Gönderen Konu: böyle bir jant görmediniz...  (Okunma sayısı 2032 defa)

ayti_CIVIC

  • İleti: 556
« Son Düzenleme: Eylül 12, 2009, 12:00:36 ÖÖ Gönderen: Mahir TÜRKMEN »



hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #1 : Eylül 12, 2009, 02:19:52 ÖS »
bu ne böyle yaw çok janjanlı :)

statik

  • İleti: 1121
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #2 : Eylül 12, 2009, 02:30:30 ÖS »
Rüya bence bu :D:D:D

Dursun Özçelik

  • İleti: 54
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #3 : Eylül 13, 2009, 02:22:31 ÖS »
Harika Bişey bu ya:D

SeRKaNCa-16

  • İleti: 432
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #4 : Eylül 13, 2009, 03:22:34 ÖS »
cok guzel olmus gercekten ilgi cekici tşk

.ilhan

  • İleti: 397
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #5 : Eylül 13, 2009, 04:33:35 ÖS »
çok güzel ya :)

ayti_CIVIC

  • İleti: 556
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #6 : Eylül 13, 2009, 07:57:32 ÖS »
    :dance  acayıp bısey degılmı bakalım Turkıyede nezaman gorucez bu jantları ama gorsekete memurlarımız ceza kesmekten bıkarlar sanırım gene hevesımız kursagımızda kalır :dama

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #7 : Eylül 13, 2009, 08:52:49 ÖS »
abi takmıcan dimi bunu :)

ERT

  • İleti: 1156
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #8 : Eylül 13, 2009, 08:54:42 ÖS »
guzelmıs daha oncede gormustum :)

ayti_CIVIC

  • İleti: 556
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #9 : Eylül 14, 2009, 11:44:00 ÖS »
mahırcım valla bulsam takarım  :dance

mali

  • İleti: 8035
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #10 : Eylül 15, 2009, 05:24:14 ÖS »
amacına ulaşmış :)
burada calarlar bu jantları

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #11 : Eylül 15, 2009, 05:27:44 ÖS »
yaw daha normal bi yolla görme şansımız yok mu bunları...

ayti_CIVIC

  • İleti: 556
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #12 : Eylül 15, 2009, 11:19:13 ÖS »
aynen burda olsa sabah arabaları takozda bulurus  herade  :kiskis  baska yolla bu jantları gorme olasılıgımız bana facebookta denk geldı ılgımı cekmıstı sızlerle paylastım ama baska bı ızleme alanında gorursem lınkını tekrar yollarım.

sinem

  • Ziyaretçi
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #13 : Eylül 15, 2009, 11:36:13 ÖS »
Çok güzel paylaşım Teşekkürler...

ayti_CIVIC

  • İleti: 556
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #14 : Eylül 17, 2009, 08:56:49 ÖS »
rıca ederım sınem...

L3v3nT

  • İleti: 1481
Ynt: böyle bir jant görmediniz...
« Yanıtla #15 : Eylül 18, 2009, 11:46:49 ÖS »
Çok güzel jantlar bunlardan gelse TR ye şahinleri düşünemiyorum :d :d

Paylaşım için teşekkürler