TeamHondaTurkey.Com

HONDA => Motor, Modifiye & Do it yourself - Teknik bilgiler => Konuyu başlatan: type-RRR - Ekim 13, 2006, 01:09:30 ÖS

Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 13, 2006, 01:09:30 ÖS
headersı değiştirince arıza lambasını yakıyomu
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 13, 2006, 01:45:30 ÖS

   Race Headers olduğuna göre yakıyordur mutlaka, bir de sahibinden dinlemek lazım tabiki...

Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: VTEC - Ekim 13, 2006, 01:47:37 ÖS
yakar ama 5 dk da söndürüyor iskender usta  ;D
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 13, 2006, 02:01:43 ÖS
ozaman ona yaptıralım  \:D/  bence yakmıyodur ama sahibine soralım
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 13, 2006, 04:46:03 ÖS
Yakıyor.
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 13, 2006, 08:51:08 ÖS
 ](*,) madem ışık yakıyo headersı  iskender ustaya yaptırsak  performansı farklı olurmu acaba
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 13, 2006, 11:43:41 ÖS
](*,) madem ışık yakıyo headersı  iskender ustaya yaptırsak  performansı farklı olurmu acaba

   Ya ışık yaksa da yine iskender usta söndürüyor o ışığı, illa iskender'den özel yapım headers a gerek yok yani..

Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 14, 2006, 01:00:16 ÖÖ
İskender'in headers yapmaya kasacağını hiç zannetmiyorum... Işığı tabiki söndürüyor , 15dk'da halleder yani...
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 14, 2006, 05:38:54 ÖS
İskender'in headers yapmaya kasacağını hiç zannetmiyorum... Işığı tabiki söndürüyor , 15dk'da halleder yani...

yani iskender usta yapmaz mı diyosun headers diyelim yaptı DS sportsla arasında performans farkı olurmu
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 14, 2006, 06:30:37 ÖS
Yakıyor.
şimdi sahibiyle konuştum arıza ışığını yakmıyomuş ama satıldığı sayenizde headersı  kaçırmış oldum :oops:
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: gokhan035 - Ekim 14, 2006, 07:11:06 ÖS
mert zaten ışığı yakması problem değildi ki onu ufak bi işlemle hallediyolar 3. sanayi de, neyse başka buluruz nasip değilmiş sağlık olsun  ;)
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Güven - Ekim 14, 2006, 08:51:01 ÖS
Satanada alanada hayırlı olsun buda benm race headersım

(http://img86.imageshack.us/img86/2089/headers1jl4.jpg)
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 15, 2006, 02:46:08 ÖÖ
Bende alıcam headers ta haber bekliyorum işte..
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 15, 2006, 02:49:33 ÖÖ
Yakıyor.
şimdi sahibiyle konuştum arıza ışığını yakmıyomuş ama satıldığı sayenizde headersı  kaçırmış oldum :oops:

Abicim 2 tane dc race headerslı arkadaşım var 2sindede arıza ışığı yandı iskender abi söndürdü. Bendede kat iptali var , arıza ışığıyla gezdim 2 hafta sora söndürdü.
Buluruz sana bir headers ya :)

(daha kendime bulamadım ama :P)
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 15, 2006, 09:08:14 ÖÖ
 :dissiz tamam ozaman bende istiyorum headers bana ne bana ne
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: aSil - Ekim 15, 2006, 10:37:37 ÖÖ
Neden 4-2-1 ki bu RACE headers ?
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 15, 2006, 02:38:00 ÖS
Neden 4-2-1 ki bu RACE headers ?

   Güven abinin haaders tan mı bahsediyorsun, sormak lazım tabi, sendeki 4-1 mi?

Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Güven - Ekim 15, 2006, 03:16:40 ÖS
vallaha race headers böyle oluyo demekki
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Güven - Ekim 15, 2006, 03:25:47 ÖS
vallaha bu linktende bakın isterseniz

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DC-SPORTS-RACE-4-2-1-CERAMIC-HEADER-02-06-RSX-TYPE-S_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33631QQihZ010QQitemZ200036018354QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: aSil - Ekim 15, 2006, 03:59:17 ÖS
Neden 4-2-1 ki bu RACE headers ?

   Güven abinin haaders tan mı bahsediyorsun, sormak lazım tabi, sendeki 4-1 mi?


