Gönderen Konu: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN  (Okunma sayısı 2607 defa)




bhdrknk

  • İleti: 273
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #1 : Kasım 17, 2011, 03:17:27 ÖS »
Başarılı bir çekim yapmışlar. Motor kadar çekim de kusursuz.

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #2 : Kasım 17, 2011, 03:38:52 ÖS »
Biraz amatörce olmuş daha iyi senaryo yapılabilirdi.Çalışarak herkes yapabilir bunu ama bu adamın herkesden farkı ayagını 1 kere bile yere degdirmemesidir.

ilkeronat

  • İleti: 1761
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #3 : Kasım 17, 2011, 05:30:42 ÖS »
süpermiş. alıntı yaptım başka yere haberin olsun kardeşim. :)

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #4 : Kasım 17, 2011, 05:54:31 ÖS »
motorla drift iyiymiş... görmemiştim hiç

Muhsin07

  • İleti: 1388
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #5 : Kasım 17, 2011, 06:32:55 ÖS »
amatörcemi yapma kardeşim be o motor o güçle arkasını kaydırken direksiyonu bile tutmak yetenek ister :)
bence müthiş    alıntı paylaşım herşey serbest hepsi team honda için zaten arkadaşlar

mali

  • İleti: 8035
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #6 : Kasım 17, 2011, 06:43:00 ÖS »
..

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #7 : Kasım 18, 2011, 08:59:15 ÖÖ »
bence başlık bu videoyla alakasız olmuş birisi rallici birisi genç bir süper motorcu 2 sinin arasın da çok fark var

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #8 : Kasım 18, 2011, 09:30:51 ÖÖ »
bence başlık bu videoyla alakasız olmuş birisi rallici birisi genç bir süper motorcu 2 sinin arasın da çok fark var

+1 klasmanlar apayrı

Castiel

  • İleti: 757
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #9 : Kasım 18, 2011, 09:48:28 ÖÖ »
video güzel çekim güzelde sonlara doğru şaklabanlık yapmasa çok daha kaliteli bir video olacakmış :)

ayrıca ken'nin yeri ve klasmanı farklı gerçekten :)

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #10 : Kasım 18, 2011, 10:32:18 ÖÖ »
harika kullanıyor motoru aşmış artık :)

Muhsin07

  • İleti: 1388
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #11 : Kasım 18, 2011, 12:09:38 ÖS »
arkadaşlar ben drift olarak düşünün diye böyle bi başık attım ken block tamam kralını yapıyor ama bu adam da onun arabayla yaptığını motorla yapıyor alakayı siz burdan kurun işte :D

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #12 : Kasım 18, 2011, 05:07:19 ÖS »
amatörcemi yapma kardeşim be o motor o güçle arkasını kaydırken direksiyonu bile tutmak yetenek ister :)
bence müthiş    alıntı paylaşım herşey serbest hepsi team honda için zaten arkadaşlar

@desprarados07 kardeşim yazdıgımı okuyupta yorum yaparsan daha mantıklı olur diye düşünüyorum.Okumadan yorum yapıyosun tekrar okursan neye neden amatör dedigimi anlarsın.

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #13 : Kasım 18, 2011, 06:56:00 ÖS »
motorla drift iyiymiş... görmemiştim hiç
bisikletle bile var :D
http://www.youtube.com/watch?v=WsqzjV9fybk
asıl bu motorcu arkadaşın bittiği an bu :D
http://www.youtube.com/watch?v=2E14GN2_zNE&feature=related

bu arada arabayla daha estetik duruyor bence
« Son Düzenleme: Kasım 18, 2011, 06:57:20 ÖS Gönderen: BGR19 »

Muhsin07

  • İleti: 1388
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #14 : Kasım 18, 2011, 10:14:35 ÖS »
ersinguzen   kardeşim okudum zaten yorumunu sen çalışarak herkes yapabilir diyorsun bende sana yetenek olmadan istediğin kadar çalış yapamassın diyorum 12 yaşından beri motor kullanan biri olarak ;)

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #15 : Kasım 18, 2011, 10:30:35 ÖS »
Hala okuyamıyosun ben sana açıklayım

1.Ben senaryoya amatör dedim
2.Çalışarak herkez yapabilir ama bu arkadaşın onlardan farkı olur buda videoda 1 kere ayagını yere değdirmemesinden kaynaklayıo demiştim tekrar okursan anlarsın.Saygılar

Muhsin07

  • İleti: 1388
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #16 : Kasım 19, 2011, 07:33:53 ÖÖ »
tamam tekrar tekrar okudum anlaştık mesele yok saygılarımla güzel kardeşim :)

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #17 : Kasım 19, 2011, 09:28:48 ÖÖ »
tamam tekrar tekrar okudum anlaştık mesele yok saygılarımla güzel kardeşim :)
Saygılar benden ;)

Muhsin07

  • İleti: 1388
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #18 : Kasım 19, 2011, 05:29:44 ÖS »
:)

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #19 : Kasım 21, 2011, 11:02:06 ÖS »
Video gerçekten güzel. Adama helal olsun.

Ama şu unutulmamalı ki bu tek seferde çekilmiyor. Zaten dikkat etmişinizdir Ken Block ta da bu adam da da yerde lastik izleri dolu. Defalarca aynı parkurdan dönüyorlar. Defalarca çekim yapılıyor ve her bölümün en güzel kısımları seçilip montajlanıyor tüm bir video haline gitiriyorlar.

Yani bu adam veya Ken Block 2. çekim de 5. virajı çok estetik ve çok güzel aldı ama 6. virajda tam istediği olmadı. 3. çekimde 6. virajı çok iyi aldı. 8 i alamadı. İŞte böyle böyle tüm videoyu yapıyorlar. Onun için ayağını hiç yere koymadı demek yanlış bence. Çünkü bilemeyiz belki ilk çekim esnasında koydu ve attılar onu montajla ;)

Ayağını yere koysa da bence bir şey değişmez. Bu hareketleri yapmak yetenek ve çoook çalışma gerektirir. Yani adam ayağını yere koymuş olsaydı kötü mü diyecektik yani :)  :)  :) Ben demezdim de sizi bilemem :)

İnşallah ne demek istediğimi anlatabilmişimdir :)  :)

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #20 : Kasım 21, 2011, 11:02:47 ÖS »
Ayrıca adamın kadını görüp düştüğü sahne çok hoşuma gitti :)

Bence çok espirili olmuş :)  :)

Muhsin07

  • İleti: 1388
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #21 : Kasım 23, 2011, 11:48:34 ÖÖ »
ben demek istediğini anladım  >=ok
bencede o sahne çok güzel netice olarak adam yetenekli ve çekim harika
 <nohapy

luca55

  • İleti: 944
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #22 : Kasım 23, 2011, 01:37:56 ÖS »
bence çok zor bır durum motorla drıft yapmak.motor katılımlarını ızledıgımde arkası kaydıgı zaman cogu yalpalıyor.tabı onların suratlerı daha yuksek ama sonucta profesyonel motorcular.bence hersekılde başarılı.. kıza bakıp düşmesi bütün erkeklerin ortak noktası sanırsam :D

Muhsin07

  • İleti: 1388
Ynt: KEN BLOCK UN BİTTİĞİ AN ARKADAŞLAR İZLEYİNNN
« Yanıtla #23 : Kasım 23, 2011, 06:21:54 ÖS »
bencede çok daha zor bu görüşümü paylaşmıştım zaten daha öncede
tam can alıcı noktadan yakalamış dimi heran başımıza gelebilir
en iyisi herkes önüne baksın kızlara değil :D