TeamHondaTurkey.Com
HONDA TEAM => İstekler Öneriler ve Sorularınız => Konuyu başlatan: vtec444 - Şubat 26, 2012, 09:22:16 ÖS
-
Arkadaşlar 2005 vtec ls aldım yay arıyorum malum hondalar önleri biraz daha yüksek arkaya göre tavsiye edeceğiniz veya fotolarla önerebileceğiniz bi durum varsa acil yardımlarınızı bekliyorum
-
öncelikle hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin..bendede 2005 civic var şuan eibach 3.5 takılı.gayette memnunum gönül rahatlığıyla öneririm.tabi daha fazla basıcam diyosan diğer arkadaşlarında yorumunu almalısın:)
-
fk 6-4 en ideali
-
walla ben dipbasık yapmak istiyorum kafa yerde olsun istiyorum bunu coiloversz yapmam zor olur belki ama kaç gündür uğraşıyorum napsam ne etsem diye orjinal jant 60 yanak lastik ile dipbasık nasıl yaparız anlamıyorum da yardım yardım :)) bu arada tşk ederim
-
aracın hayırlı uğurlu olsun arkadaşım kazasız belasız bin inşallahhh
-
kardeşim hayırlısı olsun öncelikle kazasız belasız ;)
eicbah 3,5 derim.. önleride bi bakla kestin mi ;) tadından yenmez.. Saygılar
-
Bence önce lasti jantını değiştir.Ondan sonra yay işine gir
-
Bence önce lasti jantını değiştir.Ondan sonra yay işine gir
Mantıklı ;)
-
amac sadece basmak,yoltutus istenmiyorsa fk 64 tam senin icin uretilmis,fiyat olarakta ucuzdur.
ama yolda cok sekme yapar
-
amac sadece basmak,yoltutus istenmiyorsa fk 64 tam senin icin uretilmis,fiyat olarakta ucuzdur.
ama yolda cok sekme yapar
bence yol tutuşuna daha çok önem vermen lazım sonuçta aracın üstündersin ALLAH kazadan beladan korusun...
-
FK 6-4 yaylar önleri daha basık yapar..ama illede aracım birazdaha basık olsun istersen yaylardan 1 bakla kestirebilirsin ama bu çok tehlikeli yerinden çıkabilir..yada amortisör millerini güzel bir tornacıya gidip 2-3 cm kestirip yeniden diş açtırarak kullanabilirsin.bu şekilde hem daha sert hemde basık bir aracın olur..bunları tavsiye etmem güvenlik açısından ama çözümün bunlar..yada sahibindene meganracing yaz orada coilover tarzı ayarlı yaylar var..250-300 tl civarında.amortisorlerinin üzerine ondan takıp aracı 12 cm ye kadar düşürme imkanın var..aracın çok seker amortisör patlatma oranın çok yüksek..ayrıca aracın sedan olduğu için arka kısım özellikle kısa demir setlerden geçtikten sonra min 2 kere zıplar..
-
FK 6-4 yaylar önleri daha basık yapar..ama illede aracım birazdaha basık olsun istersen yaylardan 1 bakla kestirebilirsin ama bu çok tehlikeli yerinden çıkabilir..yada amortisör millerini güzel bir tornacıya gidip 2-3 cm kestirip yeniden diş açtırarak kullanabilirsin.bu şekilde hem daha sert hemde basık bir aracın olur..bunları tavsiye etmem güvenlik açısından ama çözümün bunlar..yada sahibindene meganracing yaz orada coilover tarzı ayarlı yaylar var..250-300 tl civarında.amortisorlerinin üzerine ondan takıp aracı 12 cm ye kadar düşürme imkanın var..aracın çok seker amortisör patlatma oranın çok yüksek..ayrıca aracın sedan olduğu için arka kısım özellikle kısa demir setlerden geçtikten sonra min 2 kere zıplar..
ayarlı yaylar vtec2 ye uymuyor onlar ek -eg kasalar için , uydurulur ama tornacıya bır o kadar daha para vermen gerekir , ben ön yaylarımı bır bakla kesıp mıllerıde 30mm tornalayıp yeni diş çekerek kullanmıştım hiç bir sakıncası yok bunu yapabılırsın
-
FK 6-4 yaylar önleri daha basık yapar..ama illede aracım birazdaha basık olsun istersen yaylardan 1 bakla kestirebilirsin ama bu çok tehlikeli yerinden çıkabilir..yada amortisör millerini güzel bir tornacıya gidip 2-3 cm kestirip yeniden diş açtırarak kullanabilirsin.bu şekilde hem daha sert hemde basık bir aracın olur..bunları tavsiye etmem güvenlik açısından ama çözümün bunlar..yada sahibindene meganracing yaz orada coilover tarzı ayarlı yaylar var..250-300 tl civarında.amortisorlerinin üzerine ondan takıp aracı 12 cm ye kadar düşürme imkanın var..aracın çok seker amortisör patlatma oranın çok yüksek..ayrıca aracın sedan olduğu için arka kısım özellikle kısa demir setlerden geçtikten sonra min 2 kere zıplar..
ayarlı yaylar vtec2 ye uymuyor onlar ek -eg kasalar için , uydurulur ama tornacıya bır o kadar daha para vermen gerekir , ben ön yaylarımı bır bakla kesıp mıllerıde 30mm tornalayıp yeni diş çekerek kullanmıştım hiç bir sakıncası yok bunu yapabılırsın
benim bir arkadaş kullanmıştı çünkü oradan hatırlıyorum..aslında ucuz yollu bu işi yapan biryer var izmitte belki duymuşsundur cantürk diye.onlarda fikir ve fiyat alınsa da olabilir..ben eski accorda yapmıştım 4 adet coilover :) baya baya yerlerdeydi.