Benim ki 4-1. 4-2-1 i tecrübe etme şansım olmadı yalnız. Tecrübe edenler 4-1 daha iyi diyorlar. Bi gün Güven abimiz bu taraflara uğrarda bize bi tur attırırsa tecrübe etmiş oluruz :)
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: SONE-R - Ekim 15, 2006, 04:10:20 ÖS
4-1, 4-2-1 den daha iyidir. Vtec motoru gibi devir canavarı bir motora alt devir performası değil üst devir performansı lazımdır...
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 15, 2006, 05:47:02 ÖS
orjinalide 4-1
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Güven - Ekim 16, 2006, 12:07:39 ÖÖ
orjinalide 4-1

Neyin Orjinali  4 - 1 acaba arkadaşlar www.aempower.com da dc sportun race headers ürünlerine bakarsanız görüceksinizki hepsi 4 - 2 - 1
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 16, 2006, 12:25:05 ÖÖ
4-1 üst devirlerde 4-2-1 alt devirlerde daha iyi performans veriyor. İskender dahil herkes 4-1 tavsiye ediyor.
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Güven - Ekim 16, 2006, 12:37:03 ÖÖ
Vallaha Kaan tavsiyeyi bilmiyorum ama DC Sportun Race versiyonu sitesindende baktığım kadarıyla 4 - 1 değil 4 - 2 - 1
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: FG - Ekim 16, 2006, 12:51:35 ÖÖ
İskender ustadan istenirse headers yapar . yapabiliyor zaten . ama işçilik vs iyi paralar ister haklı olarak az buz bi iş değil çünkü headers yapmak :)

-

Arıza ışığına gelince onu yakan headers değil . Type R headersların üzerindeki KAT İPTALİ - çünkü headers takınca kat iptali de yapılmıs oluyor ve çift lambda sensoru olan yeni nesil tüm araçlarda aradaki katalizör sökülünce arıza ışığı yakması normaldir. onun çok basit çözümleri var ve İskender de bunu yapabiliyor sorunsuz..
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: VTEC - Ekim 16, 2006, 01:05:11 ÖÖ
Evet İsknder usta rulez hemde garantili bir şekilde yapmakta ;)
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 16, 2006, 02:25:03 ÖÖ
Race Headerlar 4-2-1 hep evet Güven Abi.
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: AHM - Ekim 17, 2006, 03:53:39 ÖS
dc sports race headers alt devirlerde canlı ve arıza ışığı yakıyor...
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: erischman - Ekim 18, 2006, 09:55:31 ÖÖ
Üst devire zaten ihtiyacınız yok beyler,
Stokta bile o kadar devir dönen bir makineye sahipsiniz sonuçta.
Çok üst devir için DC + Hondata ile iyi uyum yakalarsınız,
tek başına DC ile bayağı iyi olmasına rağmen.
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: aSil - Ekim 18, 2006, 04:57:42 ÖS
Üst devire zaten ihtiyacınız yok beyler,
Stokta bile o kadar devir dönen bir makineye sahipsiniz sonuçta.
Çok üst devir için DC + Hondata ile iyi uyum yakalarsınız,
tek başına DC ile bayağı iyi olmasına rağmen.
Ama performans kullanımda hep üst devir çeviriyosun devir 6000'in altına düşmüyor ki... Gazlamadığın zamanlarda da alt devirler performans kazanmış neyliyim...
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 18, 2006, 08:50:48 ÖS
Ömer Abi'nin üst devirden kastettiği sanırım 8k yukarısı...

Bizim üst devirden kastımız 4000-5000 sonrası.
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 18, 2006, 09:18:16 ÖS
bizim üst devir anlayışı baya farklı ozaman  :d
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 18, 2006, 09:20:52 ÖS
Biz ufak çaplı düşünüyoruz :)
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: aSil - Ekim 18, 2006, 09:58:40 ÖS
Ömer Abi'nin üst devirden kastettiği sanırım 8k yukarısı...

Neeaaa :yorunge 12000 çevirceksen tamam :D
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 18, 2006, 10:03:10 ÖS
13500 çevirse başka bişi istemem :dissiz
arkadaki 4e atıyo ben hala 2  :d
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: erischman - Ekim 19, 2006, 09:34:03 ÖÖ
Kaan +1 Stok üzeri max rpm.
4-1 daha iyi olayı B16 için geçerlidir arkadaşlar. 
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 19, 2006, 04:19:26 ÖS

   Sonuç olarak Hondata veya benzeri beyinler ile araca orjinal devirinden daha fazla devir çevirteceksek 4-1, beyin falan olmadan 4-2-1 mi tercih edilmeli?
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: aSil - Ekim 19, 2006, 05:51:29 ÖS

