Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: [1] 2 Yazdır
Gönderen Konu: honda city kullanan arkadaşlar  (Okunma Sayısı 42312 defa)
simurgben

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« : Ağustos 17, 2009, 10:50:15 ÖS »


Merhaba arkadaşlar,
2000 model honda civic 1.4 hb kullanıyorum.
bebek nedeniyle 4 kapılı bir araca geciş yapmam lazım
honda city ler hoşuma gidiyor.
kullanan öneren veya önermeyen var mı?
bazı forumlarda enteresan eleştriler okuyorum.
en iyisi kullananları dinlemek
teşekkurler
Logged
berkan


Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil

34 EF 4883


« Yanıtla #1 : Ağustos 18, 2009, 11:44:37 ÖÖ »

ben hazirandan beri city triptonic vites kullanıyorum öncelikle görüntü ve konfor bakımından çok güzel bir araç. bir önceki cityle hiç alakası yok otomatik olduğu için ben birazda yüksek devirli kullandığım için yakıt konusunda pek bişey söyliyemiceğim ama bundan önceki aracım 2007 civic sedan düz vitesti ona göre performansı biraz düşük kalıyor. her ne kadar 100 hp olsada max hız 180 de kalıyor. ama bir aile arabası olarak tercih edilebilir bagajı gerçekten çok büyük derinlik olarak. ek olarak ses sistemi gerçekten çok başarılı zaten direk usb den müzik aktarılabiliniyor otomatik klima cruze kontrol bunlar araçta mevcut lüks olanlarında yanlış bilmiyorsam. zaten dış görünüş olarakta hondanın yeni yüzünü temsil ediyor bence insight gibi. bu sebeblerden dolayı tavsiye ederim aile için gerçekten güzel bir araba.
Logged

Berkan
canguder


Yaş: 29
Yer: İstanbul
Otomobil: Honda Civic Elegance Mercedes SLK 200 Bmw 3.20i Sportline
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #2 : Ağustos 18, 2009, 12:00:49 ÖS »

eğer maddi durumunuz elveriyorsa ise civic dream alın. cityde güzeldir ama civic kadar konforlu geniş değil.
Logged
amirserdar


Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #3 : Eylül 02, 2009, 09:38:56 ÖS »

Merhaba Arkadaşlar ben Serdar KAYA 2006 Honda City ' im var. 60.000 bakımına götürdüğümde tamircim triger kayışı değişecekmi diye sorunca aklıma kurt düştü. Başka bir formda okuduğuma göre triger kayışı değilde triger zinciri varmış bu konuda bana bilgi verebilirseniz memnun olurum.
Logged
tyff

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #4 : Eylül 02, 2009, 11:13:07 ÖS »

Abıcım bızde war 09 model , gayet ıyı arac, motor 1.4 olmasına ragmen baya ıyı ,i-vtec motor war zten bılırsınız kı ,  sadece klıma  fln acıkken bıraz cekıs problemı war ama sorun yok , donanım olarkda gayet yuklu bır arac fuulllunu dusunrsen eger, uzerınde 16" jant war , cd mp3 usb aux gırıslı teyp gayet ıyı bır ses kalıtesı ,8 hawayastıgı ,  yakıt olarakda gayet makul dıger benzınlılere kıyasla ..sadece hafıf cukurda da olsa suspansıyonlar da ses war kut kut dıye oda genel olarak oluyormus hondalarda ole soyledıler serwısten ..sımdılık sorun yok inşallahta olmaz.BAska sorun olursa abı herzaman
Logged
aZMaN

« Yanıtla #5 : Ekim 20, 2009, 12:52:46 ÖÖ »

arakdaşm 2006 city düz kullanıyorum aile için alıyosan al derim ama hızı seviyorsan makslara gircem diyorsan yol tutuşunu ben hiç beğenmiyorum 195km bi gıdım yukarı çıkaramadım frenleri desen felç honda grubunun en kötü frenine sahip arabasıymış HONDA MARMARAdaki servis elemanı sölemişti..Dediğim gibi aile için kullanacaksan uygun ama arada kaçamak yapmak istersen tatmin etmezz..
Logged
qwertylion

