Gönderen Konu: ruya 350 z  (Okunma sayısı 1798 defa)

@kın dohc

  • İleti: 310
ruya 350 z
« : Temmuz 04, 2007, 11:22:33 ÖÖ »
















engıne

GTM 4.24L Custom VQ Stroker Kit
 Darton MID T-Sleeves
 Custom 90.0mm Stroke Crankshaft
 Arias / GTM Extreme Duty Pistons (8.5:1 Compression)
 GTM Rods
 Fully Balanced and Blueprinted
 Custom GTM-Spec Cometic Head Gasket
 GTM Stage 3 Heads
 Ported and Polished
 JWT S7 Rev-Up Camshafts (262 deg. Duration / .450” (11.43mm) Lift)
 1mm Overbore Intake Valves
 1mm Overbore Exhaust Valves
 Custom GTM-Spec Ferrea Valvetrain (Springs and Titanium Retainers)
 GTM-spec ARP 12mm Head Studs
 ARP Main Studs
 Cosworth Rod Bearings
 Cosworth Main Bearings
 Fully Balanced and Blueprinted
 APS Extreme Twin Turbo System
 APS-Spec Twin Garrett GT Hybrid Turbos
 APS-Spec Vertical 5” Deep Intercooler
 HKS SSQV Blow-Off Valve
 Tial 52mm Wastegates
 APS 3.5” Downpipes
 APS Extreme Fuel System
 APS Dual Fuel Pumps
 APS-Spec 880cc Fuel Injectors
 APS Fuel Rails
 APS Fuel Return System
 HKS Fcon V-Pro Standalone ECU tuned by Sam@GTMotorsports
 HKS Fcon Navigator
 HKS Boost Controller
 HKS Fcon Knock Amp
 4 custom mapping
 Aquamist Water/Methenol Injection
 Greddy Evo-TT True Dual Exhaust with Custom Turbo Piping
 Custom Polished Plenum
 Custom ZCG Oil Cooler
 Custom ZCG Power Steering Cooler Koyo Radiator
 Buddy Club Racing-Spec Condenser
 GTM Pathfinder Cooling System
 Exedy GTM-Spec Dual Plate Carbon Clutch


suspensıon

Tein Basic Adjustable Coilovers
 Stillen Adjustable Sway Bars F&R
 JIC-Magic CF Front Strut Bar
 3.3FD Differential with vLSD
 Driveshaft Shop Level 5 Rear Axles


brakes

Stoptech 14.1” Cross-Drilled Big Brake Kit Front and Rear


whels-tress

Volk GT-S Titanium Gunmetal 19x9.5f +17 19x10.5r +18
 Toyo T1-R 255/35/19f 285/35/19r
 Volk TE-37 Custom-Made Time Attack 18x9.5f +22 18x10.5r +22



Alp

  • İleti: 402
Ynt: ruya 350 z
« Yanıtla #1 : Temmuz 04, 2007, 11:36:22 ÖÖ »
koymayın böyle resimler, moral bozuyor bunlar :D :D

serkan

  • Ziyaretçi
Ynt: ruya 350 z
« Yanıtla #2 : Temmuz 04, 2007, 11:39:45 ÖÖ »
Çok iyimiş  >=ok

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: ruya 350 z
« Yanıtla #3 : Temmuz 04, 2007, 11:51:16 ÖÖ »
420 Z daha ne olsun ama yuklu bi S 2000'i değişmem her zmn honda aşkı.. :lovee  :lovee  :lovee

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: ruya 350 z
« Yanıtla #4 : Temmuz 04, 2007, 11:57:33 ÖÖ »

420 Z daha ne olsun ama yuklu bi S 2000'i değişmem her zmn honda aşkı.. :lovee  :lovee  :lovee


Şimdi sana bi Hade beaaa.. Demek istiyorum dostum  >%6rol

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: ruya 350 z
« Yanıtla #5 : Temmuz 04, 2007, 12:03:02 ÖS »


420 Z daha ne olsun ama yuklu bi S 2000'i değişmem her zmn honda aşkı.. :lovee  :lovee  :lovee


Şimdi sana bi Hade beaaa.. Demek istiyorum dostum  >%6rol


kanka zevk meselesi bilirsin zevkler tartışılmaz tabi 420 z ii verirsen kullanırım ben kullanmam demiyorum ama aynı ayarda mesela S2000 olsa ben hondayı tercih ederim.. :lovee  

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: ruya 350 z
« Yanıtla #6 : Temmuz 04, 2007, 05:04:56 ÖS »

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: ruya 350 z
« Yanıtla #7 : Temmuz 04, 2007, 06:11:56 ÖS »
harika bir araç ötesi yok..

@kın dohc

  • İleti: 310
Ynt: ruya 350 z
« Yanıtla #8 : Temmuz 04, 2007, 08:17:06 ÖS »
Kusura bakmayın takip etmeyince bole oluyo işte <783^2

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: ruya 350 z
« Yanıtla #9 : Temmuz 05, 2007, 03:14:37 ÖÖ »
Carbon fiber bitirmiş , Altıner Abi görmesin :)