   Sonuç olarak Hondata veya benzeri beyinler ile araca orjinal devirinden daha fazla devir çevirteceksek 4-1, beyin falan olmadan 4-2-1 mi tercih edilmeli?
Tam tersi mi yoksa ?
4-2-1 beyin ile, 4-1 beyinsiz :D
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 19, 2006, 06:32:35 ÖS
sırf beyin ve hedırsla olmaz yüksek devir çevirme işi..

motor içine girmek gerek, retainer, titanium yaylar, external yağ pompası,yağ soğutucu, dereceli ekzantrik, A/F tune ve kontroller, ateşleme kalitesi artırılımalı vs gibi şeyler gerek..eksik kalmış olabilir..ama yüksek deviri sorunsuz çevirmek bu kadar kolay olmamalı diye düşünüyorum..
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 19, 2006, 06:35:21 ÖS
sırf beyin ve hedırsla olmaz yüksek devir çevirme işi..

motor içine girmek gerek, retainer, titanium yaylar, external yağ pompası,yağ soğutucu, dereceli ekzantrik, A/F tune ve kontroller, ateşleme kalitesi artırılımalı vs gibi şeyler gerek..eksik kalmış olabilir..ama yüksek deviri sorunsuz çevirmek bu kadar kolay olmamalı diye düşünüyorum..

bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 19, 2006, 06:39:22 ÖS
   Abi tabiki öyle şeyler var ama standart beyin üzerine filtre headers egzos gibi uygulamalar yapıyoruz, bunları mesela bir de Hondata ile tamamladığında 8100 civarı olan devir 9000lere gelebiliyor (tabi ayara bağlı ama misal yani).. Benim bahsettiğim yüksek devir öyle yurtdışı videolardaki ağzına kadar dolu VTI lar gibi 13-14000 falan değil :)  Type-R 9000-9500 çevirebilecek bir araç gibi geliyor bana filtre headers düz boru egzos ve benzeri ufak tefek bolt on uygulamalar ile, ki yapan da mevcut zaten...

Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 19, 2006, 06:40:12 ÖS
bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..

   Daha önceden yazsaydın da abi beni de uğraştırmasaydın yau ;D

Aynı fikirdeyiz demekki hiç olmadı benzer fikirler ;D
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 19, 2006, 06:46:50 ÖS
bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..

   Daha önceden yazsaydın da abi beni de uğraştırmasaydın yau ;D

Aynı fikirdeyiz demekki hiç olmadı benzer fikirler ;D


ahuahhahaaa  :lol: :lol:
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: erischman - Ekim 20, 2006, 09:38:41 ÖÖ
Alıntı
bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..

Bu soft tune olmuyor sanırım...  :roll:
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 20, 2006, 03:45:59 ÖS
Alıntı
bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..

Bu soft tune olmuyor sanırım...  :roll:

   ALG de soft tune dememiş ki zaten Sayın Admin'im :)  "bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için.." sözüyle de soft tune olmadığını belirtmek istemiş..
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 20, 2006, 03:55:55 ÖS
Tune'dün mü hard tune edeceksin :D
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 20, 2006, 05:03:29 ÖS
Alıntı
bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..

Bu soft tune olmuyor sanırım...  :roll:

evet soft tune değil..ama ben bahsettiğinişz şeylerinde soft tune olduğunu düşünmüyorum...hedırstı, eksozdu, beyindi derken soft kısmı pek kalmıyor bence..
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: erischman - Ekim 21, 2006, 09:55:22 ÖÖ
 :)

Motorun içine çok fazla girmeden yapılan tüm modifiye işlemleri (Yazılım, Dereceli Egzantrik, Kapak taşlama, Egzost, Buji, Açık tip hava filtresi,
Yürüyen aksam, Frenler ve NOS) Soft Tuning kapsamındadır.
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: tool - Ekim 21, 2006, 09:12:08 ÖS
kapak taslama soft tune deildir,
port polish ve 5angle headwork soft olmaycak kadar profesyonellik isteyen bir uygulamadir. eger yuzeyin inceltilmesiyse dedigin baska..
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 26, 2006, 11:03:53 ÖÖ
beyin olmadan egzos headers  filtre çok işe yaramya bilir bence illaki fark ediyo tabi ama asıl güç beyin hondata
onunla 9000 devir 9500 devir çeviriyosun
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Tolga-R - Ekim 26, 2006, 01:16:53 ÖS
Birileri doğumgünümde hondata alsa ne güzel olur valla... veya toplanıp hondata günü yapsak da olur..  ;D
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: SuperSonic - Ekim 26, 2006, 04:10:19 ÖS
Hondata günü güzel olur  ;D
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 27, 2006, 12:51:39 ÖÖ
Hondata günü güzel olur  ;D