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #6 : Ekim 20, 2009, 03:19:34 ÖS »

yeni kasası çok güzel ama yukarıdaki arkadaşlara katılıyorum. performans istiyorsan 185 km üstüne çıkacağım diyorsan sakın alma. Benim gibi 100-110 km sınırını uzun yolda aşmıyorsanız o zaman tavsiye edilir. özellikle sakin kullanımda çok ekonomik bir araç.
benim eski aracım polo idi 270 lt bagajı vardı.  2 tetişkin 2 çocuk zor sığıyorduk. bagaja her istediğimiz atamıyorduk. şimdi neredeyse polonun 2 katı bagajlı bir arabaya geçince bagajın ne kadar önemli bir ayrıntı olduğunu şimdi daha iyi anladım. ötv indiriminde 2. el civic mi 0 city mi diye epey düşündüm. bagaj avantajı nedeniyle yeni kasa city de karar kıldım . şu an araç 5000 km de ve şu an çok memnunum.

Logged
serinabi


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #7 : Ekim 20, 2009, 04:36:09 ÖS »

evet zor karar hakkaten 2.el civic mi , 0 city mi ..citynin ikinci elleri nasıl ragbet gorur mu onu da belki bilmek lazım.. ne kadara almıstınız bu ötv indirimiyle ?
Logged
qwertylion

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #8 : Ekim 20, 2009, 05:09:58 ÖS »

32.000 tl ye city es otomatik mart ayının sonunda aldım. ben aldıktan sonra 34.500 çıktı nisan ayının başında.
Logged
aZMaN

« Yanıtla #9 : Ekim 20, 2009, 07:01:22 ÖS »

Ben bi city kullanan olarak söleyeyim.. Civic al Cityye göre parça bulmak imkansız gibi bişey sadece özel yapımlar ama civic e heryerde 0 yada  2.el parçalar dahil bulabiliyorsun.. bunu bide çakma yedek parça olarak düşün..
yeni city lere güzel diyrlar amma ben city nin c sini bile duymak istemiyorum Smiley
Logged
murattc


Yaş: 39
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #10 : Ekim 22, 2009, 04:58:58 ÖS »

Bizde de yeni city otomatik es var, gayet memnunuz.Arkadaşların yazdıklarına ilave olarak araba çok oturaklı,virajlara gayet iyi giriyor ve yolcu güvenliği ön planda.Cruise kontrolden digital klimaya kadar herşey iyi ama iç ve dış sıcaklığı gösterecek bir termometre vs. bile koymamışlar, bu garip.
Logged

Murat
1977-İstanbul
aZMaN

« Yanıtla #11 : Ekim 22, 2009, 05:30:57 ÖS »

Yenisi yok eskisi var Smiley eskinin yol tutuşu çok kötü kuş serisi gibi Tongue
Logged
aZMaN

« Yanıtla #12 : Ekim 22, 2009, 05:31:41 ÖS »

otomatik araba nasıl bişey bilmiyorum Çaktırmayın kullanamıyorum da Tongue
Logged
serhat--06


Yaş: 25
Yer: aNkarA
Şu Anda Sitede Değil

^^HoNdA cıVıc vTeC^^ SerhaT


« Yanıtla #13 : Kasım 16, 2009, 03:37:54 ÖS »

arkadaşlar benim 2004 cıvıcım vardı sattım .....  2007 ve sonrası elegans cıvıc arıyorum vsa olması ve boya kaza değişen olmamış olması tercihim ...  satan arkadaş varsa bana ulaşsın hemen alacağım ( manual )... 05058317200 - 05053788812
Logged
surfer34


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #14 : Ocak 02, 2010, 09:37:17 ÖÖ »

yeni kasa city var cok menunum tam bir aile arabası
Logged
ftuncer55

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #15 : Mart 07, 2010, 04:04:23 ÖS »

bende 2006 model city s var 80000 km de araçı 70 binde geçen yı aldım araç 110u geçtikten sonta eski renolar gibi başlıyo sallanmaya özellikle de şöför kapısı titremeye başlıyo ama dersen ki şehir içi o zaman al derim ha bide pek soru çıkarmayan bir araç süspansiyon h
Logged
FLoRFlex


Şu Anda Sitede Değil

MAŞŞALLAH ! 1.8 Sedan Executive ;)


« Yanıtla #16 : Mart 07, 2010, 04:30:34 ÖS »

