Gönderen Konu: Yeni M3 gizli fotolar  (Okunma sayısı 4138 defa)

Onu-R

  • İleti: 3113
Yeni M3 gizli fotolar
« : Haziran 05, 2006, 10:34:31 ÖS »
   E90 M3 Spy Photos













« Son Düzenleme: Haziran 05, 2006, 10:35:37 ÖS Gönderen: Onu-R »



Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #1 : Haziran 05, 2006, 10:36:34 ÖS »












sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #2 : Haziran 05, 2006, 10:49:53 ÖS »
makina delide bunun neresi gizli foto onu annayamadım onuRcum..amcam akmış alemlere baksana restorant gibi biyerlerde falan takılıyo ;D

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #3 : Haziran 05, 2006, 10:53:01 ÖS »
Daha piyasaya cıkmadı bu arac ve cıktığı zaman bundan biraz daha farklı olucak tabi.. yine gözümüzü üzerinden alamicaz yani :)

:..PlagueSurfer..:

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #4 : Haziran 05, 2006, 10:54:21 ÖS »
test sürüşünde şemal yapıyo galiba :D bakın m3 aldım daha üretilmeden

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #5 : Haziran 05, 2006, 11:02:31 ÖS »
Alıntı
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #4 : Haziran 05, 2006, 11:53:58 pm »   

--------------------------------------------------------------------------------

test sürüşünde şemal yapıyo galiba  bakın m3 aldım daha üretilmeden

değnekçi kaçırmış arabayı turlamıştır belki

Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #6 : Haziran 05, 2006, 11:52:33 ÖS »
iyi bari arkası yeni 3 serisi gibi dandik olmamaış birazcık idare eder

gokhan035

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #7 : Haziran 06, 2006, 02:21:34 ÖÖ »
Alıntı
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #4 : Haziran 05, 2006, 11:53:58 pm »  

--------------------------------------------------------------------------------

test sürüşünde şemal yapıyo galiba  bakın m3 aldım daha üretilmeden

değnekçi kaçırmış arabayı turlamıştır belki

ya olum sen manyaksın yaaaaaaaaaaaaaaa  :dissiz  :dissiz  :dissiz

yanlız arkası şaka  gibi olmuş yaa mükemmellll....

@wesome

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #8 : Haziran 06, 2006, 07:21:40 ÖÖ »
bakalim son hali nasil olcak. jantlar felan bole olmicak heralde. bazi yerleri zaten sakli duruo. M3 baska yaaa....

Güven

  • İleti: 1815
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #9 : Haziran 06, 2006, 07:57:19 ÖÖ »
evet MMMMMMMMM3333333333 bambaşka

Selçuk

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #10 : Haziran 06, 2006, 08:50:10 ÖÖ »
bedava verseler binmemm  :P :olamaz

can

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #11 : Haziran 06, 2006, 11:31:28 ÖÖ »
audi ne zmn m3 üretmeye basladı ya ahahah

deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #12 : Haziran 06, 2006, 01:23:01 ÖS »
makina çok başarılı olacağa benziyo cidden ...

DaRkBluE-Since1982

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #13 : Haziran 06, 2006, 01:48:32 ÖS »
Bana sanki bu TR piyasasına girmeyen tek kapı 3 serisi olan bi araç gibi geldi ama tabi bu genede benim şahsı fikrim...prototip olsaydı veya daha geliştirme aşamasında olsaydı bence etrafı çevrili olan bi piste sürüş testi uzun yol testini ise tam hatırlamıyom amerikada bi bölgede yapıyorlar uzunca bi mesafe ve baya baya sıcak bi hava koşulunda felan M6 nın yapılışını konu edinen bi belgeselde görmüştüm o yolu....ama tabi yine sölüyom şahsi fikrim bunlar...araça gelecek olursak mikemmellll....

