Gönderen Konu: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon  (Okunma sayısı 1789 defa)

d_senol7

  • İleti: 62
98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« : Mart 09, 2011, 05:11:38 ÖS »
arkadaşlar 98 civic sedan ı ma çıtasız ARKA tampon arıyorum modifiye edilmiş olabilir satıştakılere baktım ama çok uçuk tasarımlar şöyle sade bi tampon olur eki falan olan. :lovee >=ok



d_senol7

  • İleti: 62
Ynt: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« Yanıtla #1 : Mart 10, 2011, 04:50:08 ÖS »
güünnceeellll

Optimums

  • İleti: 925
Ynt: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« Yanıtla #2 : Mart 12, 2011, 03:17:19 ÖS »
Servisi Arayıp Bir Fiyat Alabilirsin.Tahminen 80-90 Derler Çıtasıza.


EfsaneBlack

  • İleti: 4
Ynt: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« Yanıtla #4 : Mart 14, 2011, 09:52:25 ÖÖ »
arkadaşlar 98 civic sedan ı ma çıtasız ARKA tampon arıyorum modifiye edilmiş olabilir satıştakılere baktım ama çok uçuk tasarımlar şöyle sade bi tampon olur eki falan olan. :lovee >=ok

selam düşünürsen elimde mevcut çıta iptalli arka tampon

becktak

  • İleti: 75
Ynt: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« Yanıtla #5 : Mart 14, 2011, 10:19:58 ÖÖ »
İzmir'deysen 1. sanayide var 100 lira gibi de uygun bir fiyata ama kasaya göre değişiyor çıtalı yada çıtasız olması. Çıtalı olanı da plastik kaynakçı yarım saatte düzeltiyor.. ;)


d_senol7

  • İleti: 62
Ynt: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« Yanıtla #7 : Mart 14, 2011, 09:48:40 ÖS »
arkadaşlar ilgi ve alakanızı çok teşekürler ikitelli atatürk sanayıden has oto dan 60 liraya çıtasız tampon aldım takınca fotoları eklıycem inşallah...

d_senol7

  • İleti: 62
Ynt: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« Yanıtla #8 : Mart 14, 2011, 09:50:42 ÖS »
Servisi Arayıp Bir Fiyat Alabilirsin.Tahminen 80-90 Derler Çıtasıza.
ayrıca servisteki fiyatı 340 TL arkadaşlar bilginize.

Optimums

  • İleti: 925
Ynt: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« Yanıtla #9 : Mart 15, 2011, 09:41:15 ÖÖ »
Servisi Arayıp Bir Fiyat Alabilirsin.Tahminen 80-90 Derler Çıtasıza.
ayrıca servisteki fiyatı 340 TL arkadaşlar bilginize.
Geçen Gün Ben Aradım Adana Servisi 98 Ön Çıtasız Tampona 80 Demişti 4 Gün Felan Oluyor. :) Birde Dostum İkitelliye Yolun Düşerse Ön Tampon Sorarmısın Bana BodyKit Tarzda.

d_senol7

  • İleti: 62
Ynt: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« Yanıtla #10 : Mart 17, 2011, 12:34:09 ÖÖ »
Servisi Arayıp Bir Fiyat Alabilirsin.Tahminen 80-90 Derler Çıtasıza.
ayrıca servisteki fiyatı 340 TL arkadaşlar bilginize.
Geçen Gün Ben Aradım Adana Servisi 98 Ön Çıtasız Tampona 80 Demişti 4 Gün Felan Oluyor. :) Birde Dostum İkitelliye Yolun Düşerse Ön Tampon Sorarmısın Bana BodyKit Tarzda.
ben bitane aldım on tampon şahane bişey pendıkte emrah abi var o verdı tamponunu sağolsun on numara oldu ama masraflı iş boyatması etmesı baya uğraştırıyo gıdersem bakarım fıyatlara

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« Yanıtla #11 : Mart 17, 2011, 08:34:29 ÖÖ »
Ek bilgi olarak söyleyeyim 96-01 tüm ek kasa tamponları birbirine uyar kendini 98 ile sınırlama

becktak

  • İleti: 75
Ynt: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« Yanıtla #12 : Mart 17, 2011, 09:37:42 ÖÖ »
Ek bilgi olarak söyleyeyim 96-01 tüm ek kasa tamponları birbirine uyar kendini 98 ile sınırlama
Ben çıtalı istemiyordum, çıtasız tampon aldım çamurluk altlarından uzun kaldı tampon.
Sonrasında çıtalı alıp çıtaları iptal etmek zorunda kaldım..
Tamponların bi 96-98 kasası olan için , bide 98-00 için olanı varmış..

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: 98 makyajsız civic sedan ıma ARKA tampon
« Yanıtla #13 : Mart 17, 2011, 12:51:19 ÖS »
Ek bilgi olarak söyleyeyim 96-01 tüm ek kasa tamponları birbirine uyar kendini 98 ile sınırlama
Ben çıtalı istemiyordum, çıtasız tampon aldım çamurluk altlarından uzun kaldı tampon.
Sonrasında çıtalı alıp çıtaları iptal etmek zorunda kaldım..
Tamponların bi 96-98 kasası olan için , bide 98-00 için olanı varmış..

Aynen dediğin gibi tek farkı çıtalar.
Kalıp olarak gerisi aynı.