Gönderen Konu: 34 Yk plakalı Gri Type-R  (Okunma sayısı 21640 defa)

Zubeyir

  • İleti: 673
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #25 : Mart 31, 2008, 04:05:37 ÖS »

kardeısm benım, ben tecrubelerı soyledım hee ustune alma zaten 5-6 da yurursen tr dekı en hızlı 04 olcan:) ızmırdekı gırıde aynı senle oldugu gıbı oldu onun ıcın dedım ama sende 5-6 goremedık.
bu arada sana fılıtre hedıyem olsun:))) ahahahaha kanks bu arada baskı benımde canımı sıkıyo senden sonra oburgun yıne test yaptık bu ugurun artık bı yemek ısmarlaması lazım bıze:) ahahaha ıkıgunde 100ytl gıttı benzıne:(



ahaha :) harbıden hee bı yemek  paklar bunu. bende ne 100 ytl ler gıttı :D:D..sende su baskıyı degıstırde.bı deneyelım yaa bakalım nolcak :)



infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #26 : Mart 31, 2008, 06:56:55 ÖS »
yaw hala anlamıorum fabrika verileri 2004 ler daha hızlı diye bildirmiş ama 2002 sahipleri 2002 ler hızlı dio.ya reşit nasıl bişi bu kaç 2004 le denedin denediklerinin hepsinde kg ler aynımıydı ve pilotajı iyimiydi 2004 ün.modlar aynımıydı.mrk ediorum iice gerçekmi yoksa efsanemi.

SONE-R

  • İleti: 2064
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #27 : Mart 31, 2008, 07:51:27 ÖS »
2004 lerde hafif volan olduğu için son süratte gücü tekerleklere iletmekte zorlanıyor yanılmıyorsam... hafif volan sadece ilk kalkışta iyi galiba... rollingte avantajı var mı yok mu bilmiyorum...

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #28 : Mart 31, 2008, 08:29:26 ÖS »
öyle sölenio soner abi ama ilk kalkışlarda iyiyse sonradan neden kötü olsunki bunu anlamıyorum ?

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #29 : Mart 31, 2008, 10:53:13 ÖS »

öyle sölenio soner abi ama ilk kalkışlarda iyiyse sonradan neden kötü olsunki bunu anlamıyorum ?

aynen benimde kafam basmadı varmı mantıklı acıklaması :)

SONE-R

  • İleti: 2064
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #30 : Mart 31, 2008, 11:03:15 ÖS »
makina mühendisi bir arkadaş bu konuda daha iyi cevap verebilir...

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #31 : Nisan 01, 2008, 01:41:22 ÖS »

yaw hala anlamıorum fabrika verileri 2004 ler daha hızlı diye bildirmiş ama 2002 sahipleri 2002 ler hızlı dio.ya reşit nasıl bişi bu kaç 2004 le denedin denediklerinin hepsinde kg ler aynımıydı ve pilotajı iyimiydi 2004 ün.modlar aynımıydı.mrk ediorum iice gerçekmi yoksa efsanemi.

en az 4 tane 04 05 le denedım hepsınde aynı malzeme vardı hatta bende ıntake sımota vardı(60mm) onlarda ınjen yada aem(76mm)  2-3-4 yarım boy 5-6 3-4 boy oluyodu. bu kullananlar emın ol cok ıyıler urfa ıle bıle denedım yk typerı. mınıklerle denedım ve bende baskı balata 40.000kmde onlarda sıfır baskı balata var. ızmırdekı typerde grı erdemın typer. onlada denedım 2-3-4 yarım boy actım 4 de geldı kafayı cıkarır gıbı oldu(10-20cm) 5 atınca kalıyo arabalar.bence agır volanttan dolayı rollda yuksek hızlarda agır volant daha ıyıdır yurtdındada arastırısanız 02 03 ler daha ıyı. topgeaer dekı derecede 02 nın 05 de test edıldı onun verısı ıyı olsa onu koyarlardı:)

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #32 : Nisan 01, 2008, 02:15:22 ÖS »

makina mühendisi bir arkadaş bu konuda daha iyi cevap verebilir...
abi ne demek istiyorsun ben makine muhendisiyim ama cevap veremiyorum :)

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #33 : Nisan 01, 2008, 02:20:19 ÖS »


yaw hala anlamıorum fabrika verileri 2004 ler daha hızlı diye bildirmiş ama 2002 sahipleri 2002 ler hızlı dio.ya reşit nasıl bişi bu kaç 2004 le denedin denediklerinin hepsinde kg ler aynımıydı ve pilotajı iyimiydi 2004 ün.modlar aynımıydı.mrk ediorum iice gerçekmi yoksa efsanemi.

