Gönderen Konu: 2010 Honda NSX  (Okunma sayısı 3521 defa)

endlessnihilist

  • İleti: 251
2010 Honda NSX
« : Kasım 10, 2009, 02:35:06 ÖS »
arkadaşlar, net teyit edemeden paylaşmak istedim...
sanırım NSX geri dönüyor...
umarım bir an önce döner

ayrıca NSX hakkında güzel birde web adresi veriyim...

http://2010nsx.com/honda-nsx-history.php

kolay gelsin...



mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: 2010 Honda NSX
« Yanıtla #1 : Kasım 10, 2009, 03:14:43 ÖS »
nsx bayadır donuyor videoları ve resimleri paylaşılmıştı sitede

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 2010 Honda NSX
« Yanıtla #2 : Kasım 10, 2009, 05:11:28 ÖS »
inş. nsx döner ama tr ye girmez gene.

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: 2010 Honda NSX
« Yanıtla #3 : Kasım 10, 2009, 05:30:19 ÖS »
yanliz hangi araclar ornek alinarak yapilmis okudunuz mu?

ferrari diyor,tamam derim, corvette diyor, tamam derim, 205 gti diyor abi bide ;D buna ne dicez?

hayretler icinde bekliyoruz bu araci

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 2010 Honda NSX
« Yanıtla #4 : Kasım 10, 2009, 05:58:14 ÖS »
205 gti dediğin araba zamanının en mükemmel arabası adamlar 90 lı yılların başında 1.9 motordan o gücü almışlar helal olsun

blackbull

  • İleti: 1427
Ynt: 2010 Honda NSX
« Yanıtla #5 : Kasım 10, 2009, 08:37:39 ÖS »
keske türkiyeye gelse ya

alican_07

  • İleti: 1822
Ynt: 2010 Honda NSX
« Yanıtla #6 : Kasım 17, 2009, 10:19:24 ÖS »
dostum gelsede uçuk fiyatlardan satışa sunulur gene pek alan olmaz

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: 2010 Honda NSX
« Yanıtla #7 : Aralık 19, 2009, 06:53:35 ÖS »
Geçen yıl galiba HONDA'nın CEO su bir adam vardı. Açıklama yaptı ya  s2000 in üretimine 2009 sonu son veriyoruz ve yeni NSX projesini rafa kaldırıyoruz global kriz nedeni ile falan dedi yanlış hatırlamıyorsam.

Küresel ısınma nedeni ile büyük hacimli motorlar üretmekten çok daha çevreci ve elektrik motorları üzerine yoğunlaştı HONDA.

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: 2010 Honda NSX
« Yanıtla #8 : Aralık 19, 2009, 07:05:23 ÖS »
Araç mikemmel.Diyecek bişey yok.Ancak TR'ye gelmez orası kesin.Ama ****** belki getirir.