TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: denizcan - Mart 14, 2013, 08:23:53 ÖS
-
(arkadaşlar internette araştırma yaparken rastladığım bilgileri sizinle paylaşmak istedim). Amerika ve İngiltere'de 0 ve 2. el otomobillere uzatılmış garanti paketi satan Warrantydirect isimli şirketin poliçe sahiplerinden gelen talepleri baz alarak hazırladığı listede BMW, AUDİ, ve VW 36 üretici arasında son 10 sırada yer aldı.
AUDI'nin sondan 2. sırada yer aldığı listede, BMW sondan 9, VW ise 10. sırada yer aldı. Mini ise sondan 3. oldu.
Mercedes ise diğer Alman üreticiler taban tabana zıt bir performans gösterek bu alanda en iyi 3. üretici olmayı başardı.
344 araçtan 1'inde motor arızası veren Honda ise bu alanda açık farkla en iyisi.
-
merco saglamdır :D
-
3.sıraya yerleşebilmiş :)
-
Bende sadece başlığı görüp , içeriği okumadan önce Mercedes'e haksızlık ediyorsunuz yazacaktım . Mercedes başkadır . 30 senelik Mercedes hala dipdiriyken BMW'nin ömrü 15 seneyi biraz zor geçer . Geçse bile problem yumağı olur .
Ama meselenin bir başka yönü daha var . Biz yerine göre 20 - 30 yaşında arabalara binerken , Avrupalılar ve gelişmiş ülkelerdeki insanlar 10 yaşından sonra bir araca binmeyi fazla tercih etmiyorlar . Binselerde alsalarda para etmiyor zaten . Bizde ise millet 10 yaşında CIVIC'e 25.000 TL para veriyor .
Abim 2004 senesinde İngiltere'de 8 yaşında FORD FIESTA'ya 300 £ ödemişti sadece .
-
eğer bu oranlar % hesabına göre yapılıyorsa honda ya, yani dolayısı ile japonlara bravo, ama yok satış adetlerine göre yapılıyorsa orda hesap hatası olur, ama 344 te 1 dendiğine göre oranlama yapmışlar gibime geldi, yani japonlara bravo :)
-
yalnız bmw lerde çok hor kullanılıyor onuda atlamamak lazım mesela arkadaşın 3.20d var 2008 o arabayı o kadar hor kullandıkki 130k da turbosu patladı ama 130k bence o aracın kullanımına ve dizele göre iyi bir kilometre.esasen bmw de motor üreticidir bavyera motoren werke. bavyera motor fabrikası.ama honda bi başka tabi.
-
bmwde hor kullanımda 130k da turbo patladı demişsin bende 271 binde 2.2 accord icdti var 2005 model turbo yeni patladı :D
-
bmwde hor kullanımda 130k da turbo patladı demişsin bende 271 binde 2.2 accord icdti var 2005 model turbo yeni patladı :D
ama öyle böyle hor kullanma değil yani sürekli 4500 devir :D karda sıfır çizerek çentiklerce benzin indirdiğimizi bilirim tabi devir sürekli sonda :D
-
valla biz transit sürdük 2006 model 220bine kadar geldi tık yok turboda :D motorda ama cok narin nazık ve uzun yolda :D
-
bmwde hor kullanımda 130k da turbo patladı demişsin bende 271 binde 2.2 accord icdti var 2005 model turbo yeni patladı :D
Accord ile bmeyin kıyaslaman çok yanlış Ankara'da BMW denildiğinde yanlama elektirik kesme sıfıra yatma arabanın ömrünü azaltabilecek herşey yani sen accordla hangisini yapıyorsun?
-
acaba o listeyi görebileceğimiz sitenin linkini, yada o listeyi alabilir miyiz ? en azından araç alırken, takasa girerken vb. durumlarda bilgili oluruz.
bu arada bmw hor kullanma konusuna gelince sırf bugün Altunizade - Florya - Bağcılar - Altunizade güzergahında tam 7 tane Türkiye yollarına göre fazla modifiyeli civic gördüm, bunların 5 tanesi Vtec açıp http://www.youtube.com/watch?v=QXDNxkUiUws bu şekilde makas atıp gazlıyordu :D hiç hor kullanmadılar yani.
-
e5 güzergahında bende hemen hemen hergün görüyorum bahsettiğiniz aracları :) bu arada bahsettiğim link burda. http://www.pclabs.com.tr/forum/topic/119061-yuruyen-aksami-en-dayanikli-ve-en-dayaniksiz-arabalar/
-
4.5rpm den aşşağı vites atmadım daha bişey yapmama gerek yok heralde turbosunun bitme sebebi için 0 çizicek halimde yok ön çekerle sadece virajda 90 derece el freni :D bazende VSA yı açık unutuyorum onuda yapmıyo :D
-
4.5 devirde dizel icin gayet yeterli :)
-
Evet gayet iyin ve araç 1 aydır sanayide :)
-
Başarı sayılır :)