   Hahahha ;D  Toplanan paralarla yılda bir kere yapılacak çekilişte şanslı type-R sahibi üyeye Hondata K Pro beyin ;D

Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 27, 2006, 01:41:37 ÖÖ
Hondata günü güzel olur  ;D

   Hahahha ;D  Toplanan paralarla yılda bir kere yapılacak çekilişte şanslı type-R sahibi üyeye Hondata K Pro beyin ;D



Çekiliş falan yok abi :) 15 type-r birleşiyorsun herkes 100'er dolar koyuyor , sana sıra geldimi hondatanı alıyosun :)


Altın günlerinde büyüdük :D
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 27, 2006, 02:04:28 ÖÖ
Hondata günü güzel olur  ;D

   Hahahha ;D  Toplanan paralarla yılda bir kere yapılacak çekilişte şanslı type-R sahibi üyeye Hondata K Pro beyin ;D

Çekiliş falan yok abi :) 15 type-r birleşiyorsun herkes 100'er dolar koyuyor , sana sıra geldimi hondatanı alıyosun :)

Altın günlerinde büyüdük :D

   Abi sıra ne zaman gelecek peki, kim karar verecek buna, site Admin'i mi ;D ;D  Admin diyecek bu Hondata senin, geri kalan 14 kişi birden artık Allah ne verdiyse :zipla  :zipla  :zipla   Çünkü bir type-R sahibi için Hondata hayat memat meselesi bence ;D

Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 27, 2006, 10:03:31 ÖÖ
çekiliş yapılır :) 
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: SuperSonic - Ekim 27, 2006, 05:34:14 ÖS
hondatayı 1.000$'a buluruz.  15 arabadan rakam 70$'a düşer..

 ;D
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: tool - Ekim 27, 2006, 06:53:27 ÖS
beyin olmadan egzos headers  filtre çok işe yaramya bilir bence illaki fark ediyo tabi ama asıl güç beyin hondata
onunla 9000 devir 9500 devir çeviriyosun


devir cevirmekle güc alinabilse ben limitorsuz chip takardim arabaya  [-(
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: AHM - Ekim 28, 2006, 10:19:10 ÖS
hahahaha hadi yapalım su cekilişi  ;D
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Tolga-R - Ekim 28, 2006, 10:27:49 ÖS
fikri ilk ben attım ortaya ilk ben isterim ..   ;D
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 28, 2006, 10:53:00 ÖS
yok yok bu işin sonu karışır  :lol:
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 28, 2006, 10:54:49 ÖS

devir cevirmekle güc alinabilse ben limitorsuz chip takardim arabaya  [-(
[/quote]

ozaman tak bi dene istersen bizede yazarsın sonucu
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 28, 2006, 11:21:21 ÖS
Güç alamayacağını bile bile neden taksın arkadaş :)
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 29, 2006, 01:09:00 ÖÖ
beyin olmadan egzos headers  filtre çok işe yaramya bilir bence illaki fark ediyo tabi ama asıl güç beyin hondata
onunla 9000 devir 9500 devir çeviriyosun


devir cevirmekle güc alinabilse ben limitorsuz chip takardim arabaya  [-(

   Ya herkes biliyor, bunu siz de benden veya başka birçok kişiden daha iyi biliyorsunuzdur eminim, Hondata taktık daha fazla devir çeviriyoruz daha fazla güç aldık demedi zaten kimse, Hondata'nın sadece fazla devir çevirmek için olmadığını biraz önce de söylediğim gibi siz de biliyorusunuz yani.. Ayarı güzel yapıldığı zaman Hondata'nın nasıl bir parça olduğunu herkes iyi biliyor, aşırı besleme olsa da olmasa da bu parçaya ihtiyaç var..
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: tool - Ekim 30, 2006, 08:43:39 ÖS

   Ya herkes biliyor, bunu siz de benden veya başka birçok kişiden daha iyi biliyorsunuzdur eminim, Hondata taktık daha fazla devir çeviriyoruz daha fazla güç aldık demedi zaten kimse, Hondata'nın sadece fazla devir çevirmek için olmadığını biraz önce de söylediğim gibi siz de biliyorusunuz yani.. Ayarı güzel yapıldığı zaman Hondata'nın nasıl bir parça olduğunu herkes iyi biliyor, aşırı besleme olsa da olmasa da bu parçaya ihtiyaç var..

