Gönderen Konu: Red B16***  (Okunma sayısı 4689 defa)

HONDA

  • Ziyaretçi
Red B16***
« : Ocak 23, 2006, 01:23:15 ÖS »
From Vegas






can

  • Ziyaretçi
Red B16***
« Yanıtla #1 : Ocak 23, 2006, 06:28:05 ÖS »
bnm olayım işte :) ter temiz hiçbi göze batan aksesuar yok.. fıstık gbi:) ahh ehliyetimi de bugn aldm.. böle bişe lazım bana :)

Volkanvti

  • Ziyaretçi
Red B16***
« Yanıtla #2 : Ocak 25, 2006, 04:50:19 ÖS »
abi herşey güzelde o kapağın rengi ne öyle yaaaa çok alakasız

tolgabin

  • Ziyaretçi
Red B16***
« Yanıtla #3 : Ocak 30, 2006, 02:40:45 ÖÖ »
araba çok diri ve güzel duruyo maşallah işte abartmadanda arabanın çok güzel yapılabileceğine bir örnek

Onu-R

  • İleti: 3113
Red B16***
« Yanıtla #4 : Mart 24, 2006, 11:08:35 ÖS »
ilk resim gözükmüo..

bide o motorun rengi ne alaka ya.. başka renk bulamamışmı kamil..

insan ya kırmızı yapar ya da krom  :evil:   . . . .

vtimania

  • İleti: 1116
Red B16***
« Yanıtla #5 : Nisan 05, 2006, 12:27:05 ÖÖ »
motorun temizligine dıyecek yok

Onu-R

  • İleti: 3113
Red B16***
« Yanıtla #6 : Nisan 05, 2006, 03:44:06 ÖS »
gercekten temiz duruyor dediğin gibi ;-)  . . . .

vtimania

  • İleti: 1116
Red B16***
« Yanıtla #7 : Nisan 05, 2006, 05:16:25 ÖS »
birde bunun fitresis halini düşünelim..

vtimania

  • İleti: 1116
Red B16***
« Yanıtla #8 : Nisan 05, 2006, 05:18:42 ÖS »

Daha temiz gibi sanki :)

Onu-R

  • İleti: 3113
Red B16***
« Yanıtla #9 : Nisan 05, 2006, 05:41:53 ÖS »
waaayy.. helal kanka ;-)  . . . .

Onu-R

  • İleti: 3113
Red B16***
« Yanıtla #10 : Nisan 05, 2006, 05:42:23 ÖS »
Alıntı yapılan: "vtimania"
birde bunun fitresis halini düşünelim..


ben de diyodum bişey çıkıcak bunun altından ama :) . . . .

vtimania

  • İleti: 1116
Red B16***
« Yanıtla #11 : Nisan 05, 2006, 07:01:29 ÖS »
:D  :)  :D

onur_rasty

  • Ziyaretçi
Red B16***
« Yanıtla #12 : Nisan 16, 2006, 09:11:26 ÖS »
motor niye bukadar temiz ya hiç alışık olmadığım bir durum :?

elagozlum

  • Ziyaretçi
Ynt: Red B16***
« Yanıtla #13 : Mayıs 29, 2006, 03:56:13 ÖS »
motor niye bukadar temiz ya hiç alışık olmadığım bir durum :?

sen pasaklısın demekki kardeşş  ;D  ;D

Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: Red B16***
« Yanıtla #14 : Mayıs 29, 2006, 07:30:06 ÖS »
abi herşey güzelde o kapağın rengi ne öyle yaaaa çok alakasız

+1903