Gönderen Konu: 2006 vtec full+full alıcam görüşlerinizi alabilirmiyim  (Okunma sayısı 1451 defa)

sancaryaylan

  • İleti: 5
2006 vtec full+full alıcam görüşlerinizi alabilirmiyim
« : Ekim 03, 2015, 07:35:01 ÖÖ »
Merhaba arkadaşlar.
Bugun bi araç takasına giricem
2006 civic vtec 2006 model full +full bi araç. Deri döşeme sanroof lpg yeni takılmış falan falan.
Araç 8 adet kazaya karışmış toplam hasar kaydı 5250TL
Tavan hariç komple boyalı.
Aracı expertize soktum kaçırma dedi fiyatta anlaşırsan al abi dedi.

Siz ne diyorsunuz, görüşlerinizi alabilirmiyim.



sancaryaylan

  • İleti: 5
Ynt: 2006 vtec full+full alıcam görüşlerinizi alabilirmiyim
« Yanıtla #1 : Ekim 03, 2015, 07:57:10 ÖÖ »
Araç otomatik.
120.000km'de
31000TL

vtec08

  • İleti: 551
Ynt: 2006 vtec full+full alıcam görüşlerinizi alabilirmiyim
« Yanıtla #2 : Ekim 03, 2015, 12:33:02 ÖS »
31000 etmez komple boyalı evveliyatı nedir bilemessiniz en fazla 29 eder sıkı bi pazarlık yapın

Ali334

  • İleti: 22
Ynt: 2006 vtec full+full alıcam görüşlerinizi alabilirmiyim
« Yanıtla #3 : Ekim 06, 2015, 08:14:53 ÖS »
5000 tl hasar kaydı  ,komple boya ,  ve 120.000 e 31 çok fazla bence. 25-26 olabilir


Sent from my iPad using Tapatalk

CMYK

  • İleti: 794
Ynt: 2006 vtec full+full alıcam görüşlerinizi alabilirmiyim
« Yanıtla #4 : Ekim 07, 2015, 01:19:29 ÖS »
Vtec ES Otomatik / 120,000 KM'de Tavan Haric Komple boyalı, değişeni ve önemli arızası yok  ise 31,000 TL bence oldukca uygun. malum siteye baktıgınız da 35,000TL'den aşağıya arac yok. Hıc kaçırma derim
« Son Düzenleme: Ekim 07, 2015, 01:20:51 ÖS Gönderen: CMYK »