Gönderen Konu: ıyynRS ve ep3 typer  (Okunma sayısı 7786 defa)

CemVteC

  • Ziyaretçi
ıyynRS ve ep3 typer
« : Temmuz 23, 2008, 04:29:45 ÖS »
bı deneme daha buna gore rs ler nasıl rakıpler anlasılır ;) ep3 le ıbrahımn rs. rs ın massallahı var valla cok ıı yuruumus  >=ok
http://videos.streetfire.net/video/typer-vs-clio-rs_164008.htm



honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #1 : Temmuz 23, 2008, 05:48:47 ÖS »
saol

aRasaLg

  • Ziyaretçi
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #2 : Temmuz 23, 2008, 06:48:08 ÖS »
pylşm içn teşk

can34

  • İleti: 2468
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #3 : Temmuz 23, 2008, 10:08:28 ÖS »
süper bi video.teşekkürler

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #4 : Temmuz 28, 2008, 01:58:44 ÖS »
typer tırt mış ayıp ya :S

can34

  • İleti: 2468
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #5 : Temmuz 28, 2008, 02:51:07 ÖS »
en sonunda typer dan soğuycan serkan abi :D

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #6 : Temmuz 28, 2008, 02:52:51 ÖS »
yok baba soğumam aslaaaaaaa :D

typerın suçu yok aç bırakmışlar typerları hep azarlamışlar onlarda güçsüz fersiz kalmış yürümüyolar  olay bu yani

can34

  • İleti: 2468
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #7 : Temmuz 28, 2008, 02:56:13 ÖS »

yok baba soğumam aslaaaaaaa :D

typerın suçu yok aç bırakmışlar typerları hep azarlamışlar onlarda güçsüz fersiz kalmış yürümüyolar  olay bu yani
hala temiz typer arıyosan ALG veya HKN ye bak abi sen.içine en sinen onlar olur :D

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #8 : Temmuz 31, 2008, 06:19:40 ÖS »
bu vıdeoda typerın sahıbının vıtes degıstırmesı felakat kotu, bu rs ıst harcarlar:) heders egsoz caı la,saygılar.

SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #9 : Temmuz 31, 2008, 11:11:05 ÖS »

bu vıdeoda typerın sahıbının vıtes degıstırmesı felakat kotu, bu rs ıst harcarlar:) heders egsoz caı la,saygılar.


+1 o arkadaşımız için arabanın yürümesi değilde görüntüsü daha önemli zaten ama işte ne oluyo typer'ı geçtiler deniyo sağda solda..

chiefkadir

  • İleti: 169
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #10 : Ağustos 01, 2008, 11:03:31 ÖS »

bu vıdeoda typerın sahıbının vıtes degıstırmesı felakat kotu, bu rs ıst harcarlar:) heders egsoz caı la,saygılar.
Reşitcim o typer'ı süren arkadaş aracı yeni almadı ama devamlı roll yapmadığı için biraz sıkıntı çekti o akşam.Bilirsin deneme yapmayanlar typer'ı kullanamaz kullanıyom zanneder.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #11 : Ağustos 02, 2008, 01:15:48 ÖÖ »
vites değişiminde vtec altına düşüyo.sonrada rs rc typerı yedi deniliyo ah be beyler ah ahhh

BMK TypeR

  • İleti: 439
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #12 : Ağustos 02, 2008, 12:14:56 ÖS »


bu vıdeoda typerın sahıbının vıtes degıstırmesı felakat kotu, bu rs ıst harcarlar:) heders egsoz caı la,saygılar.
Reşitcim o typer'ı süren arkadaş aracı yeni almadı ama devamlı roll yapmadığı için biraz sıkıntı çekti o akşam.Bilirsin deneme yapmayanlar typer'ı kullanamaz kullanıyom zanneder.

o aksamda senın arac rs gectıgını bılıyoruz o typerıda o typerla senın araban arasında fazla fark olmaması lazım normalde, kı buda yurutmekten başka bısey degıl,

IMPREZA MANIAC

  • İleti: 95
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #13 : Ağustos 02, 2008, 02:47:25 ÖS »

vites değişiminde vtec altına düşüyo.sonrada rs rc typerı yedi deniliyo ah be beyler ah ahhh

Vites değişiminde typer'ın vtec altına düşmesi için herhalde 6000'de falan vites atması lazım.

vti18

  • İleti: 639
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #14 : Ağustos 02, 2008, 03:15:32 ÖS »
diğer konuda da yazmıştım cvp gelmemişti neden ısrarla headers-cai-egzozlu typer vs clio rs olarak bu video baz alıp konuluyor aynı rs in aynı speclerde baska bir typer ile denemesi vardı o neden konulmuyor şimdi bu videoya bakıp rs cai-egzoz-headers lı typerı geciyor deniliyorsa bu kendini kandırmak olur anca...

vti18

  • İleti: 639
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #15 : Ağustos 02, 2008, 03:17:39 ÖS »


vites değişiminde vtec altına düşüyo.sonrada rs rc typerı yedi deniliyo ah be beyler ah ahhh

Vites değişiminde typer'ın vtec altına düşmesi için herhalde 6000'de falan vites atması lazım.

daha once typer kullandınız mı bilmiyorum ama orjinal beyinle yani orjinal vtec-kesici devirleriyle biraz bile erken vites atarsanız vtec altına düşer özellikle 3. viteste...

SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #16 : Ağustos 02, 2008, 03:52:14 ÖS »

daha once typer kullandınız mı bilmiyorum ama orjinal beyinle yani orjinal vtec-kesici devirleriyle biraz bile erken vites atarsanız vtec altına düşer özellikle 3. viteste...


+1.. 8200 lerde vites değiştirmedikçe vtec altına kalıyor, VTi bu açıdan daha iyiydi...

twovtec

  • İleti: 76
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #17 : Ağustos 03, 2008, 05:35:14 ÖS »
tayyar gıtmelıydı goturememısler......

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #18 : Ağustos 04, 2008, 07:44:05 ÖÖ »

diğer konuda da yazmıştım cvp gelmemişti neden ısrarla headers-cai-egzozlu typer vs clio rs olarak bu video baz alıp konuluyor aynı rs in aynı speclerde baska bir typer ile denemesi vardı o neden konulmuyor şimdi bu videoya bakıp rs cai-egzoz-headers lı typerı geciyor deniliyorsa bu kendini kandırmak olur anca...

benim anladıgım kadarı ile clio yu gecen fan type r gecilen vtc type r kaldıki vtc typer 224 beygir 220 nm dynosu olan , uzerinde exady stage 2 olan soner abinin eski aracı diye biliyorum 3 aşağı 5 yukarı fan ile aynı speklerde iken geçememesi tamamen kullanan ile ilgili bir durum bence :)

loiz

  • İleti: 560
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #19 : Ağustos 04, 2008, 07:56:08 ÖÖ »
videoları yanlış izlemediysem ben rs ilk seferinde boy fark atıyo ama dier videolarda geçemesede typerın peşinden yürüyo..barizki şöför faktörü girmiş işin içine..bu videodan rs typerı geçti denilemez bence..şahsi görüşüm tabiki..

iynn-rs

  • Ziyaretçi
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #20 : Ağustos 04, 2008, 08:09:27 ÖÖ »
ben type-r geçiyorum flan demiyorum zaten.

Ben 170hp lik arabayla cesaret edip denemişim. type-r ı ıyı kulanmıs kotu kullanmıs benı ılgılendırmez.

ben ıyı kullanmısmıyım ona bakarım.yurumusmuyum yurumusum.

225 hp araba 100 devır erken vıtes atınca bu hallere dusecekse o da benim sorunum değil.

kendini kandırmak pc basında yapılan muhabbetle olur.




SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #21 : Ağustos 04, 2008, 10:14:04 ÖÖ »


diğer konuda da yazmıştım cvp gelmemişti neden ısrarla headers-cai-egzozlu typer vs clio rs olarak bu video baz alıp konuluyor aynı rs in aynı speclerde baska bir typer ile denemesi vardı o neden konulmuyor şimdi bu videoya bakıp rs cai-egzoz-headers lı typerı geciyor deniliyorsa bu kendini kandırmak olur anca...

benim anladıgım kadarı ile clio yu gecen fan type r gecilen vtc type r kaldıki vtc typer 224 beygir 220 nm dynosu olan , uzerinde exady stage 2 olan soner abinin eski aracı diye biliyorum 3 aşağı 5 yukarı fan ile aynı speklerde iken geçememesi tamamen kullanan ile ilgili bir durum bence :)


seko videolara hangi gzöünle baktın kardeşim.. clio ya geçilen benim araba değil, TPR plaka 2005 model başka bir typeR.. yoksa ben kullansam öyle vites atmazdım değil mi?  >=ok
« Son Düzenleme: Ağustos 04, 2008, 10:15:53 ÖÖ Gönderen: SONE-R »

iynn-rs

  • Ziyaretçi
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #22 : Ağustos 04, 2008, 11:37:07 ÖÖ »
sone-r abı ole atmazdında nasıl atardın merak ettım :)

varmı sole kadran vıdeosu flan bakalım nası vıtes atıyomussun.

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #23 : Ağustos 04, 2008, 11:42:56 ÖÖ »

ben type-r geçiyorum flan demiyorum zaten.

Ben 170hp lik arabayla cesaret edip denemişim. type-r ı ıyı kulanmıs kotu kullanmıs benı ılgılendırmez.

ben ıyı kullanmısmıyım ona bakarım.yurumusmuyum yurumusum.

225 hp araba 100 devır erken vıtes atınca bu hallere dusecekse o da benim sorunum değil.

kendini kandırmak pc basında yapılan muhabbetle olur.





hersey iyi guzel bu yakısamadı bence aracın 170 beygir lik araba ok de  niye aracının 1030 kg oldugundan hic bahsetmiyorsun :) seni medeni cesaratinden dolayımı yoksa zekiliginden dolayımı tebrik etsek acaba :)

iynn-rs

  • Ziyaretçi
Ynt: ıyynRS ve ep3 typer
« Yanıtla #24 : Ağustos 04, 2008, 01:30:00 ÖS »
seko neyı tartısıyosun. benım arabam clio RS 170 hp 1045 kılo. varmı daha otesı ne yapmamı beklıyosun.

225 hp lık 6ıler sanzumanı olan bır arabaya karsı bıde kılomu esıtleyım.