Gönderen Konu: Farklı bi video olmuş :)  (Okunma sayısı 3092 defa)

erhanss

  • erhan
  • İleti: 314



can3520

  • İleti: 1588
Ynt: Farklı bi video olmuş :)
« Yanıtla #1 : Temmuz 06, 2014, 09:23:19 ÖS »
Çok iyi :D

HONDAHAN

  • İleti: 2100
Ynt: Farklı bi video olmuş :)
« Yanıtla #2 : Temmuz 07, 2014, 08:34:02 ÖÖ »
Bu ne la ? yazık oldu 3 dakikama !

erhanss

  • erhan
  • İleti: 314
Ynt: Farklı bi video olmuş :)
« Yanıtla #3 : Temmuz 07, 2014, 03:52:01 ÖS »
Bu ne la ? yazık oldu 3 dakikama !
1 dakikasını izleyip bıraksaydın kardeşim değerli vaktini harcamazdın o zaman :)

HONDAHAN

  • İleti: 2100
Ynt: Farklı bi video olmuş :)
« Yanıtla #4 : Temmuz 08, 2014, 02:38:49 ÖS »
Bu ne la ? yazık oldu 3 dakikama !
1 dakikasını izleyip bıraksaydın kardeşim değerli vaktini harcamazdın o zaman :)

:D e bişey olacak diye bekliyo daa insan :)

erhanss

  • erhan
  • İleti: 314
Ynt: Farklı bi video olmuş :)
« Yanıtla #5 : Temmuz 08, 2014, 09:08:20 ÖS »
Bu ne la ? yazık oldu 3 dakikama !
1 dakikasını izleyip bıraksaydın kardeşim değerli vaktini harcamazdın o zaman :)

:D e bişey olacak diye bekliyo daa insan :)
Haklısın bende zaten farklı bi video olmuş diye başta dedim ama :D