TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Motor, Modifiye & Do it yourself - Teknik bilgiler => Konuyu başlatan: type-RRR - Ekim 13, 2006, 01:09:30 ÖS
-
headersı değiştirince arıza lambasını yakıyomu
-
Race Headers olduğuna göre yakıyordur mutlaka, bir de sahibinden dinlemek lazım tabiki...
-
yakar ama 5 dk da söndürüyor iskender usta ;D
-
ozaman ona yaptıralım \:D/ bence yakmıyodur ama sahibine soralım
-
Yakıyor.
-
](*,) madem ışık yakıyo headersı iskender ustaya yaptırsak performansı farklı olurmu acaba
-
](*,) madem ışık yakıyo headersı iskender ustaya yaptırsak performansı farklı olurmu acaba
Ya ışık yaksa da yine iskender usta söndürüyor o ışığı, illa iskender'den özel yapım headers a gerek yok yani..
-
İskender'in headers yapmaya kasacağını hiç zannetmiyorum... Işığı tabiki söndürüyor , 15dk'da halleder yani...
-
İskender'in headers yapmaya kasacağını hiç zannetmiyorum... Işığı tabiki söndürüyor , 15dk'da halleder yani...
yani iskender usta yapmaz mı diyosun headers diyelim yaptı DS sportsla arasında performans farkı olurmu
-
Yakıyor.
şimdi sahibiyle konuştum arıza ışığını yakmıyomuş ama satıldığı sayenizde headersı kaçırmış oldum :oops:
-
mert zaten ışığı yakması problem değildi ki onu ufak bi işlemle hallediyolar 3. sanayi de, neyse başka buluruz nasip değilmiş sağlık olsun ;)
-
Satanada alanada hayırlı olsun buda benm race headersım
(http://img86.imageshack.us/img86/2089/headers1jl4.jpg)
-
Bende alıcam headers ta haber bekliyorum işte..
-
Yakıyor.
şimdi sahibiyle konuştum arıza ışığını yakmıyomuş ama satıldığı sayenizde headersı kaçırmış oldum :oops:
Abicim 2 tane dc race headerslı arkadaşım var 2sindede arıza ışığı yandı iskender abi söndürdü. Bendede kat iptali var , arıza ışığıyla gezdim 2 hafta sora söndürdü.
Buluruz sana bir headers ya :)
(daha kendime bulamadım ama :P)
-
:dissiz tamam ozaman bende istiyorum headers bana ne bana ne
-
Neden 4-2-1 ki bu RACE headers ?
-
Neden 4-2-1 ki bu RACE headers ?
Güven abinin haaders tan mı bahsediyorsun, sormak lazım tabi, sendeki 4-1 mi?
-
vallaha race headers böyle oluyo demekki
-
vallaha bu linktende bakın isterseniz
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DC-SPORTS-RACE-4-2-1-CERAMIC-HEADER-02-06-RSX-TYPE-S_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33631QQihZ010QQitemZ200036018354QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
-
Neden 4-2-1 ki bu RACE headers ?
Güven abinin haaders tan mı bahsediyorsun, sormak lazım tabi, sendeki 4-1 mi?
Benim ki 4-1. 4-2-1 i tecrübe etme şansım olmadı yalnız. Tecrübe edenler 4-1 daha iyi diyorlar. Bi gün Güven abimiz bu taraflara uğrarda bize bi tur attırırsa tecrübe etmiş oluruz :)
-
4-1, 4-2-1 den daha iyidir. Vtec motoru gibi devir canavarı bir motora alt devir performası değil üst devir performansı lazımdır...
-
orjinalide 4-1
-
orjinalide 4-1
Neyin Orjinali 4 - 1 acaba arkadaşlar www.aempower.com da dc sportun race headers ürünlerine bakarsanız görüceksinizki hepsi 4 - 2 - 1
-
4-1 üst devirlerde 4-2-1 alt devirlerde daha iyi performans veriyor. İskender dahil herkes 4-1 tavsiye ediyor.
