TeamHondaTurkey.Com

HONDA MODELLERİ => Civic '88-'06 => Konuyu başlatan: piscocuk - Aralık 23, 2009, 03:45:03 ÖS

Başlık: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 23, 2009, 03:45:03 ÖS
arkadaşlar atmosferik olarak 1,4 sedanı biraz yüklesem diyorum yaz başı gibi.sizce gerek varmı.şuanda arabanın üzerinde düz boru var kaçlık bilmiyorum otto susturucu var ve havafiltresi kiti var soğuk hava girişi tampondan ama onunda markasını bilmiyorum.buna ek olarak headers olabilir diye düşünüyorum.bunların dışında hondanın motoru hakkında pek bilgim yok.çift egzantrikmidir tekmidir değişirmi faydası olurmu.çok uçmamak günlük kullanımı etkilememek kaydıyla ne önerirsiniz. 106 ya dereceli taktım traktör gibi çalışıyordu yada devri yüksek tutmak gerekiyordu o bakımdan soruyorum günlük kullanımı etkilememek dedim
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 24, 2009, 09:46:03 ÖÖ
up
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: serkansobe - Aralık 24, 2009, 09:57:27 ÖÖ
biraz gıdıklarsan bişe olmaz çok gıdıklaman lazımki ii yürüsün
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 24, 2009, 10:06:39 ÖÖ
çok gıdıklayıncada sonuçta 1,4 bir motor turbo takmadan çok etkili olmayacağını düşünüyorum.yani kalkıp 5000 lira verip 1,6larla yürümek değil amacım.hani ufaktan o varmı var bu varmı var.atıyorum stock 90 hp se yaptıklarımla 90-100 arası olsun

bilmiyorum güzel bir eksoz ve filtre kiti+headers takılınca kaç hp olur.bunu + bişeyle tamamlamak istiyroum.çok fazla girmek değil yani amacım.çünkü girince benim durum yok motoru bitirene kadar gidiyorum.sonra arabadan soğuyup satıyroum.hep öyle oldu.araba alim motoruna dokunmicam diyorum alıyorum duramıyorum.bari bişey yaptım diye kendimi tatmin edeyim
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: serkansobe - Aralık 24, 2009, 11:41:30 ÖÖ
zaten headers alcaksınız aracında düz boru filtre eksoz v.s de var bunlar yeterli zaten
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 24, 2009, 01:34:16 ÖS
bunlarla 100 hp lere çıkarmı yani araba.hmmm açıkcası ben okadar beklemiyordum
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: tarantino - Aralık 24, 2009, 04:02:45 ÖS
bunlarla 100 hp lere çıkarmı yani araba.hmmm açıkcası ben okadar beklemiyordum
kardeş sen benle konuşmadın mı hala niye buralar da konu açıyosun ben sana yardımcı olmadım mı güvenmiyomusun sözlerime satırlarca yazdım sana neyin ne olduğunu nasıl yapıldığını ?
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: serkansobe - Aralık 24, 2009, 04:31:50 ÖS
tarantinodan modifiye hakkında bilgi almak Leonel Messi ile birlikte yanyana top oynamak gibi birşey.
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: zedrix - Aralık 24, 2009, 04:40:47 ÖS
tarantinodan modifiye hakkında bilgi almak Leonel Messi ile birlikte yanyana top oynamak gibi birşey.

konu 1.4 ise tarantınodan gerısı fuzulı mesgulıyettır ;)
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: ufuk - Aralık 24, 2009, 04:43:38 ÖS
ben gıdıkladım ilk başta güldü sonrasındada  hem benzin hemde yağ yakıyo :))
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: freestyle - Aralık 24, 2009, 04:58:53 ÖS
ben gıdıkladım ilk başta güldü sonrasındada  hem benzin hemde yağ yakıyo :))

benzin ve yağ yakıyor hımm ney uyguladın 1.4 is e ?
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: ufuk - Aralık 24, 2009, 05:01:25 ÖS
ben gıdıkladım ilk başta güldü sonrasındada  hem benzin hemde yağ yakıyo :))

benzin ve yağ yakıyor hımm ney uyguladın 1.4 is e ?

