com/civic-si-coupe/

kayacan03

  • İleti: 61
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #215 : Eylül 05, 2011, 07:41:03 ÖS »
avrupa için özelcivicin kısmı arka resmi:
http://www.world.honda.com/news/2011/4110831New-Civic-Frankfurt-Motor-Show/index.html
avrupada yeni civic sedan olmayacak anlaşılan. selamlar.bekir.

Bu kasa ile ilgili beğenmediğim tek şey arka görünümü aslında, "stoplar ve tampon" ön kısmı olsun, yan çizgileri ve kokpiti kapı kapanma yerlerini saymazsak çok başarılı bile bulduğumu söylebilirim. Si nin önünü daha çok beğeniyorum, bunlara göre daha agresif geiyor, ama bize si gelmez herhalde, egg lerden sonra hiç yokmuş. Jetta gibi ufak çaplı konfor arabası tanımına katılıyorum ama şu bir gerçek, bu kasası bile, jettalardan daha güzel duruyor. Kasa tasarımı olarak en başarılı olanlar ise bence insignia ve Yeni Focus... Bu iki tasarımın yanında bu gerçekten de yakışmadı honda'ya. Sonuçta insignia benim için pahalı, focus ise, bilmiyorum hiç incelediniz mi, HB egsozlarından daha acayip bişrey yapmış, Power Shift vitesin, (+-) kontrolü, vites topuzunun solunda 2 küçük volkmen düğmesi gibi. :D... Bi ara yeni focus'a yönelmiştim. Bu detay bi anda soğuttu beni, Hayır hadi f1 yapamıyosun, bari vites topuzunu oynatalım :D

Fatih!

  • İleti: 98
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #216 : Eylül 06, 2011, 10:54:51 ÖÖ »
Evet, Bende inceledim, gerçekten de 1.8 motor 1.6 ya göre daha avantajlı, ama madem illa küçük motor  koycaksan, 1.6 koy, onu demek istedim. Amerika lansmanı yapılmadan önce elegance Tam otomatik vardı kafamda, 45 lira fiyat aldım, benim si ya da takasta 10.500 teklif ettiler, LPG takılı değildi o zaman. Ama lansmandan sonra beklemeye karar verdim, bu arada 1.8 leri inceleme fırsatım oldu ve gördüm ki, i shift 1.8 şehir içinde 1.6 AT den daha az yakıyor. Açıkçası gerçekten de 2012 de yeni kasa çıkmazsa "0" alma niyetimden geçip, 1.8 HB alacağım, i-shift. Yeni kasa çıkınca da takasa veririm, sonuçta35 liraya kadar, temiz bulunabiliyor piyasada... 10K cebimde kalır. Koyarım bankada yeni kasa/motorlar çıkana kadar, üç beş değerini bulur. ama asla 0 honda almam. sonuçta sokaktan toplamıyoruz parayı. Hayatımın en büyük düş kırıklığıydı terakkide egsozları kapalı HB kasayı gördüğüm an :/

1.8 HB ler üretimden kalktı.
Hatta 1.4 hb düz vites alayım dedim böyle bir araç ortada yok bile.

nevzatpamuk

  • nevizade
  • İleti: 95
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #217 : Aralık 23, 2011, 05:00:28 ÖS »
Nisan 2011BY TONY Quiroga
2012 Honda Civic Si ilk sürücü burada okuyun.

Honda araba, bir marka olarak sayılır olsaydı, Amerika Birleşik Devletleri 12. büyük olacağını o kadar çok Yurttaşlık satıyor. Volkswagens veya mazdas fazla Yurttaşlık geçen yıl ABD'de yeni evlerine gitti. Böyle satış rakamları ile, Honda redesigned 2012 Civic muhafazakar bir yandan oynamaya olduğunu çok fazla bir sürpriz değil.

Önceki nesil Civic 2006 yılında geldiğinde, süpürüldü geri ön cam ve fütüristik bir stil bir şok biraz. Bu bize bakmaya alışmış büyümeye neredeyse otomobilin tüm yaşam döngüsü almıştır. Honda tasarımcıları yine aynı tür şans almayan. 2012 için gördüğümüz, geçmişte Civic dikkatli bir evrim. Aslında, uygun doğru bir adım, bir gerileme neredeyse. Tüm ince değişiklikler uzun bir kaput, heykel tamponlar, ve daha büyük öncekinden daha Civic görünümü daha geleneksel taillights-. Ayrıca aerodinamik geliştirmek. Honda, ama aynı zamanda, çünkü küçük bir ızgara açılması ve düz underbody stil revizyonlar parçası sayesinde, daha düşük bir sürtünme katsayısı iddia ediyor.