EvReN_S2K

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #14 : Haziran 06, 2006, 03:15:39 ÖS »
E 46 gibi olmamış..

ottoboy

  • İleti: 547
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #15 : Haziran 06, 2006, 03:32:22 ÖS »
çok yuvarlamışlar arabayı. audi ye benzemiş bencede

DzinaJ

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #16 : Haziran 06, 2006, 03:41:14 ÖS »
valla 6serisi ve 7serisi karışımı birşey olmuş?güzele benzior zamanla alışır gözümüz diğer modellere nasıl alıştıysa;)

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #17 : Haziran 06, 2006, 06:18:37 ÖS »
Bana sanki bu TR piyasasına girmeyen tek kapı 3 serisi olan bi araç gibi geldi ama tabi bu genede benim şahsı fikrim...prototip olsaydı veya daha geliştirme aşamasında olsaydı bence etrafı çevrili olan bi piste sürüş testi uzun yol testini ise tam hatırlamıyom amerikada bi bölgede yapıyorlar uzunca bi mesafe ve baya baya sıcak bi hava koşulunda felan M6 nın yapılışını konu edinen bi belgeselde görmüştüm o yolu....ama tabi yine sölüyom şahsi fikrim bunlar...araça gelecek olursak mikemmellll....

ya zaten baya önce o senin dediğin gibi arabanın baya bi yerini kapatıp kimsenin bilmediği yerlerde, Allah'ın dağında fln yapmışlardı, onun da spy photo'su cıkmıstı yani.. nerdeyse 1 aydan fazla bir süre önce görmüştüm yeni M3 ün gizli fotolarını.. bunlar enteresan geldi banada, hoşuma gitti, ondan koydum...


ClaW

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #18 : Haziran 07, 2006, 11:27:24 ÖS »
gusel olmusta arka taraf DB9 dan esinlenmis gibime geldi

gokhan035

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #19 : Haziran 08, 2006, 12:47:31 ÖÖ »
zaten artık arabaların birbirine benzemesi doğal yani çünkü herkes aynı şeyi yapmak için uğraşıyo, 2 stop 2 far  1 direksiyon  4 lastik :lol: çoğu çizimde artık biribirne benziyo tabi, öyle seri üretim araca çok çılgın bi çizim de olmaz, yani, audi ye benzemiş diyosunuz ama audi nin de benzediği başka araçlarda şöyle bi 10 dk mızı ayırsak buluruz... yani bilmiyorum tabi bu benim görüşüm.  ;)

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #20 : Haziran 09, 2006, 12:43:46 ÖÖ »

2007 BMW 335i  Twin-Turbo











Configuration: Front Engine/RWD
Engine: Twin-Turbo Inline-6
Displacement: 3000 cc
Horsepower: 300 bhp @ ---- rpm
Torque: 300 lb-ft @ 1400 rpm
Max RPM: 7000 rpm
Transmission: 6-Speed Manual/Steptronic



ePHe

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #21 : Haziran 09, 2006, 01:30:28 ÖÖ »
  =d> =d> cok deli bi alet ya coook

TEAMHONDATURKEY

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #22 : Haziran 09, 2006, 10:06:38 ÖÖ »
İşte bu an Chris Bangle ın BMW yi bitirdiği andır.  ](*,)



Röportaj: Chris Bangle
 
Dünyanın en sıra dışı otomobil tasarımcısı olarak gösterilen BMW'nin Grup Tasarım Direktörü Chris Bangle, planlarını, otomobillere bakışını anlattı.
 
BMW Grubu'nun Tasarım Direktörü Chris Bangle, kimilerine göre geleceğin otomobillerini çizen bir deha... Kimilerine göreyse BMW'nin kemikleşmiş müşteri kitlesini kaçıran bir çılgın! Hatta İngiliz basınına göre rakip firma Mercedes tarafından BMW'yi yok etmek üzere tutulmuş bir robot! Daha da ileri gidip BMW'nin resmi internet sitesine Bangle'ı öldürmek istediklerini ifade eden elektronik postalar atan BMW hastaları bile var! Ancak eleştirilere rağmen, BMW hisselerinin büyük bölümünü ellerinde bulunduran Quandt Ailesi, hala Bangle'ı destekliyor.

