Gönderen Konu: ocean0636's photography  (Okunma sayısı 4047 defa)

ocean0636

  • İleti: 1986
ocean0636's photography
« : Şubat 27, 2010, 12:43:09 ÖÖ »


























FZG

  • Ziyaretçi
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #1 : Şubat 27, 2010, 07:19:29 ÖÖ »
Temiz gozukuyor, keske profesyonel fotograflari olsaydi.. :)

RattleSnake

  • İleti: 2760
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #2 : Şubat 27, 2010, 08:48:05 ÖÖ »
araba çok güzel ama plaka ve imza süper

focusn70

  • Ahmet
  • İleti: 3068
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #3 : Şubat 27, 2010, 08:59:37 ÖÖ »
maşallah ocean dirty shoot olmuş :)

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #4 : Şubat 27, 2010, 09:52:04 ÖÖ »
Allah kaza bela vermesin süper görünüyor...

ocean0636

  • İleti: 1986
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #5 : Şubat 27, 2010, 12:17:19 ÖS »
Eyw. Teşekkürler arkadaslar değerli yorumlarınız ıcin daha farklı bı cekim yapicaktik ama cekim yaptığımız sabah yağmur yaginca deneme amaçlı oldu bu, aracın temiz olduğu bı gün tekrar cekim yapicaz ins. :)
« Son Düzenleme: Şubat 27, 2010, 12:19:21 ÖS Gönderen: ocean0636 »

adrenaliinn

  • İleti: 890
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #6 : Şubat 27, 2010, 12:45:09 ÖS »
süpperr...maşallah..Allah kaza bela vermesin.

NeFeR

  • İleti: 501
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #7 : Şubat 27, 2010, 01:01:36 ÖS »
Cok güzel kazasız belasız inş

ocean0636

  • İleti: 1986
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #8 : Şubat 27, 2010, 03:34:43 ÖS »
Yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar sağolun :)

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #9 : Şubat 28, 2010, 06:21:22 ÖS »
41 kere maşallah çok fena

hondaccı

  • İleti: 232
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #10 : Şubat 28, 2010, 06:33:42 ÖS »
41 kere maşşallah Hocam kazasız belasız kullanın çok güzel araba..

ocean0636

  • İleti: 1986
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #11 : Şubat 28, 2010, 07:43:46 ÖS »
Eyw. arkadaşlar çook teşekkürler güzel dilekleriniz için :)

mali

  • İleti: 8035
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #12 : Şubat 28, 2010, 07:47:38 ÖS »
Allah kaza bela vermesin


ocean0636

  • İleti: 1986
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #13 : Şubat 28, 2010, 08:07:06 ÖS »
Eyw. Teşekkürler abi :)

escapade

  • İleti: 287
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #14 : Şubat 28, 2010, 08:10:59 ÖS »
kazasız belasız inşallah.

by_kanka

  • İleti: 7
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #15 : Şubat 28, 2010, 08:12:41 ÖS »



evet katılıyorum plaka ve imza çok güzel ....

ocean0636

  • İleti: 1986
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #16 : Şubat 28, 2010, 09:06:57 ÖS »
Eyw. saolun arkadaşlar çook teşekkürler :)
Evet plaka ve ımzamı bende cok sevıyorum:)

55fb171

  • İleti: 386
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #17 : Şubat 28, 2010, 09:30:45 ÖS »
ocean senın aracın otomatıkmı kardes?

ocean0636

  • İleti: 1986
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #18 : Şubat 28, 2010, 09:46:30 ÖS »
Düz hocam :)

crash_over

  • İleti: 384
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #19 : Mart 04, 2010, 12:12:48 ÖÖ »
+1907 plaka ve imza allah kazadan saklasın

KADiFE

  • İleti: 572
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #20 : Mart 04, 2010, 01:00:02 ÖÖ »
kazasiz belasiz cezasiz kullanimlar,
antalyanin neresindesiniz,,

resimlerinize bakarken biseyi tekrar hatirladim ,honda ne zaman  kaput acildiginda dayatma demiri yerine,diger firmalardaki yayli kaldiraca gidecek merak ediyorum,

ocean0636

  • İleti: 1986
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #21 : Mart 04, 2010, 11:44:24 ÖS »
Eyw. teşekkürler aradaşlar güzel yorumlarınız için..:)
Antalya/Merkez'deyim.. Evet kaput konusunda amortısorlu sısteme gecmedı honda ama vardır bı bıldıgı heralde :)

Emir_TR

  • İleti: 149
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #22 : Mart 09, 2010, 07:02:34 ÖS »
Plaka-imza için tebrik ederim..

Kazasız,keyifli sürüşler..

bado

  • İleti: 390
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #23 : Mart 09, 2010, 08:01:47 ÖS »
Plaka ve imza ya helal !!! araba için de ayrıca güzel   >=ok

ocean0636

  • İleti: 1986
Ynt: ocean0636's photography
« Yanıtla #24 : Mart 10, 2010, 03:51:56 ÖS »
Eyw. teşekkürler arkadaşlar  :)