TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: ReD_JaZZ - Temmuz 07, 2005, 02:14:42 ÖS
-
hadi bakalm :)
(http://www.rsportscars.com/foto/04/bmwz405_03.jpg)
(http://www.rsportscars.com/foto/04/bmwz405_05.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a391/Levent_S/2004_12.jpg)
(http://i15.photobucket.com/albums/a391/Levent_S/s2000-06-1280.jpg)
BMW Z4 3.0i SE
BOYUTLAR
Uzunluk (mm) 4.091
Genişlik (mm) 1.781
Yükseklik (mm) 1.299
Aks aralığı (mm) 2.495
Ön iz genişliği (mm) 1.473
Arka iz genişliği (mm) 1.523
MOTOR
Silindir hacmi (cc) 2.979
Güç (bg) [ 5.900 devirde ] 231
Tork (Nm) [ 3.500 devirde ] 300
PERFORMANS
Azami hız (km/s) 250 (244)
0-100 km/sn hıza erişim (san) 5,9 (6,2)
YAKIT TÜKETİMİ
Yakıt türü Kurş. 98
Yakıt depo hacmi (lt) 55
Tüketim Şehiriçi (lt/100km) 13,5
Tüketim Şehir dışı(lt/100km) 6,6 (7,3)
Tüketim Şehir karma (lt/100km) 9,1 (9,5)
ÖZELLİKLER
Kapı sayısı 2
Bagaj hacmi (lt) 240-260
Koltuk sayısı 2
Ön frenler Hava kanallı disk
Arka frenler Hava kanallı disk
AĞIRLIK (kg)
Boş ağırlık DIN (kg) 1.290
() Parantez içinde gösterilen veriler otomatik şanzıman seçeneği için geçerlidir.
HONDA S2000
Motor
2.0, su soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC VTEC,
16 supap, uzunlamasına yerleştirilmiş, 4 silindir
Yakıt sistemi
PGM-FI
Çap ve strok
(mm) 87 x 84
Hacim (cc)
1997
Sıkıştırma oranı
11 : 1
Maksimum güç
240 PS / 8300 rpm
Maksimum tork
208 Nm / 7500 rpm
Şanzıman
Altı ileri düz şanzıman
Yarı kilitli differansiyel yoluyla arkadan itiş
Frenler
Ön: Hava soğutmalı disk
Arka:Disk
Süspansiyon
Ön: Çift salıncak
Arka: Çift salıncak
Ebatlar
Uzunluk (mm) 4135
Genişlik (mm) 1750
Yükseklik (mm) 1285
Aks mesafesi (mm) 2405
Ön tekerlek izi (mm) 1470
Arka tekerlek izi (mm) 1515
Boş ağırlık (kg) düz - otm
1223
Lastikler
Ön: 215/45 R17
Arka: 245/45 R17
Yakıt deposu (lt)
50
Bagaj hacmi (lt)
143
Maksimum sürat (km/s) düz - otm
240
Hızlanma 0-100 km/s (sn) düz - otm
6.2
Yakıt tüketimi (lt/100 km)*
Şehir içi (lt) 13.7
Şehir dışı (lt) 8.0
Birleşik (lt) 10.0
-
zor bi seçim ancak S2000 derim. Neden dersen o devirlenme adamı öldürüyor.9000 rpm aman allaaam yaa. Ben bi daha kullanmak istiyorum şu aleti. Üstüne 350 Z kullandım ama hiç özlemiyorum. işte fark burada.
-
Otohaber de testi vardı...
Hız + Donanım + Fren + Yol tutuş + Kalite + Bagaj ....
kısaca fiyat + devirlenme hariç herşey Z4 diyordu...
S2k nın dashbordu acıncak halde. 78k tyl lik bir arabaya yakışmıyor. 2000 motorda o guc gercekten inanılmaz ama yakılan benzinde gazın diplendiginde s2k nın daha cok yaktıgı da yazıyordu. max da 19 a 21lt gibi birşeydi
Z4>s2k
O testten bir not daha 0-200 de honda nissan z350 den ii gelmişti! ya 0-100 de gelse anlardım hafifliği su bu derim ama 0-100 de z350 ama 0-200 de s2k!!!