İçinde Hala Alien

İçeride, sivil toplum analog takometre üzerinde dijital hız koyar iki katmanlı bir gösterge tablosu tutar. Dış gibi, iç hemen tanıdık henüz yeni. Plastik kalitesi biraz daha geliştirilmiş ve ilginç kapı panelleri Graining pirinç kağıdı ve benzeri yoktur. Tiner A-sütunları ileri yardım görünürlük, yeni koltuklar, daha az destekleyici-şükürler olsun, onlar daha az müdahaleci bir bel desteği var hissediyorum. Yeni beş-inç ekran, en temel DX Döşeme seviyesinden tüm modellerde standarttır. Dubbed "akıllı Çoklu Bilgi Ekranı" ekranı, hız göstergesi sağ oturur ve yol bilgisayarı, ses, saat, ve (böylece donatılmış arabalar) navigasyon bilgilerini verir.

 

Sedan 105.1-inç dingil açıklığı, 1.2 inç daha kısa olmasına rağmen, arka diz mesafesi 1.6 inç artar. Toplam uzunluk, yükseklik ve genişlik değişmeden kalır, ancak sivil toplum, daha geniş ve daha ferah bir iç hisseder. Honda, omuz odası, yaklaşık üç santim arttı iddia ediyor. Ön yolcu kesinlikle eskisinden daha uzağa hissediyor. EPA göre, yeni Civic Hatchback'in 94,7 kübik feet alanı içinde bulunmaktadır. Yani geçen yılki araba göre yaklaşık dört çalışır.

Civic kupalar giden modeli 1.1 inç daha kısa hatta çok daha kısa bir 103,2 inçlik dingil mesafesi var. İç mekan tavan 83,7 kübik feet 83.2 veya 82.6 biraz düşer. Ön koltuk, coupe, sedan gibi geniş hissediyor. Kübik feet azalma pahasına tırmanmaya deneyin vermedi arka koltukta, gelmiş olmalıdır. Misiniz?

Aynı Boyut ama Sürücüler Büyük

Bir kere biz artan boyutu ve daha önemli hissediyorum devam eden bir izlenim, yol altında. Amortisörlü ön ve çok noktadan bağlı arka süspansiyon Tweaks daha fazla seyahat ve biraz daha yumuşak bir sürüş verim. Büyük etkileri öncekinden daha uzak görünüyor ve biraz daha sert bir yekpare yapı tarafından emilir. Sadece daha sert, ama öncesine göre biraz daha hafif. En büyük kilo kaybı, £ 58, EX-L sedan oluşur. Diğer sürümler geçen yıl 20 ila 55 pound daha hafif.

Elektrikli hidrolik direksiyon Değişiklikler daha yavaş bir oran ve daha katı bir şekilde monte edilmiş bir raf içerir. Otomobilin büyük bir his katıyor az otorite, köşeleri içine selefi, yeni Civic dönüşler ile karşılaştırıldığında. Elektrikli hidrolik direksiyon, öncesine göre daha az geri bildirim sağlayan çok uyuşmuş. Genel olarak, otomobilin daha sert bir vücut, ses yalıtımı arttı sleepier direksiyon oyunculuk daha olgunluk hakkında daha fazla. Yol izolasyonu daha büyük bir anlam ve lüks ile izolasyon eşit sürücüleri değişiklikleri takdir edecektir. Relished küçük araba neredeyse spor araba gibi kişilik sivil toplum düş kırıklığına uğrayabilirler. Sürücülerin

 

Biliyor musunuz? Siz mi?

Performans Si modeli ve yakıt yudumlarken melez istisna ile, her Civic sedan ve coupe (DX, LX, EX ve EX-L), 140 hp ve 128 lb-ft ile 1.8-litre dört silindirli motor olacak tork. (Doğal gaz yanma GX 1.8 kullanır.) Esasen bir taşıma üzerine önceki nesil, motor aşağı düşük biraz daha fazla tork ve iç sürtünmeyi azaltmak birkaç değişiklik zevk yok. Dört silindirli hala mutlu spin, ama daha az gürültü kabin girer. O gürültü olmadan, motor '11 Civic olduğu gibi sabit olarak çalışıyor gibi görünmüyor.

