Gönderen Konu: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE  (Okunma sayısı 6577 defa)




tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #1 : Aralık 03, 2008, 06:54:59 ÖS »
ep3 te  Mugen ECU - Aem Cai - DC Sport Headers - HKS Hi POWER Silencer
fn2 de  Custom made headers  - 60mm exaust piping , Injen CA - Software

fn2 ep3 ten daha iyidir diyenler el kaldırsın :)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #2 : Aralık 03, 2008, 07:02:27 ÖS »
çıktığı günden buyana söylüyorum.fn2 ler yüricek arkadaş.

eçebilme ihtimali bile var ep3 ü 17 jant ile.

çünkü k20 yi 2001 deki haliyle bırakmadılar bu adamlar.bızıkladılar fn2 ye gömmeden evvel.

diğer araçta mugen beyin var

fn2 ye hele bi gelsin şu hıdırlar egsozlar tadından yenmez.

görüyoruzki honda yine TYPE-R yapmış.
eksta 18 jant ve 120 kg ağırlığa rağmen böyle gidiyosun.HELAL OLSUN

biz zübeyrle 1 yıldır bunu tartışıpruz

zübeyrde bende şaşırmadık bu sonuca.

dilimde tüy bitti fn2 cilere arabanızı satmayın demektyen.

neymiş ep3 kadar gitmiomuş

ben zır standart ep3 de sürdüm bildiğin araba yani hiç bi ekstrem özelliği yok.sanıolardıki ep3i doğuştan ateşli

bunu ancak standart typer ile modlu typer ı tanıyan adam bilir.

işte buyurun 2 vites atıolar hooop kadran 210 da fn2 nin

stock videolarda nasıldı 170 den sonra gitmicem diodu.

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #3 : Aralık 03, 2008, 07:06:14 ÖS »
ikisine da maaşallah. Allah kaza bela vermesin kardeşlerim...

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #4 : Aralık 03, 2008, 07:09:07 ÖS »
keşke koymasaydım videoyu şimdi fiyatı artar bu meretlerin :D :D

S2K_06

  • İleti: 1142
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #5 : Aralık 03, 2008, 07:11:09 ÖS »
paylasim için tesekkurler serkan abi

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #6 : Aralık 03, 2008, 07:14:42 ÖS »
bişe diil babali.

sıra sizin makinelerde komplike şekilde bi hondatanız çıksa sizin ciğerlerde böle bayrem edicek.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #7 : Aralık 03, 2008, 07:17:43 ÖS »
giren izleyen arkadaşlar yorum yapsın

paylaşım için teşekkür ederim şeklinde değil yorumdan kastım

ne bekliosunuz neler yapabilir sizce derinlemesine masaya yatıralım şu videodan yola çıkarak.

S2K_06

  • İleti: 1142
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #8 : Aralık 03, 2008, 07:20:30 ÖS »
ah abi ruyalarima grio..aem cai ile hks cat-back taktım..hidir yapicaz ish..aem ems ye baktim abi 3bucuk milyara yakın ya biraz pahali geldi..turbo yok bse yok gereksiz gbi geldi..mugen ecu nasil olur abi?

S2K_06

  • İleti: 1142
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #9 : Aralık 03, 2008, 07:21:09 ÖS »
nie kizdin be abi :( bnde tam bilgi almak için sorular sormustum sana..

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #10 : Aralık 03, 2008, 07:23:00 ÖS »
hks s2000 de çöplük bişeye yaramaz o verdiğin paraya karşılık.

takıcaksın berk headers t1r 70 lik egsoz

veya paran varsa tak j's komple egsoz single çıkış bak keyfine

şiii konu sapmasın :D ben tutamıom kendimi yazıom sonra :D :D

s2 için başka yerde yazışak babali :D

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #11 : Aralık 03, 2008, 07:24:38 ÖS »
yok be olm ne kızıcam :D

kızdığım falan yok

bu konu hassas typercılar için bakalım ne yorum gelicek ep3 cülerden

infaztim_@hotmail.com

sen ekle beni burdan sor istediğini babali.

