TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: adyobatik - Şubat 17, 2011, 08:54:40 ÖÖ
-
dostlar, standart bir fiat bravo sportun fabrikasyon gücü 150 beygir yazıyor, ama dyno teslerinde ortalama 158 beygir falan çıkıyor bu araçlar,bu araçların yolda fena gittiği konusunda bir sıkıntı yoktur,fakat vti la karşılaşsa durum nasıl olur,bizde 1.4 turbo lineada var, bu araçda iyi gidiyor,bununla kıyaslayınca bravonun acayip gidiyor olması lazım, ki zaten 6 ileri bir araç,hangisi alır dersiniz,üstelik motor hacimleri sınıfları falan nerdeyse aynı,
-
ben vti ın nefesinin bravoya yeteceqini düşünüyrm ama yine de emin deilim denemek lazım
-
bravo hacim olarak küçük kalkışta evet bravo önde gidecektir turbo destegının avntajı ile ama sunuda unutmayalım vti deviri seven bır araba son hızlarda bravonun nefesi yetmez bence vti'ye.
-
Arkadaşlar eğer bir vti sahibi değilseniz
en azından bir arkadaşınızda dostunuzda tanıdığınızda iyi bakılmış varsa
şöför koltuğuna oturup 1-2-3 red line yaparak kullanın
5-3 yapıp arabanın nasıl çıldırdığını bir görün
zaten sonra bu tür konuları açmaya çok gerek duymayacaksınız.
Elbette vti geçen bir çok araç var ama karşılaştırlan bu tip araçlar ufak kalıyor B16 yanında.
:)
-
sevgili poseidon, bu senin görüşün bence, ben böyle bir karşılaştırmaya şahit olmadım daha, ama bence karşılaştırılan aracı yabana atma, italyan motorlarıda iyi gider bunu unutma, vti tabiki çok güzel bir makina,ama bence bu kadar emin konuşma,karşıdaki aracın torkunu,6 ileri olmasını,roll deki avantajını yabana atma,bende zaten merak ettiğim için böyle bir konu açtım,ben çokda emin değilim vti ın rahat rahat alacağından? ? ?
-
sevgili poseidon, bu senin görüşün bence, ben böyle bir karşılaştırmaya şahit olmadım daha, ama bence karşılaştırılan aracı yabana atma, italyan motorlarıda iyi gider bunu unutma, vti tabiki çok güzel bir makina,ama bence bu kadar emin konuşma,karşıdaki aracın torkunu,6 ileri olmasını,roll deki avantajını yabana atma,bende zaten merak ettiğim için böyle bir konu açtım,ben çokda emin değilim vti ın rahat rahat alacağından? ? ?
Dostum söyeldiğimi yanlış amlama sakın konu açmaya gerek kalmayacak derken
vti'ın neler yapabildiğini görmen için söyledirm.
bu tabi ki benim görüşüm ama ben bunu daha önceki sahibi olduğum stok vti ile
yaptığım roll ve draglarda diğer araçlara attığım farkları göz önünde bulundurarak söylüyorum.
Ayrıca 1.4 Bravo sport turbo jet modeli 150 hp olup
boş ağırlığı 1275 kg bundan daha da önemisi
vti ile arasında 10 hp fark var
onu da geçtim 0-100 verisi vti ın 7,5 saniye iken
Bravo 8,5 sn.
1 saniye ciddi bir fark.
Bunlara ek olarak vti'ın 8200 red line limiti vites oranlarını çok verimli bir şekilde kullanmamızı sağlıyor.
Ama önerim hala geçerli. Konu dışı bile olsa bir vti kullanmanı tavsiye ederim.
-
vti turbosuz olduğundan yüksek devirlerde avantajlı olur...turbo araç belli devir aralığında kafa kaldırır ama vti full redline oda var....
-
doğrudur 150 beygir yazıyor ama hiçbir testte 150 çıkmamış bu araç,biraz araştırdım hep 158-160 arası çıkmış,işin açıkçası vti kullanmadım,ama nasıl gittiğini tahmin etmek zor değil, güzel giden ies im oldu :) bu aracı turbo olduğu için merak ettim,bu araçlardan zaten fazla yok, tüm türkiyede toplasan 20-30 tanedir,denk gelirse izler bakarız,
-
abi kalkışta turbo olduğundan bravo kafa uzatır sonra vti kadar devir çeviremediği için geriye düşer ve vti farkı açarrrr..........
