Gönderen Konu: FN2 CİLER İZLEYİN 263 KMH ;)  (Okunma sayısı 1649 defa)

infaztim

  • İleti: 3903



honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: FN2 CİLER İZLEYİN 263 KMH ;)
« Yanıtla #1 : Eylül 15, 2008, 04:14:18 ÖS »
Teşekkürler Serkan abim...

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: FN2 CİLER İZLEYİN 263 KMH ;)
« Yanıtla #2 : Eylül 15, 2008, 04:17:08 ÖS »
ricaederim babali

can34

  • İleti: 2468
Ynt: FN2 CİLER İZLEYİN 263 KMH ;)
« Yanıtla #3 : Eylül 15, 2008, 07:23:58 ÖS »
yol aşağı eğimli anca öle 263yapabilmiş.güzel paylaşım tşk.!!bu arada ben fn2 sahibi olsam ilk 10.000km basmam düzenli bakımımı yaptırırım sonra asılmaya başlarım 10bin km den sonra.

canRC

  • Ziyaretçi
Ynt: FN2 CİLER İZLEYİN 263 KMH ;)
« Yanıtla #4 : Eylül 15, 2008, 08:25:02 ÖS »
10000km basmamak gibi bişey sozkonusu olmaz bence:) millet rodajda 1500 km zor yapıyo. 10000 kim sabretcek

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: FN2 CİLER İZLEYİN 263 KMH ;)
« Yanıtla #5 : Eylül 15, 2008, 10:17:14 ÖS »
paylaşım için tesekkurler...

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: FN2 CİLER İZLEYİN 263 KMH ;)
« Yanıtla #6 : Eylül 15, 2008, 10:30:41 ÖS »

10000km basmamak gibi bişey sozkonusu olmaz bence:) millet rodajda 1500 km zor yapıyo. 10000 kim sabretcek

rodaj ile ilgili fikrim bizim bir servis soforu var adamın tezi abi aracı ilk aldın yokus yukarı zorlamayacan yokus asagı arac zorlanmadan allah ne verdiyse devir cevirecen arac alısacak ; adamda 06 carevelle var 130 luk her sabah temde kozyatagı gebze arası yakaladıgını tokat manyagı yapıyor :)
gecen temde sirketten arkadası yakalamıs astra cdti easytronic ile giderken evine carevelle ile uzerinden atlamıs :)

can34

  • İleti: 2468
Ynt: FN2 CİLER İZLEYİN 263 KMH ;)
« Yanıtla #7 : Eylül 16, 2008, 11:39:09 ÖÖ »

10000km basmamak gibi bişey sozkonusu olmaz bence:) millet rodajda 1500 km zor yapıyo. 10000 kim sabretcek
tabi herkes için geçerli değil sabredemezler bncede :) ama ben olsaydım sabrederdim işte:)

aRasaLg

  • Ziyaretçi
Ynt: FN2 CİLER İZLEYİN 263 KMH ;)
« Yanıtla #8 : Eylül 17, 2008, 04:11:04 ÖS »
teşk.