Butun muhendislik kuramları su bu cope gidio tork die baırıp duranlara duyuru...
-
BMW Z4 3.0 SE'nin fiyatı şu an 81.427€
HONDA S2000 ise 78.330 YTL
-
Valla ben az gıdıklanmış S2000'in Modena kovaladığını ve altında ezilmediğini gözlerimle gördükten sonra Z4 falan gibi bir arabanın karşılaştırılması bile komik geliyor.
S2000 çok daha farklı bir otomobil kişiselleştirilmiş olduğu için BMW kullanıcılarına kesinlikle hitap etmeyecektir ama sportiflik ruhu kesinlikle S2000 ile tartışma götürmez.
Not: Bahsettiğim S2000 mugen falan değil yani, SuperSonic anladın sen? :)
-
o s2000i biliorm abi bende,italyan herif eski ralli sürücüsü..adam gidio s2000i alıo spoon header,egzos,kat iptali yapıo..mugen ön tampon koyyo..buji deiştirio fln,motora dokunuo azcık,frenleride deiştirio sonna hadi bakalm avrupaki pistleri bi dolaşayım ben dio ve pistte ne çıkarsa önüne gecio....modenaları kovalıo,m3lerle kapışıo fln...maşallahı var yani :)
isteyen www.teamgt.it sitesine bi uğransın baksın videolara..ben neredeyse hepsini indirdim,adam işi bilio :)
-
abi S 2000 240hp, 2000cc, fiyat çok daha ucuz, bana göre çok daha yakışıklı, vs ...vs .... Daha sebepe gerek yok ki..
-
Otohaber de testi vardı...
Hız + Donanım + Fren + Yol tutuş + Kalite + Bagaj ....
kısaca fiyat + devirlenme hariç herşey Z4 diyordu...
S2k nın dashbordu acıncak halde. 78k tyl lik bir arabaya yakışmıyor. 2000 motorda o guc gercekten inanılmaz ama yakılan benzinde gazın diplendiginde s2k nın daha cok yaktıgı da yazıyordu. max da 19 a 21lt gibi birşeydi
Z4>s2k
O testten bir not daha 0-200 de honda nissan z350 den ii gelmişti! ya 0-100 de gelse anlardım hafifliği su bu derim ama 0-100 de z350 ama 0-200 de s2k!!!
Butun muhendislik kuramları su bu cope gidio tork die baırıp duranlara duyuru...
350 Z in S2K dan yavaş olmasının nedeni çok çok basit. Vites oranlarının kötülüğünden ve ağırlığından dolayı. 45 dakika zorladım arabayı öğrendim neden olduğunu. Araba 6500 rpm de devir kesio. O bişey değil önemli olan nokta şu. Araba her gerçek torkunu bulup ivmelenmeye başlayıp arkaya yapıştırmaya başladığı anda vites bitiyor. Yani şöyle söyliim nasıl honda Vtec devreye girdikjten sonra yürüyor. Yüksek devirde +3000 rpm gidebiliyorsun 350Z de vtec olduğunu düşünürsen 5000 rpmde tam yürümeye başlamışken 6500 rpm de devir kesiciye giriosun. Yani tork eğrisi hala tırmanırken sen vites değiştirmek zorunda kalıosun.İlk oturduğunda anlamıyorsun çünkü gaz pedalına alışmaya çalışıosun ama bu kullandıkça anlaşılıyor. Ondan sonra devir kesiciye yakalanmaya başlıosun. Her yüklendiğinde durum bu. O motor çok daha fazla güç üretebilecekken sınırlamalardan dolayı bu şekilde çalışıyor. Yoksa potansiyeli çok çok fazla o belli. Bunların dışında ağırlığı da bu noktadan dolayı handikap. Daha torkunu tam bulamamışken ki alt devirleri S2K dan daha güçlü olmasına rağmen şanzımandan dolayı oluşan kısa tork bandı ağırlığı yenecek performans veremiyor. Şunu anladım 350 Z tamamen alınıp modifiye edilecek bi motora sahip. Turbo kitsiz bile çok ciddi güçler üretebilir.