-
Şimdi bu iki aracı kuLLanmadım iES i bir nebze biLiyorum fakat VTi da cevap verecek kadar biLgim yok.
Fkat sorum şu ki 150 bg yada 158 vs. bg araç 6 iLeri oLunca VTi da 5 vites yani soRmak istediğim şanjuman konusunda VTi 160 bg daha devirLi bi araba 6 vites oLsa tutabiLene aşk oLsun fakat FİAT ndn 6 vites yaptı aracını ?
Yani 6 vites yapmaktaki amaç nedir ???
-
6 cı vites performanstan cok ekonomi vitesidir düşük devirde daha hızlı gidebilmek icin zaten son hızda 5. vitese bile gerek yok
-
6 cı vites performanstan cok ekonomi vitesidir düşük devirde daha hızlı gidebilmek icin zaten son hızda 5. vitese bile gerek yok
Bende böyLe düşündem ama neden 6 . vites gereği duyuldu ?
Yani 5 . viteste dediğiniz gibi son hızda fayda etmez diye düşünüyorum.
-
beygir gücünü artırınca 6. vitese mcbur kalmıştır ki araba cok bagırmasın :Dyüksek hızlarda:D
-
rampa olursa fiat turbonun avantajını kullanır.ama düzde geçebileceğini sanmıyorum.yanlız dikiz aynasındada kaybolmaz 1-2 boy geriden takip eder.
-
beygir gücünü artırınca 6. vitese mcbur kalmıştır ki araba cok bagırmasın :Dyüksek hızlarda:D
VTi neden 5 vites o zaman :)
Yani işin teknik yönü hakkında biLgim yok ama 200 bg aLtı araçLarda bence 6. vites Satış için diye düşünüyoRum :)
-
abi vtı nın teknolojisi 10 yıl önceki teknoloji.6. vites hem stış için hemde gerektiği için bizim civic ler 6vites olsa tadından yenmez.hem vitesler birazdaha kısa olur buda ivmelemeyi arttırır.+yakıt ekonomisi...honda mühendislerinin bildiği bişey var heralde...
-
Bravo'nun 6 vites yapılmasının amacı performansın daha iyi verilip,devir aralıklarının hızlanmasını ve düşük devirlerde az yakıt yakmasından dolayı.
Asla küçümsenecek bir araç değil.Tork bakımından çok yüksek bir araç.İyide yürüyor.Birisi Turbo'lu birisi Atmosferik bir araç.
Güzel araçlar karşılaştırılmış.Cevap vermekte açıkçası kararsız kalıyorum.Ama VTI uzun devir aralığına sahip,yüksek devirlerde Vtec'in etkisi ile avantajlı olur.Ama Bravo'da Turbo var,turbo dolduğu zamanda Bravo kendisini gösterecektir.Yani bu sonucun ne olacağı hiç belli olmaz.Pilotaja bağlı.VTI'da alır,Bravo'da alır.
-
Bravo'nun 6 vites yapılmasının amacı performansın daha iyi verilip,devir aralıklarının hızlanmasını ve düşük devirlerde az yakıt yakmasından dolayı.
Asla küçümsenecek bir araç değil.Tork bakımından çok yüksek bir araç.İyide yürüyor.Birisi Turbo'lu birisi Atmosferik bir araç.
Güzel araçlar karşılaştırılmış.Cevap vermekte açıkçası kararsız kalıyorum.Ama VTI uzun devir aralığına sahip,yüksek devirlerde Vtec'in etkisi ile avantajlı olur.Ama Bravo'da Turbo var,turbo dolduğu zamanda Bravo kendisini gösterecektir.Yani bu sonucun ne olacağı hiç belli olmaz.Pilotaja bağlı.VTI'da alır,Bravo'da alır.
Almak istediğim cevap buydu , teşekkür ederim abi .
-
5K SPORTS STYLE 1.4 MULTIAIR 140 HP
5K DYNAMIC PLUS 1.4 MULTIAIR 140 HP
Fiat'ın Türkiye sitesinde 150 bg diye bir araç görünmüyor.Sizin dediğiniz hangisi acaba?
Sadece 140 bg 2 tane bunlardan var.
