Gönderen Konu: K20A inside Lotus  (Okunma sayısı 3191 defa)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
K20A inside Lotus
« : Nisan 22, 2008, 08:56:14 ÖS »






buura

  • İleti: 1869
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #1 : Nisan 22, 2008, 09:09:11 ÖS »
dışında şirinlik içinde canavarlık var.....

paylaşımın için teşekkürler altıner abi

By_BuGr4

  • İleti: 1483
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #2 : Nisan 22, 2008, 10:13:38 ÖS »
F.yeşili en sevdiğim renk ama bu arabaya çok  cıyak kaçmış
Motora gelecek olursak eh be abi naptın sen :)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #3 : Nisan 22, 2008, 10:30:23 ÖS »
lotusu uçurur resmen :)

arasALG

  • Ziyaretçi
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #4 : Nisan 22, 2008, 10:39:42 ÖS »
ucurur harbıden oto güzel
pylşm içn teşk

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #5 : Nisan 22, 2008, 11:07:30 ÖS »
ariel atom - caterham veya westfield dan sonra k20A nın en iyi gidecegi aractır hrld elise..

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #6 : Nisan 22, 2008, 11:15:11 ÖS »

ariel atom - caterham veya westfield dan sonra k20A nın en iyi gidecegi aractır hrld elise..


ingilterede baya yaygın bu uygulama, bu işi iyi biliyor adamlar..

arasALG

  • Ziyaretçi
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #7 : Nisan 23, 2008, 12:19:34 ÖÖ »
rengı cok güzel bayılıyorum şu renge
charger a falan cok yakısıyor(need for speed carbon da)yapmıştım
arabayı çok çılgın ve adrenaslin dolu göstern renklerden bi tanesi

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #8 : Nisan 23, 2008, 12:20:59 ÖÖ »
Muhteşem :)

pylşm için tşkkrler

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #9 : Nisan 23, 2008, 12:29:14 ÖÖ »
lotusta normalde ne war acaba

can34

  • İleti: 2468
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #10 : Nisan 23, 2008, 10:45:27 ÖÖ »
güzel uygulama olmuş!

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #11 : Nisan 23, 2008, 11:17:23 ÖÖ »

lotusta normalde ne war acaba

1,8 vvc kodlu bir motor var en basit elise de zamanında 122 beygir ureten bir makine vardı , bu notor rover 200 vi lardı makinenin aynısı sonrasında 140-160- cesitleri cıktı daha sonra toyota dan 1,8 192 lik vvti motou alıp koydular simdide exige te aynı motorun 215 beygirlik SC lı bi versiyonu koyuyorlar. Ama sonrasında hic bu elise teki hafiflik yakalanamadı hep agırlastı arac halbuki bu resimde ilk elise e benziyor 740 kg civarı olması lazım . Bir keresinde impreza turbo ile caterham super sport un kalabalık trafite yuruyusunu gormustum bu tarz aletler cok sakat gidiyor arkadan itis hafif ve cevik aletler adam arabaların yanından yan yan gecip imprezayı haşat etmişti :)

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #12 : Nisan 23, 2008, 11:23:06 ÖÖ »


ariel atom - caterham veya westfield dan sonra k20A nın en iyi gidecegi aractır hrld elise..


ingilterede baya yaygın bu uygulama, bu işi iyi biliyor adamlar..

Adamlarda trackday denen bir kultur araclarını boyle yapıp daha sonrasında haftasonu piste cıkıp deniyorlar hız meraklarını gideriyorlar . Biz ne yapıyoruz nerde bos yol var aman kimen zarar vermeden merakımızı giderebiliriz diye kafa patlatıyoruz .
Motor swap ile ilgili gecen adanadan biri ile konustum hani project 01 in Turbo Type r ının  motorlar ile yurudugu videodaki 1000 RR ı kullanan arkadas , k20a motor almıs Civic SI a koymak icin SI zaten hafif arac fakat bu swap kitleri baya baya para tutuyormus yaklasık 6000 USD civarı yani al motoru tak tarzı degil biraz zor mesakatli bir ismiş hic tahmin etmiyordum :(

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #13 : Nisan 23, 2008, 11:26:25 ÖÖ »
amerikada yada başka bir ülkede bizim dünya para verip aldığımız bu araçları komik rakamlara alabilme imkanları var. swap olayını ise hiç tartışmaya gerek yok. burda lüks ve delilik gözüyle bakılırken orada bir hobby sadece..

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #14 : Nisan 23, 2008, 12:12:43 ÖS »

amerikada yada başka bir ülkede bizim dünya para verip aldığımız bu araçları komik rakamlara alabilme imkanları var. swap olayını ise hiç tartışmaya gerek yok. burda lüks ve delilik gözüyle bakılırken orada bir hobby sadece..


simdi nispeten daha iyi ama bundan 5 sene onceki modifiye maliyetleri ile simdiki maliyetler cok farklı gittikce yurt dısı ile fark azalıyor birde avrupa birligi olsa :)
Trackday ile ilgili bir pist yapsa bir akıllı yatırımcı sonra belli bir ucret karsılıgı kendi aracı ile gelen insanlara kiralasa zaten en cok 1 saat gazlarsın pistte sonra ne frenin dayanır nede benzin kalır o bir saattede alırsın tum zevkini paraya para demez adam :)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #15 : Nisan 23, 2008, 12:15:37 ÖS »
seko pist fiyatları şu an mantıklı deil..bide en yakın pist nerde biliosun :)

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #16 : Nisan 23, 2008, 12:29:20 ÖS »

seko pist fiyatları şu an mantıklı deil..bide en yakın pist nerde biliosun :)

En yakın pist F1 pisti var ne kadar acaba 1 saati ? yada korfezde var boyle 50 araba gidip kisi bası 200 €  patlasa 10,000 € canlı para yapar :)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #17 : Nisan 23, 2008, 12:42:28 ÖS »
ehuehehheeee..işte ülkem gerçeği seko :))

honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #18 : Nisan 23, 2008, 03:06:25 ÖS »
Motoru hoşuma gitti güzelmiş.

ali

  • Ziyaretçi
Ynt: K20A inside Lotus
« Yanıtla #19 : Nisan 24, 2008, 11:53:58 ÖÖ »
çok güzel olmuş, eline sağlık ALG ;)