type-RRR  nickli uye ne yazmis,
"asil güc hondata onunla 9000-9500 ceviriyorsun" deviri fazla olan gucludur anlami cikmiyor mu?
her egzantrigin verimli oldugu devir bandi vardir, CTR egzantrikleri ile 9500de guc alinmayacagini anlatmaya calisiyorum bilmem farkindamisin?? ips olsun crower olsun, leziz egzantrikleri var o band icin ama CTR(cams) ile olacak is deil.
 ha nolur, agresif bir atesleme mapi ve 13-14arasi afr ile guzel sonuclar alinir...
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: hantypR - Ekim 31, 2006, 01:21:32 ÖÖ
hondatayla 9000 9500 devır cevırmek demek belli bir kmh den sonra subabları yakalayabilir arac o zaman işin var alt yapısı olması gerekıyor devır cevırmek ıcın ben sahsen hedars olarak (TODA RACİNG)race cornerdan alındı 4-2-1 kullanıyorum ben alırkende 4-1 muhabbetı hep vardı yaptıgım modifiyeye gore 4-2-1 daha uygun oldu.(TOOL)arkadasımızın dedıgı gıbı 9500 devırden sonra guc kayboluyor güc bantı düsüyor kendim 10000 devir de cevirdigim oluyor ama verimin dusdugunu anlayabiliyorsun AFR olayında13.5 -14 de getırırsen cok ii gitdigi bir gercek typeR DA AMA saatte 200 kmh den sonra tehlıkeye giriyor genelde rolınglerde o derecelere getırmek daha dogru arkadaslarıma tavsiyem pistonsuz sakın motor işine girmeyin  :twisted:
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: erischman - Ekim 31, 2006, 08:21:57 ÖÖ
hondatayla 9000 9500 devır cevırmek demek belli bir kmh den sonra subabları yakalayabilir arac o zaman işin var alt yapısı olması gerekıyor devır cevırmek ıcın ben sahsen hedars olarak (TODA RACİNG)race cornerdan alındı 4-2-1 kullanıyorum ben alırkende 4-1 muhabbetı hep vardı yaptıgım modifiyeye gore 4-2-1 daha uygun oldu.(TOOL)arkadasımızın dedıgı gıbı 9500 devırden sonra guc kayboluyor güc bantı düsüyor kendim 10000 devir de cevirdigim oluyor ama verimin dusdugunu anlayabiliyorsun AFR olayında13.5 -14 de getırırsen cok ii gitdigi bir gercek typeR DA AMA saatte 200 kmh den sonra tehlıkeye giriyor genelde rolınglerde o derecelere getırmek daha dogru arkadaslarıma tavsiyem pistonsuz sakın motor işine girmeyin  :twisted:
+1
4-2-1
4-1'e iyi bir cevap olmuş.
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 31, 2006, 11:37:09 ÖÖ

[/quote]
type-RRR  nickli uye ne yazmis,
"asil güc hondata onunla 9000-9500 ceviriyorsun" deviri fazla olan gucludur anlami cikmiyor mu?
her egzantrigin verimli oldugu devir bandi vardir, CTR egzantrikleri ile 9500de guc alinmayacagini anlatmaya calisiyorum bilmem farkindamisin?? ips olsun crower olsun, leziz egzantrikleri var o band icin ama CTR(cams) ile olacak is deil.
 ha nolur, agresif bir atesleme mapi ve 13-14arasi afr ile guzel sonuclar alinir...