-
Vallaha Kaan tavsiyeyi bilmiyorum ama DC Sportun Race versiyonu sitesindende baktığım kadarıyla 4 - 1 değil 4 - 2 - 1
-
İskender ustadan istenirse headers yapar . yapabiliyor zaten . ama işçilik vs iyi paralar ister haklı olarak az buz bi iş değil çünkü headers yapmak :)
-
Arıza ışığına gelince onu yakan headers değil . Type R headersların üzerindeki KAT İPTALİ - çünkü headers takınca kat iptali de yapılmıs oluyor ve çift lambda sensoru olan yeni nesil tüm araçlarda aradaki katalizör sökülünce arıza ışığı yakması normaldir. onun çok basit çözümleri var ve İskender de bunu yapabiliyor sorunsuz..
-
Evet İsknder usta rulez hemde garantili bir şekilde yapmakta ;)
-
Race Headerlar 4-2-1 hep evet Güven Abi.
-
dc sports race headers alt devirlerde canlı ve arıza ışığı yakıyor...
-
Üst devire zaten ihtiyacınız yok beyler,
Stokta bile o kadar devir dönen bir makineye sahipsiniz sonuçta.
Çok üst devir için DC + Hondata ile iyi uyum yakalarsınız,
tek başına DC ile bayağı iyi olmasına rağmen.
-
Üst devire zaten ihtiyacınız yok beyler,
Stokta bile o kadar devir dönen bir makineye sahipsiniz sonuçta.
Çok üst devir için DC + Hondata ile iyi uyum yakalarsınız,
tek başına DC ile bayağı iyi olmasına rağmen.
Ama performans kullanımda hep üst devir çeviriyosun devir 6000'in altına düşmüyor ki... Gazlamadığın zamanlarda da alt devirler performans kazanmış neyliyim...
-
Ömer Abi'nin üst devirden kastettiği sanırım 8k yukarısı...
Bizim üst devirden kastımız 4000-5000 sonrası.
-
bizim üst devir anlayışı baya farklı ozaman :d
-
Biz ufak çaplı düşünüyoruz :)
-
Ömer Abi'nin üst devirden kastettiği sanırım 8k yukarısı...
Neeaaa :yorunge 12000 çevirceksen tamam :D
-
13500 çevirse başka bişi istemem :dissiz
arkadaki 4e atıyo ben hala 2 :d
-
Kaan +1 Stok üzeri max rpm.
4-1 daha iyi olayı B16 için geçerlidir arkadaşlar.
-
Sonuç olarak Hondata veya benzeri beyinler ile araca orjinal devirinden daha fazla devir çevirteceksek 4-1, beyin falan olmadan 4-2-1 mi tercih edilmeli?
-
Sonuç olarak Hondata veya benzeri beyinler ile araca orjinal devirinden daha fazla devir çevirteceksek 4-1, beyin falan olmadan 4-2-1 mi tercih edilmeli?
Tam tersi mi yoksa ?
4-2-1 beyin ile, 4-1 beyinsiz :D
-
sırf beyin ve hedırsla olmaz yüksek devir çevirme işi..
motor içine girmek gerek, retainer, titanium yaylar, external yağ pompası,yağ soğutucu, dereceli ekzantrik, A/F tune ve kontroller, ateşleme kalitesi artırılımalı vs gibi şeyler gerek..eksik kalmış olabilir..ama yüksek deviri sorunsuz çevirmek bu kadar kolay olmamalı diye düşünüyorum..
-
sırf beyin ve hedırsla olmaz yüksek devir çevirme işi..
motor içine girmek gerek, retainer, titanium yaylar, external yağ pompası,yağ soğutucu, dereceli ekzantrik, A/F tune ve kontroller, ateşleme kalitesi artırılımalı vs gibi şeyler gerek..eksik kalmış olabilir..ama yüksek deviri sorunsuz çevirmek bu kadar kolay olmamalı diye düşünüyorum..
bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..
-
Abi tabiki öyle şeyler var ama standart beyin üzerine filtre headers egzos gibi uygulamalar yapıyoruz, bunları mesela bir de Hondata ile tamamladığında 8100 civarı olan devir 9000lere gelebiliyor (tabi ayara bağlı ama misal yani).. Benim bahsettiğim yüksek devir öyle yurtdışı videolardaki ağzına kadar dolu VTI lar gibi 13-14000 falan değil :) Type-R 9000-9500 çevirebilecek bir araç gibi geliyor bana filtre headers düz boru egzos ve benzeri ufak tefek bolt on uygulamalar ile, ki yapan da mevcut zaten...