Yok benimki işin esprisi ben zaten motor bitik şekilde ucuza aldım  . Segmanla kurtarıcaz kısmetse . Ondan sonrada Gıdıklamaya başlıcaz  en yakın zamanda ...
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 24, 2009, 05:01:58 ÖS
bunlarla 100 hp lere çıkarmı yani araba.hmmm açıkcası ben okadar beklemiyordum
kardeş sen benle konuşmadın mı hala niye buralar da konu açıyosun ben sana yardımcı olmadım mı güvenmiyomusun sözlerime satırlarca yazdım sana neyin ne olduğunu nasıl yapıldığını ?

bilgine saygım sonsuz kardeşim.güvensizlik aklımın ucundan geçmedi öyle olsa direk sana sormazdım bile.benim gözümde bunlar standart.daha önce motordan ağzım çok yandı pistondu kranktı girmeidiğim parça kalmadı.şimdi pugların beynine yazılım yapılıyordu.yani kısaca cip+fitre+eksoz+header...şimdi hondada bunları tamamlayacak son parçayı merak ediyroum.seninle biz filtre eksoz hıdır olarak konuştuk.arabaya bunları taktıktan sonra atıyorum bi safc yada beyin yada yazılım yada herneyse işte onunla bütünleştirmek benim amacım ama kesinlikle şu pistonu tak üst kapağı değiştir olaylarına girmiyorum.çünkü girince sonu gelmiyor.daha önce dediğim gibi ağzım yandı.yani ya bu arabayı sınırları çok zorlamadan atmosferik bişeylerle yüklerim diyorum.yada hiç muhatap olmam 0,3 bile olsa ufak çaplı kendiimi tatmin edecek bir turbo takarım.turbon varmı var.120 hp hoop mis.anlatmak istediğim buydu...umarım yanlış anlamadın
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: bycrx - Aralık 24, 2009, 06:07:15 ÖS
tarantino abicim 1.4 hp honda ya motor modlaması için senden bilgi almak istiyorum msn adresimi vereyim eklersen çok memnun olurum zombi_55_34@hotmail.com
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 24, 2009, 08:30:58 ÖS
Bu aksam ilk defa gaza bastim. Bahcelievlerde bi 207 geldi yapisti bende yapistirdim gaz pedalina adam biraz zorladi sonra dikizde nokta oldu cektim saga geldi yine basti bende pesinden adam yine kayboldu. Bekledim gelmedi. Bu arada ilk izlenimim araba ruzgari cok aliyor sanirim altimdan kayacak gibiydi. Yani ozellikle makasa sert girmedim genis aldim ama yinede cok kotuydu. Yol tutusu en iyi seviyeye nasil cikarabiliriz

bu arada sedan veya hb 1.4 arabasi olan arkadasla denemek isterim. Yuklemeden once ve sonrasindaki farklar icin. Ufak bi roll drag tarzi varmi arabasini denemek isteyen
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: tarantino - Aralık 24, 2009, 11:17:45 ÖS
bunlarla 100 hp lere çıkarmı yani araba.hmmm açıkcası ben okadar beklemiyordum
kardeş sen benle konuşmadın mı hala niye buralar da konu açıyosun ben sana yardımcı olmadım mı güvenmiyomusun sözlerime satırlarca yazdım sana neyin ne olduğunu nasıl yapıldığını ?

