Gönderen Konu: cok temiz 93 si sizce nasıl??  (Okunma sayısı 4593 defa)

halishan

  • İleti: 238
cok temiz 93 si sizce nasıl??
« : Aralık 16, 2008, 01:47:03 ÖS »
http://www.sahibinden.com/sahibinden_cok_temiz_1993_honda_civic_si_1_6_136_hpWQQaXQQ11654144WQQpXQQdisplayitem  

arkdslar dha bugün gördüm baya temiz bsye beziyo ama bide sizin fikrinizi aliyim dedim...??   >=ok



BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #1 : Aralık 16, 2008, 06:39:53 ÖS »
araç düzgün gibi maaşallah alanada satanada hayırlı olsun...

S2K_06

  • İleti: 1142
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #2 : Aralık 16, 2008, 07:04:09 ÖS »
masallah..

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #3 : Aralık 17, 2008, 01:49:45 ÖÖ »
93 Sİ, 98 1.4 is ile aynı para :S hatta daha fazla... bence ikinci el pazarında çok para istiyorlar ;) 16 yaşında araba, 12.000 edermi bilmiyorum ama temizliğine diyecek laf yok ;)

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #4 : Aralık 17, 2008, 01:54:52 ÖÖ »
kardeşim temiz duruyo ama fiyat yüksek...

halishan

  • İleti: 238
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #5 : Aralık 17, 2008, 12:49:54 ÖS »
babam clio yu satmama bi izin werse si yada 1.4 is düşünüyrm ama is bni kesmez =)

halishan

  • İleti: 238
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #6 : Aralık 17, 2008, 12:50:53 ÖS »
kadir kardsm sahibinden.com daki diğer si lara göre fiyatı bna normal geldi ama ??

EXELANCE

  • İleti: 1044
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #7 : Aralık 17, 2008, 01:24:24 ÖS »
araba dıştan temiz gibi duruyor ama birde motoruna bakmak lazım motorda sağlamsa kaçırma

Sİ yah

  • İleti: 290
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #8 : Aralık 17, 2008, 08:10:48 ÖS »
araba orjinal ve temiz duruyor istediğin eğer performaslı bir araçsa Sİ tavsiye ederim

wallace_son

  • İleti: 172
    • AutoShow 2006
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #9 : Aralık 17, 2008, 11:46:52 ÖS »
valla temiz görünüyor, bi jant far stop tam olur, 10 a düşer mi acaba?

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #10 : Aralık 17, 2008, 11:49:13 ÖS »
tekrarlıyorum fiyat gerçekten yüksek ;) millet Sİ lara uçuyor ;) abi araç kmsi ile rahatlıkla oynanabiliyor ;) motoru denemek lazım birincisi ;) ikincisi performans verse bile 12000 15 yaşındaki bir araca bağlanmaz gibime gelio ;) heleki stock haline ;)

ama yine düşünce fikir sizin saygıyla karşılarım ;) 12 ye 1.4is var en azından araç 98-99 yada en kötü 97 ;)

ORKUN

  • İleti: 33
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #11 : Aralık 18, 2008, 07:34:50 ÖÖ »
araba resime göre temiz duruyor ama tabi görmek lazım. fiyat biraz yüksek gibi 3-4 gibi bi eklemeyle 98 16 ies e bile çıkarsın bana göre. hayırlısı olsun

halishan

  • İleti: 238
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #12 : Aralık 18, 2008, 12:09:59 ÖS »
yavuz abi 1.4 is le belki aynı fiyat ama performans istiyrm bn... vtı bütcm yetmez en iiyisi si zaten kasalarınada hastayımm.. bi de fiyat yüksek diyosn ama bu zamnda böle si da bulunmuyor...

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #13 : Aralık 18, 2008, 12:22:37 ÖS »
  12.000 ytl bu araç için çok pahalı.Ayrıca neden boyandığınıda iyi araştırmak gerekir , çizikler yüzündenmi kazalar yüzündenmi ? Bu kasaları bende çok beğeniyorum 10.000 ytlye bırakırsa alınır bence.Jant lastikte taktınmı tadından yenmez.Resimlerde temiz gözüküyor.