S2K_06

  • İleti: 1142
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #12 : Aralık 03, 2008, 07:25:39 ÖS »
abi berk headers takicam dedigin gbi de su hondata VS aem ems VS mugen ecu yorumu yapsan bi :d...direk ezdin yillarin firmasi hks yi be abi

sisss

  • İleti: 388
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #13 : Aralık 03, 2008, 07:52:09 ÖS »
e işte başından beri dediğimiz şey çıktı sonunda. eline sağlık kardeş video için. fn2 nin modları ep3 e göre daha sıradan olsada iki araçta hemen hemen kafakafaya gitmiş. 1/1 uyumlu headers ve egzost + cai birde hondata yazılımla bu araçlar çok can yakıcak. en azından ep3 ün gerisinde kalmayacağı kesin artık.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #14 : Aralık 03, 2008, 07:53:29 ÖS »
1 senedir bunları sölüorumda kimseye anlatamadım derdimi.

sisss

  • İleti: 388
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #15 : Aralık 03, 2008, 08:01:29 ÖS »
evet sen bayağı savundun fn2 yi. ama bende senden aşağı kalmadım pek. ama şu 17 jant teorine pek katılmıyorum. yani aracın hareket ve manevra kabiliyeti artacağı kesin ama rollingte pek fark olacağını sanmıyorum. sence neden 17 peki açıklaman nedir?

ENS

  • İleti: 342
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #16 : Aralık 03, 2008, 08:02:37 ÖS »
e pe 3 derim >=ok

sisss

  • İleti: 388
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #17 : Aralık 03, 2008, 08:03:53 ÖS »

e pe 3 derim >=ok


biraz daha açıklayıcı yorumlar lütfen. anket yapmıyoruz ki burda ENS kardeşim.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #18 : Aralık 03, 2008, 08:04:42 ÖS »
ağırlık olarak 120 kg fark varmış arada

bence 18 jant gereksiz sadece görüntüye yarıyor

inan 17 jant takınca yol tutuşondaki eksiklik değişmicek

ben fn2 typer alsam direk 17 jant takardım bide hafifletmeye giderdim.elbette kaputu bagajı spoileri çıkıcak

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #19 : Aralık 03, 2008, 08:06:31 ÖS »
olm enes sana kalsa zaten koltuğa bile gerek yok fazla yer keplıo teneke koyup ordan sürersin kapılar bile fuzuli :D :D

allah korusun sen ve ep3 düşünmek bile kazaya sebebiyet veriyor :D:D

niye olm ekstradan 4-5 özellik olsun kötümü

hız sabitliyci fazla faza hava yastığı vsa bilmem daha bikaç özellik işte üstelik yeni araba ya yeni

ENS

  • İleti: 342
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #20 : Aralık 03, 2008, 08:08:11 ÖS »
sisss kardesim zafer fn2 ep3 ten daha iyidir diyenler el kardırsın yazmıs benim msjım zafere zafer icin yeterince acıklayıcı olmustur zaten sen merak etme adminlik yapmana gerenk yok oke.

ENS

  • İleti: 342
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #21 : Aralık 03, 2008, 08:09:40 ÖS »
ya serkan bizim her zama tartıstıgımız sey zaten ep3 le fn2 deilmi yine sölüyom sana fn2 ep3 ün tadını vermezzz.

sisss

  • İleti: 388
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #22 : Aralık 03, 2008, 08:11:33 ÖS »

ağırlık olarak 120 kg fark varmış arada

bence 18 jant gereksiz sadece görüntüye yarıyor

inan 17 jant takınca yol tutuşondaki eksiklik değişmicek

ben fn2 typer alsam direk 17 jant takardım bide hafifletmeye giderdim.elbette kaputu bagajı spoileri çıkıcak


kaput konusunda haklısın carbonla değişilebilir ama bagaj ve spoiler zaten plastik malzemeden yapılmış carbonla değişiminde çok fazla kilo avantajı sağlıycağını sanmıyorum.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #23 : Aralık 03, 2008, 08:12:34 ÖS »
olm farklı arabalar her nekadar adları aynı olsada.

ep3 daha safkan bir araba fn2 ye göre

ama bu safkanlık motor anlamında asla değil

iç mekan anlamında

daha boş.

ama fn2 daha teferruatlı bi araba.

ENS

  • İleti: 342
Ynt: FN2 VS EP3 (İKİSİDE MODİFİYELİ) 2 VİDEO ROLLİNG TÜRKİYE
« Yanıtla #24 : Aralık 03, 2008, 08:14:26 ÖS »
elbette motor anlamında sölemedim tatminkarlık aısından ep3 ondaki ruh fn2 de kesinlkle yok ben bizzat sahit oldum ;D