Gönderen Konu: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri  (Okunma sayısı 8539 defa)

despe

  • Ziyaretçi
04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« : Nisan 01, 2009, 06:31:44 ÖS »
Evet arkadaşlar yarım saat önce panjurun montajını yaptık ve sorunsuz bir şekilde taktık. birebir uyuyor. almak isteyen arkadaşlar alabilirler.














despe

  • Ziyaretçi
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #1 : Nisan 01, 2009, 10:04:32 ÖS »
sonucu merak eden arkadaşlar görmedimi ;D

garmagan

  • İleti: 68
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #2 : Nisan 01, 2009, 10:10:39 ÖS »
Panjur süper olmuş kırmızı logo işi tamamlar... Aracın maşallahı var tam bir JDM... Yalnız ön kaput reimlerde bir tuhaf çıkmış sanki tam oturmuo gibi?

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #3 : Nisan 01, 2009, 10:13:03 ÖS »
kaputta hood spacer var o yüzden öyle bilerek kaldırdık yani kaputu

garmagan

  • İleti: 68
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #4 : Nisan 01, 2009, 10:15:15 ÖS »
kaputta hood spacer var o yüzden öyle bilerek kaldırdık yani kaputu
Hımm anladım maşallah diyorum tekrar allah kaza bela vermesin...

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #5 : Nisan 01, 2009, 10:17:40 ÖS »
amin eyvallah sağolasın

Kifanhom

  • İleti: 603
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #6 : Nisan 01, 2009, 10:19:22 ÖS »
çok güzel olmuş
aynen düşündüğüm gibi

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #7 : Nisan 01, 2009, 10:21:07 ÖS »
evet ersin abi süper durdu yaw canlısı daha güzel :)  cumarteside ben takıcam kısmetse

cembasmaci

  • cembasmaci
  • İleti: 203
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #8 : Nisan 02, 2009, 10:18:52 ÖÖ »
Ben de aksam bari cıtamı mat siyah kaplayayım. Normal panjuru mat siyaha boyatmuıstım.
Zugurt tesellisi olsun :)

novalgine22

  • Ziyaretçi
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #9 : Nisan 02, 2009, 10:23:01 ÖÖ »
cok güzel lmus gule gule kullan... >=ok

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #10 : Nisan 02, 2009, 11:37:02 ÖÖ »
sağolun arkadaşlar

can34

  • İleti: 2468
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #11 : Nisan 02, 2009, 12:20:37 ÖS »
JDM ruhu var araçta .

Vtec.II

  • İleti: 746
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #12 : Nisan 02, 2009, 12:53:29 ÖS »
Ovv güzel güzel hayırlı olsun..
Eve gidince logo örneklerini ekliyim ;)

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #13 : Nisan 02, 2009, 01:22:37 ÖS »
eheh kle bakalım hacım ;D ben bi benim logoyu kırmızı olarak takıcam bakalım nasıl durcak

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #14 : Nisan 02, 2009, 01:24:55 ÖS »
Şu ön tampon altındaki ekmi yoksa orası boyalımı...

merburvehan

  • İleti: 2170
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #15 : Nisan 02, 2009, 01:25:37 ÖS »
Ekmiş :) nerden temin edilir...

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #16 : Nisan 02, 2009, 01:26:06 ÖS »
ek burhan oda e-bay dan geldi ABS plastik

Vtec.II

  • İleti: 746
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #17 : Nisan 02, 2009, 02:52:29 ÖS »
eheh kle bakalım hacım ;D ben bi benim logoyu kırmızı olarak takıcam bakalım nasıl durcak

Kırmızı



Orjinal



Siyah taban



Komple siyah

« Son Düzenleme: Nisan 02, 2009, 02:54:50 ÖS Gönderen: Vtec.II »

DENON

  • İleti: 2021
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #18 : Nisan 02, 2009, 02:56:12 ÖS »
Panjur süper olmuş kırmızı logo işi tamamlar... Aracın maşallahı var tam bir JDM... Yalnız ön kaput reimlerde bir tuhaf çıkmış sanki tam oturmuo gibi?
K20 takmıslar motor yüksek gelmiş heralde ne dersin despecim ;D ;D

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #19 : Nisan 02, 2009, 02:56:45 ÖS »
yıldırayınkini siyah yapıcaz ben kırmızı takılcam sıkılırsam değiştiririm ;D

DENON

  • İleti: 2021
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #20 : Nisan 02, 2009, 02:58:25 ÖS »
neyı kırmısı takıcan logoyumu

despe

  • Ziyaretçi
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #21 : Nisan 02, 2009, 03:00:49 ÖS »
sem cumartesi akşamı rolling e gelcenmi

16ec813

  • İleti: 873
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #22 : Nisan 02, 2009, 03:26:28 ÖS »
nen panjur çok şekil olmuş sırf pancur için bile vtec2 alınır :D


ben gelcem nen aksentimide getircem bennen yürüycek vamı vamı :D


despe

  • Ziyaretçi
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #23 : Nisan 02, 2009, 03:37:47 ÖS »
ben klası sarsmamak için senle kalkmam gürsel abi iddaa olursa olabilir ;D

EXELANCE

  • İleti: 1044
Ynt: 04-05 Coupe Panjuru Takılmış Resimleri
« Yanıtla #24 : Nisan 02, 2009, 03:47:19 ÖS »
maasallah kazasız belasız kulan çok guzel olmus  >=ok