bilgine saygım sonsuz kardeşim.güvensizlik aklımın ucundan geçmedi öyle olsa direk sana sormazdım bile.benim gözümde bunlar standart.daha önce motordan ağzım çok yandı pistondu kranktı girmeidiğim parça kalmadı.şimdi pugların beynine yazılım yapılıyordu.yani kısaca cip+fitre+eksoz+header...şimdi hondada bunları tamamlayacak son parçayı merak ediyroum.seninle biz filtre eksoz hıdır olarak konuştuk.arabaya bunları taktıktan sonra atıyorum bi safc yada beyin yada yazılım yada herneyse işte onunla bütünleştirmek benim amacım ama kesinlikle şu pistonu tak üst kapağı değiştir olaylarına girmiyorum.çünkü girince sonu gelmiyor.daha önce dediğim gibi ağzım yandı.yani ya bu arabayı sınırları çok zorlamadan atmosferik bişeylerle yüklerim diyorum.yada hiç muhatap olmam 0,3 bile olsa ufak çaplı kendiimi tatmin edecek bir turbo takarım.turbon varmı var.120 hp hoop mis.anlatmak istediğim buydu...umarım yanlış anlamadın
sen sordun ben de anlatayım şimdi ilk olarak bizim arabaları 106 puglarla kıyaslayamayız sebebi ise bizim araçların haimleri ufak 106 lar ise büyük hacim dedim çünkü 1.4is lerde ki torkla pug daki torku karşılaştırdığımız da inanılmaz fark var bunları yazmammın sebebi 106 ya taktığın parçalarla aracın bu hale gelmesi normal biirde 106 ya bu işlemleri bilen birisimi yaptı bilmiyoruz neyse konumuza dönelim
şimdi demek istemişsinki çıtırdan 0.3 bar bile bassa bi turbo yapsak diyosun ama motor içini açmak istemiyorsun şöyle bişey söylemek istiyorum motor içini açmadak kesinlikle turbo işlemini yapamazsın derim he ben yaparım dersen helal derim para çok  cesaret çok
çünkü bizim d14 piston kolları turboyu 0.3 bar da olsa kaldırmıyor turbo yaparken mutlaka piston kollarını değiştirmek zorun da kalıyoruz
şimdi gelelim şu cip hıdır eksoz filitre olayına
d14 araca standartında hiç bir şekilde çipliyemezsin yani d14 e yapmak istediğin max hıdır düz boru eksoz filitre ve en son hava benzin karışımını ayarlamak için safc takabilirsin çip olayı yani azılım olayına girmek istersen bile bir faydası yok neden mi
çünkü farzedelim aldık bir adet obd1 beyin elektirik tesisatını ona göre ayarladık arabayı standart şekliyle çalıştırdık peki bu beyni hangi aracın base map ı atıp yürütücen işte olay burda kopuyor yani benim sana demek istediğim olay motora girmeden bu çipleme olayını kafandn çıkart egzantirik alsan bile ancak ateşlemeyi düzenlersin oraya gelene kadar sırada çok şey var
şimdi bunları oku sonra altta ki msj oku
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: tarantino - Aralık 24, 2009, 11:24:17 ÖS
şimdi gelelim seninaraban da ki projeye
bir arkadaşım sayesinde bu bilgileri ediniyorum ama uyguluyorum ve karşılığını alıyorum
ilk olarak demişsin ki kapak değiştirmek istemiyorum hay hay ama kesin olarak piston değiştirmek zorun dasın biraz gıdıklamak istiyorsan yüksek sıkıştırma piston ve senin üst kapak port polish yaparak aracı yürütebiliriz bunu yanın da tabi yukardaki hıdır eksoz düz boru filitre ve safc bunlar bu işin en başın da geliyor bir de artı olarak emme manifoldunu değiştirerek hava girişini daha rahat sağlıyoruz sen korkuyorsun pug da bunlar başıma geldi pistona girmek istemiyorum hondada başıına geldimi veya hondada başına gelen gördün mü hiç kırılsa benim ararbam kırılması lasım ama honda sağlam araba modu kaldırıyor biraz düşün yazdıklarımı aracını yürütmek istiyor san birz cesaret lasım
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: black rock - Aralık 24, 2009, 11:35:03 ÖS


bu arada sedan veya hb 1.4 arabasi olan arkadasla denemek isterim. Yuklemeden once ve sonrasindaki farklar icin. Ufak bi roll drag tarzi varmi arabasini denemek isteyen

yaw bende bahçelievlerdeyim.1.4 sedan var bende.heeee ben anlamam pek rool dan dragdan.ama istersen yardım amaçlı deneyebiliriz.
dediğim gibi pek anlamam bu işlerden
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: tarantino - Aralık 24, 2009, 11:56:07 ÖS
forum cafeyi takip ederseniz anadolu da yaptığımız mini bluşmalar oluyor akşamları  o aralar yapıyoruz kendi aramızda hem tanışmış oluruz hemde denemiş oluruz
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: 34 DF 9999 - Aralık 25, 2009, 12:47:51 ÖÖ
memet benim motor gıtmıştı bılıyosun,benim motor saglam benim typer saglam degılmıydı kırıldı acaba peşinden şanzımanıda sıfırladım demek benim honda curuktu..şimdi maşallahı var tabii cebimi sonuna kadar hortumladı namussuz..+
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: civelek - Aralık 25, 2009, 07:32:34 ÖÖ
konuya balıklama daldım kusura bakmayın tarantino tecrübene güvenerek iki kelamda bana etsen diyorum ef civic çift karbüratör egzos + boru + hıdır + filtre dışında daha başka ne yapılabilir. saygılar.
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: ufuk - Aralık 25, 2009, 07:58:20 ÖÖ
Benim motor bitik ama olsun gel deneyelim :)
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 25, 2009, 08:48:50 ÖÖ
dün ilk kez arabayı ikinci viteste redline soktum.amanın negüzel bi ses çıktı.değişik bir kükremesi vardı.ilk buluşma nezaman mehmet sen beni anladın kafamdaki soru işaretlerini kaldırırsak yürütürüz bu arabayı çünkü özellikle 106 da cebim ve canım çok yandı.hı araba yürümedimi çokta güzel yürüdü ama 2 ay :D şimdi aldım bunu arabaya masraf etmicem dedim.yarın maslağa gidicem sunroof ve koltuk bakmaya yine dayanamıyorum işte.batıyor.