-
bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..
Daha önceden yazsaydın da abi beni de uğraştırmasaydın yau ;D
Aynı fikirdeyiz demekki hiç olmadı benzer fikirler ;D
-
bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..
Daha önceden yazsaydın da abi beni de uğraştırmasaydın yau ;D
Aynı fikirdeyiz demekki hiç olmadı benzer fikirler ;D
ahuahhahaaa :lol: :lol:
-
bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..
Bu soft tune olmuyor sanırım... :roll:
-
bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..
Bu soft tune olmuyor sanırım... :roll:
ALG de soft tune dememiş ki zaten Sayın Admin'im :) "bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için.." sözüyle de soft tune olmadığını belirtmek istemiş..
-
Tune'dün mü hard tune edeceksin :D
-
bu yazdıklarım 9-10k devir üzeri için..
Bu soft tune olmuyor sanırım... :roll:
evet soft tune değil..ama ben bahsettiğinişz şeylerinde soft tune olduğunu düşünmüyorum...hedırstı, eksozdu, beyindi derken soft kısmı pek kalmıyor bence..
-
:)
Motorun içine çok fazla girmeden yapılan tüm modifiye işlemleri (Yazılım, Dereceli Egzantrik, Kapak taşlama, Egzost, Buji, Açık tip hava filtresi,
Yürüyen aksam, Frenler ve NOS) Soft Tuning kapsamındadır.
-
kapak taslama soft tune deildir,
port polish ve 5angle headwork soft olmaycak kadar profesyonellik isteyen bir uygulamadir. eger yuzeyin inceltilmesiyse dedigin baska..
-
beyin olmadan egzos headers filtre çok işe yaramya bilir bence illaki fark ediyo tabi ama asıl güç beyin hondata
onunla 9000 devir 9500 devir çeviriyosun
-
Birileri doğumgünümde hondata alsa ne güzel olur valla... veya toplanıp hondata günü yapsak da olur.. ;D
-
Hondata günü güzel olur ;D
-
Hondata günü güzel olur ;D
Hahahha ;D Toplanan paralarla yılda bir kere yapılacak çekilişte şanslı type-R sahibi üyeye Hondata K Pro beyin ;D
-
Hondata günü güzel olur ;D
Hahahha ;D Toplanan paralarla yılda bir kere yapılacak çekilişte şanslı type-R sahibi üyeye Hondata K Pro beyin ;D
Çekiliş falan yok abi :) 15 type-r birleşiyorsun herkes 100'er dolar koyuyor , sana sıra geldimi hondatanı alıyosun :)
Altın günlerinde büyüdük :D
-
Hondata günü güzel olur ;D
Hahahha ;D Toplanan paralarla yılda bir kere yapılacak çekilişte şanslı type-R sahibi üyeye Hondata K Pro beyin ;D
Çekiliş falan yok abi :) 15 type-r birleşiyorsun herkes 100'er dolar koyuyor , sana sıra geldimi hondatanı alıyosun :)
Altın günlerinde büyüdük :D
Abi sıra ne zaman gelecek peki, kim karar verecek buna, site Admin'i mi ;D ;D Admin diyecek bu Hondata senin, geri kalan 14 kişi birden artık Allah ne verdiyse :zipla :zipla :zipla Çünkü bir type-R sahibi için Hondata hayat memat meselesi bence ;D
-
çekiliş yapılır :)
-
hondatayı 1.000$'a buluruz. 15 arabadan rakam 70$'a düşer..
