Gönderen Konu: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)  (Okunma sayısı 15308 defa)

infaztim

  • İleti: 3903
CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« : Eylül 01, 2008, 06:17:41 ÖS »
http://www.youtube.com/watch?v=39aA0Ax2PEY

evt beyler

51 lik borunun egsozun cainin civici nekadar değiştirdiğini merak edenler vardı buyursun izlesinler.

kendi aracımdır.ama burda arkadaşım sürüyor şöför ben değilim yani.



infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #1 : Eylül 01, 2008, 06:20:03 ÖS »
audi a6 2.0 tdi 400 nm 7 ileri

megane 1.6

palio

1.6 ies

vtec 2

golf fsı

corolla 1.6

yaris 1.3 (modlu)

2008 astra 115 hp

daha nicelerini geçti bu modifiyelerle

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #2 : Eylül 01, 2008, 06:25:01 ÖS »
ktunnel.com dan izlemek için

1.4 is vs focus 1.6 yazın.

honda_team

  • İleti: 4134
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #3 : Eylül 01, 2008, 06:36:46 ÖS »
vaybe yauv Serkan abi ne yapmışsın sen yav harika gidiyor ve ötüyor...

SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #4 : Eylül 01, 2008, 06:47:49 ÖS »
helal sana babali....

By_BuGr4

  • İleti: 1483
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #5 : Eylül 01, 2008, 07:24:20 ÖS »
Hokus pokus yalan oldu focus :D sevdim bunu :D

birisimi

  • İleti: 497
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #6 : Eylül 01, 2008, 07:50:21 ÖS »
maşallah ustat ben 1.6 ies ye bunları yapsam demek delirecek araç.. kaç bg artar acaba bu işlemlerden sonra???

can34

  • İleti: 2468
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #7 : Eylül 01, 2008, 10:18:09 ÖS »
1.6ies stocktu heralde??? liste yazmıssın ya serkan abi ordakini diyorum .a6yla başlangıç hızı ve kaça kadar gazladınz onuda yazar mısın.

birisimi

  • İleti: 497
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #8 : Eylül 02, 2008, 01:54:44 ÖÖ »

1.6ies stocktu heralde??? liste yazmıssın ya serkan abi ordakini diyorum .a6yla başlangıç hızı ve kaça kadar gazladınz onuda yazar mısın.
stock olmayan 1.6 yı gecemez sanırım aynı işlemler 1.6 da da olsa rolling de hiç gecemez bence

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #9 : Eylül 02, 2008, 01:56:45 ÖÖ »
ama zaten videonun sebebide 1,4 e bu uygulamalar yapılırsa ne duruma geleceği değil mi tabiki stock olmayan 1,6 yı normal 1,4 stock 1,6 stock karşılaştırmasından farklı olacaktır arkadaşlar.

Arac için Maşallah iyi yürüyor.

birisimi

  • İleti: 497
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #10 : Eylül 02, 2008, 02:00:51 ÖÖ »

ama zaten videonun sebebide 1,4 e bu uygulamalar yapılırsa ne duruma geleceği değil mi tabiki stock olmayan 1,6 yı normal 1,4 stock 1,6 stock karşılaştırmasından farklı olacaktır arkadaşlar.

Arac için Maşallah iyi yürüyor.
araca diyecek yok mahir krdesim....
maşallah demek duser bana

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #11 : Eylül 02, 2008, 02:04:43 ÖÖ »


ama zaten videonun sebebide 1,4 e bu uygulamalar yapılırsa ne duruma geleceği değil mi tabiki stock olmayan 1,6 yı normal 1,4 stock 1,6 stock karşılaştırmasından farklı olacaktır arkadaşlar.

Arac için Maşallah iyi yürüyor.
araca diyecek yok mahir krdesim....
maşallah demek duser bana

Benimde sana sözüm olmaz abi :)
Zaten stock 1,4 için ancak 1 ve 2 sonrası yok bunun sebebide kendim kullanmadım ama 1,4 kalkışta 1,6 dan çok  çok kötü değil deniyor daha sonrasında 1,6 ben burdayım der zaten :)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #12 : Eylül 02, 2008, 01:15:06 ÖS »
daha bu  bişe değil sizi çok şaşırtıcak bi arabayla yaptrığım rollingi koyucam :D arkadaş izin verirse eğer.

RaMsEs

  • İleti: 1122
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #13 : Eylül 02, 2008, 01:25:50 ÖS »
Vay be baya iyi gidiyor..Babaali senle denememiz lazım kesin..( Boruyu taktırmadan )Gaza geldim bak... >%6rol
Bir an önce şu düz boruyu taktırmam lazım tek eksiğim o kaldı..Ama baya fark ediyor ha..İnşallah istediğim verimi alırım bende 1.6ies'den..Hıdır da var zaten hepten coşması lazım...

aRasaLg

  • Ziyaretçi
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #14 : Eylül 02, 2008, 01:31:49 ÖS »
hokus pokus yalan oldu focus >%6rol süper yaaa.cıvıc 1.4 e ayılıyoum yahuu. :lovee

muRatpasa

  • İleti: 484
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #15 : Eylül 02, 2008, 01:57:09 ÖS »
:)))) harbiden duman olmuş focus.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #16 : Eylül 02, 2008, 02:48:46 ÖS »
babali tak düz borunu inanılmaz değişiyo araba bende bide ortada ufak bi susturucu var o olmasa hepten coşacak.