Eski City lere Göre dış görüşünü daha iyi Ama Biraz daha maddiyat el veriyorsa Civic Dream alın en azından.
Logged
canguder


Yaş: 29
Yer: İstanbul
Otomobil: Honda Civic Elegance Mercedes SLK 200 Bmw 3.20i Sportline
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #17 : Mart 09, 2010, 10:21:32 ÖS »

yeni city gayet başarılı. bence civic dream ile karşılaştırınca donanım açısından düşünülebilir. Ben civic kullanıcısı olarak honda city tavsiye ederim.Yollarda görüyorum tasarımı çok hoş.Kullanmadığım için performans ve konfor olarak yorum yapamıyorum.
Logged
ursus


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #18 : Nisan 17, 2010, 10:49:01 ÖS »

2009 eski kasa honda city kullandım. 1.4 olduğu için performanslı bir araç değildi. fakat bagaj olsun, iç hacmi olsun gayet geniş ferah bir araçtı. ayrıca motoru sorunsuz. dış görünümü de kibardı. ben en çok dışını beğeniyordum açıkçası. renk bir arabayı çok değiştiriyor. bizdeki siyahtı gayet oturaklı bir duruşu vardı. otobanda 160 a kadar çıktım. araçta hafif titremeler mevcuttu elbette, ama güvensizlik hissi taşımadım. bi renault clio gibiydi.

önemli olan beklentiler. araçtan ne bekliyorsunuz? aile mi? eski kasası da yeni kasası da size göre. ayrıca motor sorunsuz. bahsi geçen fren problemi makyajlı kasalarda düzeltildi diye biliyorum. boyunuz 180, kilonuz 90-100 civarıysa almayın. dediğim gibi kibar bir araç. genelde bayanlar çok seviyor.
Logged

detaillogic

Avatar Yok

Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #19 : Mayıs 19, 2010, 11:47:39 ÖÖ »

Merhabalar,

ben de 1 seneden biraz fazla bir süredir 2009 honda city ls otomatik siyah sahibiyim. City öncelikli tercihim değildi aslında, civic dream otomatik modelini ÖTV indirimi içinde bulamayınca, civic'ten yaklaşık 5000 TL daha düşük olan city'de karar kıldık. Zaman zaman keşke civic olsaydı diye düşünsek (ben ve eşim) de ekonomikliği açısından city daha iyi bir tercih olarak gözüküyor. Bu araba ilk arabam.
Araç hakkında yorumlarımı yazmak istiyorum:
Aracım 11.000'de. 10.000 bakımına kadar yakıt tüketimi bileşik (TEM/E5 + istanbul şehir içi) 2 yolcu 8,5 civarlarında iken 10.000 bakımından sonra yaklaşık 1 litre düştü. Çok uzun şehirlerarası gitmesem de 100+ km'lik bir yolda Şoför + 1 yolcu + 1 bebek ve hafif dolu bir bagaj ile şehirlerarası 5,5lt/100km değeri 100-130 hızları arasında tutturulabiliyor.

