Gönderen Konu: mercedesin özentisi  (Okunma sayısı 5091 defa)

RattleSnake

  • İleti: 2760
mercedesin özentisi
« : Şubat 21, 2010, 07:49:59 ÖS »



yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #1 : Şubat 21, 2010, 08:45:43 ÖS »
valla anlamadım... <783^2

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #2 : Şubat 23, 2010, 08:03:51 ÖS »
İbrahim Abi,fotoqrafta photobucket resmi var.Bi yanlışlık olmuş sanırım ? Şöyle yazıyor;

Account inactive. smashling_20's  account has been inactive for 90 days  Visit Photobucket.com

FZG

  • Ziyaretçi
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #3 : Şubat 24, 2010, 02:28:07 ÖÖ »
Fotograf gozukmuyor..

photographer

  • İleti: 572
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #4 : Şubat 24, 2010, 04:34:32 ÖS »
fotoğraf görünmüyor.. napalım yeniden ekler muhakkak :)

serkan136

  • İleti: 199
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #5 : Şubat 24, 2010, 04:37:19 ÖS »
:(

RattleSnake

  • İleti: 2760
Ynt: mercedesin özentisi DÜZELTİLDİ
« Yanıtla #6 : Şubat 24, 2010, 05:45:55 ÖS »
biraz gecikti kusura bakmayın arkadaşlar


aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #7 : Şubat 24, 2010, 05:59:57 ÖS »
Yaaa yok artık bu kadar olur :D Özentilikte sınır tanımıyorlar. :D

delimanyak

  • İleti: 777
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #8 : Şubat 24, 2010, 07:05:13 ÖS »
ehehehe gülermisin ağlarmısın bune ya hoş ben alıstım bızım burda bütün şahinlerin arkasında Type-r yazıo :)

byberkay000

  • İleti: 213
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #9 : Şubat 24, 2010, 07:26:46 ÖS »
arabaya yazık etmiş. birde şu stopların çevresine takılan krom parçalarda çok basit duruyor.

RattleSnake

  • İleti: 2760
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #10 : Şubat 24, 2010, 07:40:02 ÖS »

deniz44

  • İleti: 1055
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #11 : Şubat 24, 2010, 08:03:55 ÖS »
Koptum,öldüm ya :)

adrenaliinn

  • İleti: 890
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #12 : Şubat 24, 2010, 08:23:30 ÖS »
şahinde doğanda gördümde, mercedeste görünce şaşırdım :)

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #13 : Şubat 24, 2010, 09:46:14 ÖS »

tpmyo157

  • İleti: 545
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #14 : Şubat 24, 2010, 09:50:29 ÖS »
tam kıroymuş adam mercedesi almak lazım elinden perişan etmiş.

photographer

  • İleti: 572
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #15 : Şubat 25, 2010, 09:02:47 ÖS »
sercedesleri çok görmüştüm ama bukadarda olmazkii.. :))

55fb171

  • İleti: 386
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #16 : Şubat 25, 2010, 09:06:23 ÖS »
 mercedes E 200 TYP-R   :D:D:D:D:D   gayet komik :D:D:D

emre16

  • İleti: 1996
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #17 : Şubat 25, 2010, 09:11:53 ÖS »
Allah bi insanı kıro yapmasın...:S

mali

  • İleti: 8035
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #18 : Mart 01, 2010, 11:34:07 ÖÖ »
komik olmuş :)

abga

  • İleti: 5573
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #19 : Mart 06, 2010, 01:09:32 ÖÖ »
typer&types markalı ürünle doldu taştı aksesuarcılar buda ruhunu gizleyen gariplerin işine yaradı ;) aklın typer deyse sat mersonu al biz hondalara yıldız takıyozmu ? gerenk yok çünkü agar yapmaya hayatı :D

chevasil

  • İleti: 1454
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #20 : Mart 07, 2010, 11:17:54 ÖS »
abı cakmamında bukadarı olmaz hadı sahını anladık,hundayı da yapmıs mercedes senın neyıne typer muhahahahaha >%6rol

kacaman

  • İleti: 7156
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #21 : Mart 08, 2010, 04:23:51 ÖÖ »
adam öyle mutlu oluyodur belki, komik.

NOVA-44

  • İleti: 131
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #22 : Aralık 19, 2010, 01:10:35 ÖÖ »
mercedes e klasse  type-R hehe : )

HONDAcvc

  • İleti: 436
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #23 : Şubat 01, 2011, 02:22:23 ÖS »
hadi Hyundai nin typer a özenmesini anladıkta mercedes inki tam bomba olmuş koptum :D :D :D

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: mercedesin özentisi
« Yanıtla #24 : Şubat 01, 2011, 02:31:43 ÖS »
yuh valla bu kadarda olmaz. mercedes kötü oyunlara alet edilmiş :)