TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Type R - Civic / Integra (DC,EP,FK) => Konuyu başlatan: secosso - Eylül 26, 2010, 09:02:41 ÖÖ
-
arkadaslar daha oncesınde 1997 model bır cıvıc sahıbıydım
smdı 2008 1.8 ivtec hatchbak alıcam..
araba smgf1 kullandım ama vıtes gecıslerınde araba manuel gbı hıssettıryo..
daha oncede otomatık kullandım ama vites gecıslerını bu kadar hıssedılmıyodu..
sorarım sıze bu modelde normal mıdır? :ağlaa
-
Otomatikleştirilmiş manuel şanzıman oldugundan yani bir robotun senin yerine debriyaja basmasından dolayı hissediyorsun bence cokta normal 2 hafta önce aynı aracı sattım ve yine aynı araçtan arıyorum mesela bence cok dert etme.Otomatikle ı shıft apayrı şeyler
-
normal yani..
bnde 2006 cooper vardı oda f1 sanzumandı ama vites gecıslerını hıc hıssetmıyodum
cok yuksek devırde vıtes degısıyo araba anlamadım ılk defa bındım kullandım sorayım dedım almadan
bıde araba 2008 model 20.000 de 4 yıl garantılı =)
-
Garanti olayıda çok iyi ama arabaya bi filtre taksan motor, ses sistemi taksan elektronik garantiisi gidiyor:)stok binersen ne ala..
Öne doğru yıgılma oluyor evet ama alışırsın ayagını gaza basma şeklinede baglı. ayrıca manuelde pek hissetmiyorsun gaza birden yüklendiginde önce yıgılıyor ama sonra ok gibi fırlayıp arayı kapatıyor diyebilirim:)Ben acaip memnundum ve şuanda hiç bir aracı beğenmiyorum ne golf ne başkası tavsiye ederim
-
çok sağol hocam rahatladım smdı =) dedıgım gbı alısık dıgılım 97hondama 6sene once bındim unutmusum hondayı :d
-
Bende 2009 model 1,8 hb.sahibiyim,hiçbir sorun yaşamadım ve son derece keyif alarak kullanıyorum aracımı,tam otomatik şanzıman olmadığı için devirli kullanımda vites geçişleri hissediliyo fakat manuel bir aracın viteslerinide bu kullanım tarzında kendimiz değiştirdiğimizi düşünürsek araç aynı tepkiyi verecektir zaten.Bu f1 şanzımanın artısı sıkışık trafikte debriyaj derdi yok ve yakıt ekonomisi manuellerle aynı seviyede.Tüm bunları göz önünde bulundurup kendi beklentilerinle kıyaslayıp karar vermeni tavsiye ederim.
-
Bende 2009 model 1,8 hb.sahibiyim,hiçbir sorun yaşamadım ve son derece keyif alarak kullanıyorum aracımı,tam otomatik şanzıman olmadığı için devirli kullanımda vites geçişleri hissediliyo fakat manuel bir aracın viteslerinide bu kullanım tarzında kendimiz değiştirdiğimizi düşünürsek araç aynı tepkiyi verecektir zaten.Bu f1 şanzımanın artısı sıkışık trafikte debriyaj derdi yok ve yakıt ekonomisi manuellerle aynı seviyede.Tüm bunları göz önünde bulundurup kendi beklentilerinle kıyaslayıp karar vermeni tavsiye ederim.