-
FK 6-4 yaylar önleri daha basık yapar..ama illede aracım birazdaha basık olsun istersen yaylardan 1 bakla kestirebilirsin ama bu çok tehlikeli yerinden çıkabilir..yada amortisör millerini güzel bir tornacıya gidip 2-3 cm kestirip yeniden diş açtırarak kullanabilirsin.bu şekilde hem daha sert hemde basık bir aracın olur..bunları tavsiye etmem güvenlik açısından ama çözümün bunlar..yada sahibindene meganracing yaz orada coilover tarzı ayarlı yaylar var..250-300 tl civarında.amortisorlerinin üzerine ondan takıp aracı 12 cm ye kadar düşürme imkanın var..aracın çok seker amortisör patlatma oranın çok yüksek..ayrıca aracın sedan olduğu için arka kısım özellikle kısa demir setlerden geçtikten sonra min 2 kere zıplar..
ayarlı yaylar vtec2 ye uymuyor onlar ek -eg kasalar için , uydurulur ama tornacıya bır o kadar daha para vermen gerekir , ben ön yaylarımı bır bakla kesıp mıllerıde 30mm tornalayıp yeni diş çekerek kullanmıştım hiç bir sakıncası yok bunu yapabılırsın
benim bir arkadaş kullanmıştı çünkü oradan hatırlıyorum..aslında ucuz yollu bu işi yapan biryer var izmitte belki duymuşsundur cantürk diye.onlarda fikir ve fiyat alınsa da olabilir..ben eski accorda yapmıştım 4 adet coilover :) baya baya yerlerdeydi.
o cantürke bursada 1 kaç arkadaşım gitti yaptırmaya sonra 3-4 sefer daha gittiler ;D
-
FK 6-4 yaylar önleri daha basık yapar..ama illede aracım birazdaha basık olsun istersen yaylardan 1 bakla kestirebilirsin ama bu çok tehlikeli yerinden çıkabilir..yada amortisör millerini güzel bir tornacıya gidip 2-3 cm kestirip yeniden diş açtırarak kullanabilirsin.bu şekilde hem daha sert hemde basık bir aracın olur..bunları tavsiye etmem güvenlik açısından ama çözümün bunlar..yada sahibindene meganracing yaz orada coilover tarzı ayarlı yaylar var..250-300 tl civarında.amortisorlerinin üzerine ondan takıp aracı 12 cm ye kadar düşürme imkanın var..aracın çok seker amortisör patlatma oranın çok yüksek..ayrıca aracın sedan olduğu için arka kısım özellikle kısa demir setlerden geçtikten sonra min 2 kere zıplar..
ayarlı yaylar vtec2 ye uymuyor onlar ek -eg kasalar için , uydurulur ama tornacıya bır o kadar daha para vermen gerekir , ben ön yaylarımı bır bakla kesıp mıllerıde 30mm tornalayıp yeni diş çekerek kullanmıştım hiç bir sakıncası yok bunu yapabılırsın
benim bir arkadaş kullanmıştı çünkü oradan hatırlıyorum..aslında ucuz yollu bu işi yapan biryer var izmitte belki duymuşsundur cantürk diye.onlarda fikir ve fiyat alınsa da olabilir..ben eski accorda yapmıştım 4 adet coilover :) baya baya yerlerdeydi.
o cantürke bursada 1 kaç arkadaşım gitti yaptırmaya sonra 3-4 sefer daha gittiler ;D
hadi yaa..benimde çok arkadaşım gitti ama hiçbirinden şikayet almadım..demek bu işler birazdan şans işi.yinede namdan ucuza yapılıyor..ben bir kere gittim yaptık ve hiç sıkıntı çekmedim.hatta aracı satarken orjinal 4 amorsitör alıp öyle sattım çıkanlarıda arkadaşın tege taktık oda öyle bindi bindi sattı :)
-
namda yaylar istediğin kadar presleniyormuş fiyatını ne kadar bilgisi olan varmı
-
nam pahallıdır..ayrıca yayı presletirseniz yay işlevini yitirir..görüntü yapalım derken aracın ve kendi görüntünüzü bozabilirsiniz Allah korusun..4-6 yay en temizi olur..en baştada dediğim gibi belki 1-2 cm ön amortisör millerini kesip kısaltmak
-
coilover kullanmanızı tavsıye ederım gerek yol tutusu gerek basıklık acısından dıledıgınız zamam dıledıgınız yukseklıklte ;)
-
amac sadece basmak,yoltutus istenmiyorsa fk 64 tam senin icin uretilmis,fiyat olarakta ucuzdur.
ama yolda cok sekme yapar
bende 6-4 yay var yolda sekme yapmıyor.konforundanda memnunum.6-4 takmanı öneririm
-
coilover kullanmanızı tavsıye ederım gerek yol tutusu gerek basıklık acısından dıledıgınız zamam dıledıgınız yukseklıklte ;)
fiyat :)