1) Aracın içi oldukça geniş ve ferah. Arka diz mesafesi çok iyi. tavan yüksekliği oldukça iyi.
2) Bagaj 506 lt. Oldukça büyük. Fakat bagaj için bu kadar kazanmanın bir bedeli olarak yakıt tankının sürücünün altına yerleştirildiğini okumam biraz gözümü korkutmuştu. Bagajdaki stepne'yi ayıran kısımdaki seperatör biraz ince bir kontrplak.
3) Ön konsolu ve güzel ve kullanışlı. şatafatlı bol ışıklı şeylerden hoşlanıyorsanız çok cezbetmeyebilir sizi. Göstergeler bir civic (hele hatchback) gibi gösterişi değil belki ama sadelik ve işlevsellik ve ergonomi ve düzen diyorsanız tam size göre. göstergeler ve butonlar gündüz ve gece rahat okunuyor.
4) ses sistemi oldukça iyi. kapılarda toplam 4 hoparlör tatminkar bir ses veriyor, oldukça ses sistemlerine meraklı ve bilgili biri olarak diyebilirim ki bas/tiz sesler güzel. ES modelindeki gibi 6 hoparlör olması daha iyi olabilirdi tabi. usb desteğinin olması ve bellek için teknik olarak limitinin olmaması (fat32 okuyabiliyor, başka araçlarda 2gb sınırı olan sadece fat dosya sistemi desteği var) güzel bir şey. şuan 8gb'lık bir bellek ve içinde 2000'e yakın MP3 atarak kullanabiliyorum. USB: bellekte bir sürü klasör yaratıp şarkıları ayırmak kullanımı kolaylaştırabilir aksi taktirde şarkı seçimi zor olacaktır klasörler ve şarkılar arası geçiş hızlı ve kolay. IPod bağlantısı var ve IPod'unuzu direkt ses sisteminden kontrol edebiliyorsunuz. ayrıca line-in girişi de var. daha pahalı arabaların giriş modellerinde (mesela corolla) neden usb konulmaz anlamıyorum, anlamsız bir şekilde arabalar/modeller arasındaki farkı böyle yaratmaya çalışıyorlar. city'de hıza duyarlı ses özelliği var, bu sayede hızınız arttıkça ses şiddeti de artıyor, bence hoş bir özellik. Radyo sinyal çekişi ve ses kalitesi de oldukça iyi. Anten tavanda çok büyük değil ama gizli olsaydı daha iyi olabilirdi.
5) Direksiyon oldukça yumuşak, elektrik motorlu olması (EPS) iyi bir özellik. Direksiyon hissi ve tutuşu güzel. Üzerinde ses ve kanal/şarkı seçme butonları var. oldukça kullanışlı.
6) Motor oldukça sessiz, rölantideyken, birkaç defa (otopark ve yıkamada) tekrar kontağı çevirenler oldu. Artık uyarıyorum "motor çalışıyor!" diye.
7) Ses yalıtımı fena değil. Yol sesi çok aşırı hissedilmiyor. Ama yolun cinsine bağlı olarak asfaltı hissedebiliyorsunuz.
Cool Aracın çok hoşuma gitmeyen bir özelliği amortisörleri. Sert amortisörler özellikle araçtaki yolcu sayısı arttığında yoldaki bozukluğu fazla hissettiriyor. Araç biraz yerden yüksek olduğu için muhtemelen biraz sert amortisör ile yol tutuşu arttırmaya çalışmış olabilirler.
9) Araçta VSA yok. Bu fiyat itibariyle beklenemez gerçi Smiley
10) 5 vites olması iyi bir özellik, bunun muhtemelen yakıt tüketimine etkisi var. LS modelinde direksiyon üzerinden vites kontrolü (formula 1 direksiyon) yok. "P, R, N, D, D3, 2, 1" şeklinde bir vites dizilimi var LS modelinde. D seçildiğinde araç uygun vitesi 1 ile 5 arasında kendisi otomatik olarak seçiyor. D3 seçildiğinde 1 ile 3 arasında seçiyor. 2 ve 1'de ise sadece bu viteslerde kilitli kalıyor. D3, 2 ve 1 motor freni yapmak ve kaygan ortamlarda (özellikle 2) kullanmak için kullanışlı. Uzun eğimli yolarda D3'e getirerek motor frenini kullanıyorum ve daha az frene basarak yavaşlamış ve arkamdaki araçları da daha az tedirgin etmiş oluyorum. Çok eğimli yerlerde de 1'e alarak ve max vites hız sınırına (49) uyarak gücü kullanıyorum.
11) Araç 100-120 arasındaki hızı pek hissettirmiyor. Sürüş oldukça rahat ve konforlu. Şuana kadar araçla maksimum 140 yaptım. Rüzgarlı havalarda 120'den sonra rüzgar etkisini hissettiriyor. Bu açıdan bu arabanın hız arabası olmadığını anlıyorsunuz. herkesin dediği gibi adı üstünde city.
