Gönderen Konu: hr-v lpg - motor arızası ilişkisi  (Okunma sayısı 7723 defa)

sarkofokos

  • İleti: 3
hr-v lpg - motor arızası ilişkisi
« : Ocak 06, 2009, 04:55:49 ÖS »
arkadaşlar merhabalar

ezelden hondacım bende...
bu sene babam emektar 98 euro civic i satıp bi hr-v aldı.
aracı lpg li olarak aldık...ama şöyle bi sorunu war
kadrandaki sarı ışık (motor arızası için yanan) sürekli yanıyor...
bizim ustaya götürdük "abi bişi olmaz bunlarda hep bole oluyo"dedi ama genede yaptırdım 120 lira bayıldım...
2 hafta sorunsuz gitti... 2.hafta gene yanmaya başladı bu ışık...
gene ustaya gittik "abi ist de yaparlar bunu" dedi...verdik arabayı ist e gönderdik "60 ytl bayıldık gene...
1 hafta fln idare etti gene yanıyo bu ışık sinir oldum...kadranı söküp parçalıcam bu ışığı...
warmı bi tedavisi bu sorunun?
ustaya bakarsak bu sorun mühim değilmiş...
cevaplarınızı bekliyorum...



lion80

  • İleti: 36
Ynt: hr-v lpg - motor arızası ilişkisi
« Yanıtla #1 : Şubat 12, 2009, 10:23:23 ÖÖ »
    Aynı dert benim aracımda da var bu şans işi diyorlar, lpgden dolayı arıza ışığını yakmayanda varmış tamamen yaptıkları ayardan kaynaklanıyor,zengin fakir karışımından yani sürekli ayar yaptırmak gerekiyor tuttugu anda birdaha kurcalatmamak gerekiyor. Ancak ben ayarlama yaptırmaktan bıktım. Birdaha da gitmiyorum.

   

ilkeronat

  • İleti: 1761
Ynt: hr-v lpg - motor arızası ilişkisi
« Yanıtla #2 : Şubat 12, 2009, 08:59:02 ÖS »
brc de böyle bir sorun olmuyor 2a muhendislik olayı çözmübir de linkte yazdıklarımı okursan belki geçici olarak söndürebilirsin ama ayar yapılmadığı sürece boş..
http://www.teamhondaturkey.com/forum/problemler_ve_cozumleri/ynt_lpg_li_aracta_ariza_lambasi-t20363.0.html;msg331726#msg331726

hllmrt

  • Ziyaretçi
Ynt: hr-v lpg - motor arızası ilişkisi
« Yanıtla #3 : Mayıs 30, 2009, 03:50:28 ÖS »
herkese selamlar.. bu yana ışık normaldir.. sistemin normal çalıştığının göstergesidir.. arabanızı benzinde çalıştırdığınızda yanmaması gerekir.. lpg de ise yanmalıdır.. 1 arabanızın altına yatın ve son susturucudan önce ince kabloların oldupu ve çok hassas kablolar bunlar .. o kısım kırıldığın da da aynı lamba yanar11 hrv de bu çok hassas.. ister kapatın orayı ister köpükle sabitleyin farketmez. hassas bi parça kırdığınızda da yanacaktı.. aracınızın lambasının yanması lpg esnasında normal.. son susturucudan önce ki sensör co2 sensörü diye hatırlıyorum.. daha detaylı bilgileri yazacağım.. hrv severler endişelenmeyin.. tekerinize taş gelmesin

ridvan73

  • Ziyaretçi
Ynt: hr-v lpg - motor arızası ilişkisi
« Yanıtla #4 : Mayıs 30, 2009, 05:52:16 ÖS »
Normal olur mu hiç?????

mechanicer

  • İleti: 624
Ynt: hr-v lpg - motor arızası ilişkisi
« Yanıtla #5 : Mayıs 30, 2009, 05:55:19 ÖS »
herkese selamlar.. bu yana ışık normaldir.. sistemin normal çalıştığının göstergesidir.. arabanızı benzinde çalıştırdığınızda yanmaması gerekir.. lpg de ise yanmalıdır.. 1 arabanızın altına yatın ve son susturucudan önce ince kabloların oldupu ve çok hassas kablolar bunlar .. o kısım kırıldığın da da aynı lamba yanar11 hrv de bu çok hassas.. ister kapatın orayı ister köpükle sabitleyin farketmez. hassas bi parça kırdığınızda da yanacaktı.. aracınızın lambasının yanması lpg esnasında normal.. son susturucudan önce ki sensör co2 sensörü diye hatırlıyorum.. daha detaylı bilgileri yazacağım.. hrv severler endişelenmeyin.. tekerinize taş gelmesin


fena sallamıssın bılıyorsun dımı ???

sicilyalim

  • İleti: 174
Ynt: hr-v lpg - motor arızası ilişkisi
« Yanıtla #6 : Haziran 09, 2009, 10:38:11 ÖS »
Bende de Cr-v var. Aldığımda lpg yoktu 180 km kullandım birden yandı lamba. İstanbuldan aldım arabayı almadan önce de Honda Ayışığında gösterdim arabada hiç bişi yoktu; yolda bu ışık yanınca aradım orayı gidişinde bişi yoksa devam et dediler ve geldim Ankaraya bilgisayarda baktırdım katalitik konvektör (doğru yazmışımdır umarım :) ) arızası verdi 2 kere sildirdim lambayı yine yanıyor sorun etmiyorum artık :)

lion80

  • İleti: 36
Ynt: hr-v lpg - motor arızası ilişkisi
« Yanıtla #7 : Temmuz 20, 2010, 04:39:17 ÖÖ »
Selamlar arkadaşlar,

Uzun bir aradan sonra yine burdayım. Benim lpg'den kaynaklanan arıza ışığı sonunda söndü, lpg'nin enjektörleri degiştildi, bir daha yanmıyor çok mutluyum:)

İki hafta önce 2000 model cr-v aldım onada brc marka lpg takdırdım oda yaktı:( git- gel onuda söndürecegiz inşallah:)

Carmania

  • İleti: 2
Ynt: hr-v lpg - motor arızası ilişkisi
« Yanıtla #8 : Ocak 08, 2011, 06:50:07 ÖS »
Merhabalar bende 99 model hrv var.bende lpg yi takınca o sorun çıktı.zengin fakir karışımından çıkan bir sorunmuş parçanın değişmesi gerekiyor tamamen ben yaptırdım hiç bir problem gelmedi bugüne kadar yaklaşık 9 ay oldu tertemiz kullanıyorum.sağ kapıdan eğilip altından katalizörün orda bir kablolu buji gibi bir parça var...problem ondan kaynaklanıyor onun yenisi alın ucuz fiyata sonrasında temiz temiz binin arabanıza;)

ed35

  • İleti: 2070
Ynt: hr-v lpg - motor arızası ilişkisi
« Yanıtla #9 : Ocak 08, 2011, 06:57:08 ÖS »
Daha önce hr-v'm vardı brc montajını kendim yaptırdım ve en ufak arıza lambası yakmadı...Kaliteli kit ve işçilik şart ;)