Gönderen Konu: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM  (Okunma sayısı 5040 defa)

BURAKK

  • Ziyaretçi
HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« : Ocak 13, 2007, 03:48:43 ÖS »
selam millettt...aracıma performans header 4-1 lazım..2. elde olaiblir.nerden ne kadara bulurum.yardım bekliyorum.teşekkurler..



C.E.M

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #1 : Ocak 13, 2007, 07:27:35 ÖS »
4-2-1 neden deil merak ettim ? Arac dolu galiba.

Umarım bulursun.

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #2 : Ocak 13, 2007, 08:38:41 ÖS »
benden  merak  ettim :)   ies  için  4-1  zor   gerçi     ben  4-2-1  kullanıyom  gayette  memnunum  bir  bilgisi  varsa  arkadşın bizlede  paylaşırsa  güzel  olur:) =d>

b@lo

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #3 : Ocak 15, 2007, 07:47:01 ÖS »
benden  merak  ettim :)   ies  için  4-1  zor   gerçi     ben  4-2-1  kullanıyom  gayette  memnunum  bir  bilgisi  varsa  arkadşın bizlede  paylaşırsa  güzel  olur:) =d>
kullandığın headers ne marka acaba?araç 1,6ies sanırım?120 hp liklerden..satmayı düşünürsen talibim..

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #4 : Ocak 15, 2007, 09:51:35 ÖS »
benden  merak  ettim :)   ies  için  4-1  zor   gerçi     ben  4-2-1  kullanıyom  gayette  memnunum  bir  bilgisi  varsa  arkadşın bizlede  paylaşırsa  güzel  olur:) =d>
kullandığın headers ne marka acaba?araç 1,6ies sanırım?120 hp liklerden..satmayı düşünürsen talibim..

özelden ulaş  bana   bu  arada  araç satılık     msn  refleks1982@hotmail.com

BURAKK

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #5 : Ocak 18, 2007, 03:39:38 ÖS »
4-2-1 neden deil merak ettim ? Arac dolu galiba.

Umarım bulursun.
valla abim bu işlerden benden daha cok anlar.gerçi onda subaru var ama olsun o bana onu takmamın daha ii olucağını sölemişti yani 4-1 yada 4-2-1 in ne işe yaradığını dahi bilmiyorum.yani dahi caylağız bu konuda valla biri bilgilendirrirse sevinirim :=))

b@lo

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #6 : Ocak 19, 2007, 09:46:27 ÖS »
4-1 üst dewir için
4-2-1 alt dewir içindir..

BURAKK

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #7 : Ocak 20, 2007, 01:45:17 ÖÖ »
ya bnm araç otomatik vites onun için galiba 4-2-1 daha uygun...

FG

  • İleti: 520
    • Racer Corner
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #8 : Ocak 30, 2007, 01:07:35 ÖÖ »
Aracınız için 4-2-1 HEADERS
KOMPLE PASLANMAZ ve 0 olarak elimizde mevcuttur
markası XS power'dır







450 dolar satış fiyatımız........  :o
bonus kart veya world karta bu fiyata 5 taksit yaparım!

Racer Corner
0212 276 89 02

BURAKK

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #9 : Şubat 13, 2007, 09:26:23 ÖS »
eyvallah.sen maslak sanayideydin dimi...guven oto var bilirmisin..oraya yakınmıyız...

BURAKK

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #10 : Şubat 22, 2007, 04:00:38 ÖS »
tamam fatih abi cuma nasipse geliyorum almaya..yanlız ses ve performansı nasıll...

BURAKK

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #11 : Şubat 22, 2007, 04:01:33 ÖS »
bu resimdeki komple set dimi bu fiyata...

FG

  • İleti: 520
    • Racer Corner
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #12 : Şubat 22, 2007, 05:44:43 ÖS »
resimdekinin aynısı
tüm parçaları da içinde
fiyat 450 USD

BURAKK

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #13 : Şubat 22, 2007, 06:32:08 ÖS »
:=))

BURAKK

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #14 : Şubat 23, 2007, 09:13:59 ÖS »
bugun aldım headers ı.fatih abiye tesekkurler yardimi icin...

07mailis

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #15 : Mart 15, 2007, 10:32:42 ÖÖ »
kardes bununla ne kadar fark etti ne kadar arttırıyo gücü sesdede degişme oldumu..

BURAKK

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #16 : Mart 16, 2007, 06:58:55 ÖS »
kesinlikle gücü ve sesi hissedersin.zaten kat iptali oluyo bide orta susturu iptal daha ne olsun cnm :=))

SLH

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #17 : Mart 18, 2007, 02:32:49 ÖS »
sesi çok rahtasız ettimi ?

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: HONDA CİVİC 2000 model İCİN 4-1 HEADERS LAZIMMMM
« Yanıtla #18 : Mart 18, 2007, 09:04:39 ÖS »

   Headers, düz boru, egzos ile ses artmalı kanımca.. Performans artışı da üst devirlerde hissedilmiştir büyük ihtimalle..