-
benim bahsettiğim aracın şu anda 0km si yok, bravo sport diye satıldı 2 yıl , 1.4 turbo 150 beygir, yenilerde 1.4 turbo 140 beygir var, birde bu 1.4 turbonun (yeni adı multiair) 170 beygirliği var,onuda türkiye de satacaklar galiba, zaten işin açıkçası onu bekliyorum :) bu bahsettiğim araç orjinalinde 150 beygir yazıyor ama,dyno testlerinde 158-160 beygir arası çıkıyor,aras arkadaşım bence doğru yaklaşmış konuya, burada bir araç yüksek devir avantajı sağlıyor,ama diğerinde canavar gibi tork ve turbo var, vitesin 6 ,ileri olması,aracın her viteste çok daha çabuk hızlanacağı anlamına geliyor,ara hızlanmalar daha hızlı oluyor,
-
fabrika dışında yapılan dyno ölçümleri baz alınmaz. mesela bir type-r sıfır alınıp dışarıda dyno yapılsa 210 hp çıksa kimse onu 210 hp olarak kabul etmez. Fabrika ne ölçtüyse odur. Konuya dönecek olursak turbo araçlar geniş devir bandında gücünü verir ama gücü genelde 5500 de biter. Vti ise 5500 den sonra başlar devam eder. Kalkışta bravo öne geçsede ağırlık ve güç farkıyla vti yol uzadıkça yakalayıp sonundada önde olacaktır. Hiç karşılaştırmasını izlemedim veya görmedim.Tamamen tahminlerle konuşuyorum. Vti normal bir araç değildir. Arkadaşların dediği gibi en azından yolcu koltuğunda oturmanızı tavsiye ederim.
-
katılıyorum kalkışta bravo götürebilir turbo sayesinde ancak vti çok devir çevirebilen bir araç uzunda alır..
-
katılıyorum kalkışta bravo götürebilir turbo sayesinde ancak vti çok devir çevirebilen bir araç uzunda alır..
Kalkışta götürür dediğiniz aracın
0-100'ü 8,5 sn
vti'ın 7,5 sn. Kalkışta da alamaz.
1 sn gibi önemli bir fark var
Bu da demek ki vti 100 km ye ulaştığında Bravo yaklaşık 30 metre kadar geride olacak.
Bu da 3-4 boy demek.
Aşağıda fiat forumunda aracı kullanan birkaç fiat kullanıcısının yorumu var.
http://www.teampalio.com/forum/forum_posts.asp?TID=12238
ilk mesaj ve 2. sayfanın 1. mesajında kullananlar performansını pek beğenmemişler.
Turbonun geç devreye girdiğini ve aracın çabuk bayıldığını söylüyorlar.
-
anladım demek istediğini ancak kalkıştan kastım zaten önde kalkıcaktır bu araç her şekilde uzunda dediğim saatler sonra değildi yani vti ın devir çevirme avantajına gelindiği sırada yani fiat ın vitesi 2 ye çektiğinde
-
anladım demek istediğini ancak kalkıştan kastım zaten önde kalkıcaktır bu araç her şekilde uzunda dediğim saatler sonra değildi yani vti ın devir çevirme avantajına gelindiği sırada yani fiat ın vitesi 2 ye çektiğinde
Her neyse sonuçta turbo bir araç var ortada ve 0-100 de 3-4 boy geride kalıyor.
Birileri de gidip bu arabaya para veriyor.
-
Benim şahsi qöRüşüm :
Marka ne ? : Fiat
koy qitSin adam oLmaz :)
-
vti alıyor gibi,genel kanı öyle olduğuna göre doğrudur, ama bence hiçbir italyan arabasına koymayın ve gitmesin :) özellikle italyada yapılanlar, bunlar stil ve zevkli araçlardır,italyan motorlarıda hezaman iyi gider,tamam vti ayrı bir efsane ama bence italyan araçları süper araçlar, örneğin imkanım olsa şu anda satılan 1.6 turbodizel bravo alırım 120 beygir, 300 NM tork,küücük bir dokunuşla (sadece 800 lira) 150 beygir ve 365NM oluyor :) şimdi bu araç 45.000 lira,üstelik full ki full yani,
bende hondacıyım arkadaşlar,burda hondayı kötülemiyorum yanlış anlama olmasın,ama genel olarak ben piyasada kötü marka olduğuna inanmayan biriyim,her markanın süper araçları var,
-
italyan arabalarını fransızlara tercih ederim. italyanlar en azından daha sağlam uzun ömürlü araçlar üretiyorlar. fransız kore balkan ve çin malı arabalardan her zaman uzak durmuşumdur. Bir multijet motor 400-500 bin rahat deviriyor. Taksiciler bu motoru çok övüyor. Ama hondanın fiattan daha kaliteli araçlar ürettiği kesin.
