Gönderen Konu: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)  (Okunma sayısı 3100 defa)




Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #1 : Ocak 21, 2009, 10:44:52 ÖS »
:)

hayatın heyecanı :)

nikky

  • İleti: 1463
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #2 : Ocak 21, 2009, 10:45:46 ÖS »
daha öncedende izlemiştim gerçekten güzel film tşkler..

34N1005

  • İleti: 2291
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #3 : Ocak 21, 2009, 10:47:52 ÖS »
güzel paylaşım teşekkürler :)

whitehan

  • İleti: 2572
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #4 : Ocak 21, 2009, 11:28:19 ÖS »
paylasım tesekk..

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #5 : Ocak 21, 2009, 11:49:36 ÖS »
süper yaa çok tatlıı :D paylaşım için tşkler ;)

yanci_bdk

  • Ziyaretçi
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #6 : Ocak 22, 2009, 12:15:11 ÖÖ »
guzel paylasım cok guzel cok begendim vala!

RattleSnake

  • İleti: 2760
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #7 : Ocak 22, 2009, 07:32:09 ÖÖ »
gerçekten çok güzel paylaşım için teşekkürler

mturk78

  • Ziyaretçi
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #8 : Ocak 22, 2009, 08:41:42 ÖÖ »
Çok hoştu.Teşekkürler..

RaMsEs

  • İleti: 1122
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #9 : Ocak 22, 2009, 10:29:28 ÖÖ »
Harika yaa..Kötü oldum valla..Laf aramızda benimde böyle aynı bi anım var... :lovee

asmaz

  • İleti: 1908
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #10 : Ocak 23, 2009, 11:57:01 ÖÖ »
guzelmiş..paylasım için tesekkürler.

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #11 : Ocak 25, 2009, 01:28:17 ÖS »
ne zaman nerede kimin karşısına nasıl biri çıkacağı bilinmez... paylaşım için cidden teşekkürler...

06HKN10

  • Ziyaretçi
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #12 : Ocak 25, 2009, 02:29:59 ÖS »
Paylaşım İçin TeşekkürLer

34N1005

  • İleti: 2291
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #13 : Ocak 25, 2009, 02:47:29 ÖS »
güzel paylaşım teşekkürler :)

dewir

  • İleti: 1874
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #14 : Ocak 25, 2009, 02:59:34 ÖS »

Harika yaa..Kötü oldum valla..Laf aramızda benimde böyle aynı bi anım var... :lovee


eminolki aramızda kalıcak :):):)

34 DF 9999

  • İleti: 1577
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #15 : Ocak 25, 2009, 03:33:38 ÖS »
paylaşım için teşekkurler...

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #16 : Haziran 16, 2009, 12:22:48 ÖS »
çok güzeldi yaa... paylaşım için çok teşekkür ederim.

umut77

  • Ziyaretçi
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #17 : Haziran 16, 2009, 12:57:29 ÖS »
12 dakka çok uzun...seyreden birisi özetleyebilir mi?

sydney

  • İleti: 193
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #18 : Haziran 16, 2009, 01:43:24 ÖS »
wallece_son, cok cok cok tesekkurler...
bu warya cok iyidi ya gercekten cok iyiydi,
aldi goturdu beni anilarima,
umut77 sana da yuhhh :) diyorum yani :)))
tamam biz de hondaciyiz hizliyiz ama sabir da iyidir,
izle ve gor, ben solemem :)

umut77

  • Ziyaretçi
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #19 : Haziran 16, 2009, 02:07:54 ÖS »
zaman yok ya yoksa seyrederdim :)

34N1005

  • İleti: 2291
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #20 : Haziran 16, 2009, 02:13:55 ÖS »
paylaşım için teşekkurler

et302gti

  • İleti: 539
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #21 : Haziran 16, 2009, 05:00:38 ÖS »
güzel paylaşım teşekkürler

ELeganCe_39

  • İleti: 132
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #22 : Haziran 17, 2009, 08:43:56 ÖÖ »
paylaşımın için saol çok güzel..

selam1903

  • İleti: 20
Ynt: Kısa Film (Herkesin izlemesi gereken harika bir eser.)
« Yanıtla #23 : Haziran 17, 2009, 09:15:33 ÖS »
her aşk ilk görüşle başlar :)