yanlız ya dün akşam hava çok rüzgarlıydı ya arabanın yabancısıyım bilmiyorum ama yola tutunması bana hiç cesaret ve güven vermedi.makaslara okadar geniş girmeme rağmen sanki bir tık daha direksiyonu çevirsem araba kendini salacak gibi.arkadaşımı aradım yayları kesmiş önden baya kesmiş arkadan 1 bakla sanırım.bunun için ne önerirsiniz?bu spring coilyay tarzı bişeyler varmış.iyimidir güvenilirmidir.yoksa koni+yay+kule gergisi mi yapmak lazım.yoksa sadece düz yolda basarım trafik durunca dururum..makasa giremem bu korkuyla :D
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 25, 2009, 08:51:34 ÖÖ
Benim motor bitik ama olsun gel deneyelim :)

sen şimdi motorum bitik diyorsun..bu halde beni geçersin falan sonra ben biterim :) maldan soğumayalım :)
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: ufuk - Aralık 25, 2009, 09:04:58 ÖÖ
Benim motor bitik ama olsun gel deneyelim :)

sen şimdi motorum bitik diyorsun..bu halde beni geçersin falan sonra ben biterim :) maldan soğumayalım :)

yaa sadece gırgırına denicez . Motor felaket üflemeye başladı zaten . Bass falanda var arabada . Sen gecersin merak etme .
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 25, 2009, 09:09:42 ÖÖ
şaka bir yana müsait olduğun zaman haber verirsen bir deneyelim.arabanın gideri bellidir mutlakada öyle dün akşam 207 yi tokatlayınca merak ettim.nooluyoruz dedim :D gaza geldim araba gidiyormuş gibi geldi.bu arada dyno buluşmaları oluyormu?
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: ufuk - Aralık 25, 2009, 09:24:16 ÖÖ
Dyno buluşması yapılır ilerleyen tarihlerde  ...
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: ufuk - Aralık 25, 2009, 09:25:58 ÖÖ
Denemeler  illegale girdiği için pm den devam edelim ...
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 25, 2009, 09:37:45 ÖÖ
milletde dicek ulen almış kıçı kırık 1,4 utanmasa illegal düzenlicek :D
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 25, 2009, 11:38:17 ÖÖ
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-Civic-92-95-96-00-EG-EK-D15-D16-T3-T4-Turbo-Kit_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2a02dd4995QQitemZ180436683157QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

kit d15/d16 için yazıyor ama d14 e uygulanırmı bilmiyorum.bu kiti aldıktan sonra ekstra başka parçalar almamıza gerek varmı.resimde herşey var gibi duruyor fiyatıda uygun böyle birşey alsak tmm sonra motoru açsak :) pistonları değiştirsek 0,3 barda max 0,4 bar da kullanabilirmiyiz?
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 25, 2009, 11:50:27 ÖÖ
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-98-CIVIC-EK-Si-EX-LX-PROJECTOR-HEADLIGHTS-LED-SIGNAL_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem58851e3994QQitemZ380190472596QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories


bu farlar sizce türkiyeye gelirmi :D
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: tarantino - Aralık 25, 2009, 12:11:20 ÖS
milletde dicek ulen almış kıçı kırık 1,4 utanmasa illegal düzenlicek :D
şiiiiii sakın 1.4 leri hafife almayalım çok fena süprizler yapıyo
verdiğin linkteki turbo kiti güzel ama sen alt yapıyı yapmadan bu kiti uygulayamazsın alt yapı derken kollar krang pistonlar yataklar gömlek takviyesi birde kokpit içi gerekli saatler zaten bunlarla maliyet burdakilerle aynı paraları buluyor birde bunun kırılma riskini göze alırsak her zaman atmosferik beslemenin bizim için daha yararlı olduğunu görürüz,şu an benim aracım atmoferik yüklü ve araçta ayar yok avans 16 dereceleri geçti çatır çatır avans vuruyo ve hala kırılmadı bu olay turboda olsaydı çoktannn kol bloktan çıkmıştı
konuya balıklama daldım kusura bakmayın tarantino tecrübene güvenerek iki kelamda bana etsen diyorum ef civic çift karbüratör egzos + boru + hıdır + filtre dışında daha başka ne yapılabilir. saygılar.
sohc vetc yapılabilir veya ıtb yapılabilir ama çok uğraşma ve meşakatlı bir iştir sabır,zaman ve para ister.

bana bir şeyler ve ya benle birşeyler paylaşmak isteyen arkadaşlar mini buluşmalarımıza gelirlerse hem araçları deneme fırsatı bir de birbirimizle fikir alış verişin de buluruz
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 25, 2009, 12:24:27 ÖS
yok abi zaten gömlek mömlek asla girmem.ok atmosferik aynen devam ozaman.yarın bi maslak yapim sunroof ve koltuk için
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: poşetçay - Aralık 25, 2009, 12:25:59 ÖS
1.4 doldurmak yada başka bi araç doldurmak önce ne yapmak istedigine karar wericeksin sonra uygulanmış projelere bakıcaksın hangi uygulama ile kaç hp ne kadar tork alınmış sorun yaşanmışmı N/A  olarak gerçekleştirlmiş projelerde aşırı beslemeli gibi  güç alınmaz bi headers takıp 15 hp almak şehir efsenesidir yüksek dewir çewirtip şıkıştırma oranını yükseltmek we tork arttırmak bunu yaparkende diger ekipmanlarda geliştirilmek zorundadır beyin ayarları aracın hawa emişinde egzost gazının çıkışına ateşleme sistemine kadar yapılmalıdır bu motor için geçerli aktarım organları şanzıman akslarda motora göre mod yapılmalıdır yoksa sadece ses çıkartıp benzin yakarsınız
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 25, 2009, 12:38:21 ÖS
yok karar kesinleşti.parça için acelem yok iyi olsun faydalı olsun varsın 2 ay sonra olsun.dediğim gibi acelem yok.ilk buluşmada mehmet ve seninle enine boyuna oturur tartışırız bu konuyu.eskiden hep onu tak bunu yap.mantara git bunu taksın.paşaya git oo bunu mantarmı taktı olmaz bunu takalım çok afedersiniz iyi öptüler.ne oldu öpüle öpüle öpüşmeyi öğrendik :) şimdi bu arabada kendi bilgilerimin üzerine yapılmış denenmiş olan araçların verilerini parçalarını yükleyip kesinlikle SORUNSUZ olarak binmek
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: civelek - Aralık 25, 2009, 12:47:40 ÖS
milletde dicek ulen almış kıçı kırık 1,4 utanmasa illegal düzenlicek :D
şiiiiii sakın 1.4 leri hafife almayalım çok fena süprizler yapıyo
verdiğin linkteki turbo kiti güzel ama sen alt yapıyı yapmadan bu kiti uygulayamazsın alt yapı derken kollar krang pistonlar yataklar gömlek takviyesi birde kokpit içi gerekli saatler zaten bunlarla maliyet burdakilerle aynı paraları buluyor birde bunun kırılma riskini göze alırsak her zaman atmosferik beslemenin bizim için daha yararlı olduğunu görürüz,şu an benim aracım atmoferik yüklü ve araçta ayar yok avans 16 dereceleri geçti çatır çatır avans vuruyo ve hala kırılmadı bu olay turboda olsaydı çoktannn kol bloktan çıkmıştı
konuya balıklama daldım kusura bakmayın tarantino tecrübene güvenerek iki kelamda bana etsen diyorum ef civic çift karbüratör egzos + boru + hıdır + filtre dışında daha başka ne yapılabilir. saygılar.
sohc vetc yapılabilir veya ıtb yapılabilir ama çok uğraşma ve meşakatlı bir iştir sabır,zaman ve para ister.