Bi de torkun önemini sana şöyle açıkliim. Aynı ağırlıkta aynı güçte aynı vites oranlarına sahip iki otomobilde her zaman daha yüksek torku olan kazanır. Bunun aksini iddia edebilecek var mı? Ben tanımıyorum.
-
Tork konusunda açıklaman doğru ama o değerler hiçbir arabada aynı olmuyor, dolayısıyla tork hayati önem taşımaktan çıkıyor.
S2000 fiyatından dolayı zaten Z4 ile karşılaştırılmamalı bile. Yarı fiyata daha iyi bir performans alıyorsun.
S2000'in yol tutuşu hiçbir arabada yok. Tabir caizse araba it gibi gidip, virajlarda yılan gibi kıvrılıyor. Hızlanma ve HP değerleri pist veya yol ortamında bir anda yalan oluyor. Sürücüler aynı kapasite olsa bile S2000 alır gider.
-
abi yol tutuş karakteri olarak S2000 ile 350Z çok çok farklı. 350Z de arabanın çekiş sistemi tam limitte devreye giriyor. Saçma sapan devreye girmiyor. Kolay kolay kendisini bırakmıyor sistemi kapasanda. Bıraktığı zamanda toplaması zor. Arkada bile kule gergisi var. S2000 ama tam bir şeytan. Her virajı istediğin gibi dönersin. İster çizgi ister drift. Arabanın arkası tamamen senin kontrolünde. Taksim dolapdere inişini 350 Z ile o kadar kontrollü inemezsin. Sağa doğru yanlarken ufak bi frenle denge bozup aynen sola yanlayarak devam ettim. Yanımda oturan çocuk bu arabayı daha önce bu şekilde kullanabilen olmadı dedi. 350 Z le onu yapmaya kalkışsam büyük ihtimalle ağırlıktan dolayı spin atardım.
-
dıs gorunus bakımından bence z4 ama motor ve performansı bakımından elbette s2000.
-
alakaya maydanoz 3.0 araçla 2.0 niye karşılaştırıyorsunuz anlamıyorum. S2000 yinede bu fark a rağmen üstün ama bmw nin 2.0 veya 2.2 motorlu bi aracı olması gerek. 320 veya 325 ile C32 NSX i karşılaştırmaya benzio bu. bmw her zaman ezik. bavyera çobanları :mrgreen:
buarada s2000 6.2 saniye değil 2005 ler 5.9 sec. 5.8 kopartanlar var. (2.2lerle )
-
s2000 geçio ztn :)
-
tabiki S2000...
-
s2000 :D
-
bence fiyat bazında ve 2.0lt'lik motoru ile S2000 rakipsiz,ama S2000'in fiyatı 81.000 euro olsaydı ne olurhiç bilmiyorum :D
-
S2000, S2000, S2000... :D :D :D
Bu arada Z4'le ben denedim, çok fena veriyo ama öyle böyle diil,
BMW motoru ayılana kadar iş işten geçiyor...
Zaten illa o parayı vericem diyorsan o zaman git Boxster al, o da başka bir konu ama neyse, Z4 o yüzden hiç düşünülmez bile bence... :-D 8)
-
S2000 rulazzz . . .
-
vallllllahi benim aklıma gelmişti açacaktım böle bir karşılaştırma:)S2000 her türlü..
