Gönderen Konu: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...  (Okunma sayısı 3633 defa)




ForEnginePOWER

  • İleti: 661
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #1 : Haziran 07, 2009, 01:57:37 ÖÖ »
http://www.sahibinden.com/acil_dustu_bu_fiyata_boylesi_-25WQQaXQQ13553198WQQpXQQdisplayitem

Bu aracı Tercih Ederdim Komple boyalı ama öteki siyah 99 da boyalı ve siyah lekeyi çok belli edio toz kir felan
96 nın KM si de Orjinal değil bence oynama var galiba

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #2 : Haziran 07, 2009, 03:39:37 ÖÖ »
beyler daha çok secere bilgisi arıorum.,

şunu tanıorum şurasıboyalı burası değişmişti.motoru iyi veya kötü sekman atıldı motor yapıldı gibi bilgiler lazım.

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #3 : Haziran 07, 2009, 01:23:44 ÖS »
http://www.sahibinden.com/bu_arac_firsatdir_acilll_99_vti-94WQQaXQQ14631533WQQpXQQdisplayitem

bu ilandaki honda şu an motoru satılık heralde k20 koyuyolar serkanım ohaaldede araç satıık değildir

54YD816

  • İleti: 102
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #4 : Haziran 07, 2009, 01:28:56 ÖS »
hayırmı ya herkez vtı satıo arkadasımın 34 jv 229 da satıldı :(


can34

  • İleti: 2468

can34

  • İleti: 2468
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #7 : Haziran 07, 2009, 08:11:14 ÖS »
http://www.sahibinden.com/abartisiz_siradan_bir_vti_-55WQQaXQQ14653820WQQpXQQdisplayitem bide bu var .km bi fazla ama bakma sen o km'ye dipçik gibidir :)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #8 : Haziran 09, 2009, 10:25:56 ÖS »
beyler birde mersinde var sarı jantlı hb kırmızı vti 34 DAG plakalı o araç nasıldır.

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #9 : Haziran 10, 2009, 12:35:05 ÖÖ »
http://www.sahibinden.com/acil_dustu_bu_fiyata_boylesi_-25WQQaXQQ13553198WQQpXQQdisplayitem
bence çok diri güzel duruyor abim görmek lazım bence güzel araç :) hayırlısı olsun :)


umut77

  • Ziyaretçi
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #11 : Haziran 10, 2009, 01:23:57 ÖS »
sahibinden.com dan araç alacaksan allttaki yorumlara sakın güvenme..ne kadar çok şey yazılmışsa o kadar yalandır...mutlaka çok iyi bir ustaya göster(radar honda ,şeref usta var sefaköyde) ....

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #12 : Haziran 10, 2009, 08:25:09 ÖS »
BEYLER BU EBR PLAKA VTİ NASILDIR

DİĞERLERİNİ ÖĞRENDİM.ELENDİLER.

Bİ EBR KALDI

VARMI BİLGİSİ OLAN BİLEN.

VERDİĞİNİZ BİLGİLERİN İÇİNDE MUHAKKAK ŞUKADAR GİDİYO VEYA GİTMİO GİBİ YÖNLENDİRİCİ ŞEYLERi SÖYLEYİN !!!!!!

KAPORTA 10 DUR AMA CİĞER PATATES BANA YARAMAZ O.

GİDERLİ ARIORUM.

BEYLER ÇOK ACİL.ARABA ALMAM GEREKLİ.YOKSA SAÇMA SAPAN BİŞİ ALICAM BENZİNE VERDİĞİM PARA BENİ MAHVEDİCEK.
« Son Düzenleme: Haziran 11, 2009, 03:18:22 ÖÖ Gönderen: infaztim »

can34

  • İleti: 2468
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #13 : Haziran 10, 2009, 09:17:35 ÖS »
abi EBR göz onünde olan bi araç değil yani hiç rolle cıktıgını filan görmedim şahsen ben :S ****** üyesi o arkadaş,bu vti yi ararkende bizim sitede aramış bulmuştu o zaman sitede aktifti giriyordu yani. benim gösterdiğim araçların çoğu bilindik ciğerli iyi arabalar, neden düşünmüyorsun?

aradım diğerlerini eledim dedin hangilerini aradın bide neleri varmış yazarmısın sana zahmet bizimde o araçlar hakkında bilgimiz olsun serkan abi;)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #14 : Haziran 11, 2009, 02:05:54 ÖÖ »
 can ben kendi koyduğum araçları öğrendim.eledim.

senin koyduğun araçlarında füme sedan olani biliorum yazmiym kısmetine engel olmiym bana gelmez bi araba.

o ankaradakini bilmem ama çok para 20 lira stok vti ye.

en mantıklı ebr tabi oda iyiyse ve yine tabi o fiyata asla değil max 16.500 e

can34

  • İleti: 2468
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #15 : Haziran 11, 2009, 08:11:55 ÖS »
16.500 e verceğini sanmıyorum söyliyim :)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #16 : Haziran 11, 2009, 08:16:56 ÖS »
sen biliomusun ebr yi ?

can34

  • İleti: 2468
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #17 : Haziran 11, 2009, 08:23:08 ÖS »
yok abi ,dedim ya sadece siteye üyeydi sahibi burdan aramıstı baya o aracı.sahibiyle arayıp bi konussan cok daha mantıklı olur bence.
o fümede komple boyalı diye öyle bi yorum yaptın sanırım .ama o araç orjinal bi araç volkanvti nickli bi üyemiz vardı hatırlarmısın bilmem turbo vti si filanda vardı o toplayıp getirdi aracı o hale toplamak derkende komple boya makyajlı kasa tamponlar falan fistan;)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #18 : Haziran 11, 2009, 09:45:32 ÖS »
burda yazmiymboşver ya.

ebr için 16.500 az değil.

hem laci hem hb hem 96.

iyi para bence.

ben teklif ettim satarsa alırım tabi yürüyosa.bizde yürümeyene ekmek yoj :)

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: ÇOK ÇOK ACİL ÇOK...
« Yanıtla #19 : Haziran 11, 2009, 10:32:27 ÖS »
serkan baba sen silivridekine geri dön bence ;)

baba bide sana önerim..şehir dışındaki vtı lara bakam bence..neden diyeceksin.

şehir dışındakine hadi bakmaya gittini var sayalaım..

o vtı nasıl gittiğini nasıl anlıyacan..bi araçla denemedikten sonra..

orada bi ustaya göstersen ustaya nasıl güvencen ;)

ist içinden şaşma..hiç olmazsa deneyebileceğin ve sordurabileceğin arkadaşların ve ustalar var ;)