[/quote]
benim orda demek istedğim hondatayı takmadan çok fazla güç kazanımı olmadığıydı
yüksek devirin güç olmadığı konusunda bende sana katılıyorum ama 9000 çeviren CTR için illede egzantirik almak gerektiğine katılmıyorum
motor bilgim çok olmasada var ama CTRyide daha  yeni tanıyorum o yüzden iddalı konuşmuyorum zaten
bunları takmış  denemiş arkadaşlardan bişeyler öğrenmeye çalışıyorum :)
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: tool - Ekim 31, 2006, 11:43:42 ÖÖ
4-2-1 ve 4-1 konusuna geri geldik gene;
burda atlanilan bir nokta var, 4-2-1 header her markada ayni etkili olmasina imkan yok. toda ile DC'nin 4-2-1ini ayni kefeye koyarsak eger havanda su dövmüs oluruz. toda 4-2-1de alinan gücü Dc'de beklememek lazim. yada tam tersi, sonucta ureticiye gore baglanma siralari kollektor caplari kivrim acilari farkli bunlarda birebir etkiliyor. drag icin araba hazirlanmiyorsa eger caddede paranin karsiligini ne kadar alindigina bakar insanlar genelde.  hondalar top-end ile yuruyen makinalar oldugu icin 4-1 kullanilmasi daha akıllıca geliyor, 4-2-1 dizaynlar tursu deildir ama marka seciminde dikkat edilmeli..
not: kimse ustune alinmasin genel olarak yazdim...
Başlık: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: erischman - Ekim 31, 2006, 12:52:59 ÖS
DC için dediklerin ilginç gerçekten.
Toda da iyidir bunu hepimiz biliyoruz ama 2'sini yanyana incelemeni tavsiye ederim.
İncelediysen de tekrar incelemeni tavsiye ederim.
4-2-1 yükleme aşamalarında daha net cevap verir 4-1'e göre.
Konu B16 olsa iş değişirdi ama.
Ha yok ben sadece eksoz modifiye edicem diyorsan eywallah.
Cadde ve drag olarak ayırmak da yanlış çünkü TR'de drag için hazırlanan araçlar caddedede kullanılıyor.
 
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: tool - Ekim 31, 2006, 01:28:08 ÖS
DC için dediklerin ilginç gerçekten.
Toda da iyidir bunu hepimiz biliyoruz ama 2'sini yanyana incelemeni tavsiye ederim.
İncelediysen de tekrar incelemeni tavsiye ederim.
4-2-1 yükleme aşamalarında daha net cevap verir 4-1'e göre.
Konu B16 olsa iş değişirdi ama.
Ha yok ben sadece eksoz modifiye edicem diyorsan eywallah.
Cadde ve drag olarak ayırmak da yanlış çünkü TR'de drag için hazırlanan araçlar caddedede kullanılıyor.
 

neden K20de top-end'e ihtiyac yokmu?
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: tool - Ekim 31, 2006, 01:31:52 ÖS
konuyu biraz dahada genisletelim,
k20a2 motorun stock subap yaylari kac bin devire kadar guvenli, hic arastiran oldumu?
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: erischman - Ekim 31, 2006, 01:35:00 ÖS
Toda Racing RSX Header

This competition exhaust manifold is developed based on data acquired from competition and continual engine dyno bench testing. It is designed to extract every bit of horsepower from a modified normally aspirated K20A engine. With increased power output through out the entire rpm range, this exhaust manifold improves both midrange and highend power.

Constructed entirely from stainless steel for long term durability, these headers are hand built at the TODA factory by the same team that builds the TODA Formula 3 and Formula 4 racing exhaust manifolds, therefore available quantities are low and you will not find one on every other car out there.

Highly recommended for engines already equipped with TODA camshafts.  
 
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: tool - Ekim 31, 2006, 02:03:22 ÖS
sanada dedigim gibi,
DC 4-2-1 header SS'den iyidir  \:D/
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: erischman - Ekim 31, 2006, 02:24:20 ÖS
Bak ya...  ;D
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 31, 2006, 03:16:05 ÖS
konuyu biraz dahada genisletelim,
k20a2 motorun stock subap yaylari kac bin devire kadar guvenli, hic arastiran oldumu?

yok olmadı :)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 31, 2006, 03:41:49 ÖS

   Kafam allak bullak oldu :)

   Type-R yüklenecek ise 4-2-1 mi tercih etmek gerekir yani, daha mı iyi olur? Peki sadece filtre egzos gibi bolt on uygulamalar ile yetinilecek ise 4-1 mi daha mantıklıdır?

   Buarada bana 1 Toda, 2 Dc gibi geliyor, bu tamamen benim görüşüm, herhangi bir dayanağım yok, öyle diyesim geliyor işte :)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: hantypR - Ekim 31, 2006, 04:48:36 ÖS
K202a  typeR LAR arac stok ekzantrik ile max 8600 kadar uygun gidebiliyor ama sonrası subab yakalama riski yüksek
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 31, 2006, 05:30:14 ÖS
4-1 top-end gücü artıran bir sistem, 4-2-1 ise gücü aracın güc bandına göre yayan bir sistem yani benim fikrimce ikisininde verimi biraz modlayan kişinin beklentilerine, aracın stoktaki gücü verdiği devir bandına vede modlandığındaki set up ına uygun olarak tercih edilecek seçenekler..
tercihim her zaman 4-2-1 den yana olurdu..

toda ve dc iyiki varsınız...toda ve dc nin yanında SS sux ;D

emin olmamakla beraber bildiğim kadarıyla stok subab yaylarıyla 9000 ü çevirebiliyorsun, bu devrin üstü stok krankla sakat..ama sakata atmadan 8700lerin üzerini zorlamamak gerek..

