Gönderen Konu: turbo vti 600 hp türkiye  (Okunma sayısı 2189 defa)

infaztim

  • İleti: 3903
turbo vti 600 hp türkiye
« : Şubat 28, 2008, 02:12:55 ÖÖ »
mantarın yaptığı bursadaki 600 hp lik turbo vti

2 gün evvel gördüm önümde patlaya patlaya gidiyodu mudanyada.

araç sadece 4.viteste sarmadan ilerleyebiliyo ben pek sevmedim bu işi :D

tutunamadıktan sonra aldığın 600 hp neye yararki kanısındayım

http://www.youtube.com/watch?v=dXlQu0TQnDw

neyse iyi seyirler



RattleSnake

  • İleti: 2760
Ynt: turbo vti 600 hp türkiye
« Yanıtla #1 : Şubat 28, 2008, 02:30:12 ÖÖ »
ilginç paylaşım için teşekkürler

MUSICIAN-CEM

  • İleti: 274
Ynt: turbo vti 600 hp türkiye
« Yanıtla #2 : Şubat 28, 2008, 03:43:00 ÖÖ »
guzelmıs kardesım

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: turbo vti 600 hp türkiye
« Yanıtla #3 : Şubat 28, 2008, 09:01:33 ÖÖ »
çok super devırlenıyor.. :lovee + vıdeoda guzel olmuş..

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: turbo vti 600 hp türkiye
« Yanıtla #4 : Şubat 28, 2008, 09:25:03 ÖÖ »
abicim çok sarıyor araba ..doğru düzgün gidemedikten sonra ne yapayım ben o 600 hp i yaw...
paylaşım için teşekkürler

can34

  • İleti: 2468
Ynt: turbo vti 600 hp türkiye
« Yanıtla #5 : Şubat 28, 2008, 12:04:29 ÖS »
güzel yüklenmişte sarma sorunu olduktan sonra istemem bende

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: turbo vti 600 hp türkiye
« Yanıtla #6 : Şubat 28, 2008, 01:16:46 ÖS »
sti ile roll yaptılar sti 3 vitese kadar alıyor.vti çok sardığı için

honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: turbo vti 600 hp türkiye
« Yanıtla #7 : Şubat 29, 2008, 01:15:27 ÖS »
güzel video paylaşım için teşekkürler.

be-genc

  • İleti: 380
Ynt: turbo vti 600 hp türkiye
« Yanıtla #8 : Şubat 29, 2008, 03:00:50 ÖS »
süpeR paylasım için TşK.

övünç

  • Ziyaretçi
Ynt: turbo vti 600 hp türkiye
« Yanıtla #9 : Mart 03, 2008, 02:03:03 ÖÖ »

abicim çok sarıyor araba ..doğru düzgün gidemedikten sonra ne yapayım ben o 600 hp i yaw...
paylaşım için teşekkürler


bende katılıyorum kardeşim; araba gidemiyoki napayım 600 hp...

o-si

  • İleti: 538
Ynt: turbo vti 600 hp türkiye
« Yanıtla #10 : Mart 08, 2008, 02:17:14 ÖS »
abartmışlar zati boşa sardırıyo bazen,kontrolsüz güç güç değildir