Gönderen Konu: 93 SI için ihtiyaç listesi  (Okunma sayısı 2365 defa)

insomniac

  • İleti: 2486
93 SI için ihtiyaç listesi
« : Mart 29, 2010, 10:22:27 ÖS »
arkadaşlar 93 model hb SI ımız için az kullanılmış DC Sports Headers (4-2-1), 51mm düz boru, son susturucu, spoon ayna spoiler, jdm tarzı stop
ihtiyacımız vardır elinde olan yada bilen arkadaşlar iletişim kurarsa sevinirim.
 bana ulaşamazsanız H22A4 nickli arkadaşa da ulaşabilirsiniz... saygılarımla



deniz44

  • İleti: 1055
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #1 : Mart 29, 2010, 10:45:40 ÖS »
Yürü be kardesim kim tutar seni, sayende arabayı ayaga kaldırcaz :)

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #2 : Mart 29, 2010, 10:57:00 ÖS »
inşAllah kardeşim...

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #3 : Mart 29, 2010, 11:24:53 ÖS »
selamlar
airmass
seramik
4-2-1-
2 parça
sıfır kutusunda
450 tl

boruyu bence alıp kendiniz yaptırın
son susturucuda rahat çıkışlı herhangi bişi olur my racing otto replica vs hiç farketmez işlevde
sesi az deişir okadar

bütçe varsa alimde airmass catback sistemde mevcut sona kadar spor orta susturucusuda war ufak bi oynama ile her civice uyar
fiyatı 600tl
aslında aşaı yukarı aynı paraya geliyor :)
krom boru borucudan 130 tl ye almıştım dirseklerle beraber boruyu istediğim uzunlukta kesmesi için doktuum dili saymıorum :)
susturucuda 200 tl desek
en az 200 tl kaynak işi war
hayırlısı olsn şimdiden elimde bunlar mevcut aklınızda olsun
isterseniz ulaşabilirsiniz

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #4 : Mart 29, 2010, 11:49:51 ÖS »
tamam dostum en kısa zamanda sana pm atarım ben... sağolasın

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #5 : Mart 30, 2010, 12:09:44 ÖÖ »
rica ederim

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #6 : Mart 30, 2010, 09:09:47 ÖÖ »
ahmet kardeşimiz sayesinde headers işi halloldu sağol ahmet.
evet arkadaşlar yok mu ihtiyaç fazlası ürünümüz günceli...

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #7 : Mart 30, 2010, 07:26:27 ÖS »
güncelll

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #8 : Mart 30, 2010, 08:31:55 ÖS »
var mı çay isteyen günceli...

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #9 : Mart 30, 2010, 11:32:33 ÖS »
güncelll....

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #10 : Mart 31, 2010, 12:10:07 ÖÖ »
ahmet kardeşimiz sayesinde headers işi halloldu sağol ahmet.
evet arkadaşlar yok mu ihtiyaç fazlası ürünümüz günceli...

ben teşekkür ederim :)
buarada geç oldu diye aramadım
şu anlaşmalı kargo şifresini kaybettim
:S tekrar alabilirsem süper olur :)

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #11 : Mart 31, 2010, 12:19:19 ÖÖ »
tamam ahmet Deniz'e iletirim durumu yarın ben...

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #12 : Mart 31, 2010, 12:20:52 ÖÖ »
yarın vakitli ararım cep telefonu war  zaten ben şimdiden notumu alim die sormuştum
yarın ben ararım sorun değil :)
teşekkürler yinede

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #13 : Mart 31, 2010, 12:23:31 ÖÖ »
eyv. kardeşim...

r0xone

  • İleti: 39
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #14 : Mart 31, 2010, 10:13:59 ÖÖ »
arkadaşlar 93 model hb SI ımız için az kullanılmış DC Sports Headers (4-2-1), 51mm düz boru, son susturucu, spoon ayna spoiler, jdm tarzı stop
ihtiyacımız vardır elinde olan yada bilen arkadaşlar iletişim kurarsa sevinirim.
 bana ulaşamazsanız H22A4 nickli arkadaşa da ulaşabilirsiniz... saygılarımla
megan racing carbon var elimde çift silencerli 250tl(kelepçeyle 3000km kadar kullandım)
0 replika spoon elektrikli 200tl
48mm düz borum var eğer düşünürsen 100tl

insomniac

  • İleti: 2486
Ynt: 93 SI için ihtiyaç listesi
« Yanıtla #15 : Mart 31, 2010, 10:16:16 ÖS »
kardeş pm atmış deniz sana...