Gönderen Konu: YARDIM EDİN...  (Okunma sayısı 6979 defa)

yorumdk

  • İleti: 325
Ynt: YARDIM EDİN...
« Yanıtla #25 : Ekim 17, 2008, 09:38:36 ÖS »
yooo valla araba gıdıyor 200000 km de be otobanda mercedes AMG kovaladım tabı adam basınca tozunu yuttum ama bende 250 ıle gıdıordum şahitlerimde var :)



yorumdk

  • İleti: 325
Ynt: YARDIM EDİN...
« Yanıtla #26 : Ekim 17, 2008, 09:42:25 ÖS »
murat arkadas cok saol zaten bende yakında 30 000 bakıma göturecegım aracı o zaman orada gerektgı sekılde davranırım komple degıssınler fren sıtemını demekkı tek benden kaynaklı degıl sorun mıleltınomru servıste gecıor o zaman desene cok kotu

muratatay75

  • İleti: 513
Ynt: YARDIM EDİN...
« Yanıtla #27 : Ekim 18, 2008, 06:31:03 ÖÖ »

murat arkadas cok saol zaten bende yakında 30 000 bakıma göturecegım aracı o zaman orada gerektgı sekılde davranırım komple degıssınler fren sıtemını demekkı tek benden kaynaklı degıl sorun mıleltınomru servıste gecıor o zaman desene cok kotu


Sende sağol torna ile falan ikna olmamanı hakkını sonuna kadar savunmanı tavsiye ederim göreceksin mutlaka değiştirecekler.

quelle

  • Ziyaretçi
Ynt: YARDIM EDİN...
« Yanıtla #28 : Ekim 18, 2008, 08:19:44 ÖÖ »
titreme fren disklerinden dolayı olabilir.
Son hız olayına gelince gambinonun söylediği gibi seninki gibi yarı otomatik ve otomatik şanzımanlarda son vitesler performans değil ekonomi vitesleridir ki diğer vites oranlarından yani gördüğün hızlardan anlayabileceğin gibi oranlar 4 viteste optimum performans için düzenlenmiş.
136 hp lik otomatik vectra ile 260 görmen ise bana garip geldi. Ya lastik ölçülerinde ya da kadranında bir yanlışlık olabilir.

yorumdk

  • İleti: 325
Ynt: YARDIM EDİN...
« Yanıtla #29 : Ekim 18, 2008, 04:19:35 ÖS »
ya arkadslar guzel soyluporsunuz da 10 yıldır araba kullanıorum 24 yasındayım az cok anlarım yanı duz vıtes araçlarda kullandım araçların maksımum guc uretıgı kı genelde bınek araclarda 4500 dd dır dolayısıyla budevrın ustune cıkmak mumkundur cıktıkcada hız lımıtı artar ıstersenız kendı araclarınızda deneyın bu kavram vıts oranlarıyla alakalı degıldır dıslı kuculebılır ama guc uretımı kuculmez vıtes dişli oranının kuculmesı ıvmelenmeyle alakalıdır ama lımıtlerı etkılemez daha yavaş hızlanır yanı 1.6 araçlar hepsı rahatlıkla 230 gorebılır 1.8 ve 2.0 araçlarda 250 ıla 260 ı gorebılır bu maksımum gucun maksımum torkla olan bagıntısıdır guc artıkca torkta artar dolayısıyla serılık ve maksımum hız da lımıt olarak artar bazı arkadaslr FABRIKA verılırını ornek gostermıs saolsunlar ama fabrıka verılerı gercegı yansıtmaz GUVENLI hız deerlerıdır motor aerodınamık vb yapıların zorlanmadan yada standart cıkılabılecek degerlerdır ISTERSENIZ ARAÇLARINIZDA bır deneyın 4500 dd 4 ve 5 vıtes hız aralıklarına bakın bırde 4500 dd den 6000 dd lere cıkısta degısen hız ıvmelenmelerıne bakın dedıgımı daha rahat gormus olacaksınız