Gönderen Konu: benden size ilginç fotograf  (Okunma sayısı 6799 defa)

Faruk

  • Ziyaretçi
benden size ilginç fotograf
« : Temmuz 09, 2007, 03:33:34 ÖS »

yazık olmuş güzelim mercedes e .. <nohapy  <nohapy
vay tır şöförünün haline .. <783^2



yassi

  • İleti: 2663
    • TeamHondaTurkey
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #1 : Temmuz 09, 2007, 03:39:23 ÖS »
 :vaww :vaww :vaww

selll

  • Ziyaretçi
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #2 : Temmuz 09, 2007, 03:42:48 ÖS »
Çıık cııkkk yazık olmuş valla. Gitmiş gitmiş tam çıkarken durmuş  >%6rol

deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #3 : Temmuz 09, 2007, 04:59:57 ÖS »
Sigorta şirketi düşünsün :)   O araba boyanacak bi güsel cici olacak sonra yeni sahibii bulacak.

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #4 : Temmuz 09, 2007, 05:37:19 ÖS »
Sıfır diye satarlar bu aracı 100% :)

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #5 : Temmuz 09, 2007, 10:03:08 ÖS »

Sıfır diye satarlar bu aracı 100% :)


Mercedes yapmaz hocam bence

mutunch

  • İleti: 900
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #6 : Temmuz 09, 2007, 10:40:22 ÖS »
bence de yapamaz ki yapmasın. suçlu da eski asfaltın üstüne yeni asfalt atan ve kot yükseliğine sebep olan belediye ve karayollarında

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #7 : Temmuz 13, 2007, 03:00:25 ÖS »
yapar mercedes bu işleri iii yapar güvenim sıfır mercedes servislerine en azından bursadakilre.şefinden işçisine hepsi parsadan  :seytani

mert2002vtec

  • İleti: 234
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #8 : Temmuz 21, 2007, 02:13:54 ÖS »
bende canlı gordum bu olayıı galeria yaa giderken.. tır soforu deliye donmustu..

o-si

  • İleti: 538
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #9 : Temmuz 23, 2007, 12:16:50 ÖS »
ben kamyon şöförüne üzüldüm düşünsenize düştüğü durumu ne diycek... >ag dikkat etseydi keşke garibim...

alı*

  • Ziyaretçi
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #10 : Temmuz 23, 2007, 02:40:27 ÖS »
ben buna benzer bi olayı ankarada gordum canlı canlı .. tam bi ankaray istsyonundan cıktım .. transporterlar gidio bole siyah siyah .. 2 katlı araba tasımak icin olan tırlarla .. tam dedim ya ne guselmis valla 40 ı gecince alıcan yapıcan falan soyle yapcan boyle yapcan konusuyoruz arkadaslar .. bi ses .. yaya ust gecidine girmis tır .. yani ustteki transporterın cam bolumunden girmis .. cok kotu hissetmistim kendimi .. benim yuzumden oldu diye .. nazar deydirdim arabalara yok bole bisi yaa ..

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #11 : Temmuz 23, 2007, 03:25:07 ÖS »

ben buna benzer bi olayı ankarada gordum canlı canlı .. tam bi ankaray istsyonundan cıktım .. transporterlar gidio bole siyah siyah .. 2 katlı araba tasımak icin olan tırlarla .. tam dedim ya ne guselmis valla 40 ı gecince alıcan yapıcan falan soyle yapcan boyle yapcan konusuyoruz arkadaslar .. bi ses .. yaya ust gecidine girmis tır .. yani ustteki transporterın cam bolumunden girmis .. cok kotu hissetmistim kendimi .. benim yuzumden oldu diye .. nazar deydirdim arabalara yok bole bisi yaa ..


abim vicdanın rahat olsun senle ne alakası var adamı sıkıştırmadın etmedin..
demekki olacağı varmış herşey nasıp meselesi.. >=ok

alı*

  • Ziyaretçi
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #12 : Temmuz 23, 2007, 04:44:09 ÖS »
eyvallah kardesim .. valla yuregime su serptin ..  <783^2

vizyonvideo

  • Ziyaretçi
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #13 : Temmuz 24, 2007, 11:56:03 ÖÖ »
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with at 2007-07-24

honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #14 : Ekim 24, 2007, 06:33:24 ÖS »
yazık olmuş hem tır şöförüne hem mercedese de o s 500 değikmi sorması ayıp??*

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #15 : Ekim 24, 2007, 06:42:10 ÖS »
yazık yaa  <nohapy

EnZo

  • İleti: 423
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #16 : Kasım 26, 2007, 01:41:44 ÖÖ »
:) Komedy ...

alpyjan

  • Ziyaretçi
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #17 : Kasım 26, 2007, 12:14:48 ÖS »
hıyar...

ert16

  • İleti: 391
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #18 : Kasım 26, 2007, 01:29:41 ÖS »

yazık olmuş hem tır şöförüne hem mercedese de o s 500 değikmi sorması ayıp??*

S kasa ama 500 mü olduğu burdan anlayamayız..

whitehan

  • İleti: 2572
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #19 : Kasım 26, 2007, 06:56:05 ÖS »
yazık gercekten..

paylasım tesekk.

oldwolf

  • İleti: 104
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #20 : Mart 20, 2008, 04:20:04 ÖS »
muhtemelen s 320 CDİ ;)

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #21 : Mart 20, 2008, 04:24:18 ÖS »
KAmyon şöförüne bişey olmaz sanırım ama yazık yav :)

vtec2

  • İleti: 358
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #22 : Mart 20, 2008, 05:22:47 ÖS »
Gerçekten yazık olmuş....  Güzel paylaşım faruk ... >=ok

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #23 : Mart 20, 2008, 05:58:55 ÖS »
Bu adam hayatında ilk defamı kamyon kullanıyo değiceğini tahmin etmemişmi.Belkide değmemiştir tereddütte kalmıştır inip bakıyodur çünkü bişey görünmüyo..

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: benden size ilginç fotograf
« Yanıtla #24 : Mart 21, 2008, 01:47:49 ÖÖ »
bi arkadas demişti belkı o yola asfalt yapan dengesizler tabelayı değiştirmemiş olabilirler ..

pylş. teşekkrler ..