-
Bi daha s2000... :D :D :D
-
Her halukarda S 2000 derim :cool: Biraz oynadımmı bu arabayla yapamıyacağın action olmaz :D
-
S2000 Rulezz.... :evil:
-
dü$ünmeden s2000 Sti bile kovalıyo :D
-
Kaan yavaaş yavaaaş. Uçtuk azıcık. Yok öyle bişey. Stock iki arabada S2000 in STI ı yakalamasına imkan yok. Mugen Headers+ Mugen ön kaput+ Mugen egzostlu S2000 de kullandım STI da kullandım. Aralarında bayaa bi fark var.
-
Uçmuyorum kardeşim söylenilenlere saygılı olmanı istiyorum senden benm bilgiye ihtiyacım yok gördüklerimi söylüyorum.Daha once ki konularada cwp yok ztn! :evil:
-
egzos,header,filtre,vafc ile sti'a çok güzel şakalar yapabilirim :)
-
Kaan yavaaş yavaaaş. Uçtuk azıcık. Yok öyle bişey. Stock iki arabada S2000 in STI ı yakalamasına imkan yok. Mugen Headers+ Mugen ön kaput+ Mugen egzostlu S2000 de kullandım STI da kullandım. Aralarında bayaa bi fark var.
alper arkadaş iyi hoş güzel yazmışsın sti yakalamasına imkan yok demişsin bence de var hemde çok rahat var aralarında 25hp olmasına rağmen stock bir s2000 hertürlü ara hızlanma olsun rollingde olsun yanına gelir ben bunu gördüm izledim neyse zaten s2000 ile oynanınca neler yapabileceğini herkes bilio benim görüşüm de s2000 dir.kim nederse dessin.
-
aralarında 25 beygir dışında onun üç katından fazla da tork farkı var. Levent egzost headerslı S2000 kullandım STI da kullandım. Aralarında dağlar kadar fark var. S2000 gerçekten zevkli bi araba ama STI çok hızlı bi araba. Tamam Hondayı seviyorum bende ama bi taraftada gerçekler var. Biraz gerçekçi olun. Bi tane S2000 ile WRX kafa kafaya kalkarken STI öbür tarafta en az iki boy fark atar. Yüklü bi Type R bile STI a feci şekilde geçiliyor açık trafikte. Bunu kendi gözlerimle gördüm Type R ın içinde. Üzerine NOS takıldı 60 lık shotla STI ile kafa kafaya gitmeye başladı. O yüzden headers egzost filtre ve VAFC ile sen STI a değil STI sana şaka yapar.
-
ne güsel ya konu sti-s2000 değil arkadaşlar bi konu daha açalım walla
ama bende z4/s2000 konusunda
s2000 derim motor olarak
-
F20C stock motorlar arasında gerçekten iyi bir motor. Ama iş yüklenmeye gelince o zaman durumlar değişiyor. F20C normal atmosferik yüklemelere çok iyi sonuç vermiyor. Çünkü zaten limitte optimize edilmiş bir motor. Yani verime bakarsanız Type R a koyduğunuz headerstaki verimle S2000 e koyduğunuz headersın verimi aynı olmaz.
-
alper ben denedim,iddia etmiorm :cool:
-
Levent bende diyorum ki o zaman ya senin denediğin STI değildi ya da adam gerçekten kullanmayı bilmiyordu. Gel bak istersen bi tane EVO 6 var onun la deneyelim ben gitmeden. STI dan biraz daha hızlı ama madem STI a şaka yapabildin onunla beraber yürümen lazım.
Arkadaşlar mümkün olabilecek şeyler var olamiyacak şeyler var. O yüzden ben denedim oldu dersin karşındaki kullanmayı bilmiyordur sonra doğru düzgün kullanana bi rastlarsın ondan sonra buna ne yaptın dersin. Benimde T4 stockken kalkışta Type R geçtim iki kere. Sonra çocuk arabayı kullanmayı bi öğrendi hep geçmeye başladı. O yüzden diyorum. Bu kadar senedir bunlarla uğraşıyorum. Harcadığım paraları bende bilmiyorum ve en iyisi benim herşeyi ben bilirim demiyorum ama genede bişeyler biliyorum beni tanıyanlarda neden ne kadar anladığımı bilir. O yüzden bazı şeyleri söylerken bilgilerime ve tecrübelerime dayanarak konuşurum. Uzatmaya gerek yok bence. Bi gün denersiniz görürsünüz. Daha fazla tartışmaya gerek yok komik olmaya başlıyor sonra.