en az 4 tane 04 05 le denedım hepsınde aynı malzeme vardı hatta bende ıntake sımota vardı(60mm) onlarda ınjen yada aem(76mm)  2-3-4 yarım boy 5-6 3-4 boy oluyodu. bu kullananlar emın ol cok ıyıler urfa ıle bıle denedım yk typerı. mınıklerle denedım ve bende baskı balata 40.000kmde onlarda sıfır baskı balata var. ızmırdekı typerde grı erdemın typer. onlada denedım 2-3-4 yarım boy actım 4 de geldı kafayı cıkarır gıbı oldu(10-20cm) 5 atınca kalıyo arabalar.bence agır volanttan dolayı rollda yuksek hızlarda agır volant daha ıyıdır yurtdındada arastırısanız 02 03 ler daha ıyı. topgeaer dekı derecede 02 nın 05 de test edıldı onun verısı ıyı olsa onu koyarlardı:)


04-05 type r alacaklar sana sorsun ole alsınlar bence bu aracın gidisi nasıla hocam cevap " benden 1 boy yemisti cok iyi " gibi cevap alabilirler :)

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #34 : Nisan 01, 2008, 04:05:53 ÖS »



yaw hala anlamıorum fabrika verileri 2004 ler daha hızlı diye bildirmiş ama 2002 sahipleri 2002 ler hızlı dio.ya reşit nasıl bişi bu kaç 2004 le denedin denediklerinin hepsinde kg ler aynımıydı ve pilotajı iyimiydi 2004 ün.modlar aynımıydı.mrk ediorum iice gerçekmi yoksa efsanemi.

en az 4 tane 04 05 le denedım hepsınde aynı malzeme vardı hatta bende ıntake sımota vardı(60mm) onlarda ınjen yada aem(76mm)  2-3-4 yarım boy 5-6 3-4 boy oluyodu. bu kullananlar emın ol cok ıyıler urfa ıle bıle denedım yk typerı. mınıklerle denedım ve bende baskı balata 40.000kmde onlarda sıfır baskı balata var. ızmırdekı typerde grı erdemın typer. onlada denedım 2-3-4 yarım boy actım 4 de geldı kafayı cıkarır gıbı oldu(10-20cm) 5 atınca kalıyo arabalar.bence agır volanttan dolayı rollda yuksek hızlarda agır volant daha ıyıdır yurtdındada arastırısanız 02 03 ler daha ıyı. topgeaer dekı derecede 02 nın 05 de test edıldı onun verısı ıyı olsa onu koyarlardı:)


04-05 type r alacaklar sana sorsun ole alsınlar bence bu aracın gidisi nasıla hocam cevap " benden 1 boy yemisti cok iyi " gibi cevap alabilirler :)


seko hangı araba senden 1 boy yedı? yk plakamı

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #35 : Nisan 01, 2008, 05:29:55 ÖS »
Ben tırnak icinde senin aracı yazmıstım hocam zira benim 1 boy attıgım araclar o403 - iveco 35-9 tarzı araclar :) o kadar cok type r ile roll vs denemisinki cogunu biliyorsun hocam o baglamda yazdım bir yanlıslık olmasın :)

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #36 : Nisan 01, 2008, 05:53:22 ÖS »

Ben tırnak icinde senin aracı yazmıstım hocam zira benim 1 boy attıgım araclar o403 - iveco 35-9 tarzı araclar :) o kadar cok type r ile roll vs denemisinki cogunu biliyorsun hocam o baglamda yazdım bir yanlıslık olmasın :)


evt coguyla denedık v2 halını aracların cold aırlı halı beyınlı beyınsız egzantıklı cogu seyı cozduk artık:)

SONE-R

  • İleti: 2064
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #37 : Nisan 01, 2008, 06:08:33 ÖS »
Reşit CTRlerde ara boru için hangi markayı ve kaç mm çapı önerirsin? Susturucusuz düz boru mu tercih edilmelidir?

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #38 : Nisan 01, 2008, 06:44:02 ÖS »
Yıllarca hafif volan ile ağır volan arasındaki farkı size anlatmaya çalıştım ama olmadı galiba :)

Şimdi hafif birşeyin sabit bir konumdayken hareketlenmesi ağır bir nesneye göre daha kolay olur bu konuda hem fikiriz değil mi?

hafif ve agır cısıme sabıt kuvvetler uygalndıgında  ağırlığı kucuk olan daha buyuk ıvmeye sahıp olur

kuvvet = ağırlık . ivme

Ancak ikiside hareketliyse ağır olanın kinetik enerjisi daha fazla oldugundan gideceği yere daha çabuk gider :)

Umarım anlatabilmişimdir..