Oldukça karizmatik bir insan olan Bangle, Amerika Wisconsin doğumlu. 47 yaşındaki tasarımcı, hijyene inanılmaz derecede önem gösteriyor... Anlatıldığına göre çok az insanla el sıkışırmış! 250 kadar uzmanla çalışıyor. Ekibinde renk ve ergonomi uzmanlarının yanında, psikologlar, sosyologlar, mühendisler ve tasarımcılar var. 1992'den bu yana BMW bünyesinde çalışıyor. Firmada Bangle'ın felsefesine bağlı 6 ayrı ekip tasarım çalışması yapıyor. Marka imajına en uygun olanını Bangle seçiyor, gerekirse üzerinde oynuyor, geliştiriyor... Daha önce İtalya'da Fiat Tasarım Merkezi'nde görev yaptı. Fiat Coupe ve Alfa Romeo 145, Bangle imzasını taşıyor.

En çok konuşulan tasarımcı

Tasarımları hakkında ne kadar çok tartışma yapılırsa yapılsın Bangle, dünyada üzerinde en çok konuşulan, peşinde en çok koşulan tasarım direktörü. Bangle imzalı modeller sayesinde, BMW'nin geçen yıl tüm dünya satışları yüzde 12 dolayında arttı. Üstelik kimi çevrelerden eleştiri alan yeni 7 Serisi, eskisine oranla yüzde 17 daha fazla satmış. Yeni 5 Serisi'nin satışları da hiç fena gitmiyor.

Bangle BMW'ye 7 Serisi, ardından 5 ve 6, son olarak da 1 Serisi'yle ağırlığını koydu. Ayrıca arazi araçları X5 ve X3'le, Z4'ün de yaratıcısı. 2005'te satışa sunulacak yeni 3 Serisi de Bangle'a emanet.

 Türkiye'yi nasıl tanıyorsunuz?

Dünyanın en güzel ülkelerinden olduğunu biliyorum. İnsanların araçlarına tutkuyla bağlı olduğunu duyuyorum. Türkiye'de BMW'ye gösterilen yüksek ilgi, bizi memnun ediyor. Türkiye'de de diğer Akdeniz ülkelerinde olduğu gibi klasik sedan araçlar beğeniliyor. Ülkeniz Güney Avrupa'da önemli bir üretim merkezi olma yolunda. Otomobil kültürünün gelişmesi için bu trendin sürmesi gerekir. Ancak gelecekte otomobil üretimi belli ülkelerde toplanacak gibi görünüyor. Araştırma-geliştirme maliyetlerinin yüksekliği yüzünden gelişmekte olan pazarlarda dünya çapında ses getirecek otomobil üretmek zorlaşıyor.

 Otomobillerinizde alışılmışın dışında çizgiler kullanarak insanların algılarını ve zevklerini çok zorlamıyor musunuz?

Yolda görünen diğer otomobillere benzeyen araçlar çizsem, insanlar daha mı mutlu olacak? Bildiğiniz gibi Mini ve Rolls Royce'un ortak tasarım dilinden de sorumluyum. Ayrıca unutmayın ki, bu otomobilleri, bir gece eve gidip 'Şöyle bir otomobil çizeyim!' diyerek yaratmıyorum! Otomobiller, bir takım çalışması sonunda ortaya çıkıyor. Artık otomobil tasarlamak, herhangi bir endüstriyel ürünü ortaya çıkarmaktan daha farklı bir iş haline geldi. Geride bıraktığımız 100 yılda, otomobil endüstrisi farklı aşamalardan geçti. Dolayısıyla araçların görünüşleri gibi verdikleri hisler de değişmeli. Bu nedenle ürettiğimiz otomobiller öncekilerden farklı olmalı. Bunu tasarımcının kendisini tatmin ettiği bir oyun değil, pazarın ve müşterilerin bir talebi olarak görüyorum.

Çizdiğiniz modellerin arka bölümleri sıradışı... Özellikle 7 Serisi'nde çok eleştiri aldınız...