-
İtalyanlara laf yok bir kere ortada Alfa Romeoların boxer motorları var ki off diyorum
veya orjinal italyan Tipo'ları bilen hatırlayan vardır, en basiti Ferrari italyan.
Ama bu yerli fiatların tutulacak yeri yok 3 yaşında bir punto falan kullanın anlarsınız.
Konfor yok, yol tutuş yok,örnekteki gibi turbo koyarak güçlendirilenler var ama
maharet küçük cc'li motora turbo koymak değil.
sıkıştırma yüksek olduğundan dolayı her şekilde araç yüksek hp li olur ama 150 km den sonra
araba yürümez. Bir de turbo bu kadar geç açılırsa 0-100 de de atmosferiklerin de gerisinde kalır.
-
Fiat da küçümsenicek bir marka değil aslında, adyobatik bey belki linea forumundan hatırlar beni, fiat ın üstün olduğu nokta multijet motorları, 1.3 90gb 200Nm araçla 1.6tdi golf leri 1.5 renault ları harcayabiliyordum kalkışta hatta dikçene yokuşlarda 1.6fsıları bile zorluyordu, aracım otomatik olmasına rağmen, hatta bravo alacaktık 1.4 120 bg turbolu sonra fiattan çektik nolur nolmaz başka araç bakalım dedik, biraz da yarın öbür gün elden çıkarırken, çok piyasası olan bir araç değil diye vazgeçtik
turbolu aracın pilotajı farklıdır, bas gazına gitsin değildir atmosferikler gibi, doğru devirleri yakalamak lazım o şekilde vti ı alabilir bir ihtimal ama dediğiniz gibi son süratlerde nefesi kesilecektir
yerli fiatlar konusunda aynen katılmaktayım, linea 25.000km de elimde kaldı, motorda sorun yok motor canavar ama gövde ve yürürde sorunlar çıkmaya başladı, kapılar ayar tutmaz, her yeri gacırdar, kornası bozuldu arabanın falan fişman ama linea mı da çok seviyordum civic imi de çok seviyorum ikisinin de yeri ayrıdır bende
-
sevgili poseidon, bu senin görüşün bence, ben böyle bir karşılaştırmaya şahit olmadım daha, ama bence karşılaştırılan aracı yabana atma, italyan motorlarıda iyi gider bunu unutma, vti tabiki çok güzel bir makina,ama bence bu kadar emin konuşma,karşıdaki aracın torkunu,6 ileri olmasını,roll deki avantajını yabana atma,bende zaten merak ettiğim için böyle bir konu açtım,ben çokda emin değilim vti ın rahat rahat alacağından? ? ?
1.4 Turbo brava'yı 1.4 turbo scirocco ile karşılaştıralım arkadaşlar. Ne bu milletin VTİ'dan istediği yaav :))
-
1.4 Turbo brava'yı 1.4 turbo scirocco ile karşılaştıralım arkadaşlar. Ne bu milletin VTİ'dan istediği yaav :))
Dimi !!!! :)
-
sevgili poseidon, bu senin görüşün bence, ben böyle bir karşılaştırmaya şahit olmadım daha, ama bence karşılaştırılan aracı yabana atma, italyan motorlarıda iyi gider bunu unutma, vti tabiki çok güzel bir makina,ama bence bu kadar emin konuşma,karşıdaki aracın torkunu,6 ileri olmasını,roll deki avantajını yabana atma,bende zaten merak ettiğim için böyle bir konu açtım,ben çokda emin değilim vti ın rahat rahat alacağından? ? ?