-
alper ben denedim,iddia etmiorm :cool:
Hatta sen geçmişsindir de.
-
ya tamamda stock s2000le demiorm ben...
egzos,filtre,header,vafc olan bi s2000,sti ile rahat rahat kapışıo diorm,gözlerimle gördüm alper,ve de ikiside araba kullanmaktan anlayan insanlardı oldu mu??
-
alper ben denedim,iddia etmiorm :cool:
Hatta sen geçmişsindir de.
ne güzel konuşuosn yaw
-
hahahahah yaw alemsiniz..
bende geçen florya yolunda gidiyorum s2000 ışıklarda kalkalım yaptı peki dedim..bi kalktık ben koptum zaten direk...sonra ilerde durdum bekledim baktım geliyo bu ...iyice baktım bide ne göriyim benim s2000 gördüğüm arma meğer As200 müş :P
-
Ya Levent git allah aşkına adamı sinir etme WRX dir o STI yazmışlardır. Alaam ya.
-
hahahahah yaw alemsiniz..
bende geçen florya yolunda gidiyorum s2000 ışıklarda kalkalım yaptı peki dedim..bi kalktık ben koptum zaten direk...sonra ilerde durdum bekledim baktım geliyo bu ...iyice baktım bide ne göriyim benim s2000 gördüğüm arma meğer As200 müş :P
ŞAKACI SENİ........
-
bence sen sola falan döndün ondan sana yetişemedi hakan karıştıyosun
-
hahahahah yaw alemsiniz..
bende geçen florya yolunda gidiyorum s2000 ışıklarda kalkalım yaptı peki dedim..bi kalktık ben koptum zaten direk...sonra ilerde durdum bekledim baktım geliyo bu ...iyice baktım bide ne göriyim benim s2000 gördüğüm arma meğer As200 müş :P
sen rahatsızın tekisin..ben artık seni böyle tanımlıyorum...yapacak bişiin yoq :D :D
-
tabiki S2000 deli alet :D :D
-
Yani tork eğrisi hala tırmanırken sen vites değiştirmek zorunda kalıosun
Bu fiziksel olarak mümkün değil. Öyle bir durum olduğunda güç her zaman artmaya devam edecektir ve maksimum güç devrin kesildiği devirde elde edilir.
-
Kaan yavaaş yavaaaş. Uçtuk azıcık. Yok öyle bişey. Stock iki arabada S2000 in STI ı yakalamasına imkan yok. Mugen Headers+ Mugen ön kaput+ Mugen egzostlu S2000 de kullandım STI da kullandım. Aralarında bayaa bi fark var.
alper arkadaş iyi hoş güzel yazmışsın sti yakalamasına imkan yok demişsin bence de var hemde çok rahat var aralarında 25hp olmasına rağmen stock bir s2000 hertürlü ara hızlanma olsun rollingde olsun yanına gelir ben bunu gördüm izledim neyse zaten s2000 ile oynanınca neler yapabileceğini herkes bilio benim görüşüm de s2000 dir.kim nederse dessin.
S2k nın rollingte tek avantajı daha ba$arılı aerodinamk yapısı ve rwd olması. STI dezavantajları ise ağırlık ve gücün 4tekere birden dağılıyor olması ve kayıpların fazla olu$u... Ama bu dezavantajlara rağmen S2k biraz zor yakalar STI ı
-
ya arkadaslar gercekten konu s2000 ve z4 ben s2000 derim ama biraz yüklü ve torbolu bi s2000 sti yer diye dusunuyorum sadece o kadar fazla söze gerek yok fazla derinlere dalmamak lazım denemeden hicbisey çözülemez
-
bencede s2000 daha iyi
-
ne s2k sı burda bmw s2k nın üstünden geçer geri gelir bir daha geçer bu kadarda fanatizm olmaz
-
en yakın zamanda hangısınin üstün oldugunu gorecegız vıdeoları paylasacagız
-
güzel videolar bekliyoruz Gökhan bey.