Büyük ve güçlü görünümlü bagajları seviyorum. Otomobilin tasarım dilinde arka bölümün önemli yeri vardır. 2000 yılını hatırlayın. Dünyada herkes, bilgisayarların çökeceği ve dünyanın teknolojik bir kaosa sürükleneceğinden endişe ediyordu. Biz teknoloji dolu 7 Serisi'ni bu tür korkuların zirveye çıktığı dönemde yarattık. 2001'de de piyasaya sürdük. Sonra 7 Serisi hafif bir değişiklik geçirdi. Aracı, eleştiriler yüzünden makyajladığımız doğru değil!

Eleştiriler yüzünden hiç ayrılmayı düşündüğünüz oldu mu?

Gördüğünüz gibi görevimin başındayım ve arkadaşlarımla birlikte güzel projelere imza atıyoruz!

 BMW neden 1 Serisi gibi küçük bir otomobil üretme ihtiyacı duydu?

Biz kompakt sınıfta da, en üst kalitede bir otomobil üretilmesi gerektiğini düşünüyorduk. 1 Serisi, sürüşünden, içinde kullanılan malzemenin kalitesine kadar klasik BMW tadında olacak. Arkadan itişiyle, teknolojisiyle fark yaratacak. Sadece hatchback'de değil, stationwagon karoser seçeneğinde bile çok akıcı ve keyifli bir otomobil çıktı ortaya.

Gelecekte otomobil dünyasında hangi faktörler belirleyici olacak?

Daha sofistike ve zor beğenen müşteriler, ileri teknoloji ve acımasız rekabet koşulları...
 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Overview
Chris Bangle has a lot of enemies.

All right, in case you're not a BMW fanatic, you might not know that Bangle is the design boss of the BMW Group, which includes Mini and Rolls-Royce, and is responsible for the look of the new BMW 7 series, the new Z4 and now the car you see above, the newly fashioned 5 series.

These cars have made a lot of enemies for Bangle because thousands of BMW traditionalists worldwide dislike their sharper-edged format and have even signed online petitions like one titled "Stop Chris Bangle" to voice their disapproval.

Not that the American-born Bangle cares much. Certainly he understands the naysayers' fear that he has changed their beloved Bimmers (what fans call BMW cars; Beemers are BMW motorcycles) for the worse. But Bangle sincerely disagrees, and, moreover, he is fully backed by the weight of the BMW board of directors (BMW is still largely controlled by the will of the Quandt family), who specifically asked Bangle to move the company's image forward, whether traditionalists like it or not.
 
Interestingly, although BMW's U.S. sales have been down about 2% so far in 2003 (through the first quarter), most of the losses are in sales of the outgoing 5 series, which is nearly always the case when a model is due for replacement. Furthermore, attributing these flat sales to the Bangle-era designs would be at the very least premature: While 7 series sales were off very slightly in first-quarter 2003, the blip could easily be attributable to the war in Iraq. Meanwhile, Z4 sales are scorching, up 250% against first-quarter numbers for last year's Z3. That's a fairly ringing endorsement of the Z4's looks, and it helps that it's a top-notch performance car as well.
« Son Düzenleme: Haziran 09, 2006, 10:16:41 ÖÖ Gönderen: TEAMHONDATURKEY »

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Yeni M3 gizli fotolar
« Yanıtla #23 : Haziran 10, 2006, 05:33:00 ÖS »

Bangle BMW'ye 7 Serisi, ardından 5 ve 6, son olarak da 1 Serisi'yle ağırlığını koydu. Ayrıca arazi araçları X5 ve X3'le, Z4'ün de yaratıcısı. 2005'te satışa sunulacak yeni 3 Serisi de Bangle'a emanet.



Vay be.. Neredeyse artık tüm BMW'lar Bangle'a emanet edilmiş gibi.. Ben de bu araçlar arasından bir tek 6 kasayı beğenemedim bir türlü (tabiki kötü bir şey söyleyemem, sonuçta 6 kasa yani ama yine de bi M6 bile olsa, M3'ün yanında sönük kalıyor bana göre).. Gerisi mükemmel bence.. X3, X5, 1, 3, 5, 7, Z4..