Başka bir taşıma parçası üzerinde Honda'nın beş vitesli otomatik şanzıman, tüm diğerleri alt iki Döşeme seviyeleri 800 $ seçenek, DX ve LX, ve standart. 28 mpg şehir ve otomatik modelleri için 39 karayolu düşük sürtünme ve daha istekli tork konvertör-tıkanabilir programlama yardım artışı yakıt ekonomisi gibi bir kaç günceller. (Geçen yıl otomatik olarak 25 şehir ve 36 karayolu döndü.) Bu arada, biraz titiz sadece beş-ileri manuel kadar 26/34, 28 şehir ve 36 karayolu görememesi olduğunu hayal kırıklığına uğrayacaktır.

Tekos

  • T.H.T İZMİR
  • İleti: 1171
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #218 : Aralık 23, 2011, 05:48:57 ÖS »
Arkadaşım bu ne ? Ben hiç bir şey anlamadım ?
Nisan 2011BY TONY Quiroga
2012 Honda Civic Si ilk sürücü burada okuyun.

Honda araba, bir marka olarak sayılır olsaydı, Amerika Birleşik Devletleri 12. büyük olacağını o kadar çok Yurttaşlık satıyor. Volkswagens veya mazdas fazla Yurttaşlık geçen yıl ABD'de yeni evlerine gitti. Böyle satış rakamları ile, Honda redesigned 2012 Civic muhafazakar bir yandan oynamaya olduğunu çok fazla bir sürpriz değil.

Önceki nesil Civic 2006 yılında geldiğinde, süpürüldü geri ön cam ve fütüristik bir stil bir şok biraz. Bu bize bakmaya alışmış büyümeye neredeyse otomobilin tüm yaşam döngüsü almıştır. Honda tasarımcıları yine aynı tür şans almayan. 2012 için gördüğümüz, geçmişte Civic dikkatli bir evrim. Aslında, uygun doğru bir adım, bir gerileme neredeyse. Tüm ince değişiklikler uzun bir kaput, heykel tamponlar, ve daha büyük öncekinden daha Civic görünümü daha geleneksel taillights-. Ayrıca aerodinamik geliştirmek. Honda, ama aynı zamanda, çünkü küçük bir ızgara açılması ve düz underbody stil revizyonlar parçası sayesinde, daha düşük bir sürtünme katsayısı iddia ediyor.

İçinde Hala Alien

İçeride, sivil toplum analog takometre üzerinde dijital hız koyar iki katmanlı bir gösterge tablosu tutar. Dış gibi, iç hemen tanıdık henüz yeni. Plastik kalitesi biraz daha geliştirilmiş ve ilginç kapı panelleri Graining pirinç kağıdı ve benzeri yoktur. Tiner A-sütunları ileri yardım görünürlük, yeni koltuklar, daha az destekleyici-şükürler olsun, onlar daha az müdahaleci bir bel desteği var hissediyorum. Yeni beş-inç ekran, en temel DX Döşeme seviyesinden tüm modellerde standarttır. Dubbed "akıllı Çoklu Bilgi Ekranı" ekranı, hız göstergesi sağ oturur ve yol bilgisayarı, ses, saat, ve (böylece donatılmış arabalar) navigasyon bilgilerini verir.

 

Sedan 105.1-inç dingil açıklığı, 1.2 inç daha kısa olmasına rağmen, arka diz mesafesi 1.6 inç artar. Toplam uzunluk, yükseklik ve genişlik değişmeden kalır, ancak sivil toplum, daha geniş ve daha ferah bir iç hisseder. Honda, omuz odası, yaklaşık üç santim arttı iddia ediyor. Ön yolcu kesinlikle eskisinden daha uzağa hissediyor. EPA göre, yeni Civic Hatchback'in 94,7 kübik feet alanı içinde bulunmaktadır. Yani geçen yılki araba göre yaklaşık dört çalışır.

Civic kupalar giden modeli 1.1 inç daha kısa hatta çok daha kısa bir 103,2 inçlik dingil mesafesi var. İç mekan tavan 83,7 kübik feet 83.2 veya 82.6 biraz düşer. Ön koltuk, coupe, sedan gibi geniş hissediyor. Kübik feet azalma pahasına tırmanmaya deneyin vermedi arka koltukta, gelmiş olmalıdır. Misiniz?

Aynı Boyut ama Sürücüler Büyük

Bir kere biz artan boyutu ve daha önemli hissediyorum devam eden bir izlenim, yol altında. Amortisörlü ön ve çok noktadan bağlı arka süspansiyon Tweaks daha fazla seyahat ve biraz daha yumuşak bir sürüş verim. Büyük etkileri öncekinden daha uzak görünüyor ve biraz daha sert bir yekpare yapı tarafından emilir. Sadece daha sert, ama öncesine göre biraz daha hafif. En büyük kilo kaybı, £ 58, EX-L sedan oluşur. Diğer sürümler geçen yıl 20 ila 55 pound daha hafif.

