Gönderen Konu: Yeni civic 4eksoz...  (Okunma sayısı 3957 defa)

honda_team

  • İleti: 4134
Yeni civic 4eksoz...
« : Temmuz 03, 2008, 11:55:46 ÖÖ »





Cumhur

  • İleti: 987
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #1 : Temmuz 03, 2008, 11:57:49 ÖÖ »
Çok güzel duruyor ;)

buura

  • İleti: 1869
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #2 : Temmuz 03, 2008, 11:58:33 ÖÖ »
buna tek takıcaksın büyük bişi off çok fena duruo siyah renk olcak mugen body fln filan

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #3 : Temmuz 03, 2008, 12:14:51 ÖS »
baya güzel duruyo :)

aRasaLg

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #4 : Temmuz 03, 2008, 01:57:43 ÖS »
bmw nın egzosuna cok benzıyor.bu egzos tıpını de cok seviyorum.ama en çok soba borusu gibi olan(gökhan abinin seat leon dakı) o egzosa hastayım.çok güzel bi durusu var

o-si

  • İleti: 538
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #5 : Temmuz 03, 2008, 06:10:11 ÖS »
güzel çalışma...

devilboy

  • İleti: 61
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #6 : Temmuz 22, 2008, 10:56:35 ÖS »
güzel duruyor

Typerkan

  • İleti: 858
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #7 : Temmuz 25, 2008, 07:57:28 ÖS »
Benim Her Sayfamda Bi Dünya Çalışmalar Var Arkadaşlar :) Her Sayfamda Resim Var :) Yenilikler için :) Örneğin





 :artis :seytani


honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #9 : Temmuz 26, 2008, 08:37:10 ÖÖ »
Erkan abim 4 eksozluolan çok abartılı olmuş bence en iyisi 2 eksozlu olan araba alıncamı bendemi yaptırsam ne :D

enesyilmaz

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #10 : Ağustos 02, 2008, 11:35:55 ÖS »
s.a bişy sorabilirmiyim bu çift eksozu nerde yaptrdın ?

emre16

  • İleti: 1996
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #11 : Ağustos 03, 2008, 12:27:31 ÖÖ »
çok tatlı ve güzel durmus hakkaten

honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #12 : Ağustos 03, 2008, 07:57:36 ÖS »

s.a bişy sorabilirmiyim bu çift eksozu nerde yaptrdın ?


Arkadaşım bu photostop ne diyorsun yaa :D

bErAt y!G!t

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #13 : Ağustos 03, 2008, 08:03:38 ÖS »


s.a bişy sorabilirmiyim bu çift eksozu nerde yaptrdın ?


Arkadaşım bu photostop ne diyorsun yaa :D
adam alabilir miyim derken nerden bulabilirim veya nerde yaptırabilirim omu kasttetmiştir

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #14 : Ağustos 03, 2008, 08:05:56 ÖS »


s.a bişy sorabilirmiyim bu çift eksozu nerde yaptrdın ?


Arkadaşım bu photostop ne diyorsun yaa :D

Photoshop bilmek zorunlu hale mi geldi ?

honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: Yeni civic 4eksoz...
« Yanıtla #15 : Ağustos 05, 2008, 05:45:33 ÖS »
Yahu tamam üstüme gelmeyin yahu aaaaa :D



Geçen gün bizim burda bi beyaz civic gördüm yeni 4 eksoz spoiler ızgara film falan pff hem beyaz hemde 4 eksoz ne güzel ötüyordu makine pffff içim gitti yahu resmen :D onu görünce...
« Son Düzenleme: Ağustos 05, 2008, 05:46:47 ÖS Gönderen: honda_team »