;D
-
beyin olmadan egzos headers filtre çok işe yaramya bilir bence illaki fark ediyo tabi ama asıl güç beyin hondata
onunla 9000 devir 9500 devir çeviriyosun
devir cevirmekle güc alinabilse ben limitorsuz chip takardim arabaya [-(
-
hahahaha hadi yapalım su cekilişi ;D
-
fikri ilk ben attım ortaya ilk ben isterim .. ;D
-
yok yok bu işin sonu karışır :lol:
-
devir cevirmekle güc alinabilse ben limitorsuz chip takardim arabaya [-(
[/quote]
ozaman tak bi dene istersen bizede yazarsın sonucu
-
Güç alamayacağını bile bile neden taksın arkadaş :)
-
beyin olmadan egzos headers filtre çok işe yaramya bilir bence illaki fark ediyo tabi ama asıl güç beyin hondata
onunla 9000 devir 9500 devir çeviriyosun
devir cevirmekle güc alinabilse ben limitorsuz chip takardim arabaya [-(
Ya herkes biliyor, bunu siz de benden veya başka birçok kişiden daha iyi biliyorsunuzdur eminim, Hondata taktık daha fazla devir çeviriyoruz daha fazla güç aldık demedi zaten kimse, Hondata'nın sadece fazla devir çevirmek için olmadığını biraz önce de söylediğim gibi siz de biliyorusunuz yani.. Ayarı güzel yapıldığı zaman Hondata'nın nasıl bir parça olduğunu herkes iyi biliyor, aşırı besleme olsa da olmasa da bu parçaya ihtiyaç var..
-
Ya herkes biliyor, bunu siz de benden veya başka birçok kişiden daha iyi biliyorsunuzdur eminim, Hondata taktık daha fazla devir çeviriyoruz daha fazla güç aldık demedi zaten kimse, Hondata'nın sadece fazla devir çevirmek için olmadığını biraz önce de söylediğim gibi siz de biliyorusunuz yani.. Ayarı güzel yapıldığı zaman Hondata'nın nasıl bir parça olduğunu herkes iyi biliyor, aşırı besleme olsa da olmasa da bu parçaya ihtiyaç var..
type-RRR nickli uye ne yazmis,
"asil güc hondata onunla 9000-9500 ceviriyorsun" deviri fazla olan gucludur anlami cikmiyor mu?
her egzantrigin verimli oldugu devir bandi vardir, CTR egzantrikleri ile 9500de guc alinmayacagini anlatmaya calisiyorum bilmem farkindamisin?? ips olsun crower olsun, leziz egzantrikleri var o band icin ama CTR(cams) ile olacak is deil.
ha nolur, agresif bir atesleme mapi ve 13-14arasi afr ile guzel sonuclar alinir...
-
hondatayla 9000 9500 devır cevırmek demek belli bir kmh den sonra subabları yakalayabilir arac o zaman işin var alt yapısı olması gerekıyor devır cevırmek ıcın ben sahsen hedars olarak (TODA RACİNG)race cornerdan alındı 4-2-1 kullanıyorum ben alırkende 4-1 muhabbetı hep vardı yaptıgım modifiyeye gore 4-2-1 daha uygun oldu.(TOOL)arkadasımızın dedıgı gıbı 9500 devırden sonra guc kayboluyor güc bantı düsüyor kendim 10000 devir de cevirdigim oluyor ama verimin dusdugunu anlayabiliyorsun AFR olayında13.5 -14 de getırırsen cok ii gitdigi bir gercek typeR DA AMA saatte 200 kmh den sonra tehlıkeye giriyor genelde rolınglerde o derecelere getırmek daha dogru arkadaslarıma tavsiyem pistonsuz sakın motor işine girmeyin :twisted:
-
hondatayla 9000 9500 devır cevırmek demek belli bir kmh den sonra subabları yakalayabilir arac o zaman işin var alt yapısı olması gerekıyor devır cevırmek ıcın ben sahsen hedars olarak (TODA RACİNG)race cornerdan alındı 4-2-1 kullanıyorum ben alırkende 4-1 muhabbetı hep vardı yaptıgım modifiyeye gore 4-2-1 daha uygun oldu.(TOOL)arkadasımızın dedıgı gıbı 9500 devırden sonra guc kayboluyor güc bantı düsüyor kendim 10000 devir de cevirdigim oluyor ama verimin dusdugunu anlayabiliyorsun AFR olayında13.5 -14 de getırırsen cok ii gitdigi bir gercek typeR DA AMA saatte 200 kmh den sonra tehlıkeye giriyor genelde rolınglerde o derecelere getırmek daha dogru arkadaslarıma tavsiyem pistonsuz sakın motor işine girmeyin :twisted:
+1
4-2-1
4-1'e iyi bir cevap olmuş.