bu videoda benim arabayı arkadaşım sürüyor ve arabada 2 kişiyiz focus tek kişi benim arabada 205-40-17 var focus standar ebatta

focusta filtre egsoz var

2 de 60 km de bastık 160 a kadar saten 120 den sonra arkadaş şov yapmış 3 den 5 e sallamış tekrar 4 e vermiş falan :D

çok iddialıydı focus ama mındar oldu

çok haso bi arabayı yedim 60 rollinginde ama arkadaş darılır diye söyleyemiyorum :D aramızda 70 hp fark vardı :D o 3 kişi ben tek kişiydim 12-130 a kadar 2 boy yedi sonra yol bitti :D

can34

  • İleti: 2468
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #17 : Eylül 02, 2008, 02:54:34 ÖS »

babali tak düz borunu inanılmaz değişiyo araba bende bide ortada ufak bi susturucu var o olmasa hepten coşacak.


bu videoda benim arabayı arkadaşım sürüyor ve arabada 2 kişiyiz focus tek kişi benim arabada 205-40-17 var focus standar ebatta

focusta filtre egsoz var

2 de 60 km de bastık 160 a kadar saten 120 den sonra arkadaş şov yapmış 3 den 5 e sallamış tekrar 4 e vermiş falan :D

çok iddialıydı focus ama mındar oldu

çok haso bi arabayı yedim 60 rollinginde ama arkadaş darılır diye söyleyemiyorum :D aramızda 70 hp fark vardı :D o 3 kişi ben tek kişiydim 12-130 a kadar 2 boy yedi sonra yol bitti :D
vtec yedim deme :D

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #18 : Eylül 02, 2008, 03:02:15 ÖS »
1.6 ies vtec 2 bunlar filtreli idi can.
audi a6 ile de 60 km de başladık ben 160 a geldiğimde belki 10 boy arkamdaydı yani arkaya baktığında belli olmuyodu

bi aksilik oldu arkadaş dedi tekrar denedik sonuç değişmedi yine boyboy

bu sefer drag dedi 2 krede drag yaptık sonuç değişmiyo eziliyo bariz fark ile.

sonra arkadaş 3.16 getirdi düz vites bu geçer seni dedi onlada denedik o da madara oldu

ya gözlerinin önünde 306 S16 ile kalktım ben evvela tırstım nerden çıktı bu diye 1-2 dikizlerimiz çarpıcak birbirine 3 e salladık 1 boy yaptı 4 e salladık 3-4 boy yaptı (debriyajım bitik unutma)

arkadan audi geliyodu işte yanındada sıkı 106 cı bi arkadaş vardı drag şampyonluğu fdalan olan bi arabanın sahibiydi o bile serkan bu araba standart olamaz dedi :D

size içinde 3 kişi olan vti ile yürüdük ben tek kişiyken 2-3 boy yedi 130 a kadar desem  hasss.... dermisiniz çok garip dimi şimdi bir çokkişi basmamıştır diicek biliorum olsun 4 kişi canlı canlı şahit oldu bu olaya 2 de 60 bastık 130 a kadar 2-3 boy arkamdaydı sonra lambalara geldik yavaşladık.

can34

  • İleti: 2468
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #19 : Eylül 02, 2008, 03:05:59 ÖS »
vites filan atamamıştır vti yı kullanan yada o 3 kişi baya ağırdır  şöle 280 kg civarı filan :) olabilir mi ???

can34

  • İleti: 2468
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #20 : Eylül 02, 2008, 03:07:34 ÖS »
bide bu arada hıdır yok galiba snn arabada abi yazmamışsında yukarda ona dayanarak sölüorum ???

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #21 : Eylül 02, 2008, 03:10:22 ÖS »
vites atamamıştır diye bişe yok vites attı içerde enes (70 kg) onur (85kg) ve şöför 70 kg vardı.

225 kg lik ağırlık vardı benim arabada ben yanlızdım ve 95 kg yim.arkadaşları ben arabama aldıktan sonraonlar bile imkansız dediler ama imkansız değilmiş işte

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #22 : Eylül 02, 2008, 03:11:30 ÖS »
bu olaydan sonra tamamen iştahım kaçtı vteclerden arada 60-70 hp lik fark var bende satıyodum vti almak için ucuza arabamı. artık fiyat 16 bin ytl (headers dahil)

can34

  • İleti: 2468
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #23 : Eylül 02, 2008, 03:12:57 ÖS »
abi o vtec nasıl vtecmiş o zmn.iyi bakılmamış o araca.bakımlı bi vteci yiyemzsin sanmıyorum :S

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: CİVİC 1.4 İS VS FOCUS 1.6 (ROLLİNG)
« Yanıtla #24 : Eylül 02, 2008, 03:13:17 ÖS »
hıdır yok arabada ama çok kısa süre sonra dc 4-2-1 seramik geliyo ;) jantlar 17 den 195-50-15 e düşüyo ozaman dehşetül vahşet bişi olucak.