 
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 31, 2006, 06:58:58 ÖS
Dogumgunumuz yaklaşıyor bi DC almak lazım artık :)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: tool - Ekim 31, 2006, 07:18:36 ÖS


emin olmamakla beraber bildiğim kadarıyla stok subab yaylarıyla 9000 ü çevirebiliyorsun, bu devrin üstü stok krankla sakat..ama sakata atmadan 8700lerin üzerini zorlamamak gerek..

 

valvetrain olayina falan tamam dicemde, stock krank neden 9bin devirin ustu sakat anlatabilirmisin?
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: aSil - Ekim 31, 2006, 07:26:32 ÖS

toda ve dc iyiki varsınız...toda ve dc nin yanında SS sux ;D


 
  "Talihsiz açıklama" olarak nitelendiriyorum ben bunu  :P  :dissiz
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 31, 2006, 07:57:10 ÖS


emin olmamakla beraber bildiğim kadarıyla stok subab yaylarıyla 9000 ü çevirebiliyorsun, bu devrin üstü stok krankla sakat..ama sakata atmadan 8700lerin üzerini zorlamamak gerek..

 

valvetrain olayina falan tamam dicemde, stock krank neden 9bin devirin ustu sakat anlatabilirmisin?


not recommended Onur  ;)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 31, 2006, 08:05:57 ÖS

toda ve dc iyiki varsınız...toda ve dc nin yanında SS sux ;D


 
  "Talihsiz açıklama" olarak nitelendiriyorum ben bunu  :P  :dissiz

SS rulez oldugu anlarda var tabi  ;)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Ekim 31, 2006, 08:29:53 ÖS
asil sende SS mi var yoksa  :lol:
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Tolga-R - Ekim 31, 2006, 08:34:31 ÖS
ahaha evet evet  dc 4 2 1 race rullazzz :D
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 31, 2006, 08:40:00 ÖS

   Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 31, 2006, 08:44:44 ÖS

   Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D


baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur  ;)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 31, 2006, 08:54:24 ÖS

   Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D

baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur  ;)

   ???  Anlamadım abi?
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: aSil - Ekim 31, 2006, 09:05:12 ÖS

   Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D

baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur  ;)

   ???  Anlamadım abi?

Onu-R'um sanırım bir baskı balatalık işmiz var   ](*,)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: aSil - Ekim 31, 2006, 09:06:49 ÖS
asil sende SS mi var yoksa  :lol:
Evet bende SS var. "Stock" type-R'lar geçiyo ama  :lol:
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 31, 2006, 09:16:23 ÖS

   Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D

baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur  ;)

   ???  Anlamadım abi?

Onu-R'um sanırım bir baskı balatalık işmiz var   ](*,)

aynen öyle  ;)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 31, 2006, 09:18:51 ÖS
İskender kötü marka tavsiye etmez :) Adam tutturmuş bir supersprint , vardır bir bildiği :D
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 31, 2006, 09:26:26 ÖS

   Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D

baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur  ;)

   ???  Anlamadım abi?
Onu-R'um sanırım bir baskı balatalık işmiz var   ](*,)

   Hmm yani bunlar olmadan stock type-r yer bizi dimi  tühh yau  :olamaz

Ahuzhauhzuhau  :dissiz
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 31, 2006, 09:28:37 ÖS
baskı balatanız zaten var ve farkı bariz ortada..Onur kaç tane stock type r la denediniz? Bütün type r ları geçmiş gibi konuşuosun  ???
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 31, 2006, 09:31:45 ÖS
baskı balatanız zaten var ve farkı bariz ortada..Onur kaç tane stock type r la denediniz? Bütün type r ları geçmiş gibi konuşuosun  ???

   Abi biraz önce Asil demiş baskı balataya ihtiyacımız var sanırım, sen de evet demişsin, şimdi de baskı balatanız zaten var diyorsun, ben yine anlamadım gerçekten hemde :) :)  Onun dışında ben yanındayken henüz herhangi bir stock type-R ile denemedik, Asil denesiyse bilemiyorum onu..
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 31, 2006, 09:38:42 ÖS
Sanırım Altıner Abi'nin demek istediği olay baskı balata takan başka bir type-r 'ın geçme şansı yüksek ..