-
[/quote]
type-RRR nickli uye ne yazmis,
"asil güc hondata onunla 9000-9500 ceviriyorsun" deviri fazla olan gucludur anlami cikmiyor mu?
her egzantrigin verimli oldugu devir bandi vardir, CTR egzantrikleri ile 9500de guc alinmayacagini anlatmaya calisiyorum bilmem farkindamisin?? ips olsun crower olsun, leziz egzantrikleri var o band icin ama CTR(cams) ile olacak is deil.
ha nolur, agresif bir atesleme mapi ve 13-14arasi afr ile guzel sonuclar alinir...
[/quote]
benim orda demek istedğim hondatayı takmadan çok fazla güç kazanımı olmadığıydı
yüksek devirin güç olmadığı konusunda bende sana katılıyorum ama 9000 çeviren CTR için illede egzantirik almak gerektiğine katılmıyorum
motor bilgim çok olmasada var ama CTRyide daha yeni tanıyorum o yüzden iddalı konuşmuyorum zaten
bunları takmış denemiş arkadaşlardan bişeyler öğrenmeye çalışıyorum :)
-
4-2-1 ve 4-1 konusuna geri geldik gene;
burda atlanilan bir nokta var, 4-2-1 header her markada ayni etkili olmasina imkan yok. toda ile DC'nin 4-2-1ini ayni kefeye koyarsak eger havanda su dövmüs oluruz. toda 4-2-1de alinan gücü Dc'de beklememek lazim. yada tam tersi, sonucta ureticiye gore baglanma siralari kollektor caplari kivrim acilari farkli bunlarda birebir etkiliyor. drag icin araba hazirlanmiyorsa eger caddede paranin karsiligini ne kadar alindigina bakar insanlar genelde. hondalar top-end ile yuruyen makinalar oldugu icin 4-1 kullanilmasi daha akıllıca geliyor, 4-2-1 dizaynlar tursu deildir ama marka seciminde dikkat edilmeli..
not: kimse ustune alinmasin genel olarak yazdim...
-
DC için dediklerin ilginç gerçekten.
Toda da iyidir bunu hepimiz biliyoruz ama 2'sini yanyana incelemeni tavsiye ederim.
İncelediysen de tekrar incelemeni tavsiye ederim.
4-2-1 yükleme aşamalarında daha net cevap verir 4-1'e göre.
Konu B16 olsa iş değişirdi ama.
Ha yok ben sadece eksoz modifiye edicem diyorsan eywallah.
Cadde ve drag olarak ayırmak da yanlış çünkü TR'de drag için hazırlanan araçlar caddedede kullanılıyor.
-
DC için dediklerin ilginç gerçekten.
Toda da iyidir bunu hepimiz biliyoruz ama 2'sini yanyana incelemeni tavsiye ederim.
İncelediysen de tekrar incelemeni tavsiye ederim.
4-2-1 yükleme aşamalarında daha net cevap verir 4-1'e göre.
Konu B16 olsa iş değişirdi ama.
Ha yok ben sadece eksoz modifiye edicem diyorsan eywallah.
Cadde ve drag olarak ayırmak da yanlış çünkü TR'de drag için hazırlanan araçlar caddedede kullanılıyor.
neden K20de top-end'e ihtiyac yokmu?
-
konuyu biraz dahada genisletelim,
k20a2 motorun stock subap yaylari kac bin devire kadar guvenli, hic arastiran oldumu?
-
Toda Racing RSX Header
This competition exhaust manifold is developed based on data acquired from competition and continual engine dyno bench testing. It is designed to extract every bit of horsepower from a modified normally aspirated K20A engine. With increased power output through out the entire rpm range, this exhaust manifold improves both midrange and highend power.
Constructed entirely from stainless steel for long term durability, these headers are hand built at the TODA factory by the same team that builds the TODA Formula 3 and Formula 4 racing exhaust manifolds, therefore available quantities are low and you will not find one on every other car out there.
Highly recommended for engines already equipped with TODA camshafts.