bana bir şeyler ve ya benle birşeyler paylaşmak isteyen arkadaşlar mini buluşmalarımıza gelirlerse hem araçları deneme fırsatı bir de birbirimizle fikir alış verişin de buluruz
uluşmalara katılmak istiyorumda hep vardıyacı olduğumdan cogunda uymuyor uysada evde uykuda oluyorum :) ama inş. gelirim bundan sonra
ok.ozmn inş b
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: civelek - Aralık 25, 2009, 12:48:26 ÖS
bundan sonra katılmaya çalışıcam.
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: poşetçay - Aralık 25, 2009, 10:34:00 ÖS
milletde dicek ulen almış kıçı kırık 1,4 utanmasa illegal düzenlicek :D
şiiiiii sakın 1.4 leri hafife almayalım çok fena süprizler yapıyo
verdiğin linkteki turbo kiti güzel ama sen alt yapıyı yapmadan bu kiti uygulayamazsın alt yapı derken kollar krang pistonlar yataklar gömlek takviyesi birde kokpit içi gerekli saatler zaten bunlarla maliyet burdakilerle aynı paraları buluyor birde bunun kırılma riskini göze alırsak her zaman atmosferik beslemenin bizim için daha yararlı olduğunu görürüz,şu an benim aracım atmoferik yüklü ve araçta ayar yok avans 16 dereceleri geçti çatır çatır avans vuruyo ve hala kırılmadı bu olay turboda olsaydı çoktannn kol bloktan çıkmıştı
konuya balıklama daldım kusura bakmayın tarantino tecrübene güvenerek iki kelamda bana etsen diyorum ef civic çift karbüratör egzos + boru + hıdır + filtre dışında daha başka ne yapılabilir. saygılar.
sohc vetc yapılabilir veya ıtb yapılabilir ama çok uğraşma ve meşakatlı bir iştir sabır,zaman ve para ister.

bana bir şeyler ve ya benle birşeyler paylaşmak isteyen arkadaşlar mini buluşmalarımıza gelirlerse hem araçları deneme fırsatı bir de birbirimizle fikir alış verişin de buluruz

bnmde bikaç sorum war
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: tarantino - Aralık 26, 2009, 12:35:52 ÖÖ
milletde dicek ulen almış kıçı kırık 1,4 utanmasa illegal düzenlicek :D
şiiiiii sakın 1.4 leri hafife almayalım çok fena süprizler yapıyo
verdiğin linkteki turbo kiti güzel ama sen alt yapıyı yapmadan bu kiti uygulayamazsın alt yapı derken kollar krang pistonlar yataklar gömlek takviyesi birde kokpit içi gerekli saatler zaten bunlarla maliyet burdakilerle aynı paraları buluyor birde bunun kırılma riskini göze alırsak her zaman atmosferik beslemenin bizim için daha yararlı olduğunu görürüz,şu an benim aracım atmoferik yüklü ve araçta ayar yok avans 16 dereceleri geçti çatır çatır avans vuruyo ve hala kırılmadı bu olay turboda olsaydı çoktannn kol bloktan çıkmıştı
konuya balıklama daldım kusura bakmayın tarantino tecrübene güvenerek iki kelamda bana etsen diyorum ef civic çift karbüratör egzos + boru + hıdır + filtre dışında daha başka ne yapılabilir. saygılar.
sohc vetc yapılabilir veya ıtb yapılabilir ama çok uğraşma ve meşakatlı bir iştir sabır,zaman ve para ister.

bana bir şeyler ve ya benle birşeyler paylaşmak isteyen arkadaşlar mini buluşmalarımıza gelirlerse hem araçları deneme fırsatı bir de birbirimizle fikir alış verişin de buluruz