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #14 : Aralık 19, 2008, 12:05:07 ÖÖ »
sen aracı yakından gördünmü ;) sana bişey diyeyimmi bu aracın kmsi orada yazansa bende yavuz değilim ;) ayriyetten aracı alırsın sorun değil ama bakma böyle gözüktüğüne yaşlı araba sana çok sorun çıkartır ;)  yazık günah kardeşim vereceğin paraya ;) bu aracı 10.000'e alırsan olabilir... diyorum sana, araç temiz olması yaşını örtpas etmez ;) bu araca adam 12.000 istio, bunu gören 98 1.4 sahibi 17.500 istiyor bende gülüyorum sonra :D 2003 model LS'e adam 22.000 ytl fiyat çekio şaka gibi :D

08 model dream satıolar 27'ye yaa milletin Allah'tan korkusu kalmamış ;) dediğim gibi kardeşim benim parana yazık, sana neden 1.4 önerdim biliyormusun, aracın görüntüsü yeter emin ol bana ;) bence performansı kendin için kullan, aracın dışı ile oyna şeklin olsun ;) milletede salça olma kapışma, kudursunlar, tenezzül etmiosun sansınlar daha şeklin olsun ;) ama 93 model arabaya paranı yatırma ;)

halishan

  • İleti: 238
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #15 : Aralık 19, 2008, 12:41:41 ÖS »
hayır görmedim araba izmirde... dediklerini düşüncm yavuz abi teskklr..

halishan

  • İleti: 238
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #16 : Aralık 19, 2008, 12:46:50 ÖS »
Sİyah kardsm snde si war sanırım memnunmusn? ne kdara aldın? bi problm cıkardı mı?

Sİ yah

  • İleti: 290
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #17 : Aralık 19, 2008, 04:54:45 ÖS »

Sİyah kardsm snde si war sanırım memnunmusn? ne kdara aldın? bi problm cıkardı mı?
evet bende bir Sİ sahibiyim aracımı izmirden aldım bende 10.500 e geldi bana araçtan çok memnunum motor olarak sorunsuz bir araç tam bir performans makinası VTI hariç tüm civicleri geride bırakır aracımı aldıktan sonra carbon clean yaptırdım yakıt olarakta kendine hakim olabilirsen ekonomik bir araç (5000 üzeri çıkardığı sesten tahrik olmazsan) bana büyük bi sorun yaşatmadı bence ilk baktırman gereken yeri kaportası olmalı kaza vs.

halishan

  • İleti: 238
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #18 : Aralık 19, 2008, 05:00:28 ÖS »


Sİyah kardsm snde si war sanırım memnunmusn? ne kdara aldın? bi problm cıkardı mı?
evet bende bir Sİ sahibiyim aracımı izmirden aldım bende 10.500 e geldi bana araçtan çok memnunum motor olarak sorunsuz bir araç tam bir performans makinası VTI hariç tüm civicleri geride bırakır aracımı aldıktan sonra carbon clean yaptırdım yakıt olarakta kendine hakim olabilirsen ekonomik bir araç (5000 üzeri çıkardığı sesten tahrik olmazsan) bana büyük bi sorun yaşatmadı bence ilk baktırman gereken yeri kaportası olmalı kaza vs.


teskkrler...:)

alkan

  • İleti: 534
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #19 : Aralık 19, 2008, 07:05:40 ÖS »
kardes 12 bin ytl ye alırsın satarken zorlanırsın bence komple boyalıymıs zaten tavan hariç tabi temız duracak dısten boyalı araba arkadaslar

halishan

  • İleti: 238
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #20 : Aralık 19, 2008, 10:28:27 ÖS »
arkdsm 93 model araba illaki boyası olcak hiç bişy olmasa cadıryanığı olur bsy olur yine boya ister.... ayrıca bn satmak için değil binmek için si arıyorum yani temiz bişy alırsam satmam bi dha... :)

alkan

  • İleti: 534
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #21 : Aralık 20, 2008, 11:29:58 ÖÖ »
iyi sen bilirsin kardes

halishan

  • İleti: 238
Ynt: cok temiz 93 si sizce nasıl??
« Yanıtla #22 : Aralık 20, 2008, 11:40:24 ÖÖ »
ynede fikrini paylastığın içn saol :)