imzamı atıyorum...bendede 2008 1.8 var...gayet memnunum...hiç otomatik vites kullanmamıştım,o yüzden otomatik vites araçla kıyaslayamam ancak önceki manuel aracımdaki gibi vites geçişlerim var şu an,normal kabul edilecek tepkiler var yani bence...araçlarımız oldukça keyifli,etraftaki hayran bakışlar altındatadını çıkarın...çok övdüm nazar değmesin aman:)
-
Bende 2009 model 1,8 hb.sahibiyim,hiçbir sorun yaşamadım ve son derece keyif alarak kullanıyorum aracımı,tam otomatik şanzıman olmadığı için devirli kullanımda vites geçişleri hissediliyo fakat manuel bir aracın viteslerinide bu kullanım tarzında kendimiz değiştirdiğimizi düşünürsek araç aynı tepkiyi verecektir zaten.Bu f1 şanzımanın artısı sıkışık trafikte debriyaj derdi yok ve yakıt ekonomisi manuellerle aynı seviyede.Tüm bunları göz önünde bulundurup kendi beklentilerinle kıyaslayıp karar vermeni tavsiye ederim.
şuanda 2008-2009 fiyatları ne alemde bilen varmı arkadaslar
-
Bende 2009 model 1,8 hb.sahibiyim,hiçbir sorun yaşamadım ve son derece keyif alarak kullanıyorum aracımı,tam otomatik şanzıman olmadığı için devirli kullanımda vites geçişleri hissediliyo fakat manuel bir aracın viteslerinide bu kullanım tarzında kendimiz değiştirdiğimizi düşünürsek araç aynı tepkiyi verecektir zaten.Bu f1 şanzımanın artısı sıkışık trafikte debriyaj derdi yok ve yakıt ekonomisi manuellerle aynı seviyede.Tüm bunları göz önünde bulundurup kendi beklentilerinle kıyaslayıp karar vermeni tavsiye ederim.
şuanda 2008-2009 fiyatları ne alemde bilen varmı arkadaslar
2008 35 -36bin
2009 38binden fazla verme düşük kmler bu fiyatlarda
-
Benim bir abimde var bu araçtan gerçekten çok temiz bakıyor.vites olayınada gelince honda bu teknolojiyi kullanırken manuel gibi yani 1.8 i-vtech motorda 1.6 gibi yakmasını sağlamış diye biliyorum japon verilerine göre .yığılma olayıda tamamen motoru koruma amaçlı ama biz fk2 ile son olarak geçtiğimiz araçları yazayım.biz inegöl-bursayız.
Bmw x5 4.4 i
Audi a4 1.8t
audi a6 2.0 tdı
bmw 3.30 ci chipli 200 hp
mercedes e200 kompresor
şimdilik bunlar
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs425.snc3/24521_114037218628025_100000652410836_133943_1946401_n.jpg)
-
yavaş ya.saydığın modellerı bır kez daha okusana bi arkadaşım hele x5 4.4i 330ci e200 kompresör fılan cidden yani bu kadar olur.2007 mauel ile bizzat arkadasın ishiftini yediğimi biliyorum kalkışta.
-
1.8 araçla
Bmw x5 4.4 i
Audi a4 1.8t
audi a6 2.0 tdı
bmw 3.30 ci chipli 200 hp
mercedes e200 kompresor
yemek her baba yiğidin harcı değil tebrik etmek lazım inegöldede maşallah ne şöförler varmış :)
-
Belki Audi a4 1.8t. Diğerleri zor.
-
Arkadaşlar araçla bunları geçerken bizzat yanındaydım yani bu araçları olupta kalkmak isteyenler varsa inegöl e bekleriz çayımızı ikram ederiz.
-
bmw 3.30 ci chipli 200 hp
bu araba chipsiz 200 hp'den fazla zaten ?.chipli 2oo hp nasil oluyor ?
-
Pardon arkadaşlar 3.20 cd yanlış yazmışız onu 3.20 cd chipli 200 hp
-
E200 kompressorü A/t İle geçmen tamamen pilotaj ile ilgili.
Ben düz vites ile denedim e200 otomatik vitesti üstelik. Hayretler içinde geride kaldım :D
X5 için birşey diyemem ama diğerlerini geçebilirsin. ( Denemedim hiç)
A6 zaten öyle abartıldığı kadar bir araç değil. Top speed var ama ne kadar sürede çıkıyor 250 ye orası ayrı konu.