1.4 Turbo brava'yı 1.4 turbo scirocco ile karşılaştıralım arkadaşlar. Ne bu milletin VTİ'dan istediği yaav :))
nedir bu VTI'ın çektiği >%6rol hangisine yetişsin garibim... <783^2
-
dostlar vti dediğimiz araba yaşayan efsanedir, kaç tane efsane varki?
hondanın vti'ı
pugun 106 gti'ı
gibi, bu yüzdendir ki vti performansta referans olmuş bir modeldir,eğerki bir araç vti'ı geçiyorsa,yada onun yanında yürüyebiliyorsa o araca 'fena gidiyor, vayy bee' diyoruz, kıstasımız vti, bu yüzden birçok araç vti ile karşılaştırılıyor, ben bile bunu merak ederek karşılaştırmayı açtım,şimdi ben bu saatten sonra vti alamam, hem o yaşta arabaya 22 bin lira vermem, hemde hanım verdirmez, birde artık evlendik barklandık,güvenliktir,görüntünün yeni olmasıdır falan filan birçok sebebi var, :) ama bu performansı arıyorsam vti ile kıyaslayıp,performans konusunda onun kadar gidebilen bir araç bulup onu alabilirim,burada anlatmak istediğim şey olay sadece para konusu değil,zaten bahsettiğimiz araçlar 40-45 bin lira bandındaki araçlar,vti 22 bin liraya temizi var,
ne mutluki vti nerdeyse 15 yıldan sonra bile hala kendi sınıfında ve bir üst sınıfında performans olarak hala kriterleri belirliyor, vti gibiyse süper diyoruz, vti 'ın diğer araçlardan çektiği bu yüzdendir :)
-
dostlar vti dediğimiz araba yaşayan efsanedir, kaç tane efsane varki?
hondanın vti'ı
pugun 106 gti'ı
gibi, bu yüzdendir ki vti performansta referans olmuş bir modeldir,eğerki bir araç vti'ı geçiyorsa,yada onun yanında yürüyebiliyorsa o araca 'fena gidiyor, vayy bee' diyoruz, kıstasımız vti, bu yüzden birçok araç vti ile karşılaştırılıyor, ben bile bunu merak ederek karşılaştırmayı açtım,şimdi ben bu saatten sonra vti alamam, hem o yaşta arabaya 22 bin lira vermem, hemde hanım verdirmez, birde artık evlendik barklandık,güvenliktir,görüntünün yeni olmasıdır falan filan birçok sebebi var, :) ama bu performansı arıyorsam vti ile kıyaslayıp,performans konusunda onun kadar gidebilen bir araç bulup onu alabilirim,burada anlatmak istediğim şey olay sadece para konusu değil,zaten bahsettiğimiz araçlar 40-45 bin lira bandındaki araçlar,vti 22 bin liraya temizi var,
ne mutluki vti nerdeyse 15 yıldan sonra bile hala kendi sınıfında ve bir üst sınıfında performans olarak hala kriterleri belirliyor, vti gibiyse süper diyoruz, vti 'ın diğer araçlardan çektiği bu yüzdendir :)
Ya bakma yorum yapıyoruz ama burada çok kişi Vti'a binmek ister
ama gerek maddi gerek ailevi sebeplerden dolayı binemez.
Şahsen benzini ve konforu düşünmesem,
2. bir keyif aracı olarak tekrar bir hb vti alırdım.
Ama aile olunca tek kapı spor araba da haliyle hayal oluyor.
-
dostlar vti dediğimiz araba yaşayan efsanedir, kaç tane efsane varki?
hondanın vti'ı
pugun 106 gti'ı
gibi, bu yüzdendir ki vti performansta referans olmuş bir modeldir,eğerki bir araç vti'ı geçiyorsa,yada onun yanında yürüyebiliyorsa o araca 'fena gidiyor, vayy bee' diyoruz, kıstasımız vti, bu yüzden birçok araç vti ile karşılaştırılıyor, ben bile bunu merak ederek karşılaştırmayı açtım,şimdi ben bu saatten sonra vti alamam, hem o yaşta arabaya 22 bin lira vermem, hemde hanım verdirmez, birde artık evlendik barklandık,güvenliktir,görüntünün yeni olmasıdır falan filan birçok sebebi var, :) ama bu performansı arıyorsam vti ile kıyaslayıp,performans konusunda onun kadar gidebilen bir araç bulup onu alabilirim,burada anlatmak istediğim şey olay sadece para konusu değil,zaten bahsettiğimiz araçlar 40-45 bin lira bandındaki araçlar,vti 22 bin liraya temizi var,
ne mutluki vti nerdeyse 15 yıldan sonra bile hala kendi sınıfında ve bir üst sınıfında performans olarak hala kriterleri belirliyor, vti gibiyse süper diyoruz, vti 'ın diğer araçlardan çektiği bu yüzdendir :)
Ya bakma yorum yapıyoruz ama burada çok kişi Vti'a binmek ister
ama gerek maddi gerek ailevi sebeplerden dolayı binemez.