SONE-R

  • İleti: 2064
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #39 : Nisan 01, 2008, 07:03:13 ÖS »
R-13239, budur... Sekocum olay işte bundan ibarettir...

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #40 : Nisan 01, 2008, 08:19:41 ÖS »
vay anasını o zaman :)
Tşk ederiz :)

bayburtlu69

  • Ziyaretçi
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #41 : Nisan 01, 2008, 08:26:36 ÖS »
1 MARTTA istanbuldaydıı.. alparsan arabanın aracı .. çok mütmiş bi eksoz vardı öyle bie eksoz görmedim ben... canlı olarak gördüm tanışmıştık sahibiylee.. araç çok temiz ve çok güzel  fotoğrafıda war bende aracın

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #42 : Nisan 02, 2008, 01:10:28 ÖS »

Reşit CTRlerde ara boru için hangi markayı ve kaç mm çapı önerirsin? Susturucusuz düz boru mu tercih edilmelidir?

vallahı bende hafıf alımınyum alısımlı paslanmaz vardı 65mm,standart cevırdıgımde satıcaktım satmıstım sonra elıme  60mm ıskender 304krom boru gectı ve son ınvıdıa gt350 onu taktım aralarında pek fark yok sıkıstırmayı dusurmeye gerek yok, 60mm 250hp kadar ıdare eder bence, zatern egzantıklı beyınlı bı typer anca 250-255 olur. onun ıcın 65mm 70mm gerek yok dıyorum ses olayı baska tabı tercıh olabılrı ses ıcın 65-70mm ama performansta hıcbı fark yok bence 60mm yada 63mm yetecektır. marka olarak budy club pro speec sesı cok ıyı. markaların cogunda zaten 60mm tek tuk 70mm kullanan var.

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #43 : Nisan 02, 2008, 01:57:12 ÖS »
resit hocam kpro lu haliyle aracının 8500 devirleri 6 da gorebildinmi yokus aşagı filan fark yapmaz yani sormak istedigim type r 265-270 lere cıkabiliyormu acaba ??

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #44 : Nisan 02, 2008, 02:41:02 ÖS »

resit hocam kpro lu haliyle aracının 8500 devirleri 6 da gorebildinmi yokus aşagı filan fark yapmaz yani sormak istedigim type r 265-270 lere cıkabiliyormu acaba ??


k-pro yokken kadranda 260 cok az gecıyo.7900devır gıbı yapıyo. k-pro varken kadran assagı ınıyo farka bakarsan 290-300olması lazım 8300 fılan cevırıyo. ama 240-260 arasındakı farkın ıkı katı daha 260dam sonra assagı ınıyo bende anlamadım, ama bızı 5-6 boy gecen bı subaru 275 yapıyo sahıbı soyledı. bızde kadran assagı ındıgınde gecıyoduk onu top speedde.

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #45 : Nisan 02, 2008, 02:44:36 ÖS »
hatta turkıyede bı s2000 de kadran 264 gosterırken gri typer gecıyodu onu hatta oyle hatırlıyorum.

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #46 : Nisan 02, 2008, 09:45:06 ÖS »
6 vites 8800 devir diyorum baska birsey demiyorum soyle 50 lik bir nos tupu olsa çat diye devri bitirse 6 da supper olur dusunsen modena ya selektor cekiyorsun adam dumur olur hrld :)

hantypR

  • Ziyaretçi
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #47 : Nisan 03, 2008, 01:21:35 ÖÖ »
 top speed de hıcbır zaman yuksek hızlarda nosu acmamayı onerırım ben ekzantrıklı halınde bıle 270 gecmedı en yuklu halın de bıle bılemedın 275  gördüm kadran hatası da olabılır baska gıtmıyor denedım ha suda var 5. vıteste 260 indiriyor 9300 9500 aralıgında oda cok guzel bır duygu tabi resit bey selamlar sıze bu arada :))))))zupzupp sanada 63 lık ara borular cok ideal bir typer icin en iyi verimi veriyor çıtır yüklenmıs araclar icin soyluyorum >=ok
« Son Düzenleme: Nisan 03, 2008, 01:23:22 ÖÖ Gönderen: URFA-S2K »

Zubeyir

  • İleti: 673
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #48 : Nisan 03, 2008, 01:49:47 ÖÖ »
ah urfaa ahh. sevıyorum senı cnm benımmmm:)..bende katılıyorum urfaya 63 luk boru gayet ıdeal bence typer ıcın.

8663

  • Ziyaretçi
Ynt: 34 Yk plakalı Gri Type-R
« Yanıtla #49 : Nisan 03, 2008, 04:14:20 ÖÖ »
bu arada konuyla alakalı değil ama, bmk kgm'den birinin aracımı? yanlış hatırlamıosam ...