Ben öyle anladım şahsen..
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 31, 2006, 09:40:50 ÖS

   Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D


baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur  ;)

kurbanlar çoğalıyor dedin ya, ona istinaden söyledim..bu parça asilin arabda var zaten ve etkili bir parça, yani stcok type r a takmak zor bir iş değil manasında söylemiştim  ;)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 31, 2006, 09:41:54 ÖS
Sanırım Altıner Abi'nin demek istediği olay baskı balata takan başka bir type-r 'ın geçme şansı yüksek ..

Ben öyle anladım şahsen..

aynen öyle fark ediyor  ;)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Tolga-R - Ekim 31, 2006, 09:43:42 ÖS
eheeh ben stockum denerim herkesle  ;D 
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 31, 2006, 09:47:32 ÖS

   Hahahah  kusura bakmayın yau sizi de uğraştırdım o kadar ;D  Maça daldığım için sanırım buraya tam konsantre olamadım, ondandır..

Peki şu anlamı çıkartabilirmiyim, onu sana sorayım abi; "stock bir type-R'ın Asil'in type-R'ını geçebilmesi için bir tek baskı balata takması yeterli olur" mu diyorsun, yani onu mu ima etmeye çalıştın ;D

Yau bende bişey var bu akşam sanırım  :oops:

Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Ekim 31, 2006, 09:49:56 ÖS
Hayır abi stock değil ama mesela dc sports , aem v2 , baskı balata , egzosu olan biri geçebilir diyor sanırım... 

SS versus DC & TODA söz konusu gibime geldi :)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: Onu-R - Ekim 31, 2006, 09:58:56 ÖS
Hayır abi stock değil ama mesela dc sports , aem v2 , baskı balata , egzosu olan biri geçebilir diyor sanırım... 

SS versus DC & TODA söz konusu gibime geldi :)

   Hmm şimdi oldu gibi :)  Ama ne bileyim ALG kaç stock type-R'la denediniz falan diyince ben de öyle anladım yani n'apim :)

Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: ALG - Ekim 31, 2006, 11:10:02 ÖS
ya bişi yazmıştım ama kaybolmuş  ::)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: aSil - Ekim 31, 2006, 11:17:41 ÖS
Ben hiç stock type-R ile denemedim. Stock olmayanıyla da denemedim. Denediklerimi de zaten siz de biliyosunuz... Herhangi bir iddaamın olmamasıyla beraber denk herhangi bir otomobille de denemeye varım her zaman. Yeter ki olay amacını aşmasın...
DC & TODA versus SS konusununa gelirsek; 3'ü de büyük marka. 3'ü de ürünlerini en teknolojik, en verimli şekilde üretmeyi amaçlıyor. Briri 4-1 üretiyor biri 4-2-1 üretiyor CTR için. DC ve TODA'nın SS'ten iyi olma olasılığı tabii ki yüksek... Ama denemeden, tecrübe etmeden konuşmak yanlış!
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: tool - Kasım 01, 2006, 07:29:19 ÖÖ
SS'in wrx icin urettigi manifold guzel,
b16 ise sacma sapandi   ;D
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: erischman - Kasım 01, 2006, 07:40:59 ÖÖ
Konuyu headers çerçevesini aşmadan devam ettirelim arkadaşlar buyrun;

Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Kasım 01, 2006, 10:12:02 ÖÖ
Hayır abi stock değil ama mesela dc sports , aem v2 , baskı balata , egzosu olan biri geçebilir diyor sanırım... 

SS versus DC & TODA söz konusu gibime geldi :)
DC hariç gerisi bende var :) izmirde olsanız denerdik
 burda benimki hariç 1 yada 2 CTR var :( onlarıda tanımıyorum
yani sizin kadar şanslı değilim yaptığım mod nekadar fark ediyo deneyerek göremicem
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Kasım 01, 2006, 06:14:24 ÖS
Nası var abi gerisi sen header aramıyor muydun ben mi yanlış hatırlıyorum?
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: type-RRR - Kasım 02, 2006, 07:53:32 ÖS

[/quote]
DC hariç gerisi bende var :) izmirde olsanız denerdik


[/quote]

DC hariç :) yani headers hariç :)
Başlık: Ynt: TYPER DC SPORTS RACE HEADERS
Gönderen: R-13239 - Kasım 02, 2006, 08:32:17 ÖS
Güzel Türkçe'miz be lastik gibi maşallah :)