12) Aracın frenler oldukça iyi, güven veriyor. EBD ve ABS güvende hissettiriyor ve güvenli bir şekilde durmanızı sağlıyor. Aynı zamanda Break assist özelliği ile ani frenlerde 4'lüleri yakarak arkanızdakileri uyarıyor.
13) Koltuklar oldukça rahat ve konforlu. Arka koltuklar katlanarak zaten büyük olan bagajın devasa olmasını sağlıyorlar.
14) araç 1,4 (aslında tam olarak 1339 cc). 100 beygir güce sahip. benzinli olmasından dolayı ve tabi motor hacminden dolayı maksimum torku biraz düşük 127 Nm, bunu da 4800 devirde veriyor.
15) Yakıt deposu 42 litre, biraz küçük ama sorun değil. Bileşik yakıt tüketimi 10 bin bakımından sonra yaklaşık 7,5lt/100km. Kullanım tarzınıza ve yolcu sayısına göre bu değer 8,5'lara çıkabiliyor. Ama aynı şekilde 7'lere de inebiliyor. Yol bilgisayarı var, ve yeterli bilgiyi (trip, menzil,anlık harcama, ortalama harcama) veriyor. Tek eksik olan bence bir dış ortam termometresi ile motor hararetini gösteren bir ibre.
16) ls modelinde manuel klima var. soğutma hızı oldukça iyi. motordan bağımsız çalışan motoru var. Benzin tüketimine çok aşırı etkisi yok. Hatta genelde sıcak havalarda serinlemek istiyorsanız camı açacağınıza klimayı açın çok daha az benzin harcarsınız dendiğini okumuştum. Klimanın açık olması aracın performansında bence %10'luk bir düşüşe neden oluyor. Özellikle yolcu miktarınız fazla olduğunda bu performans düşüşünü hissediyorsunuz. Performanstan bahsetmişken, aracın performansının çok aşırı düşük olduğu ile ilgili yazılar okudum. çok düşük olmasa da 1,4 (pardon 1,339) lük bir motordan ne kadar bir beklentiniz olabilir ki? Aracın çok aşırı eğim olmayan yollarda hızlanması ve performansı oldukça iyi. Ama eğim arttıkça ve hızınız düşükse hızlanmak için araç oldukça zorlanmakta. Sollamalarda aracı D3'e alıp vites düşürüp bu motordan beklenmedik bir performans (ve muhtemelen beklenmedik anlık benzin tüketimi ile!) araba coşabiliyor. Tam olarak bilmesem de gaz pedalını aşağıya kadar basıp, bırakıp tekrar basınca (tam olarak böyle de olmayabilir) overdrive özelliğini aktif hale getirebiliyorsunuz ve araç anlık hızlanmalar için daha performanslı oluyor.
Yeri gelmişken de eklemek istiyorum, aracın 0-100km/s hızlanması benim için çok anlam ifade etmiyor. ha 10 sn ha 15 saniye. Bu konudaki tartışmaları biraz anlamsız buluyorum ama yine de bilmek isteyenler için: 14,5 saniye. Bir de aracın son hızı (otomatik için) 177 imiş. yabancı bir sitede 190 yaptıklarını görmüştüm, ama bu hızdan sonra devir kesici devreye girmişti gördüğüm videoda. Ne kadar zevkli bir şey olsa da hız iyi bir şey değil!
17) ls modelinde perde hava yastığı haricinde hava yastığı standart dahilinde (sürücü, yolcu, yan).
18) LS modelinde 15 inç lastikler var. lastikler Dunlop marka. Stepne biraz fazla ince gibi ve sanırım hız sınırı da 80 idi. Zaten amaç en yakın yere gitmek olsa gerek.
19) Araç içi saklama yerleri iyi. Torpido biraz daha büyük olsa daha iyi olurdu. Bozuk para koyma yeri,direksiyonun sol/alt kısmında kapaklı küçük saklama yeri, ön yolcu koltuğu arkasındaki cep, el freni arkasındaki bardak tutucular, arkada ortada kol dayama (keşke önde de olsaydı).
20) Aracın ön ve arka görüşü iyi. A sütunu denilen alan çok hafif engel yaratsa da yola hakimsiniz. Aracın burnunu göremiyorsunuz, sanırım bu Japon arabalarında böyle oluyor, ama alıştıktan sonra hiçbir sorun olmuyor. Aracın arkasında da görüş de fena değil.