bnmde bikaç sorum war
alıyım canımsorularını da fazla yorma herhalde ismailden grip geçti bana çok fenayım ölüyorum  onecams  vtec sana mirastır 200 bg çıkar atmosferikte sonra oğluma geri iade et
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: poşetçay - Aralık 26, 2009, 12:40:50 ÖÖ
oglunun şeyi canı sag olsun çıkartırım
sorum kafam büyük kepim küçük napmalıyım
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: tarantino - Aralık 26, 2009, 12:49:03 ÖÖ
kepini beline koy  yaaa ben niye muhattap oluyom ki kankaa hastayımmmmm
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: poşetçay - Aralık 26, 2009, 12:50:39 ÖÖ
saban köründe aratıp afr şöle yataklar böle dersen görüşürüz hastalıgı
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 26, 2009, 08:47:40 ÖÖ
bugün hava çok güzel umarım birçok şeyi bitirebilirim bugün.15dk sonra sanayiye giriş yapıyorum :D
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: ufuk - Aralık 26, 2009, 08:49:34 ÖÖ
Hangi sanayi ?
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 27, 2009, 01:32:12 ÖÖ
Bugun istediklerimi yapamadim parca bulamadim ama kismette vtec jant almak varmis
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: freestyle - Aralık 28, 2009, 09:38:18 ÖÖ
jantların hayırlı olsun güle güle kullan
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: tarantino - Aralık 28, 2009, 09:45:44 ÖÖ
bırakın arabanın dışına para harcamayı motoruna oynayın ilk önce performans yazın yaparsınız dışını
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 28, 2009, 10:11:21 ÖÖ
valla olacakla öleceğin önüne geçilmiyor.ne içitin gitmiştim ne oldu :) neyse canım çokta kötü olmadı.yazın zaten komple laciverte boyatıp sunroof açtırmayı düşünüyorum :D
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: tarantino - Aralık 28, 2009, 10:13:38 ÖÖ
valla olacakla öleceğin önüne geçilmiyor.ne içitin gitmiştim ne oldu :) neyse canım çokta kötü olmadı.yazın zaten komple laciverte boyatıp sunroof açtırmayı düşünüyorum :D
herşeyi yap arabayı direkten kestir cabrio yap ama sakın sunroof açtırma hayatının pişmanlığını yaşarsın bir zaman sonra
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 28, 2009, 10:31:35 ÖÖ
hadi yaa.ne olur??valla çok istiyordum yaptırmayı.fiyatına varana kadar anlaştık 2 yıl çürüme ve su almaya karşıda garanti verdiler?
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: rad-R - Aralık 28, 2009, 05:26:38 ÖS
bunlarla 100 hp lere çıkarmı yani araba.hmmm açıkcası ben okadar beklemiyordum
kardeş sen benle konuşmadın mı hala niye buralar da konu açıyosun ben sana yardımcı olmadım mı güvenmiyomusun sözlerime satırlarca yazdım sana neyin ne olduğunu nasıl yapıldığını ?

cip+fitre+eksoz+header...şimdi hondada bunları tamamlayacak son parçayı merak ediyroum.
  son parça kasnak. >=ok
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: tarantino - Aralık 28, 2009, 10:50:08 ÖS
hadi yaa.ne olur??valla çok istiyordum yaptırmayı.fiyatına varana kadar anlaştık 2 yıl çürüme ve su almaya karşıda garanti verdiler?
2 yıldan sonras ve aracı düşürdükten sonra kasıntılardan oluşacak su almaları da var bu işin
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Aralık 29, 2009, 07:55:23 ÖÖ
hmmm bu kasıntı işini düşünmemiştim hiç :)
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: efeyizbiz - Mart 07, 2010, 08:17:05 ÖS
tarantino benım 1,4 is 99 model civic sedanım var aracı alalı 2 ay oldu hava filtresi uyguladım jant ve performans lastıgıyle şık bir görünüme kavuştu lakın aracımda spor yay yok acılen taktırmak istiyorum markada tercihim ne olmalı 350 400 tl arası alma gücüm var hangi markayı tercıh etmelıyım araca eksoz sistemi uygulamak istiyorum tercıhım kaçlık borudan ve hangi marka susturucudan yana olmalı ayrıca motordan performansta almak istıyorum ne gibi değişiklikler yapabılırım beygir gücünü nasıl artırabılırım önerilerini bekliyorum kardeşim şimdiden teşekkür ederim : )
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: 06gny19 - Mart 07, 2010, 08:42:53 ÖS
tarantino bi soruda benden 1.4 ler hep is mi ies varmı
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: ErDa - Mart 12, 2010, 03:02:49 ÖÖ
1.4ler hep is ancak donanım farkı olabilir; abs airbag klima gibi
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: chevasil - Mart 12, 2010, 11:29:43 ÖÖ
bende bır 1.4 kullanıcısı olarak soyleyım hepsı is modelı ama abs,hava yastıgı gıbı farklılıklar var sadece :)
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: 06gny19 - Mart 12, 2010, 02:02:20 ÖS
teşekkürler Erda ve chevasil,sahibinden. comda is ve ies ayrılmış o yüzden sordum sağolun..
Başlık: Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
Gönderen: piscocuk - Mart 14, 2010, 09:57:10 ÖÖ
1.4 biraz gıdıkladım GTİ oldu :D