-
ne s2k sı burda bmw s2k nın üstünden geçer geri gelir bir daha geçer bu kadarda fanatizm olmaz
Abi 3.0 z4 ü ben geçiyorum...
-
s2k . kasa olarak ben daha çok beğeniyorum ...
-
ne s2k sı burda bmw s2k nın üstünden geçer geri gelir bir daha geçer bu kadarda fanatizm olmaz
Abi 3.0 z4 ü ben geçiyorum...
yüklüdür araban geçersin...ama z4 de yüklüyse zor geçersin...benim anlatmak istediğim stock araçları karşılaştırınca z4 üstün s2k ya göre ...
-
daha ustun oldugunu dusunebilirsin ama oyle ustunden atlayıp geri gelip tekrar gecicek kadar ustun olmadıgı kesin... bu arada kaan ın dedigi gibi egzost filtre headers la falan typer z4 gecebildigine gore stock s2000 in de gecmesi ya da yakın gitmesi olası bence...
-
eger top speed olarak konuşuyosak tabiki z4 ama yoltutuş olarak s2k tek derim. ara hızlanma olarakda hafif takviyeli bi s2k z4 le kafa kafaya gder.
oynanmamış olsada z4 boy boy ayıramaz arayı.sonuçta s2k da dünyanın en iyi 4 silindirli motoru war.
-
z4 de güzel araba ama s2000 de yabana atılcak bir araba değil bence bakanın dönüp bir daha baktığı bir araba bana ikiside uyar valla :)
-
ben bi programda seyretmiştim standart Z4 M power dodge viperle pistte yan yana gidiyodu
yanlız dodge düzde arayı fena açıyodu :lovee
sorunun cevabı bana göre Z4 geçilse bile tipi daha güzel cabrio değilde coupe bi modeli var bitiyorum valla
tabi yakıt vergi v.s... karıştırmıyorum
-
bence stockta varsa araba deneyelım cunkı ben typer ı bıel gececegıne ınanmıyorum z4 un stockta
-
S :kalp2000 ;);)
-
daha ustun oldugunu dusunebilirsin ama oyle ustunden atlayıp geri gelip tekrar gecicek kadar ustun olmadıgı kesin... bu arada kaan ın dedigi gibi egzost filtre headers la falan typer z4 gecebildigine gore stock s2000 in de gecmesi ya da yakın gitmesi olası bence...
ya bakın şu yazdığın şeyler araca en fazla 15 bilemedin 20 hp kazandırır nasıl yürüyo z4 le yapmayın allah aşkına..
-
arkadaşlar s2000 z4 3.0'ı rahat rahat geçer, geçiyor zaten defalarca denedik gene deneriz... >=ok
-
s2k derim z4 onun ayarında bir araba değil
http://www.youtube.com/watch?v=RwJIIkiQcsM
http://www.youtube.com/watch?v=lc058nuhKlM
http://www.youtube.com/watch?v=apvbcWyMCDQ
-
kardeşim m3 dediğin alette 3.0 >%6rol ve z4 den daha ağır bi araba bu s2000 de neler var ...onu yazmışlarmı bi yerde bide m3 te neler var yoksa stock mu >=ok
-
Z4 cok agır bir arac degil s2k nın 5 i nerde bitiyor bilmiyorum ama 5 bitiminden sonra Z4 gelir usul usul gecer bence.. Z4 keyifli bir gezinti aracıdır S2k ise gercek bir surus makinesidir ve o paraya atmosferik daha iyi bir sey yok ve kolay kolay gelmeyecekte..
-
Abicim geçiyor , işte neyini kurcalıyorsun videolarıda var yani , hondalar garip makinalar , ufak tefek modifiyelerle güçlü üst sınıf araçları geçebiliyorlar.
-
tamam gecsin senimi kıracagız ben fikrimi yazıyorum hem zaten forumun adı ustunde THT !!
-
Abi sana yazmadım Mortal_Angel'a ithafen yazmıştım :)
-
Modlu s2000 f430 selektor cakıor Z4 e planor ucusu yapar :)
-
Modlu s2000 f430 selektor cakıor Z4 e planor ucusu yapar :)
Turbo olması lazım ya :)
-
eed var motorun resmını koycam ama koyamıyom kı gosterım sıze boyut hatası vverıyor
-
Imageshack.us sitesinden resmin boyutunu ayarlayıp oyle koymayı dene istersen?
Yada direk linki koy biz girip bakarız :)
-
ok imza olarak koydum biras yuklu alet :) isteyen olursa video linkde korum:)
-
ok imza olarak koydum biras yuklu alet :) isteyen olursa video linkde korum:)
Hafif yüklüymüş ya :) Uzaylılar el atmış bu arabaya
-
Bıras ole ii gidiyor valla full depo basınca 170 km falan :) basmassan senı kırmıyor 225 falan
-
TR'den değil her halde bu araç ??
-
kuzen usa de turkıyede olsa can dayanmaz:)
-
bırkac vıdeo lınk
[url=http://www.youtube.com/watch?v=oar3GZVfehA (http://www.youtube.com/watch?v=qQz0T84Q4zM[/url)
(http://www.youtube.com/watch?v=8xc6F0_aLAA[/url)
-
http://www.youtube.com/watch?v=8xc6F0_aLAA
http://www.youtube.com/watch?v=TuJHqw1E154
http://www.youtube.com/watch?v=oar3GZVfehA
-
Şu andaki hali mi bu aracın? Superchargerlı?
-
Aracta turbo charger var buyuk bı turbo eskıden super vardı su an turbo var
-
IStanbuldan Tolga arkada$ımız artık sleeper bir s2k ya sahip :)
stock makina + bolton turbo kit + mapped by Oz`
@ 0.8 bar 390whp
Powered By TeaM Pa$aoğLu
http://youtube.com/watch?v=KadQvseqZeE
-
kuzen usa de turkıyede olsa can dayanmaz:)
Florida dan Batıkan ın aracı.
Stock makina üstüne + bolton kit
@1.3bar - 468whp pump gas la yürüyor
0-402 si 9.2 gibi bir$eydi yanılmıyorsam
-
eed doru :)
-
yanlis bilgi olmasin araba 1.2 bar da 478whp yapti arabam pump gas de. 0-400 metresi de olculmedi ama yaklasik 11.7 - 11.8 falandir. Zaten ole 9 saniye falan olamaz cunku dunya rekoru 10.6
kuzen usa de turkıyede olsa can dayanmaz:)
Florida dan Batıkan ın aracı.
Stock makina üstüne + bolton kit
@1.3bar - 468whp pump gas la yürüyor
0-402 si 9.2 gibi bir$eydi yanılmıyorsam
-
Bilgiler için teşekkürler Batıkan , seni sitemizde gormek güzel :)
-
yanlis bilgi olmasin araba 1.2 bar da 478whp yapti arabam pump gas de. 0-400 metresi de olculmedi ama yaklasik 11.7 - 11.8 falandir. Zaten ole 9 saniye falan olamaz cunku dunya rekoru 10.6
Florida dan Batıkan ın aracı.
Stock makina üstüne + bolton kit
@1.3bar - 468whp pump gas la yürüyor
0-402 si 9.2 gibi bir$eydi yanılmıyorsam
Net bilgiler geldi , Te$ekkürler Batıkan :)
-
TABİKİDE S2000 >=ok
-
z4 alanlar çok düşman topluyo. onun yerine s2000 al daha az stres daha çok zevk. >=ok