bu araç Tr'den mi yani :)diil
o resım yapım asamasında cekılmıs olabılır..ondan gecıcı olarak yoktur+1907..
o resım yapım asamasında cekılmıs olabılır..ondan gecıcı olarak yoktur
kaput içindeki yerin durumuna bağlı olaraktan motor inerken, turbo takarken, intake yerleştirirken vs gibi bir çok sebebten akü bağlantıları ve yuvası sökülür...vtimania haklıdır..o resım yapım asamasında cekılmıs olabılır..ondan gecıcı olarak yoktur
sanmam.. tabi o da bir ihtimal ama yapım asamasında hic mi calısmıyor bu araba.. eminim ki çalışıyodur :)
buarada akünün kaput dışına bi yere alınması işlemi var di mi? yoksa ben mi öle hatırlıorum :)
ne diosunuz yapılabilir mibu arada soruna cevap olarak:
neler gerekir???
vtimania haklıdır..
onurda haklıdır tabi..düşüncesini belirtmiş ;)vtimania haklıdır..
peki abi :oops:
130 Bg den --> 200 Bg :roll:1600 cc de kalmadan...portlar falan genişliycek
%50 gucden bahsedıoruz Bırde 1600cc'lık arac #-o
caglar abinin dediği şekilde hacimi 1,8e fln cıkarmadan ne kadar guc elde edilebilir??
caglar abinin dediği şekilde hacimi 1,8e fln cıkarmadan ne kadar guc elde edilebilir??
fikrimce 160 hp falan max..
doğru söz..ne denirki..
benden daha tecrübeli abilerimiz yazsınlar turbonun ne dertler açtığını bi gece gazı almış gidiyorsun önden bi çatırtı aa o ne piston çıkmış kapaktan dışarı kapakta kocaman bir delik ahanda sırf buna gidecek 3 4 mlyr daha yazamayacağım kadar çokk şey yani her zman hazırda nakit olacak ki gece kıracaksın sabaha yaptıracaksın
anlatmak istediğimi kırıcı olmamak için direk söylemiyorum anlayana...
;)
velhasıL keLam... si a turbo yaptırmak isteyen warsa bana uaşablr...
adamlar 1000 küsür hp evoları günlük kullanıyo :)
olm tayyar moturu bulursan selam soyle ](*,)