oncelikle hedef guc nedir,
200hp,
turbo icin konusuyorum, gerekli parcalarla standart sıkıstırmada 7-8psi basincla 200hp gayette mumkun bir rakam.
parca tabiki onemli ama turboda sorunun sebebi yapilan iscilik ve ayarlarla alakali,
nitekim 20bin kilometre devirmis, turbo civic ies mevcut motordan yana sorunsuz gidiyor.
baska bir bolum ise motorun degismesi yani swap olayi. pert bir civic vti'in 6-7milyar oldugunu dusunursek baska bir proje karsimiza cikiyor.
bundan sonrasi senin secimine kaliyor tabiki,
wetek motorlu bir EG istiyorsan kabaca sana 17milyara patliyor, ayrica cikan motoruda hurdaciya satma sansin var.
diger yanda turbo d16 ise butun parca ve iscilikle 17yi gecmesi mumkun deil.
sahsi fikrim ise wetek motorlu bir EG olurdu ne de olsa daha ileriye donuk bir teknolojiye sahip...