Şahsen benzini ve konforu düşünmesem,
2. bir keyif aracı olarak tekrar bir hb vti alırdım.
Ama aile olunca tek kapı spor araba da haliyle hayal oluyor.
+ 1983
-
Benim şahsi qöRüşüm :
Marka ne ? : Fiat
koy qitSin adam oLmaz :)
Koy ......... gitsin dediğin otomobil fabrikasını bilmeden kimse eleştirmesin.Burdan herkese sesleniyorum.FİAT markasını artık şu Şahin,Doğan olarak ufak beyninden herkes çıkarsın.Bizim milletimiz malmı bu araçları alıyor o zaman?İçinde olmadıgınız bir araç markası hakkında kimse abuk subuk yorum yapmasın.O ufacık adam yerine koymadıgınız Fiat 500 bile 1.4 motor'da Abarth Kit ile 185 HP veya daha fazla güçlere ulaşabiliyor.
Ayrıca herşey performans değildir.Sen gidip Honda'da 100 Lira fren balatasına veriyorsan bunun Fiat'ta fiyatı yarı fiyatdır.Belkide 4'te 1'i.
Ayrıca Fiat kolay kolay arıza veren dandik bir araçta değil.Ama yok sen gidip arabayı zorlarsın eline alırsın tabi orası başka.Burda kaç kişinin motorunu eline aldıqnıda dün gibi biliyorum ;) Herşey kullancıya bağlıdır.Sen aracı düzgün kullandıktan sonra neden dandik olsun ki..?
-
arkadaşın dediği gibi, bugünkü piyasa şartlarında üretim yapıpta araç satıp,ayakta kalan firmaların hiçbirisi kötü araç yapmıyordur,o kadar kötülediğimiz kore malı hyundaidir,kiadır, bunlar bile artık lüks segmente adım attı, ve hiçte rekabetçi fiyatlarla satmıyorlar, gayette pahalılar,
beğenmediğimiz proton orta asyanın hakimi,adamlar lotusu satın aldı,
-
eski bir fd6 halihazırda linea multijet kullanıcısı olarak bende bir iki şey söyleyim.
araç eylül sonunda geldi su an 25.000 kmde plastik gıcırtısı konsol zırıltısı geçen haftaya kadr yoktu şimdi sol ön taraftan bozuk yollarda bi cızırtı geliyor sadece. onun dışında zorlamadan torpidoyu kırdık. birde göstergeler arızalandı geçen 25.000kmde. onun dışında aracın koltukların düşündüğümden rahat performansıda 290 nm torku ollan bir araba nasıl olması gerekiyorsa öyle :)
işin özü ben bu arabanın bu kadar sorunsuz olmasını beklemezdim civicte 2 haftada başlayan plastik aksam sorunlarından sonra.
ama ne olursa olsun civic yine civictir :)
söylendiği gibi neredeyse bütün arabaları belirli bir standartın üzerinde üretiyorlar artık. hiç bi arabaya kolay kolay bu araba çok dandik koy gitsin muamelesi yapılamaz su devirde >=ok
-
:)
Şahsen ben VTI kullanıcısıyım.
1.4T Bravo denk gelmedi hiç ama 2.0 Bravo ile roll yaptık.
140-150 Km/h'a kadar takip etti , sonra geride kaldı..
1.4T , kendi modelinde 2.0'ı geçiyorsa VTI ile deneme yapsın :)
Denemeden birşey olmaz :P
-
2.0 bravo hiçte yabana atılacak bir araç değil. Vti eğer geçiyorsa fazla sözede gerek yok. 2.0 Bravo hgt 155 hp 186 tork var. 8 saniye 0-100 hızlanma. Son hız 213 km gözüküyor.Bu aracı vti geçiyorsa bravo 1.4 turboyu zorlanmadan alır.
-
Düzde Vti Rampalarda açık ara bravo
-
bencede vti alır.cünkü arkadasların dedigi gibi redline olayı var.kalkısta bravo kafa kaldırsa bile 3. vitesten itibaren vti arkasında kalmaya baslar...
-
Alacam bu VTİ'den :))