Gönderen Konu: Honda civic premium 1.6 beyaz !!  (Okunma sayısı 2354 defa)

dogan_uys

  • İleti: 3
Honda civic premium 1.6 beyaz !!
« : Temmuz 07, 2013, 08:46:11 ÖS »
Merhaba Arkadaşlar ,

çok eski bir üye olmama rağmen forum'A aktif bir hondacı olmadığım için sanırım fazla girmedim ancak yakında bir honda alıcam premium düşünüyorum sorum ve değerli bilgilerinizi rica ettiğim konu şu yönde

honda premium beyaz renk çok pahalı gibi görünüyor,özellikle diğer renklere kıyasla arada bir fark var gibi görüyorum ,

normal bir renk alıp sedef beyaz kaplatsam arabanın dış cephesine sizce zarar vermiş olurmuyum ,satarken problem çıkar mı ya da çıkabilecek herhangi bir problem olurmu ,ortalama ne kadar ücret öderim ve nerede kaplatabilirim

değerli yorumlarınızı için şimdiden çok teşekkürler





hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: Honda civic premium 1.6 beyaz !!
« Yanıtla #1 : Temmuz 07, 2013, 09:18:15 ÖS »
hıcbır zararı olmaz kalıtelı bı kaplama 2bın tl cıvarı merdıvenaltı yerlerde 500 tlye kadar yapan yerler var.ama ıllakı bı onerı ıstıyosan alıp beyaza kaplatmak yerıne kaplamaya verecegın parayı beyaz renk honda almak harca yanı 2bın fazla ver beyaz al.kaplamayla ugrasma ısın ehlı yapmazsa canın sıkılır kapllamdan.bence beyaz al zararlı cıkmazsın

dogan_uys

  • İleti: 3
Ynt: Honda civic premium 1.6 beyaz !!
« Yanıtla #2 : Temmuz 13, 2013, 09:09:18 ÖS »
Yanıt için çok teşekkür ederim ,söylediğiniz çok mantıklı,bende kötü bir kaplamanın yol açacağı zarardan korkuyorum.peki beyaz bir honda premium için vereceğim para ne kadar olur ,çünkü yıl ve km aynı olduğu halde bazen arada uçurumlar var ,yani bi ücret aralığı belirtmek gerekirse en az ve ençok ne kadar verirsem uygun olur

Teşekkürler tekrar :)

farkli_x

  • İleti: 38
Ynt: Honda civic premium 1.6 beyaz !!
« Yanıtla #3 : Ekim 22, 2013, 08:56:50 ÖS »
model şehir makyajlımı fiyatı degiştirir 2009-2010 beyaz 100bin km altı temiz 38 altına zor Ankarada

HONDAHAN

  • İleti: 2100
Ynt: Honda civic premium 1.6 beyaz !!
« Yanıtla #4 : Ekim 23, 2013, 08:47:24 ÖÖ »
Neden fazla para vereceksin abi ? Ben bile beğenerek bindiğim arabamı @hacettepeli 'nin avatarındaki gibi mavi kaplatmayı düşünüyorum. Çünkü işini iyi yapan ehil biryer var.

www.dipplus.com
https://www.facebook.com/pages/Plasti-Dip-Anadolu-Yakas%C4%B1/1424308537790766

Nerede kaplatabilirim demişsin diye bunları paylaştım, fiyat bilgisini kendilerinden alırsın.

Beyaz alacan öyle kalacak. Ama uygun fiyata bej vs.. alırsan 2-3 senede bir sıkıldıkça renk değiştirirsin.

Aradığın yere THT ve benim selamımı da söylersen daha yardımcı olurlar.