-
sanada dedigim gibi,
DC 4-2-1 header SS'den iyidir \:D/
-
Bak ya... ;D
-
konuyu biraz dahada genisletelim,
k20a2 motorun stock subap yaylari kac bin devire kadar guvenli, hic arastiran oldumu?
yok olmadı :)
-
Kafam allak bullak oldu :)
Type-R yüklenecek ise 4-2-1 mi tercih etmek gerekir yani, daha mı iyi olur? Peki sadece filtre egzos gibi bolt on uygulamalar ile yetinilecek ise 4-1 mi daha mantıklıdır?
Buarada bana 1 Toda, 2 Dc gibi geliyor, bu tamamen benim görüşüm, herhangi bir dayanağım yok, öyle diyesim geliyor işte :)
-
K202a typeR LAR arac stok ekzantrik ile max 8600 kadar uygun gidebiliyor ama sonrası subab yakalama riski yüksek
-
4-1 top-end gücü artıran bir sistem, 4-2-1 ise gücü aracın güc bandına göre yayan bir sistem yani benim fikrimce ikisininde verimi biraz modlayan kişinin beklentilerine, aracın stoktaki gücü verdiği devir bandına vede modlandığındaki set up ına uygun olarak tercih edilecek seçenekler..
tercihim her zaman 4-2-1 den yana olurdu..
toda ve dc iyiki varsınız...toda ve dc nin yanında SS sux ;D
emin olmamakla beraber bildiğim kadarıyla stok subab yaylarıyla 9000 ü çevirebiliyorsun, bu devrin üstü stok krankla sakat..ama sakata atmadan 8700lerin üzerini zorlamamak gerek..
-
Dogumgunumuz yaklaşıyor bi DC almak lazım artık :)
-
emin olmamakla beraber bildiğim kadarıyla stok subab yaylarıyla 9000 ü çevirebiliyorsun, bu devrin üstü stok krankla sakat..ama sakata atmadan 8700lerin üzerini zorlamamak gerek..
valvetrain olayina falan tamam dicemde, stock krank neden 9bin devirin ustu sakat anlatabilirmisin?
-
toda ve dc iyiki varsınız...toda ve dc nin yanında SS sux ;D
"Talihsiz açıklama" olarak nitelendiriyorum ben bunu :P :dissiz
-
emin olmamakla beraber bildiğim kadarıyla stok subab yaylarıyla 9000 ü çevirebiliyorsun, bu devrin üstü stok krankla sakat..ama sakata atmadan 8700lerin üzerini zorlamamak gerek..
valvetrain olayina falan tamam dicemde, stock krank neden 9bin devirin ustu sakat anlatabilirmisin?
not recommended Onur ;)
-
toda ve dc iyiki varsınız...toda ve dc nin yanında SS sux ;D
"Talihsiz açıklama" olarak nitelendiriyorum ben bunu :P :dissiz
SS rulez oldugu anlarda var tabi ;)
-
asil sende SS mi var yoksa :lol:
-
ahaha evet evet dc 4 2 1 race rullazzz :D
-
Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D
-
Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D
baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur ;)
-
Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D
baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur ;)
??? Anlamadım abi?
-
Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D
baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur ;)
??? Anlamadım abi?
Onu-R'um sanırım bir baskı balatalık işmiz var ](*,)
-
asil sende SS mi var yoksa :lol:
Evet bende SS var. "Stock" type-R'lar geçiyo ama :lol:
-
Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D
baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur ;)
??? Anlamadım abi?
Onu-R'um sanırım bir baskı balatalık işmiz var ](*,)
aynen öyle ;)
-
İskender kötü marka tavsiye etmez :) Adam tutturmuş bir supersprint , vardır bir bildiği :D
-
Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D
baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur ;)
??? Anlamadım abi?
Onu-R'um sanırım bir baskı balatalık işmiz var ](*,)
Hmm yani bunlar olmadan stock type-r yer bizi dimi tühh yau :olamaz
Ahuzhauhzuhau :dissiz
-
baskı balatanız zaten var ve farkı bariz ortada..Onur kaç tane stock type r la denediniz? Bütün type r ları geçmiş gibi konuşuosun ???