21) Aracın dıştan görünümü özellikle önden oldukça iyi, trafikte dikkat çekiyor. İlk aldığında özellikle trafikte yine siyah yeni corolla kullanıcıları ile göz göze geliyorduk birbirimizin arabasının önünü incelerken Smiley Siyah ve sedef beyaz renkleri çok güzel duruyor kanımca. bu iki renk arasında kalıp siyahı tercih etmiştim ama her beyaz city gördüğümde çok hoşuma gider hala, görenler bana hak verecektir. Arabanın arkası en çok eleştirilen kısmı, BMW 3 serisine benzetenler de var, "ne biçim öyle" diyenler de. Arabanın önünü city'den alıp, arkasını da civic'ten aldınızmı bence çok tatlı bir model çıkar Smiley
22) Arabanın aküsü oldukça küçük diye hatırlıyorum, yanlış olmasın ama sanki 35 amper gibi birşeydi. Bu bende farları açık unutmama ya da ses sistemini, fanı vs motor çalışmazken kullanmama düşüncesini doğuruyor.
23) Arabanın altında karter yok. motor kaputunu açtığından motorun arasından yeri görüyorsunuz. muhtemelen havalandırma ve hafiflikten dolayı böyle. bildiğim kadarıyla civic'te böyleymiş.
24) araç yerden yüksek olduğundan çok zorlanmadığında tümseklerde geçerken yere sürtmüyor, aynı yerden kayın biraderimin 407'si ile geçerken çıkan sesten içimiz gitmişti. city muhtemelen civic'ten daha yüksek. Muhtemel city sahibi olarak bunun bedelini yol tutuş ile ödüyorsunuz Smiley. Yol tutuş demişken çok tehlikeli hareketler yapmayı sevmeyen biri olarak arabanın yol tutuğu bana yeterli geldi. aşırı zorlamadığımdandır virajlarda savrulma hissetmedim. daha önce bahsettiğim gibi rüzgarlardan etkilenmesi biraz rahatsız edici, özellikle otobüs gibi büyük araçların yanından geçerken ya da onlar hızla sizin yanınızdan geçerken rüzgarın itişini siz ve dikkatli yolcularınız hissediyor, tabi bunu hissetmeniz için sizin de 120 civarlarında olmanız ve rüzgarlı bir havada olmanız gerekiyor.
25) farlar otomatik olsaydı, yağmur sensörü olsaydı,ya da hiç olmazsa aynalar katlansaydı daha iyi olurdu ama o zaman da bu araç B+ segmentinde olur muydu?
26) Farlar standart ve yeterli, orta stop lambası var. Tüm lambalar (stop, 4'lü vs) iyi ve dikkat çekici.
27) Belki okuduklarından dolayıdır ama biraz fazla eğimli yerlerde el frenini çok fazla çekme hissi geliyor insana, hani kayacakmış gibi.
28) Benzin kapağını açmak için sürücü kapısını açmak gerekiyor. üzerine basıp elinizi geri çektiğinizde kapak açılıyor. Kışın soğukta kaldıktan sonra bu mekanizma geçici olarak bozuldu. artık kapak açık kalmaya, kapanmamaya başlamıştı. havaların düzelmesi ile birlikte o da düzeldi Smiley
29) Bagaj merkezi kilit ile uzaktan açılmıyor. Ya içeriden sürücü kapısının aşağısındaki kolu çekerek ya da inip anahtarla arkadan açmanız gerekiyor.
30) Direksiyon yükseklik ayarı mevcut.
31) Anahtar katlanmıyor, cepte taşımak biraz zor olabiliyor.
32) Alarm yok, gerek var mı? bence yok. Standart olarak immobilizer var. hiç olmazsa anahtar olmadan arabayı hareket ettiremezler Smiley
33) Alırken mesafe ölçen arka park sensörler taktırmıştım faydasını oldukça gördüm.
34) Son yorum eşimden Smiley "kötü yanı sürekli civic ile kıyaslanıp üvey evlat muamelesi görmesi ve insanların bu aracı tanımadan ön yargı ile karşılaşması. ve bu aracın civic tarafından gölgelenmesi. yoksa güzel bir araç"

Sonuç olarak şu anki fiyatını göz önün alırsak city'nin fiyatı biraz yüksek. Burada maalesef honda'nın fiyat politikasının etkisi var. Hiç baktınız mı bilmiyorum ama honda'nın amerika sitesindeki accord'lara, civic'lere bir bakın.  Muhtemel sizde benim gibi burada satılan araçlardan soğuyacaksınız ve burada ne şartlarda araç aldığımızı görüp mideniz bulanacak belki. Ama her şeyde olduğu gibi unutup yine burada araçları incelemeye devam edeceksiniz, benim gibi Smiley

Hepinize kazasız sürüşler.
Egemen
Logged
Sayfa: [1] 2 Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: