Gönderen Konu: vw R32 vs type-R  (Okunma sayısı 8576 defa)

VWci

  • İleti: 661
    • http://www.vwtr.net/forum
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #25 : Kasım 27, 2009, 09:14:39 ÖS »
R32 agir bir otomobil, Type-R gececektir. EP3 olan...



alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #26 : Kasım 28, 2009, 12:23:52 ÖS »
r32 typer ın içinden geçer arkadaşlar bu kadar da honda yı üstün tutmayın tamam hondacıyız ama r32 nin üstünde 3200 cc bi motor var

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #27 : Kasım 28, 2009, 12:25:43 ÖS »
aşağıda teknik verilerini veriyorum her 2 arabanında

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #28 : Kasım 28, 2009, 12:26:04 ÖS »
Marka     Volkswagen
Model    Golf R32
Üretim Yılı    2005
Ülke    
Tasarımcı    
Üretim Adedi    
Model Kodu    
Model Ailesi    Golf Mk 5
Karoser ve Boyutlar
Karoser Tipi    4/5S HBK
Kapı Sayısı    5
Dingil Mesafesi    2578 mm     (101.5 in)
Ön İz Genişliği    1533 mm     (60.4 in)
Arka İz Genişliği    1515 mm     (59.6 in)
Uzunluk    4246 mm     (167.2 in)
Genişlik    1759 mm     (69.3 in)
Yükseklik    1465 mm     (57.7 in)
Yerden Yükseklik    
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı    1.65
Ağırlık    1569 kg     (3455.9 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka)    
Yakıt Kapasitesi    60 litre   (13.2 Imp gal ,  15.9 US gal)
Aerodinamik
Hava Sürtünme Katsayısı    0.32
Ön Kesit Alanı    2.22
Cx    0.71
Motor Özellikleri
Motor Üreticisi    Volkswagen
Motor Yeri    Ön
Motor Yerleşimi    Enlemesine
Motor Yapısı    cast iron block & aluminium head
Soğutma Türü    Su
Motor Tipi    DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi    V-6
Silindir Başına Subap Sayısı    4    (Toplam 24 Adet)
Motor Hacmi    3189 cc     (194.61 cu in)
Çap    84 mm     (3.31 in)
Strok    95.9 mm     (3.78 in)
Çap / Strok Oranı    0.88
Silindir Başına Düşen Hacim    531.5 cc/silindir    (32.43 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı    7
Sıkıştırma Oranı    10.9 : 1
Yakıt Besleme Tipi    MPFi
Hava Besleme Türü    Normal
Kompresör Tipi    -
İntercooler Türü    Yok
Katalitik Konvertör    Var
Maksimum Motor Gücü    247 HP     (184.2 kW)
Maksimum Güç Devri    6300 d/d
Maksimum Tork    320 N.m     (236.2 lb.ft ,  32.6 kg.m)
Maksimum Tork Devri    2500 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork    279.2 N.m    (6300 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı    157.4 HP/ton    (117.4 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı    77.5 HP/litre    (57.8 kW/litre)
CO2 Emisyonu    233 g/km
Yakıt Tüketimi    13.1/7.7/9.7 l/100km urban/extra-urban/combined
Performans
0 - 80 km/h    4.3 s
0 - 60 mph    
0 - 100 km/h    6.2 s
0 - 160 km/h    
80 - 120 km/h (son viteste)    
0 - 400 m Hızlanma    14.5 s
0 - 1000 m Hızlanma    26.7 s
Son Sürat    248 km/h   (154.1 mph)
Şanzıman ve Aktarma
Şanzıman Türü    6A
Son Vites Dişlisi Oranı    0.62 : 1
Son Dişli Oranı    4.8 : 1
Aktarma    AWD (Tüm Tekerleklerden Çekiş)
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü    rack & pinion VPAS
Direksiyon Turu    
Dönüş Çapı    
Süspansiyon (ön)    I.MS.LW.ARB.
Süspansiyon (arka)    4Li.ARB.
Fren Türü (ön/arka)    VeDi/VeDi-S-ABS
Disk Çapı (ön)    345 mm
Disk Çapı (arka)    310 mm
Jantlar (ön)    7.5J x 18
Jantlar (arka)    7.5J x 18
Lastikler (ön)    225/40 R 18 Y
Lastikler (arka)    225/40 R 18 Y


alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #29 : Kasım 28, 2009, 12:26:57 ÖS »
Motor Hacmi        1998         
Maksimum Güç      200       
Maksimum Güç Devir      7400       
Maksimum Tork      196       
Maksimum Tork Devir      5900       
Silindir      4       
Valf      16       
Uzunluk      4140       
Genişlik      1695       
Yükseklik      1425       
Bagaj Hacmi      315       
Bagaj Hacmi2      -       
Ağırlık      1154       
Yakıt Deposu (Litre)      50       
Maksimum Hız      235       
Hızlanma (0-100 m)      6.8
Yakıt Türü      Benzinli       
Yakıt Tüketimi (Şehir Dışı)      7.0       
Yakıt Tüketimi (Ort.)      8.9       
Yakıt Tüketimi (Şehir İçi)      12.3

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #30 : Kasım 28, 2009, 12:28:31 ÖS »
r32 hem son sürat olarak hem 0-100 hızlanma olarak typer ı avlar

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #31 : Kasım 28, 2009, 12:29:37 ÖS »
bakın buu verilerde s2000 in;

Motor Hacmi        1997         
Maksimum Güç      240       
Maksimum Güç Devir      8300       
Maksimum Tork      208       
Maksimum Tork Devir      7500       
Silindir      4       
Valf      16       
Uzunluk      4135       
Genişlik      1750       
Yükseklik      1285       
Bagaj Hacmi      143       
Bagaj Hacmi2      -       
Ağırlık      1223       
Yakıt Deposu (Litre)      50       
Maksimum Hız      240       
Hızlanma (0-100 m)      6.3       
Yakıt Türü      Benzinli       
Yakıt Tüketimi (Şehir Dışı)      8.0       
Yakıt Tüketimi (Ort.)      10.0       
Yakıt Tüketimi (Şehir İçi)      13.7    

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #32 : Kasım 28, 2009, 12:30:20 ÖS »
s 2000 ide yiyeceği ortada :D

Fitos

  • İleti: 1060
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #33 : Kasım 28, 2009, 12:40:21 ÖS »
Ağırlıklarına hiç dikkat ettinmi =) neredeyse yarım ton daha ağır r32 =) verilerde üstün gözüksede hiç sanmıyorum type r'ın veya s2000'in en azından içinden geçeceğini :D

bi iki de link koymuştum r32 ve type r rolling ile ilgili...
« Son Düzenleme: Kasım 28, 2009, 12:41:36 ÖS Gönderen: Fitos »

HoNdA TyPe_R

  • İleti: 1465
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #34 : Kasım 28, 2009, 12:43:18 ÖS »
Arkadaslar birincisi typerin 0-100 6.6 standart o bir yanlis ayrica aralarinda yarim tondan fazla agirlik farki var iyi bir kullanisla 200 kadar onde gidebilir ama ondan sonra tork devreye girecegi icin typer pek fazla sansi kalmaz

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #35 : Kasım 28, 2009, 12:43:36 ÖS »
s 2000 ile belki kafa kafaya giderler ama typer ın içinden geçer o veriler araba boşken alınmıyor arabanın ordaki yazan ağırlığında alınıyor ozaman typer ında s 2000 inde verilerine güvenemessin

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #36 : Kasım 28, 2009, 12:44:32 ÖS »
6.6 olduğunu farzet r32 6.2 arada gene 0.4 sn fark var

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #37 : Kasım 28, 2009, 12:47:27 ÖS »
ya niye bu kadar savunuyosunuz typer ı anlamıyorum adamlar 3200 cc koymuşlar r 32 ye typer da ve s2000 de  2000cc motor var elbette r32 alır bu araçlar arada yarım ton fark var diosunuz zaten o arabanın o ağırlığı ile alınmış veriler bunlar

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #38 : Kasım 28, 2009, 12:48:31 ÖS »
sanki araba 1 tonken alınmış 6.2 sonra 1.5 tona çıkmış gibi konuşuosunuz :D

HoNdA TyPe_R

  • İleti: 1465
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #39 : Kasım 28, 2009, 12:48:48 ÖS »
simdi zaten sunu soyliyim soyledigin degerler minimam degerler ama yinede onemi olann degerlerayrica bu verileri kiyaslayamayiz cunku typerin kalkisi gercekten cok kotu kaldirmak cok buyuk bir olay ayrica arada hacim ve tork farkini goz ardi etmemek lazim eger is rollinge duserse isde o zaman typer 200 kadar onde goturebilir cunku typerin o essiz vtec ve vites araligi ile one cikacaktir bunada eminim

Fitos

  • İleti: 1060
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #40 : Kasım 28, 2009, 12:58:10 ÖS »
http://www.youtube.com/watch?v=SHZ2eHeyYIE

http://www.youtube.com/watch?v=tkxbgduVmac&NR=1&feature=fvwp

bi kaç video daha paylaşmıştım hepsinde de type r dolu r32 stock değildir herhalde, burdaki 2. de integra

Fitos

  • İleti: 1060
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #41 : Kasım 28, 2009, 12:59:23 ÖS »
videolara gördüğüme göre konuşuyroum bende yoksa honda fanatizmi değil olay

HoNdA TyPe_R

  • İleti: 1465
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #42 : Kasım 28, 2009, 01:10:49 ÖS »
baska bir sey demek istemiyorum bu videodan sonra

fahr!!

  • İleti: 143
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #43 : Kasım 28, 2009, 06:18:09 ÖS »
arkadaşlar bundan sonra acıcagım konuya dikkat

must!

  • İleti: 87
Ynt: vw R32 vs type-R
« Yanıtla #44 : Aralık 01, 2009, 02:04:54 ÖÖ »
biraz mantıksız bir karşılaştırma ama gönlümüzden type-r dan yanaykan teknoloji w32 diyo :ağlaa.tabi yanlış anlamayın hondanın teknolojisine laf sölemiyorum r32 de kıyaslamaya göre daha güçlü bir motor war demek istedim.