-
baskı balatanız zaten var ve farkı bariz ortada..Onur kaç tane stock type r la denediniz? Bütün type r ları geçmiş gibi konuşuosun ???
Abi biraz önce Asil demiş baskı balataya ihtiyacımız var sanırım, sen de evet demişsin, şimdi de baskı balatanız zaten var diyorsun, ben yine anlamadım gerçekten hemde :) :) Onun dışında ben yanındayken henüz herhangi bir stock type-R ile denemedik, Asil denesiyse bilemiyorum onu..
-
Sanırım Altıner Abi'nin demek istediği olay baskı balata takan başka bir type-r 'ın geçme şansı yüksek ..
Ben öyle anladım şahsen..
-
Asil'im kurbanlar çoğalıyor, tam istediğimiz gibi ;D
baskı balata çok pahalı bir parça değil Onur ;)
kurbanlar çoğalıyor dedin ya, ona istinaden söyledim..bu parça asilin arabda var zaten ve etkili bir parça, yani stcok type r a takmak zor bir iş değil manasında söylemiştim ;)
-
Sanırım Altıner Abi'nin demek istediği olay baskı balata takan başka bir type-r 'ın geçme şansı yüksek ..
Ben öyle anladım şahsen..
aynen öyle fark ediyor ;)
-
eheeh ben stockum denerim herkesle ;D
-
Hahahah kusura bakmayın yau sizi de uğraştırdım o kadar ;D Maça daldığım için sanırım buraya tam konsantre olamadım, ondandır..
Peki şu anlamı çıkartabilirmiyim, onu sana sorayım abi; "stock bir type-R'ın Asil'in type-R'ını geçebilmesi için bir tek baskı balata takması yeterli olur" mu diyorsun, yani onu mu ima etmeye çalıştın ;D
Yau bende bişey var bu akşam sanırım :oops:
-
Hayır abi stock değil ama mesela dc sports , aem v2 , baskı balata , egzosu olan biri geçebilir diyor sanırım...
SS versus DC & TODA söz konusu gibime geldi :)
-
Hayır abi stock değil ama mesela dc sports , aem v2 , baskı balata , egzosu olan biri geçebilir diyor sanırım...
SS versus DC & TODA söz konusu gibime geldi :)
Hmm şimdi oldu gibi :) Ama ne bileyim ALG kaç stock type-R'la denediniz falan diyince ben de öyle anladım yani n'apim :)
-
ya bişi yazmıştım ama kaybolmuş ::)
-
Ben hiç stock type-R ile denemedim. Stock olmayanıyla da denemedim. Denediklerimi de zaten siz de biliyosunuz... Herhangi bir iddaamın olmamasıyla beraber denk herhangi bir otomobille de denemeye varım her zaman. Yeter ki olay amacını aşmasın...
DC & TODA versus SS konusununa gelirsek; 3'ü de büyük marka. 3'ü de ürünlerini en teknolojik, en verimli şekilde üretmeyi amaçlıyor. Briri 4-1 üretiyor biri 4-2-1 üretiyor CTR için. DC ve TODA'nın SS'ten iyi olma olasılığı tabii ki yüksek... Ama denemeden, tecrübe etmeden konuşmak yanlış!
-
SS'in wrx icin urettigi manifold guzel,
b16 ise sacma sapandi ;D
-
Konuyu headers çerçevesini aşmadan devam ettirelim arkadaşlar buyrun;
-
Hayır abi stock değil ama mesela dc sports , aem v2 , baskı balata , egzosu olan biri geçebilir diyor sanırım...
SS versus DC & TODA söz konusu gibime geldi :)
DC hariç gerisi bende var :) izmirde olsanız denerdik
burda benimki hariç 1 yada 2 CTR var :( onlarıda tanımıyorum
yani sizin kadar şanslı değilim yaptığım mod nekadar fark ediyo deneyerek göremicem
-
Nası var abi gerisi sen header aramıyor muydun ben mi yanlış hatırlıyorum?
-
[/quote]
DC hariç gerisi bende var :) izmirde olsanız denerdik
[/quote]
DC hariç :) yani headers hariç :)
-
Güzel Türkçe'miz be lastik gibi maşallah :)