Gönderen Konu: Honda Zest  (Okunma sayısı 14033 defa)

Maverick

  • Ziyaretçi
Honda Zest
« : Mayıs 30, 2006, 01:47:58 ÖÖ »





ottoboy

  • İleti: 547
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #1 : Mayıs 30, 2006, 07:56:49 ÖÖ »
süpper yaaa. tam bayan arabası olmuş. honda olsun çamurdan olsun. kaç para acaba??

elagozlum

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #2 : Mayıs 30, 2006, 11:41:50 ÖÖ »
süpper yaaa. tam bayan arabası olmuş. honda olsun çamurdan olsun. kaç para acaba??

kesinlikle katılıyorum.harbi nekadar acaba???

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #3 : Mayıs 30, 2006, 11:59:43 ÖÖ »
ODUN  desem kimse yanlış anlamaz di mi  :)  tam odun yapmışlar yau  :P  kutu gibi :zipla

Selçuk

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #4 : Mayıs 30, 2006, 12:41:47 ÖS »
ODUN  desem kimse yanlış anlamaz di mi  :)  tam odun yapmışlar yau  :P  kutu gibi :zipla

 :dissiz sanırım takla atması için üretmişler bu arabayı fakat içi idare eder yine.

Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #5 : Mayıs 30, 2006, 01:08:20 ÖS »
Bunun Türkiye'ye geliceğini hic sanmıyorum...

Selçuk

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #6 : Mayıs 30, 2006, 01:29:25 ÖS »
Bunun Türkiye'ye geliceğini hic sanmıyorum...

isabet olur abi :)  :P

ottoboy

  • İleti: 547
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #7 : Mayıs 30, 2006, 02:16:58 ÖS »
bence çok şirin dediğim gibi bayanlar beyenir alır. büyük arabalardan tırsıyo bayanlar. hakimiyeti kolay diye alırlar. ayrıca teknolojik bişeye benziyo içi güzel

elagozlum

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #8 : Mayıs 30, 2006, 02:26:29 ÖS »
ottoboy ben valla sana katılıyorum,arkadaşlar niye beğenmedi anlamadım gitti.tamam biraz alışılmışın dışında çizgileri ama , ister içi olsun ister dışı olsun ben beğendim..

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #9 : Mayıs 30, 2006, 02:32:23 ÖS »
yo ben beğenmedim demedim, sadece biraz kutu gibi o kadar :)

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #10 : Mayıs 30, 2006, 08:06:02 ÖS »
ODUN  desem kimse yanlış anlamaz di mi  :)  tam odun yapmışlar yau  :P  kutu gibi :zipla

doğru dersin walla  :dissiz

vtimania

  • İleti: 1116
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #11 : Mayıs 30, 2006, 10:33:02 ÖS »
Rüzgarda devrilir bu ;D

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #12 : Haziran 01, 2006, 11:43:13 ÖS »
çamaşır makinesi gibi bu yau.

ottoboy

  • İleti: 547
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #13 : Haziran 02, 2006, 08:58:16 ÖÖ »
yaw bi defa honda yapmış. honda yaptıysa vardır bi bildiği. devrilmez o. tam şehiriçinde çarşılarda gezilcek araba. bitane de bundan olsa çarşılarda işleri halletmek için bunu kullanırım. heryere parket. azda yakar bende güzel olur olsa bidene. haa prelude üm durcak tabi. ikinci araba olcak bu. prelude ün devrilmezlik garantisi var. uzaklara onlara giderim. hesaplı bişiy olsa alınır bence

GU

  • İleti: 1067
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #14 : Haziran 02, 2006, 09:04:03 ÖÖ »
İçinde Vtec motoru taşıyan hiç 1 honda az yakmaz sanmıorummm ben ottoboy,bende pek beğenmedim yanlardan sıkıştırmışsın gibi daha dorusu heryerinden sıkıştırmışsında öle 1 araba yaratmışsın gibi...

ottoboy

  • İleti: 547
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #15 : Haziran 02, 2006, 09:11:13 ÖÖ »
Vtec motoru olduğunu nerden çıkardın ki. hem olsa bile bööle bi arabaya koysalar koysalar 1300cc motor koylarlar. oda yaksa nolur yakmasa noolur. bence ekonomi amaçlı yapılmıştır bööle bi araba. kalkıpda 2,0 150hp yapmazlar. bööle küçük bi arabadan iç konforu sürüş kolay ve yakıt azlığı dışında bi beklentim olamaz. o yüzden dış görünüşünde pek takılmıyorum. görüntüye önem verdiğim zaman prelude üme binerim zaten

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #16 : Haziran 03, 2006, 06:21:57 ÖS »
bu aracın içindeki vtec olsa olsa farklı egzantrik açılı vtectir yani hepimizin bildiği vtec lerden değil..

Strained

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #17 : Haziran 03, 2006, 06:58:28 ÖS »
fenaa olmamıs ya daihatsunun ne modelleri var 5 para etmez ama mıllet catır catır alıyo bu turkıyeye gelsin punto gibi patlar walla şahsen ben almam bunu ama alan cok kişi olur

hondaci_mert

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #18 : Haziran 27, 2006, 05:48:18 ÖS »
olmamis bence [-( :olamaz =; ama honda markasi yeter ;D

alpyjan

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #19 : Kasım 10, 2006, 02:55:40 ÖS »
ya hatam varsa afedersiniz ama bu arabadan sanırım japonyada satılıyor hatta şu bilen varsa lütfen aydınlatsın tokyodrift deki küçük yeşil aracın markası ne? bu araca çok benziyoda hani şu zenci cocugun kullandığı

HUNTER

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #20 : Kasım 10, 2006, 03:16:29 ÖS »
VW
OLMASI LAZIM

alpyjan

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #21 : Kasım 10, 2006, 03:24:21 ÖS »
VW Mİ? DOSTUM AYDINLATIRMISIN HANGİ MODELİ???

HUNTER

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #22 : Kasım 11, 2006, 02:54:55 ÖS »
VALLA YANLIŞ OLMASIN AMA SHARAN  A BENZİYORDU

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #23 : Kasım 11, 2006, 03:47:09 ÖS »

   Tokyo Drift'deki yeşil araç Volkswagen Touran dır arkadaşlar...

Ayrıca bu aracın filmdeki araçla uzaktan yakından ilgisi yoktur...


EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: Honda Zest
« Yanıtla #24 : Kasım 12, 2006, 10:53:29 ÖS »
ya honda naapmış öle ewde çalışsam daha güzelini yaparım en azından yandan arabaya yaslansam dewrilicekmiş gibi durmaz  ;D