Elektrikli hidrolik direksiyon Değişiklikler daha yavaş bir oran ve daha katı bir şekilde monte edilmiş bir raf içerir. Otomobilin büyük bir his katıyor az otorite, köşeleri içine selefi, yeni Civic dönüşler ile karşılaştırıldığında. Elektrikli hidrolik direksiyon, öncesine göre daha az geri bildirim sağlayan çok uyuşmuş. Genel olarak, otomobilin daha sert bir vücut, ses yalıtımı arttı sleepier direksiyon oyunculuk daha olgunluk hakkında daha fazla. Yol izolasyonu daha büyük bir anlam ve lüks ile izolasyon eşit sürücüleri değişiklikleri takdir edecektir. Relished küçük araba neredeyse spor araba gibi kişilik sivil toplum düş kırıklığına uğrayabilirler. Sürücülerin

 

Biliyor musunuz? Siz mi?

Performans Si modeli ve yakıt yudumlarken melez istisna ile, her Civic sedan ve coupe (DX, LX, EX ve EX-L), 140 hp ve 128 lb-ft ile 1.8-litre dört silindirli motor olacak tork. (Doğal gaz yanma GX 1.8 kullanır.) Esasen bir taşıma üzerine önceki nesil, motor aşağı düşük biraz daha fazla tork ve iç sürtünmeyi azaltmak birkaç değişiklik zevk yok. Dört silindirli hala mutlu spin, ama daha az gürültü kabin girer. O gürültü olmadan, motor '11 Civic olduğu gibi sabit olarak çalışıyor gibi görünmüyor.

Başka bir taşıma parçası üzerinde Honda'nın beş vitesli otomatik şanzıman, tüm diğerleri alt iki Döşeme seviyeleri 800 $ seçenek, DX ve LX, ve standart. 28 mpg şehir ve otomatik modelleri için 39 karayolu düşük sürtünme ve daha istekli tork konvertör-tıkanabilir programlama yardım artışı yakıt ekonomisi gibi bir kaç günceller. (Geçen yıl otomatik olarak 25 şehir ve 36 karayolu döndü.) Bu arada, biraz titiz sadece beş-ileri manuel kadar 26/34, 28 şehir ve 36 karayolu görememesi olduğunu hayal kırıklığına uğrayacaktır.

civic46

  • İleti: 888
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #219 : Aralık 23, 2011, 06:25:13 ÖS »
netteki cümle çeviri programlarını kullandığınızda bazı cümleleri direk birinci anlamı ile tercüme eder cümle içindeki anlamını dikkate almaz ve böylece saçma bir yazı ortaya çıkar...

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #220 : Aralık 23, 2011, 06:55:41 ÖS »
:D haha evet keşke direk ingilizcesini paylaşsaydı arkadaş bilenler okurdu

Boostmaster

  • İleti: 92
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #221 : Aralık 23, 2011, 07:11:51 ÖS »
yeni civic ler bugun izmir e geldi sanırım iş çıkışı yanından geçtiğim tır üzerinde yanlış saymadıysam 5 civic vardı ve resimlerde arkadaşların paylaştıgı resimlerle aynı tabi ki içerisini göremedim araçlar büyük bir ihtimal terakki ye getirildi merak edenlere duyurulur :)

BySeLçuKkK

  • İleti: 130
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #222 : Aralık 23, 2011, 07:16:33 ÖS »
büyük ihtimalle 24 aralığa kadar bayilerde olur

SONE-R

  • İleti: 2064
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #223 : Aralık 23, 2011, 07:28:45 ÖS »
arkadaşın paylaştığı saçma sapan çevrilmiş uzun cümleyi aynen copy paste yapıp ingilizceye çevirdiğinizde karşınıza düzgün cümlelerle yazılmış bir ingilizce metin çıkıyor... :D :D

nevzatpamuk

  • nevizade
  • İleti: 95
Ynt: 2012 civic gördügümde şoook oldum........
« Yanıtla #224 : Aralık 24, 2011, 08:36:14 ÖÖ »
ben ingilizce bilmiyorum. merak ettiğim için paylaştım . bilen birisi türkçe çevirisini yapar paylaşırsa ben dahil pek çok kişi yabancı gözüyle nasıl bakıldığını daha iyi anlayabilir. çeviriyi yapacak kişiyede şimdiden teşekkürler